Ik ga dat hebben met BF3 en misschien GOW3quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik straks ook krijgen met GoW3 denk ik
Toftof!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
of ik ga 2001: a space odyssey kijken
Bij de AH.... ik krijg net inside informationquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is echt voor mijn neefje, eerlijk waar
ik draaiquote:
ja ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef _Fanta het volgende:
no offence. Vind wel leuk als djs tussen de nummer wat praten
Nou hij is ontwikkeld tijdens een enorme trip, geloof ik. Het schijnt dat je de film het beste trippend kunt kijken, net als Fear & loathing in Las Vegas!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is hij wel te snappen?
Tuurlijk met gearsquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga dat hebben met BF3 en misschien GOW3
Trippendquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou hij is ontwikkeld tijdens een enorme trip, geloof ik. Het schijnt dat je de film het beste trippend kunt kijken, net als Fear & loathing in Las Vegas!
Maar hij is wel goed te volgen hoor.
De film zelf heeft niets met drugs te maken hoor. Hij is gewoon.....weird!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Trippend?
Het is toch een mooi, goed en spannend verhaal, of is het gewoon een lamme drugsfilm
Ik heb zin in een goed verhaal wat te begrijpen is, over mens en machine, geen rare kut arthouse meuk. Zit ik dan goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
De film zelf heeft niets met drugs te maken hoor. Hij is gewoon.....weird!
I robotquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb zin in een goed verhaal wat te begrijpen is, over mens en machine, geen rare kut arthouse meuk. Zit ik dan goed?
Nou de verhaallijn is zeer eenvoudig, maar de film zit wel heel kunstig in elkaar!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb zin in een goed verhaal wat te begrijpen is, over mens en machine, geen rare kut arthouse meuk. Zit ik dan goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |