oei heb ik wat gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
zometeen speciaal een nummer voor karzai
Speelde je toen ook als Fanta?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SOF2 online, en dan die ene mod dat je ak's enzo had! dat heb ik ook veel gespeelt!
Moeite waard? niet te veel actie enz? Ik heb meer zin in een psychologisch verhaal dan rondvliegende brandende auto'squote:
Die nick geef ik niet prijs, want gebruik hem zo en nu dan nog us ooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat was jouw naam dan, ik vraag hem of hij je kent van toen
Ik vond hem wel vermakelijk, maar niet super.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moeite waard? niet te veel actie enz? Ik heb meer zin in een psychologisch verhaal dan rondvliegende brandende auto's
begrijpelijk die zijn ook het lekkerstquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was alleen een beetje waaierig en de likkoekjes vlogen weg
nggggg....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vermakelijk, maar niet super.
Echt psychologisch vond ik het niet.
Ja die at ik vroeger altijd, en nu waren ze gewoon op de meet aanwezigquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
begrijpelijk die zijn ook het lekkerst
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
broertje na dit nummer kan je gaan draaien
quote:
Die je vroeger met koffie smaak had en in het roze en wit en geel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die at ik vroeger altijd, en nu waren ze gewoon op de meet aanwezig
Likkoekjes
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die je vroeger met koffie smaak had en in het roze en wit en geel.
Ken nu alleen nog maar de koffie variant
Wat cool!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Gene idee wie ze mee genomen hadMaar het was ene surprise voor mij
Wat is dat dan voor een slappe hapquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Die nick geef ik niet prijs, want gebruik hem zo en nu dan nog us ooit
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wat cool!
Wil weten wie en waarvandaan nu.
Dan ga ik die kopen voor mn neefje
Het is echt voor mijn neefje, eerlijk waarquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WIE VAN DE MEETERS HAD LIKKOEKJES MEEGENOMEN?????
EN WAAR HEB JE DIE GEKOCHT
Ik wil ze voor mezelfquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is echt voor mijn neefje, eerlijk waar
Overdrijven is ook een vakquote:
waarschijnlijk knetter of fayequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WIE VAN DE MEETERS HAD LIKKOEKJES MEEGENOMEN?????
EN WAAR HEB JE DIE GEKOCHT
doe maar the gegorigegegequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
anarchy-yarudakesa
[ afbeelding ]
ook een japanse punk groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |