Ik ga zo eten bestellen en zodra dat op is ga ik pittenquote:
ik heb wel eens eerder hadouken gedraaid hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef Viro het volgende:
2de dj die na mij hadouken! draait![]()
ik draaide tijdens opening van marathon hadouken met mad![]()
Merciquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef EggsTC het volgende:
Beste vrouw DJ die ik tot nu toe gehoord heb.
ah ok, eetse en alvast truste.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zo eten bestellen en zodra dat op is ga ik pitten
heb er niet op geletquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb wel eens eerder hadouken gedraaid hoor
Die maat van me was een loner. speelde alleen, iedereen dacht dat het iemand uit een clan was onder een fakenaam maar hij had nooit zin in al die verplichtingen dus speelde gewoon solo pro niveau.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah was toen nogal strijd onderling tussen de UT spelers en Quake spelers
Mja is dit nou denigrerend of gewoon onwetendheidquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef EggsTC het volgende:
Beste vrouw DJ die ik tot nu toe gehoord heb.
Painkillerquote:
dat is die jingle schatquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oei, Lola, je bent opeens veel zachter dan daarnet..
Hoezo, ik geef m'n mening. Dubstep achtige stylen, hardstyle, ocarina of time. She's got it all.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja is dit nou denigrerend of gewoon onwetendheid
EN ik speelde met snufquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef Viro het volgende:
[..]
moet je niet met morp gaan spelen, die zuigt (graag) ballen.
Zachte vrouwenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oei, Lola, je bent opeens veel zachter dan daarnet..
haha, tegen botsquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die maat van me was een loner. speelde alleen, iedereen dacht dat het iemand uit een clan was onder een fakenaam maar hij had nooit zin in al die verplichtingen dus speelde gewoon solo pro niveau.
tis wel goed inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoezo, ik geef m'n mening. Dubstep achtige stylen, hardstyle, ocarina of time. She's got it all.
ik denk het niet, weet ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
lola loop je uit ,denk je
Redeemerquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens ook wel weer eens zin in een goed potje UT (GOTY)
probleem bij mij is wanneer ik weer begin met gamen ben ik haast niet meer actief op mijn pc (geen fok, msn, skype enzo). M.a.w. ik ben alleen op xbl te vindenquote:
Doe mij de flak- en minigun maarquote:
Dat had ik al geradenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef _Fanta het volgende:
uhm godlike mode, als in de hoogste moeilijkheidgraad
UT is voor Homo'squote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Unreal Tournament. Dat heb ik ook gespeeld
.
Ik heb daar echt mooi herrinderingen aan, dat was toen echt mijn spel!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Unreal Tournament. Dat heb ik ook gespeeld
.
Soldier of Fortune 2quote:
Dat ga ik straks ook krijgen met GoW3 denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef Viro het volgende:
[..]
probleem bij mij is wanneer ik weer begin met gamen ben ik haast niet meer actief op mijn pc (geen fok, msn, skype enzo). M.a.w. ik ben alleen op xbl te vinden![]()
Ja hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:49 schreef Karzai het volgende:
Knikkeren jullie ook nog gewoon wel is op straat?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor
En gisteren ben ik nog wezen picknicken met Knetter en Naatje
Crewbash!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |