oei heb ik wat gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
zometeen speciaal een nummer voor karzai
Speelde je toen ook als Fanta?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SOF2 online, en dan die ene mod dat je ak's enzo had! dat heb ik ook veel gespeelt!
Moeite waard? niet te veel actie enz? Ik heb meer zin in een psychologisch verhaal dan rondvliegende brandende auto'squote:
Die nick geef ik niet prijs, want gebruik hem zo en nu dan nog us ooitquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat was jouw naam dan, ik vraag hem of hij je kent van toen
Ik vond hem wel vermakelijk, maar niet super.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moeite waard? niet te veel actie enz? Ik heb meer zin in een psychologisch verhaal dan rondvliegende brandende auto's
begrijpelijk die zijn ook het lekkerstquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was alleen een beetje waaierig en de likkoekjes vlogen weg
nggggg....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vermakelijk, maar niet super.
Echt psychologisch vond ik het niet.
Ja die at ik vroeger altijd, en nu waren ze gewoon op de meet aanwezigquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
begrijpelijk die zijn ook het lekkerst
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
broertje na dit nummer kan je gaan draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |