SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunderquote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.quote:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zittenquote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vindenIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Mooi opgelost danquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
2 uur gewacht op ANWB in centrum Oslo: 'ja, sorry, er is iets misgegaan', dus weer wachten...
Vervolgens kwam een ander Friesch team langs die nog een hadden liggen, die even bijgeknipt, klein beetje koelvloeistof op straat gemorst en slang vervangen. Probleem opgelost dus
Alle garages waren dicht trouwens
en droog?quote:
Moet dat nu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Wat is er rommelig dan?quote:
Beetje laat niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
@ Top Gear S17e5 en S17e6 downloaden :
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
Volgens mij heeft hij een ongeluk gehad, alle airbags binnen zijn uitgeklapt.Wacht maar tot je er in zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zitten trouwens verdacht veel de zelfde onderdelen op als op een Lincoln
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mij krijg je dat hok nog niet ingestampt al kreeg ik er geld bij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er in zit![]()
Zitten trouwens verdacht veel de zelfde onderdelen op als op een Lincoln
Nou gewoon, het uiterlijk zo met dat mat zwart, de kofferbak is een puinhoop. Gewoon rommelig.quote:
Daar zou ik wel in gaan zittenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mij krijg je dat hok nog niet ingestampt al kreeg ik er geld bij.
Die staat ook op mijn lijstje. Maar dan niet met chrome wielranden en een blauw interieurquote:
Dat matzwarte vind ik juist een pré, en de kofferbak is idd niet nieuw meer, net als de rest van het ding, en ik kan je vertellen dat hij er vast niet nieuwer op wordt als ik hem zou kopenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou gewoon, het uiterlijk zo met dat mat zwart, de kofferbak is een puinhoop. Gewoon rommelig.
Ik vind dat blauw beter als rood, alleen jammer dat ze zo nodig álles blauw moesten maken, maar dat kleurtjes gelazer hebben ze allemaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn lijstje. Maar dan niet met chrome wielranden en een blauw interieur
quote:
Gewoon mooi zwart of grijs.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind dat blauw beter als rood, alleen jammer dat ze zo nodig álles blauw moesten maken, maar dat kleurtjes gelazer hebben ze allemaal
Om een 2e motor en een auto voor erbij te kopen ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef daNpy het volgende:
Je deed je Linc toch weg omdat je geld nodig had?
Om eenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef daNpy het volgende:
En ook dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Om eenOpel Astra
de weg op te houden dacht ik.
En dan een even duur - zo niet duurder - kreng terug te kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Om een 2e motor en een auto voor erbij te kopen ja.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Om eenOpel Astra
van de weg te houden.
If available, maar het was maar een voorbeeldje he; staan er plenty te koopquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gewoon mooi zwart of grijs.
Maak vrienden 1.01quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad! Staat veel beter naast je woonwagen
Nee, niet specifiek; omdat ik wat cash kan gebruiken, en omdat de Linc niet functioneel was. (lees: te mooi als daily en te kwetsbaar voor pekel kilometers)quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef daNpy het volgende:
Nee, jij leest/luistert niet goed/heel selectiefquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Om een 2e motor en een auto voor erbij te kopen ja.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Om eenOpel Astra
de weg op te houden dacht ik.
quote:
De Linc brengt genoeg op om al het bovenstaande te bewerkstelligen; niet in één keer, maar het kanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan een even duur - zo niet duurder - kreng terug te kopen.
Zoveel "liefde" voor de Linc was er dus niet.
Ja, sorry, ik hou het niet meer bij. Het verandert elke week.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, jij leest/luistert niet goed/heel selectief
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik hou het niet meer bij. Het verandert elke week.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, we praten hier over een astra van 10.000 euro, dat is waar ook.
Idd, kut op.quote:
Best wel inderdaad, er zijn serieus mensen die denken dat < '86 ineens betekent dat roest in goud verandert, en dat 300.000 km dan ineens niks meer isquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moet wel zeggen dat de prijzen van bepaalde MB's enorm overdreven zijn
Zelfde geld voor Golfjes 1 waar je nog nét een een silhouette van kan zien en absurde bedragen voor worden gevraagdquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Best wel inderdaad, er zijn serieus mensen die denken dat < '86 ineens betekent dat roest in goud verandert, en dat 300.000 km dan ineens niks meer is
Mwah, hoop er maar niet teveel op. Er zijn nog helemaal geen concrete zaken die aanleiding geven op terugdraaiing. De wet is er gewoon doorheen dus zomaar terugdraaien kan niet eens, daar is best wat meer voor nodig dan een motie en wat autofora...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef daNpy het volgende:
Jup maar w.s. gaan ze dat weer terug draaien...
http://forum.autofans.nl/index.php?showtopic=3470
Ik kan ook nog in de Astra blijven rijden natuurlijk; die gaat straks als eerste weer opgeknapt worden, maar die kost nog steeds geld als hij stilstaat, en een Yank of lompe Benz niet. En die extra motor moet er idd ook komen, omdat de twin mijn rijtempo op de snelweg niet zo tof vindt. Ik ben er alleen nog niet uit wat, ook dáárvoor zijn er diverse optiesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
Koop gewoon een simpel golfje ofzo voor de winter en een extra motor voor de lange ritten.
Zo'n yank is leuk maar economisch is het niet echt een verstandige keus
Op zich leuk, maar dat verandert niks aan mijn smaak qua auto's. Het zal wel gunstiger worden voor de prijzen, dat is wel zeker natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef daNpy het volgende:
Golfje 2 diesel uit 86 ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan ook nog in de Astra blijven rijden natuurlijk; die gaat straks als eerste weer opgeknapt worden, maar die kost nog steeds geld als hij stilstaat, en een Yank of lompe Benz niet. En die extra motor moet er idd ook komen, omdat de twin mijn rijtempo op de snelweg niet zo tof vindt. Ik ben er alleen nog niet uit wat, ook dáárvoor zijn er diverse opties![]()
Hangt er ook allemaal een beetje aan waar we qua wonen terecht gaan komen; ga ik verder weg van de zaak wonen, dan heeft die motor voorrang, gaan we dichterbij wonen, dan maakt het niks uit, en kan de twin misschien nog een poosje door als dat zo uitkomt.
Eerst zien dan geloven..quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef daNpy het volgende:
Neh, ik heb dan toch liever wat meer klasse onder mijn bips; ik ga me niet zitten ergeren in een schijthok wat niet vooruit wil; als ik dan toch in de file sta doe ik dat wel graag relaxedquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Golfje 2 diesel uit 86 ofzo?I know het is een lijk, maar wat maakt het uit voor de winter
Zag laatst een Golf 2 GTD voor ¤5000quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Golfje 2 diesel uit 86 ofzo?I know het is een lijk, maar wat maakt het uit voor de winter
Dat gaat ook gebeuren als het aan mij ligt, eerst het laswerk en wat spuitwerk en dan technisch weer een beetje opknappen, moet in een paar daagjes goed te doen zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Dingest het volgende:
Ach, zolang je het kan betalen moet je gewoon kopen wat je zelf leuk lijkt![]()
Van je twee voorbeelden lijkt die M-B toch een iets meer zinnige keuze, zeker als je net al een Yank hebt weggedaan. Maar als je begint geld te storten in de Astra zou ik daar gewoon eerst in één ruk mee doorgaan zodat die dan nog zo kort mogelijk stilstaat en centjes hebt voor eventuele verrassingen, anders is het zonde
GoudenTeringDieselquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zag laatst een Golf 2 GTD voor ¤5000___!!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Anne het volgende:
Om mij te kunnen berijden moet je ook wegenbelasting betalen. Helaasch.
Afhankelijk van het rijklaar gewicht?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Anne het volgende:
300.000km is toch ook niksquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Best wel inderdaad, er zijn serieus mensen die denken dat < '86 ineens betekent dat roest in goud verandert, en dat 300.000 km dan ineens niks meer is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
die wil ik in dat geval dan wel betalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Anne het volgende:
Leescht; er staat 'kúnnen', en niet 'mógen' hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
die wil ik in dat geval dan wel betalen
Ik ken je gevoel denk ik, gister de Niva te koop gezetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:57 schreef Sounddragon het volgende:
Thanks; ene kant niet leuk, andere kant wel OK.. zal wel effe slikken worden als ie wegrijdt straks, maar het is weer het begin van andere leuke dingen, en schept wat ruimte in mijn financiën, heeft ook wel weer wat![]()
Ik ga de kanarie in klimmen; let's do this
Gezellig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Opmerking over volwassen worden, autoliefde van je leven die te koop staat, opmerking dat je ook andere doelen hebt... Komt er een kleine alex![]()
![]()
Wat is deze?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken je gevoel denk ik, gister de Niva te koop gezet![]()
sterkte... vandaag is t kut, maar in de toekomst is t beter. hoop ik.
Of gewoon alles kopiëren en op vakantie gaan. Zodra je terug bent is 'ie ongeveer wel klaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Mijn externe HD is kaduuk, zo te zien een paar behoorlijk slechte sectoren aangezien élke scan die ik erop zet blijft steken. Leuk. Eerst een nieuw kreng kopen, eigenlijk 2 want hij zit ook al vol, en dan 1,3 tb overzetten. Misschien moet ik maar niet op vakantie gaan
ja, word aan gewerkt, en danlaod ik alles opniuew op.. had de bijgewekrte versie gistravond al verwacht....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:11 schreef Anne het volgende:
Jeetje, matig leuk nieuw logo. Maar kun je aub even fiksen dat ie daadwerkelijk transparant is voor je foto's (in plaats van enkel en alleen voor witte achtergrondjes). Dit ziet er niet uit joh..
nee, die droom is dit weekend zo goed als zeker afgeschotenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Opmerking over volwassen worden, autoliefde van je leven die te koop staat, opmerking dat je ook andere doelen hebt... Komt er een kleine alex![]()
![]()
Hehe geniale fotoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, word aan gewerkt, en danlaod ik alles opniuew op.. had de bijgewekrte versie gistravond al verwacht....
[..]
nee, die droom is dit weekend zo goed als zeker afgeschoten![]()
![]()
maar ik heb wel gevlogen
[ afbeelding ]
Ohw, dat is poep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, die droom is dit weekend zo goed als zeker afgeschoten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ohw, dat is poep.Was dat echt een droom?
Nee!!! Is een tof ding, zou je moeten houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wtf!?!?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik wil verhuizen, ik heb ook 20 jaar gedroomd om hier te wonen... Ik heb mijn droom van dit huisje waargemaakt, ik heb de droom van de Niva waargemaakt. Nu is het tijd om verder te gaan, om die andere grote droom waar te maken. En dan zijn een huisje en een Niva ballast, helaasquote:
Ik heb jou nooit helemaal begrepen en ik denk dat ik nu nog minder van je begrijp.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je prioriteiten stellen heet dat. En daarna alles eraan doen om je doelen te halen. Is geen hogere wiskunde voor nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit helemaal begrepen en ik denk dat ik nu nog minder van je begrijp.
je hebt Barely Legal nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dromen weg moeten doen om verder te gaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je prioriteiten stellen heet dat. En daarna alles eraan doen om je doelen te halen. Is geen hogere wiskunde voor nodig.
Nog steeds vaag; vergeet niet dat wij géén glazen bollen hebben om die reden te achterhalen hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik wil verhuizen, ik heb ook 20 jaar gedroomd om hier te wonen... Ik heb mijn droom van dit huisje waargemaakt, ik heb de droom van de Niva waargemaakt. Nu is het tijd om verder te gaan, om die andere grote droom waar te maken. En dan zijn een huisje en een Niva ballast, helaas
[ afbeelding ]![]()
ze ziet er IRL heel aardig uit, maar deze foto.. oei
Iets met roebels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
Aan wat voor bedrag moet een mens denken om de niva over te mogen nemen?
Koop dan een blok frituurvet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom moet het tegenwoordig zo moeilijk zijn om gewoon goeie vette boter te kopen. Ik kan zelf toch wel bepalen of ik light of dieet ofzo wil? IK WIL GEWOON BOTER EN ZO VET MOGELIJK.
Gewone roomboter voldoet niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom moet het tegenwoordig zo moeilijk zijn om gewoon goeie vette boter te kopen. Ik kan zelf toch wel bepalen of ik light of dieet ofzo wil? IK WIL GEWOON BOTER EN ZO VET MOGELIJK.
Jawel, maar om een of andere reden wordt dat in de supermarkt hier in een hoekje weggestopt zodat ik eerst een paar minuten moet zoeken om de light en dieet producten heen.quote:
Tussen alle "producten met botersmaak" en zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jawel, maar om een of andere reden wordt dat in de supermarkt hier in een hoekje weggestopt zodat ik eerst een paar minuten moet zoeken om de light en dieet producten heen.
koop dan reuzelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
Idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tussen alle "producten met botersmaak" en zo.
"She's not fat, there is just more to love."quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd.
Ik wilde ook nog een zak chips meenemen maar toen zag ik 180kg vrouwelijk schoon in de chipsgang staan en was ik vlug van die gedachte genezen
Niets mis met 3 slanke dames dacht ik zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd.
Ik wilde ook nog een zak chips meenemen maar toen zag ik 180kg vrouwelijk schoon in de chipsgang staan en was ik vlug van die gedachte genezen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd.
Misschien had je haar om de vette boter moeten vragen, had je een hoop tijd bespaard in het zoeken ervan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd.
Da's Andre Hazes met een pruik en een jurkquote:
Chips zeker?quote:
Ze had het wel geweten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien had je haar om de vette boter moeten vragen, had je een hoop tijd bespaard in het zoeken ervan.
Dan wordt ze boos; "Vind je dat ik dik ben?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien had je haar om de vette boter moeten vragen, had je een hoop tijd bespaard in het zoeken ervan.
voor de samenleving zou dat in elk geval zeer gunstig zijn, misschien moeten sommige mensen verplicht zo'n ding om. Als we dan de evolutietheorie een handje helpen worden we er allemaal beter vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik dacht even dat madame rechts een kuisheidsgordel droeg, maar het is een tas
![]()
.
"Nee, dat vind ik niet, het IS zo."quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan wordt ze boos; "Vind je dat ik dik ben?"
Allejezus, dat is hard gegaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5344
Hoeft niet eens, bomen zijn redelijk verneukeratief voor auto'squote:
Amerikanen en hun absurde rechterlijke klimaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef Paladijn het volgende:
Dat is een duur flesje bud
Boete voor ejaculeren in waterfles
23 jaar? dikke Benz voor zo'n knulletjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5344
Met zulke snelheden wel, dit is volgens mij niet met 80 gebeurd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
23 jaar? dikke Benz voor zo'n knulletje
Heeft hem niet gered, bomen winnen altijd![]()
Elke boom van meer dan 10 cm dikte is in staat om een auto zo toe te takelen; sterker nog, hoe dunner de boom, hoe groter de schade, zeker als je hem niet recht raakt.. ik zeg niet dat het zachtjes is gegaan, zo'n auto gaat niet zomaar aan de glij natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met zulke snelheden wel, dit is volgens mij niet met 80 gebeurd.
Niet dat een auto er met 80 fris uit ziet, maar hier is echt niks meer van over.
Die kans is vrij groot iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef daNpy het volgende:
Best een oud (saai) ding toch die merc? w.s. van pappie en mammie?
Barely Legal, de donorvisa en de ZX staan ook te koopquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:21 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt Barely Legal nog
Maar voor een beter doel is het een goede opoffering
Daar laat ik me nog even niet over uit, maar mensen die me een beetje kennen zullen niet heel verrast zijn. Mensen die denken me te kennen maar dat niet doen, zullen zeer verrast zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog steeds vaag; vergeet niet dat wij géén glazen bollen hebben om die reden te achterhalen he![]()
Wat is die andere droom dan? moet wel iets aparts zijn als er geen Niva's en/of huizen in voorkomen
Hoogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
Aan wat voor bedrag moet een mens denken om de niva over te mogen nemen?
ah, de C1000 in Zwolle!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd.
groot gelijk dat je hier in het zuiden komt wonenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar laat ik me nog even niet over uit, maar mensen die me een beetje kennen zullen niet heel verrast zijn. Mensen die denken me te kennen maar dat niet doen, zullen zeer verrast zijn.
[..]
Hoog
maar dat is geen probleemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leescht; er staat 'kúnnen', en niet 'mógen' he
Privéchauffeur, moest om 6:15 beginnen van waalre naar rotterdam en toen was ik klaar...quote:
quote:
Heb ik 2 jaar gedaan, ondanks het papierwerk vond ik dat veeeeel leuker.. wel minder toffe wagens maar geen persoon achterin dus je kan gewoon beetje bochtjes nemen enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben ook chauffeur, al noemen sommigen het hiker. Ik rijd altijd alleen
Chauffeurs, echt chauffeursquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
T is dat ze geen hikers op zaterdagen nodig hebben. Ben doordeweeks altijd met school en stage druk
En dat ze ze nu wegmaken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
Briefje in de brievenbus dat de postbode vanmiddag langsgekomen is met een rembourszending van de dienst inschrijving voertuigen. Zouden dan na 8,5 maanden eindelijk mijn kentekenplaten er zijn?
Betaald het goed?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:31 schreef invine het volgende:
[..]
Chauffeurs, echt chauffeurshebben ze wel nodig op zaterdag/zondag.. leukste dagen om te werken als je het mij vraagt. Dronken mensen naar huis brengen is altijd grappig.. het is hun eigen auto waarin ze kotsen (nooit meegemaakt hoor)
Dat lijkt me dan ook wel weer zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
Kloteberoep, dat privéchauffeur. Ik heb het een paar keer gedaan maar iedere keer van die omhooggevallen eikels die een avondje met de vrienden willen zuipen en zichzelf heel stoer vinden met hun Jaguar s-type of BMW 5-serie. Doen alsof ze koning zijn en wij de slaven. Nee daar bedank ik voor.
En er zijn genoeg sectoren met betere uren en beter salaris. Dan moet je alleen wat harder werken...
Ik heb 1 keer een kwal gehad.. en die viel zelfs mee. 9 van de 10 mensen zijn heel aardig en geïnteresseerd in wat jou bezig houd in het leven. Heb zelfs best goede gespreken met sommige en met andere zeg je niks, meeste zit toch te werken achterin. Voor een bijbaan vind ik het prima, maar ik snap niet waarom iemand dit elke dag zou willen doen voor iemand.. ook al altijd dezelfde rijden (mits een gezellig en aardig persoon) kan best leuk zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
Kloteberoep, dat privéchauffeur. Ik heb het een paar keer gedaan maar iedere keer van die omhooggevallen eikels die een avondje met de vrienden willen zuipen en zichzelf heel stoer vinden met hun Jaguar s-type of BMW 5-serie. Doen alsof ze koning zijn en wij de slaven. Nee daar bedank ik voor.
En er zijn genoeg sectoren met betere uren en beter salaris. Dan moet je alleen wat harder werken...
Ik vind niet dat je kunt zeggen dat poep vies is als je het maar een paar keer hebt gegeten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef invine het volgende:
Ik vind dat je niet kan zeggen dat het een klote beroep is als je het een paar keer gedaan hebt..
Ik deed het wel 's avonds. Dus geen werkende mensen maar vrijetijdsmensen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef invine het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een kwal gehad.. en die viel zelfs mee. 9 van de 10 mensen zijn heel aardig en geïnteresseerd in wat jou bezig houd in het leven. Heb zelfs best goede gespreken met sommige en met andere zeg je niks, meeste zit toch te werken achterin. Voor een bijbaan vind ik het prima, maar ik snap niet waarom iemand dit elke dag zou willen doen voor iemand.. ook al altijd dezelfde rijden (mits een gezellig en aardig persoon) kan best leuk zijn.
Ik vind dat je niet kan zeggen dat het een klote beroep is als je het een paar keer gedaan hebt..
Ja dat kan sowieso minder zijn.. ik heb maar 2x 's avonds gereden, 1x een kwal van ING, maar die viel inslaap naast mij en liet zijn vrouw alleen achterin zitten. Andere keer was wel een aardige vent, beetje saai maar ach.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik deed het wel 's avonds. Dus geen werkende mensen maar vrijetijdsmensen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef Alfisti het volgende:
![]()
* Alfisti tapt ook voor sLipje en Lexxxxx
Dan moet je met eenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het redelijk pauper als je een privéchauffeur regel om uit te gaan.
Pak gewoon zoals iedereen een taxi. Daar zijn ze te goed voor ofzo?
Hallo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef Alfisti het volgende:
![]()
* Alfisti tapt ook voor sLipje en Lexxxxx
jij drinkt theequote:
Skoda SuperBquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan moet je met eenBenz
terwijl je zelf een mooie BMW hebt. Dat doe je toch niet?
hij ziet er wel netjes uit, maar geen burgerbakquote:
Het merk van dequote:
Wat moet ik met een ui? Ik wil koffiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:03 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti tapt een nieuwe ronde koffie en deelt ui
dat zou ik nou met een frans gebakje hebben, een Peugeot ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het merk van spanning en sensatie je weet nooit zeker of je aankomt op je bestemming!
Ik vergat de "thee" voor barafappertquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat moet ik met een ui? Ik wil koffie
daarmee kan je janken, omdat je geen koffie hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat moet ik met een ui? Ik wil koffie
Tot nu toe uiterst betrouwbaar geblekenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef lipje het volgende:
[..]
dat zou ik nou met een frans gebakje hebben, een Peugeot ofzo
Volgens mij zijn we bij Maasbree de A67 opgereden richting Venlo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef densmee het volgende:
SD en Anne gespot vandaag?
Ik was aan het werk bij Someren langs de A67 rond 4 uur, jullie reden in de richting Venlo.
Het was in elk geval een Twin en daarachter reed een Alp en in dezelfde kleuren
toevallig dan een twin en alp in dezelfde kleuren bij elkaarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we bij Maasbree de A67 opgereden richting Venlo.
En dat was rond een uurtje of half 7 denk ik.
Edit: Nee, toch niet. We zijn vanaf de A2 meteen de A73 opgereden.
Om 4 uur zaten we toch echt nog aan de barbieknoeiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:10 schreef densmee het volgende:
[..]
toevallig dan een twin en alp in dezelfde kleuren bij elkaar
Lurkers...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:11 schreef Barcaconia het volgende:
Het zijn wannabees, dubbelgangers, imposters![]()
het is nou niet echt een racemotor en vaak zijn die lampjes rood.quote:
ook niet echt een racemodel en ook niet roodquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:24 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn volvo 340 1.4 had ook een gele shiftindicator
Dit is een heldere observatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:27 schreef densmee het volgende:
[..]
ook niet echt een racemodel en ook niet rood
Met de Golf V van mijn ouders kun je geen 80 in z'n 5 rijden, want dan bromt ie en voel je dat hij te laag in toeren zit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Schakelindicatoren
Vandaag in die Golf 6 Bluemotion TDI, reed 70 in z'n 4 en hij wilde dat ik naar de 5 schakeldeToen in z'n 3 gezet want moest acceleren.
Die schakelindicator is sowieso wat vaag. Waar die allemaal rekening mee houdt weet ik niet, maar bij mijn 5 wil ie soms juist een lage en soms een hoge versnelling bij dezelfde snelheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Schakelindicatoren
Vandaag in die Golf 6 Bluemotion TDI, reed 70 in z'n 4 en hij wilde dat ik naar de 5 schakeldeToen in z'n 3 gezet want moest acceleren.
Dat is nog enigszins logisch, als er een WR-bak onderligt. Weet niet of daarin onderscheid wordt gemaakt bij VW.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Met de Golf V van mijn ouders kun je geen 80 in z'n 5 rijden, want dan bromt ie en voel je dat hij te laag in toeren zit.
aha standaard indicator, erg handig inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Anne het volgende:
Bij mij gaat dat lampje branden als ik de zijstandaard uitklap.
wel een goeiekope flikker met zijn 285 banden op veel bredere velgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/473075366
Absurde maten12J et-44
Te breed is ook niet mooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef densmee het volgende:
[..]
wel een goeiekope flikker met zijn 285 banden op veel bredere velgen.
Mijn Mazda haalt 50 in z'n 5 met gemak, pas tegen de 40 begint hij echt te sputteren. Ik heb wel eens grote rotondes per ongeluk in z'n 5 geredenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Met de Golf V van mijn ouders kun je geen 80 in z'n 5 rijden, want dan bromt ie en voel je dat hij te laag in toeren zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geëxporteerd geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Paladijn het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Peu gedaan?
Ik zag jou vandaag nog in een oude Autoweekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier ook, daarom paar dagen terig overgestapt op chrome.
dat kanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zag jou vandaag nog in een oude Autoweek
Honda V-twinquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoopheel erg dat dat een oude foto is?![]()
![]()
Weeknie, moet je ff googlen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Paladijn het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Peu gedaan?
dacht ik al, anders had ik al weer paniekberichten gehad in de mail, twitter, sms, facebook en pmquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Honda V-twin
Welja joh. Hij loopt je te fucken.
Ik krijg als resultaat:quote:
in zijn geval: in t haar smeren, misschien groeit er dan wat bijquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik krijg als resultaat:
"Wat te doen met sperma? [Archief] - Scholieren.com forum".
Misschien werkt het als haargel?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in zijn geval: in t haar smeren, misschien groeit er dan wat bij
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in zijn geval: in t haar smeren, misschien groeit er dan wat bij
Het is geen auto of een boot..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
een brug waar boten onderdoor gaan en auto's overheen heeft niks met PTA te maken... ok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |