ja, dat vond ik die dag ook zo lelijk om naar te kijken!quote:En ze hebben haar tijdens de terugblikweek ter ere van het 20-jarig bestaan ook nog eens een broek aangedaan die dat nog extra accentueerde .... shoot the stylist.
Deze outfit dus:
20 Jaar GTST - 20 Jaar geleden
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Quoten kun je door opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:45 schreef leilab het volgende:
[..]
ja, dat vond ik die dag ook zo lelijk om naar te kijken!
btw: Op de castfoto zien ze der ook allemaal uit als zwervers
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:48 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Eerlijk gezegd heb ik daar nogal mijn twijfels over...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:04 schreef Frey het volgende:
Naja, we zien het allemaal wel. Als de mensen van dat event maar hun mond houden.
quote:InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:04 schreef Frey het volgende:
Naja, we zien het allemaal wel. Als de mensen van dat event maar hun mond houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Pip Pellens, die sinds 12 april 2010 de rol van Wiet van Houten in de soap speelt, staat er namelijk niet tussen bij haar collega's. Of moeten we misschien ex-collega's zeggen?quote:Heb het gezien en er werd niks verteld.
Jazeker,meestal kijk ik alleen als het over gtst gaat want ik vind boulevard zo saai.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:52 schreef Frey het volgende:
Doen ze zo vaak. Dan brengen ze het alsof ze heel groot nieuws hebben, vervolgens moet je tot het einde van het programma wachten en uiteindelijk ben je niets wijzer geworden.
Mag je best vinden en ze kan wel acteren, ik vind haar als persoon alleen gruwelijk irritant aanwezig op het manische af in andere televisieprogramma's. En haar komst heeft de rol Charlie in mijn ogen steeds meer en meer verpest. Laat haar nog maar lekker een keer op de castfoto staan, ik ben blij te weten dat dit voorlopig de laatste keer is en dat ze halverwege het seizoen eindelijk opflikkertquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:11 schreef LetsGame het volgende:
Lieke staat nog op de castfoto
Sorry, mag misschien de enige zijn, maar ik vind Lieke een goede actrice
dat dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mag je best vinden en ze kan wel acteren, ik vind haar als persoon alleen gruwelijk irritant aanwezig op het manische af in andere televisieprogramma's. En haar komst heeft de rol Charlie in mijn ogen steeds meer en meer verpest. Laat haar nog maar lekker een keer op de castfoto staan, ik ben blij te weten dat dit voorlopig de laatste keer is en dat ze halverwege het seizoen eindelijk opflikkert
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mag je best vinden en ze kan wel acteren, ik vind haar als persoon alleen gruwelijk irritant aanwezig op het manische af in andere televisieprogramma's. En haar komst heeft de rol Charlie in mijn ogen steeds meer en meer verpest. Laat haar nog maar lekker een keer op de castfoto staan, ik ben blij te weten dat dit voorlopig de laatste keer is en dat ze halverwege het seizoen eindelijk opflikkert
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wiet heeft roze haar. Ze lijkt nu net op dat meisje uit die slechte bbc kinderserie met poppen.
wow, ben sprakeloosquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zij vonden die scène dus ook wel redelijk memorabel. Ik denk dat iedereen wel weet over welke scène dit gaat.quote:Jan Kooijman vindt het vertrek van Lieke 'stoer'. (...) Meest memorabele scène van afgelopen seizoen? "Het spontane idee om Maxime a la 9 1/2 weeks op tafel te gooien tijdens een vrijscène. Het zag er heel sexy uit, hoewel het als acteur natuurlijk wel een technisch verhaal blijft en je in je achterhoofd houdt: Sta ik niet in haar licht? Ga ik op het juiste moment naar beneden? Dus het sprookje dat het allemaal zo geil is, is niet waar. Ik vind het gaaf hoe je een liefdesscène bijna kunt choreograferen." Hardop lachend: "Niemand die dit verhaal gelooft natuurlijk, want ik hoor die mensen al denken: Choreografie? Je staat gewoon keihard Marjolein Keuning en Lieke van Lexmond te pakken. En oké, dat is ook wel leuk." Marjolein, lachend: "Uiteindelijk zijn dat soort scènes nooit sexueel getint - tenzij je exhibionistisch bent, want er staan allemaal mensen omheen. Dus ik ben meer met andere dingen bezig: Hoe hoog zit m'n rokje? Is mijn haar niet raar? Heb ik geen onderkin? We krijgen ook altijd de slappe lach. Jan kan heel stout zijn."
*scènesquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Uit de Grazia:
[..]
Zij vonden die scène dus ook wel redelijk memorabel. Ik denk dat iedereen wel weet over welke scène dit gaat.
Wow, unieke clip. Die miste ik nou als extra op de DVD-uitgave.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:10 schreef Frey het volgende:
Als je Vrouwenvleugel kijkt, dan zie je ook echt veel bekende gezichten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, even tussen al neus en lippen door... Wat voor clownsschoenen heeft Sjoerd aan op die castfoto? Damn!
JustBridge kennende welquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog iets meer dan 5 weken tot seizoen 4![]()
Tenzij het ineens weer uitgesteld wordt![]()
Gelukkig was Bronckhorst wat serieuzer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Frey het volgende:
Kreeg deze door op Youtube, met Ger Smit dit keer.
Tegenovergestelde van Bronkhorstquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Frey het volgende:
Kreeg deze door op Youtube, met Ger Smit dit keer.
"Hallo mevrouw Balk, laten we het eens hebben over uw verleden.."quote:
De Kelder en het opvangcentrum volgens mij wel, die tussenwand tussen de keuken en het gedeelte waar de trap uit kwam wel en voor de rest zijn de cameraposities wat veranderd zoals bij het kantoor van Flash wat eigenlijk het huis van Jan Henk Gerritse was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:50 schreef LetsGame het volgende:
Domme vraag misschien, maar is de Kelder wat eerst het opvangcentrum was? Is dat hotel waar Hennie, Suzanne en Arnie werkten ook hetzelfde decor als A, A en F?
Bedankt voor je antwoord Heer_van_Bartolhovenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De Kelder en het opvangcentrum volgens mij wel, die tussenwand tussen de keuken en het gedeelte waar de trap uit kwam wel en voor de rest zijn de cameraposities wat veranderd zoals bij het kantoor van Flash wat eigenlijk het huis van Jan Henk Gerritse was.
Of de receptie van het Royal Prince Hotel hetzelfde is als AA&F weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet, maar wellicht dat iemand dit wel zeker weet
De Kelder is exact dezelfde ruimte als het JOC, echter is alleen de wand tussen de keuken en het gangetje van het JOC vervangen/verlaagd. Wel zonde trouwens: het decor van het JOC was net zo mooi opgeknapt en vervolgens werd het weer lelijk gemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:50 schreef LetsGame het volgende:
Domme vraag misschien, maar is de Kelder wat eerst het opvangcentrum was? Is dat hotel waar Hennie, Suzanne en Arnie werkten ook hetzelfde decor als A, A en F?
Je afbeelding doet het niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
Kleine jochies worden groot: zo ook Ashwin Mohanpersad, beter bekend als Deepak Anand in GTST:
[ afbeelding ]
Frits mag weliswaar oppassen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je afbeelding doet het niet.
[ afbeelding ]
nu je het zegt, die deuren komen echt overeen met die van Agaath Huygensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Kelder is exact dezelfde ruimte als het JOC, echter is alleen de wand tussen de keuken en het gangetje van het JOC vervangen/verlaagd. Wel zonde trouwens: het decor van het JOC was net zo mooi opgeknapt en vervolgens werd het weer lelijk gemaakt![]()
De receptie van het Royal Prince Hotel is overigens in seizoen 2 nog wel deels gebruikt als receptie voor Santing Diamonds waar Arnie werkte.
Over het decor van AA&F: ik heb het vermoeden dat de deuren uit het decor van het huis van Agaath Huygens komen. Zeker weten doe ik het niet, maar het zou zomaar kunnen.
Welneequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Frits mag weliswaar oppassen.Hij ziet er behoorlijk gevaarlijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft eigenlijk niet met spoilertags, maar aangezien seizoen 4 binnenkort uitkomt toch maar even gedaan
Een heer met stijl
Repost wegens nieuwe pagina.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou, zo ook dan maar mijn duit in het zakje; Ik kwam via via uit op mijn favoriete jeugdnostalgische schoolTV-programma 'Liedmachien' (Ik wist niet dat er afleveringen van online stonden!), en vond plots deze oud-gedienden uit GTST; Antonie Kamerling en Inge Ipenburg.
Sorry voor de redelijk falende geluidshaperingetjes.
Was hij niet gezet op 25 september?quote:20-09-2011 Goede tijden, slechte tijden - Seizoen 4 20 Discs DVD JustBridge Entertainment
Het is dezelfde pagina.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Repost wegens nieuwe pagina.
Hier niet. Ik heb 30 posts op een pagina.quote:
Nee, het was gewoon 20 september?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh enneh, DVD.nl laat me het volgende weten:
[..]
Was hij niet gezet op 25 september?
Ik had dat boek een tijdje geleden geleend bij de bieb, en het viel me opzich best mee (quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef LetsGame het volgende:
Ik lees die GTST roman over Kris. Er zitten een paar fouten in qua spelling (of namen, bijv. Myriam heet Mirjam), maar de verhalen zijn opzich wel leuk om te lezen. Vooral de kleine scriptjes.
Het enige goede wat Johan Nijequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef LetsGame het volgende:
Vanaf midden seizoen 5 wordt de beeldkwaliteit zwaar verbeterd en zijn er ook geen beeldstoringen meer!
Het enige goede wat Johan Nijenhuis (quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef LetsGame het volgende:
Vanaf midden seizoen 5 wordt de beeldkwaliteit zwaar verbeterd en zijn er ook geen beeldstoringen meer!
Preciesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het enige goede wat Johan Nijenhuis (![]()
![]()
![]()
) ons gebracht heeft als producer
Snap ik helemaal; de scriptjes zijn het beste gedeelte van het boekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik had dat boek een tijdje geleden geleend bij de bieb, en het viel me opzich best mee (), alhoewel ik het eerst alleen leende vanwege die scriptjes
En het meeste daarvan zijn van die kutverhaallijntjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Snap ik helemaal; de scriptjes zijn het beste gedeelte van het boek
*Simon en Annette uit elkaar*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En het meeste daarvan zijn van die kutverhaallijntjes![]()
Waarover?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat zeiden ze bij Boulevard, ik val natuurlijk weer precies op dat moment in slaap.![]()
Nah, niet veel bijzondersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat zeiden ze bij Boulevard, ik val natuurlijk weer precies op dat moment in slaap.![]()
Oke bedanktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nah, niet veel bijzondersGing over dat ze video opnamen hadden gemaakt tijdens het maken van de castfoto, in één van de beelden leek je de achterkant van Pip te zien. Toen zijn ze maar gaan gissen. Maargoed, Pip heeft allang gezegd dat ze in GTST blijft dus het was een beetje non-nieuws
Tot voor deze verhaallijn vroeg ik me steeds af waarom ze haar in hemelsnaam hadden teruggehaald, want ze maakte niks mee. Maar toen ze begon door te draaien, vond ik haar leuker worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ze brengt inderdaad wat leven in de brouwerij, het zou ook wel mooi zijn als ze van haar een soort personage konden maken dat in principe redelijk goed is maar af en toe doorslaat. (Zoals Isabella en in veel mindere mate Laura).
Dat laatste stond me sowieso enorm tegen de laatste tijd, langer geleden kreeg iedereen zijn verdiende loon. Zelfs mensen als Martine Hafkamp waren soms weken aangeschoten wild voor dat ze weer in het centrum van de macht terugkeerden. Dat was juist het mooie eraan: iemand haalde iets uit, kreeg diens verdiende loon en vocht zijn weg terug naar de top en pakte de zaak anders aan, maar bleef slechtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Tot voor deze verhaallijn vroeg ik me steeds af waarom ze haar in hemelsnaam hadden teruggehaald, want ze maakte niks mee. Maar toen ze begon door te draaien, vond ik haar leuker worden.
Wat me tegenstond aan Isabella was dat ze wraak nam voor niks en ook nog met alles wegkwam.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat laatste stond me sowieso enorm tegen de laatste tijd, langer geleden kreeg iedereen zijn verdiende loon. Zelfs mensen als Martine Hafkamp waren soms weken aangeschoten wild voor dat ze weer in het centrum van de macht terugkeerden. Dat was juist het mooie eraan: iemand haalde iets uit, kreeg diens verdiende loon en vocht zijn weg terug naar de top en pakte de zaak anders aan, maar bleef slecht
Niks ten nadele van je kennis, maar dat vond ik nou zo een oninterressante, saaie en langdradige verhaallijn, waar in mijn ogen veel te veel op werd gefocust en waarbij Charlie -gespeeld door Lieke- veel te irritant vaak in het middelpunt stond.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind Pip Pellens echt een leuke actrice, maar Wiet vind ik zelf een zeikmuts(al is ze wel lekker gestoord
)
Kwam vandaag een oude bekende tegen. Wat blijkt: ze heeft in het schrijversteam van GTST gezeten met oa Martin van Steijn ergens rond 2003. Zij heeft Valerie bedacht en heeft bedacht dat Valerie Charlies moeder is. Nooit gedacht van haar.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niks ten nadele van je kennis, maar dat vond ik nou zo een oninterressante, saaie en langdradige verhaallijn, waar in mijn ogen veel te veel op werd gefocust en waarbij Charlie -gespeeld door Lieke- veel te irritant vaak in het middelpunt stond.![]()
Ahaquote:
Welke keer? De eerste keer in seizoen 1 en 2, de tweede keer in seizoen 4 (lamp op zijn hoofd) of de laatste keer in seizoen 8?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:01 schreef LetsGame het volgende:
Saaiste verhaallijn ooit vond ik de heugenverlies van Simon, zeker weten.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aha
[..]
Welke keer? De eerste keer in seizoen 1 en 2, de tweede keer in seizoen 4 (lamp op zijn hoofd) of de laatste keer in seizoen 8?
Poeh da's een pittige vraag, met name omdat ik ze niet allemaal direct bij de hand heb. In ieder geval heel veel dat met de familie Fischer te maken heeft na 2003.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel die van seizoen 1
Wat vind jij het saaiste verhaallijn ooit?
Ik respecteer jouw mening, niet omdat ik een van de schrijvers ken, maar ik vond die verhaallijn wel okee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Poeh da's een pittige vraag, met name omdat ik ze niet allemaal direct bij de hand heb. In ieder geval heel veel dat met de familie Fischer te maken heeft na 2003.
Een andere mening hebben is bij mij geen enkel probleem, dus schroom vooral niet deze ook uit te spreken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik respecteer jouw mening, niet omdat ik een van de schrijvers ken, maar ik vond die verhaallijn wel okee.
HET GEheugen. HET GE-. Schrijf het dan op z'n minst goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:01 schreef LetsGame het volgende:
Ik vond vooral dat mens vreselijk dat Simon wilde inpikken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
HET GEheugen. HET GE-. Schrijf het dan op z'n minst goed.Niks ten nadele van je mening want daar ben ik het niet mee eens (Vond de climax van hoe Simon zijn geheugen weer terugkreeg wel weer zo geniaal fout dat ik het geniaal goed vond
), maargoed.
LouLou Rhemev? Nee joh, fantastisch actrice!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond vooral dat mens vreselijk dat Simon wilde inpikken.
Janine bedoel je toen Simon terug kwam naar Meerdijk om gelukkig te kunnen trouwen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond vooral dat mens vreselijk dat Simon wilde inpikken.
Fouten zijn er om te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
HET GEheugen. HET GE-. Schrijf het dan op z'n minst goed.Niks ten nadele van je mening want daar ben ik het niet mee eens (Vond de climax van hoe Simon zijn geheugen weer terugkreeg wel weer zo geniaal fout dat ik het geniaal goed vond
), maargoed.
Nee, Angela Nieuwkoopquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Janine bedoel je toen Simon terug kwam naar Meerdijk om gelukkig te kunnen trouwen.
Och, die verhaallijn vond ik niet eens zo saai, er zijn er wel ergere geweest, vooral de verhaallijnen van Myriam (die met Johan Rigter uitgezonderd), of die van Jan en Petraquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:01 schreef LetsGame het volgende:
Ja ik heb er zin inquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog maar 18 dagen tot het nieuwe seizoen!![]()
Al meer dan 2/3 van de zomerstop gehad.
W00t en zo.
Moest ik net aan denken ja, toen was ze best evil geworden vond ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, die verhaallijn vond ik niet eens zo saai, er zijn er wel ergere geweest, vooral de verhaallijnen van Myriam (die met Johan Rigter uitgezonderd), of die van Jan en Petra![]()
![]()
Over Angela Nieuwkoop gesproken: ik kijk echt uit naar de verhaallijn van seizoen 5 met Helen die eerst een tweede zelfmoordpoging doet (staat ook nog op YouTube), waarna ze vervolgens door een psychologe wordt geholpen met de naam Angie Watson (ja, je raad het al: Angela Nieuwkoop dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |