Zij vonden die scène dus ook wel redelijk memorabel. Ik denk dat iedereen wel weet over welke scène dit gaat.quote:Jan Kooijman vindt het vertrek van Lieke 'stoer'. (...) Meest memorabele scène van afgelopen seizoen? "Het spontane idee om Maxime a la 9 1/2 weeks op tafel te gooien tijdens een vrijscène. Het zag er heel sexy uit, hoewel het als acteur natuurlijk wel een technisch verhaal blijft en je in je achterhoofd houdt: Sta ik niet in haar licht? Ga ik op het juiste moment naar beneden? Dus het sprookje dat het allemaal zo geil is, is niet waar. Ik vind het gaaf hoe je een liefdesscène bijna kunt choreograferen." Hardop lachend: "Niemand die dit verhaal gelooft natuurlijk, want ik hoor die mensen al denken: Choreografie? Je staat gewoon keihard Marjolein Keuning en Lieke van Lexmond te pakken. En oké, dat is ook wel leuk." Marjolein, lachend: "Uiteindelijk zijn dat soort scènes nooit sexueel getint - tenzij je exhibionistisch bent, want er staan allemaal mensen omheen. Dus ik ben meer met andere dingen bezig: Hoe hoog zit m'n rokje? Is mijn haar niet raar? Heb ik geen onderkin? We krijgen ook altijd de slappe lach. Jan kan heel stout zijn."
*scènesquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Uit de Grazia:
[..]
Zij vonden die scène dus ook wel redelijk memorabel. Ik denk dat iedereen wel weet over welke scène dit gaat.
Wow, unieke clip. Die miste ik nou als extra op de DVD-uitgave.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:10 schreef Frey het volgende:
Als je Vrouwenvleugel kijkt, dan zie je ook echt veel bekende gezichten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, even tussen al neus en lippen door... Wat voor clownsschoenen heeft Sjoerd aan op die castfoto? Damn!
JustBridge kennende welquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog iets meer dan 5 weken tot seizoen 4![]()
Tenzij het ineens weer uitgesteld wordt![]()
Gelukkig was Bronckhorst wat serieuzer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Frey het volgende:
Kreeg deze door op Youtube, met Ger Smit dit keer.
Tegenovergestelde van Bronkhorstquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Frey het volgende:
Kreeg deze door op Youtube, met Ger Smit dit keer.
"Hallo mevrouw Balk, laten we het eens hebben over uw verleden.."quote:
De Kelder en het opvangcentrum volgens mij wel, die tussenwand tussen de keuken en het gedeelte waar de trap uit kwam wel en voor de rest zijn de cameraposities wat veranderd zoals bij het kantoor van Flash wat eigenlijk het huis van Jan Henk Gerritse was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:50 schreef LetsGame het volgende:
Domme vraag misschien, maar is de Kelder wat eerst het opvangcentrum was? Is dat hotel waar Hennie, Suzanne en Arnie werkten ook hetzelfde decor als A, A en F?
Bedankt voor je antwoord Heer_van_Bartolhovenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De Kelder en het opvangcentrum volgens mij wel, die tussenwand tussen de keuken en het gedeelte waar de trap uit kwam wel en voor de rest zijn de cameraposities wat veranderd zoals bij het kantoor van Flash wat eigenlijk het huis van Jan Henk Gerritse was.
Of de receptie van het Royal Prince Hotel hetzelfde is als AA&F weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet, maar wellicht dat iemand dit wel zeker weet
De Kelder is exact dezelfde ruimte als het JOC, echter is alleen de wand tussen de keuken en het gangetje van het JOC vervangen/verlaagd. Wel zonde trouwens: het decor van het JOC was net zo mooi opgeknapt en vervolgens werd het weer lelijk gemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:50 schreef LetsGame het volgende:
Domme vraag misschien, maar is de Kelder wat eerst het opvangcentrum was? Is dat hotel waar Hennie, Suzanne en Arnie werkten ook hetzelfde decor als A, A en F?
Je afbeelding doet het niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
Kleine jochies worden groot: zo ook Ashwin Mohanpersad, beter bekend als Deepak Anand in GTST:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |