quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Anderen ook over Barbara gelukkig.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Is dat Matty Verkamman op de achtergrond?
Tenminste iemand die het shirt van psv gekocht heeft...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Qua pasvorm vind ik die PSV shirts wel goed, tenminste niet zo wijd of een dom kraagje
No wayquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Goh hoe zou dat nou komen
[ afbeelding ]
Is gewoon puur omdat Janssen heeft afgezegd een tijdje geleden. Kan Bertje niet hebben...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook wel vreemd dat Janssen er niet bij zit en Strootman wel
Het is dan ook "one of the guys"quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Babs praat wel goed met de mannen mee, ze lijkt me wel een meisje dat vroeger liever in bomen klauterde en voetbalde dan dat ze met de popjes speelde die ze van Frits kreeg.
Lolquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het shirt van psv gekocht heeft...
Alles beter dan Tijl Beckand.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
En toch zie ik Barbara liever bij VI dan Tijl Beckand!
Dan noem je er ook 1 zegquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar jezus, het ging om die superpass van die heerenveenspeler en dan begint barend over cruijffquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier krijg ik onfrisse gedachtes bij
Van mij mag erik Diekstra wel weer,quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Diekstra is idd een heldquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Van mij mag erik Diekstra wel weer,
vond zijn tour du jour filmjes
en hij geeft altijd Johan leuk tegengas aan tafel
we hebben nog 5 kwartier,quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:45 schreef Type-R het volgende:
verdomme een hele nieuwe start van de eredivisie afgelopen weekend, gaan ze weer over de interne Ajax problemen hebben
Nee maar Cruijff is z'n mattie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Derksen doet wel erg minderwaardig over hoogopgeleide mensen, vind ik
Cruijff verlost ons niet , hij verneukt het verderquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon zo verder man, algemene directeuren geven alleen maar problemen.
Lolquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
Babs kon niet koppen
Ze kan wel heel goed scharen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
Babs kon niet koppen
Zou ze ook goed kunnen scheren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
Babs kon niet koppen
En het lukte d'r uiteindelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Barbara probeert aan het woord te komen
Over 2 jaar is PSV compleet naar de teringquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
Geef Cruijff gewoon de volledige macht.
Weet je zeker dat het binnen 2 jaar compleet mis gaat.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Over 2 jaar is PSV compleet naar de tering
Snap ook niet waar opeens die ophef vandaan komt. We moeten het blijkbaar net als de moffen gaan doen. Met leuke showelementjes enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat maakt het uit welk duel als openingswedstrijd is
Doe dan 2 clubs met veel sfeer in het stadion, denk aan FC Twente of Heracles.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet waar opeens die ophef vandaan komt. We moeten het blijkbaar net als de moffen gaan doen. Met leuke showelementjes enzo.
Beginnen met de kampioen vind ik wel wat hebben. Dit is nou niet echt een wedstrijd waar je naar uitkijkt...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook niet waar opeens die ophef vandaan komt. We moeten het blijkbaar net als de moffen gaan doen. Met leuke showelementjes enzo.
Het kan mij werkelijk geen reet interesseren wie er begint.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Majkool het volgende:
[..]
Beginnen met de kampioen vind ik wel wat hebben. Dit is nou niet echt een wedstrijd waar je naar uitkijkt...
eigenlijk moet de landskampioen thuis openen als eerste wedstrijd van de competitie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat maakt het uit welk duel als openingswedstrijd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |