Ik zou donderdag ook nog niet afschrijvenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:04 schreef marcel-o het volgende:
zondag kans op onweer dus.
typisch Nederlands weerbeeld.
relatief fris, 1 dag warm -->onweer
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:44 schreef kepler het volgende:
Ik heb de hele dag zon gehad in ZandvoortHet was zelfs zo warm dat ik mn trui moest uit trekken
![]()
Dan ga je maar lekker naar het buitenland, alles boven de 23oC is mij te warm. Qua temperatuur vind ik dit een heerlijke zomer, maar alleen een beetje veel regen. Geef mij maar gewoon buien van hoogstens een half uur, waarna de zon weer doorkomt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snak zo naar nog een weekje 30 graden.....
Ik heb in maart nog staan ijskrabben, in mijn t-shirt. Sindsdien slechts 1 dag iets aangehad met lange mouwen, maar dat was meer omdat het op zee iets kouder was en er iets buiswater over de boeg kwam van de bootquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:44 schreef kepler het volgende:
Ik heb de hele dag zon gehad in ZandvoortHet was zelfs zo warm dat ik mn trui moest uit trekken
![]()
dat was toch ook al voor vandaag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:04 schreef marcel-o het volgende:
zondag kans op onweer dus.
typisch Nederlands weerbeeld.
relatief fris, 1 dag warm -->onweer
Op rtl4 zeiden ze er in ieder geval niets over.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:40 schreef meteo-online het volgende:
Opvallend dat geen enkel weerpraatje te lezen/horen is over aanstaande donderdag. Toch te maken met een thermisch laagje. EC, GFS en UKMO komen er mee
GFS
[ afbeelding ]
ECMWF
[ afbeelding ]
UKMO
[ afbeelding ]
Vertrouwen bij mij is ook weg, maar deze situatie schrijven wij al een dag of 4 over. Telkens weer terugkomend dat laagjequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Fredo55 het volgende:
Mijn vertrouwen is deze zomer een beetje weg wat onweer betreft.
Vaak mooie kaarten gezien, die met de run minder worden.
Rtl4 kijkt nooit zo ver vooruit toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Op rtl4 zeiden ze er in ieder geval niets over.
Kan wel wat worden (als je naar het cape en neerslag kaartje kijkt.)
LT van Guidance ook al zoiets, je kan het om zijn minst vermelden dat er een kans bestaat dat het zo zou gaan uitpakken, is immers iets wat ons land kan beinvloeden. Wordt al dagen aangegeven door GFS (maar dat wordt genegeerd) en ECMWF komt er ook telkens mee. UKMO idem. Vraag me af waarom dan niets vermeldenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Rtl4 kijkt nooit zo ver vooruit toch?
Dinsdag/Woensdag meer zekerheid.
Net als het KNMI, als het niet zeker is, dan hoor je ze er amper over. Terwijl het inderdaad wel terugkomt in de kaarten en pluim e.d. Maar het is geen zekerheid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Rtl4 kijkt nooit zo ver vooruit toch?
Dinsdag/Woensdag meer zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |