Ik kijk niet alleen naar capequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die alleen maar cape kijkt
Kan me nog andere dingen voor me halen, maar we wachten met smart op een uitgebreide updatequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:14 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ik kijk niet alleen naar cape. Je hoeft mij niet uit te leggen dat je meerdere factoren nodig hebt voor het ontstaan van onweer. Dat weet ik zelf ook wel
. Denk maar aan de low level & deep layer shear, ko-index, storm relative helicity, signaficant tornado parameter etc.
neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:47 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, vrijdag kan het volgens het knmi 29 graden worden.
En nu staat het ensemble gemiddelde, de oper en de control <20C voor vrijdagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:47 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben niet goed in het schrijven van onweersverwachtingen, maar ik zal ergens volgende week mijn best doen om hier mijn verwachting online te zettenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:18 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Kan me nog andere dingen voor me halen, maar we wachten met smart op een uitgebreide update
De kaarten zien er nu weer minder uit inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
En nu staat het ensemble gemiddelde, de oper en de control <20C voor vrijdag
Dat gaat vooral vannacht/ochtend over ons heen trekkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond BBQ.. zie wat er begint te ontstaan bij Normandië![]()
Ik moet het nog zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat gaat vooral vannacht/ochtend over ons heen trekken
Welke vrijdag? Volgend jaar ergens?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:47 schreef Fredo55 het volgende:
Dat was een voorspelling van gisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:27 schreef Resistor het volgende:
[..]
Welke vrijdag? Volgend jaar ergens?
Allemachtig... dat is een omslagquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:27 schreef Resistor het volgende:
[..]
Niets zo veranderlijk als het weer, we gaan zelfs weer de 'enkele cijfers' in voor de temperatuur 's nachts lijkt het wel...
[ afbeelding ]
Nieuwe pluim ziet er weer heel anders uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:27 schreef Resistor het volgende:
[..]
Niets zo veranderlijk als het weer, we gaan zelfs weer de 'enkele cijfers' in voor de temperatuur 's nachts lijkt het wel...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |