Ik heb dezelfde als jij hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Je hebt de oude:
[ afbeelding ]
De oper en control zitten wel heel erg bovenin, onwaarschijnlijk dus. Tenzij het blijft terugkomen in de komende runs en door meer leden ondersteunt wordt.
Dat is wel vaker zo inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:04 schreef Schuifpui het volgende:
Excuus, na een ctrl F5 krijg ik wel de goede. Vaag gedoe altijd.
Wel alles quoten dan hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef horned_reaper het volgende:
Tweet van weerman Reinier van den Berg:
"Ultra bizarre nieuwe berekening ECMWF: 2e helft volgende week tropisch zomerweer, 30 graden. Kan niet waar zijn."
Moeilijk te geloven lijkt me
Nou de neerslag heb ik in het verwachtingsspel al niet goedquote:
Ik heb 10 mm staan. Dat liet GFS zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Nou de neerslag heb ik in het verwachtingsspel al niet goed
Hitte onweer bestaat tot de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:34 schreef Schuifpui het volgende:
Die Cape van de control, maar geen neerslag erbij.
1 plus punt aan de CAPE, EC komt er mee en die dauwpunten zijn altijd beter ingeschat dan GFS. Bij GFS zou je nu een CAPE hebben van 6000quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die cape slaat werkelijk door
Dat worden een aantal dagen heftig weertje
Mij voornamelijk dat het eerder donker wordt/is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Martin1234 het volgende:
En wordt het alweer later donker s'morgens,
ik dacht al ietsjes, iemand dat opgevallen?
Ja dat ook dat het eerder donker is,quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mij voornamelijk dat het eerder donker wordt/is.
Maar met kans op dat (enorm)warme weer is er ook kans op enorm onweer denk ik
quote:
Gezellig hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:27 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Nou?
Gáát het regenen?!
Ik kan aan die kaartjes niets zien!
Hoi horned_reaperIk ben er weer
Ik wil dit weekend naar Halen ( belgisch Limburg) krijg ik nou regen op m'n bolletje of niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Gezellig hoor.![]()
Kan ik je nog van enige informatie voorzien?
Dat zegt iemand die alleen maar cape kijktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:46 schreef Narasan het volgende:
Maar ja. Je kunt 109231301319801 Cape hebben en -2319318 Lifted. Maar dat wil nog niet zeggen dat het echt gaat onweren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |