Hmm. Rond de ¤200,- atm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wel handig om te weten wat voor bu[i]d[/i]get je hiervoor hebt![]()
Je zou eens kunnen kijken naar de WMR-200 Weerstation 3.0 eventueel met UV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'T staat niet op buienradar.nl aangegevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:56 schreef ACT-F het volgende:
Zo, een flinke inslag hier zomaar uit het niets
Nog een 2e gehoord, maar meer dan dit verwacht ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:01 schreef Narasan het volgende:
[..]
Het 'T staat niet op buienradar.nl aangegeven.
Hihi :d.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:55 schreef meteo-online het volgende:
Buienradar, altijd 7 minuten achter dan blits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer of geen weer, altijd actueel www.onweer-online.nl
Dit dus. Liever direct door richting herfst.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef kepler het volgende:
Ja dag, nu hoeft het niet meer van mij, zeker niet 30+ na koude weken. Dadelijk ga ik nog zweten
Fixed, herfst is niet leuk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit dus. Liever direct door richting herfst winter.
Sneeuw..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Snowsquall het volgende:
30+ volgende week??![]()
![]()
![]()
Doe mij maar een '4 dec 2010' weertje![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:56 schreef Drassss het volgende:
Het lijkt er dus op dat het vooral zondag 00.00 t/m 12.00 flink gaat regenen in het zuiden/oosten van het land. Daarna is het droog? Right?
Eerst voelen, dan geloven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:34 schreef aloa het volgende:
Een hittegolf op de valreep zou leuk zijn.
Je hebt de oude:quote:
Ik heb dezelfde als jij hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:02 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Je hebt de oude:
[ afbeelding ]
De oper en control zitten wel heel erg bovenin, onwaarschijnlijk dus. Tenzij het blijft terugkomen in de komende runs en door meer leden ondersteunt wordt.
Dat is wel vaker zo inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:04 schreef Schuifpui het volgende:
Excuus, na een ctrl F5 krijg ik wel de goede. Vaag gedoe altijd.
Wel alles quoten dan hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef horned_reaper het volgende:
Tweet van weerman Reinier van den Berg:
"Ultra bizarre nieuwe berekening ECMWF: 2e helft volgende week tropisch zomerweer, 30 graden. Kan niet waar zijn."
Moeilijk te geloven lijkt me
Nou de neerslag heb ik in het verwachtingsspel al niet goedquote:
Ik heb 10 mm staan. Dat liet GFS zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Nou de neerslag heb ik in het verwachtingsspel al niet goed
Hitte onweer bestaat tot de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:34 schreef Schuifpui het volgende:
Die Cape van de control, maar geen neerslag erbij.
1 plus punt aan de CAPE, EC komt er mee en die dauwpunten zijn altijd beter ingeschat dan GFS. Bij GFS zou je nu een CAPE hebben van 6000quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die cape slaat werkelijk door
Dat worden een aantal dagen heftig weertje
Mij voornamelijk dat het eerder donker wordt/is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Martin1234 het volgende:
En wordt het alweer later donker s'morgens,
ik dacht al ietsjes, iemand dat opgevallen?
Ja dat ook dat het eerder donker is,quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mij voornamelijk dat het eerder donker wordt/is.
Maar met kans op dat (enorm)warme weer is er ook kans op enorm onweer denk ik
quote:
Gezellig hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:27 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
Nou?
Gáát het regenen?!
Ik kan aan die kaartjes niets zien!
Hoi horned_reaperIk ben er weer
Ik wil dit weekend naar Halen ( belgisch Limburg) krijg ik nou regen op m'n bolletje of niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Gezellig hoor.![]()
Kan ik je nog van enige informatie voorzien?
Dat zegt iemand die alleen maar cape kijktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:46 schreef Narasan het volgende:
Maar ja. Je kunt 109231301319801 Cape hebben en -2319318 Lifted. Maar dat wil nog niet zeggen dat het echt gaat onweren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |