Ah ja, dat is 'm, je bent een held, thanks!!quote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:14 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ah ja, dat is 'm, je bent een held, thanks!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:54 schreef 2dope het volgende:
Ik zoek een Frans nummer, ik kan 'm zo neuriën maar weet geen enkel woord meer. Het begint een beetje langzaam/opbouwend en gaat steeds sneller/schreeuweriger. Het is een zangeres, tijdens het refrein is die chick bijna aan het janken zo hard schreeuwt ze.
Schaam me doodHet is een superbekend nummer.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef RobinProductions het volgende:
Ik zoek een nummer waar dat je vrij duidelijk "radio on donna" in hoort. Ik weet niet volgens mij klinkt het alleen zo, anders had ik het al gevonden. En het nummer is ook al vrij oud denk ik.
Bedankt, maar dat is het niet.quote:
Wat voor stijl/genre is het?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef RobinProductions het volgende:
Ik zoek een nummer waar dat je vrij duidelijk "radio on donna" in hoort. Ik weet niet volgens mij klinkt het alleen zo, anders had ik het al gevonden. En het nummer is ook al vrij oud denk ik.
Deze?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef Ritmo het volgende:
Ik zit al de hele tijd met een deuntje in m'n kop, volgens mij van Queen/Freddy Mercury, het is een ballad. Irritante is dat ik de tekst niet meer weet, alleen dat in het refrein steeds iets als "... means nothing to me, oooo [nogwat]aaa" wordt gezongen. Iemand die het weet?
Het is niet Barcelona overigens.
Band Of Skulls - Death By Diamonds And Pearls (Mighty Metronoms Remix) volgens de comments.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:36 schreef Qunix het volgende:
Iemand enig idee wat het achtergrond muziekje is?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:30 schreef Mainport het volgende:
Hoe heet die hippe, bekende technomix van Rocky's themesong? Het begint als een cool dansnummer... dan wordt de beat steeds langzamer, en uiteindelijk verandert het in Rocky's theme! Bij voorbaat bedankt!
Och, natuurlijk, de comments...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Band Of Skulls - Death By Diamonds And Pearls (Mighty Metronoms Remix) volgens de comments.
Geen dank.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Och, natuurlijk, de comments...
Thanks!
Earl Sweatshirt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:39 schreef Beetlebum het volgende:
Ik ben de naam kwijt van een rapper.
Het is een jong gastje uit Amerika van een jaar of 14/15.
Hij is een jaar 'spoorloos' geweest waarna bleek dat z'n moeder 'm in een soort van internaat heeft gestopt voor kinderen die de weg kwijt raken. Volgens mij zit die school in Hawaii.
Hij is lid van een rap-collectief waarvan de gemiddelde leeftijd laag ligt maar hij is veruit de jongste volgens mij.
In een van z'n clips zit hij in een kappersstoel en ik kan me ook een clip herinneren waarin ze allerlei drugs en alcohol in een blender stoppen waarna ze totaal de weg kwijt zijn.
Weet iemand wie ik bedoel?
Geen dank.quote:
Rhythms del Mundoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:52 schreef Maartel het volgende:
Ik zoek een zekere world music compilatie met moderne nummers in een beetje latin jasje.
Ik weet iig zeker dat Coldplay er op stond..
Haha, dat kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |