je zal wel moeten want van je jeugd hoef je het niet te hebben....quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:09 schreef Doublepain het volgende:
Komt wel goed, heb vertrouwen in Brands en zijn aankopen.
Neequote:
quote:
Oud nieuwsquote:
5 toch?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die scheidsrechters staan wel weer strak zeg: 6 wedstrijden, 4 keer rood...
Altijd in het begin...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
5 keerquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
allen terecht, en 5 keer rood zelfsquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
okquote:
Ze moeten toch ergens een record breken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
hahahah!!!!!!!!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:13 schreef Dekatria het volgende:
Wel grappig, de posts hier lopen iets voor op mijn beelden
wahhaaha jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:13 schreef Dekatria het volgende:
Wel grappig, de posts hier lopen iets voor op mijn beelden
Definieer ''meedoen''quote:
Ik hoop het met je meequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef OmniRocket het volgende:
PSV wordt het Feyenoord van vorig seizoen
Laten we het hopen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef OmniRocket het volgende:
Feyenoord kreeg ook nooit terechte pingels en miste kansen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef OmniRocket het volgende:
Kun je nu nog niet zeggen manquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een fijne uitslag lijkt dit te worden. AZ is duidelijk een concurrent.
Jup.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg ook nooit terechte pingels en miste kansen?
Wie wordt er 3e dan?quote:
Maher ja, en inderdaad.quote:
Neem jij Derksen nog steeds serieus dan...!?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef Rijstbal het volgende:
Goeie keeper die Esteban. Snap dat gezeik van Derksen niet zo.
ZE HEERSEN!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:16 schreef Thas het volgende:
AZ speelt opeens weer lekker nu met 10 man
Feyenoord is minstens 10 penalties onthouden vorig seizoen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg ook nooit terechte pingels en miste kansen?
Je kunt wel zeggen dat PSV punten laat liggen voor het kampioenschap.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kun je nu nog niet zeggen man
Jaaa, beter van niet. Tenzij je wil dat Feyenoord een herhaling van vorig seizoen heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef TC03 het volgende:
PSV had beter Vlaar en/of De Vrij kunnen kopen i.p.v. Wijnaldum.
Kunnen ze die niet in één keer uitgekeerd krijgen? In een wedstrijd tegen PSV ofzo..?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord is minstens 10 penalties onthouden vorig seizoen.
Voor Feyenoord beter van niet, voor PSV beter van wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef dakraam het volgende:
[..]
Jaaa, beter van niet. Tenzij je wil dat Feyenoord eenherhaling van vorig seizoen heeft.
Ik huil niet, het is gewoon een meer realistische weergave van de gang van zaken.quote:
quote:
Of een betere vervanger kunnen zoeken voor Rutte.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef TC03 het volgende:
Ja grappig. Je hebt nu wel genoeg getrolld.quote:
Dacht het niet kerel. Verdediging gaat meer puntjes verliezen onderwegquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Eind van het seizoen staan we hier feest te vieren
De Vrij is overschat. Prima, materiaal voor een club dat speelt om plaats 8tm16, wat Feyenoord is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef TC03 het volgende:
modjesfapperquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef OmniRocket het volgende:
ik dacht dat er geen opmerkingen meer over de steun mochten komen?
Ik zou me idd schamenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef YazooW het volgende:
Dan moet je jezelf toch wel eens goed achter je oren krabben als Altidore tegen je weet te scoren...
Gemeente dit & dat zul je blijven horen dit seizoen, of het nu goed of slecht gaat met PSV...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Doublepain het volgende:
PSV is gelukkig nog niet compleet, dus juich nu maar over een paar wedstrijden gaan jullie weer janken '' Gemeente dit dat''.
Geen discussie, opmerkingen kan je moeilijk tegen gaan... Het is hier geen Noord-Korea.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef OmniRocket het volgende:
ik dacht dat er geen opmerkingen meer over de steun mochten komen?
Hoezo? Gaan jullie nog meer aankopen doen? Verrassend zeg.....quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Doublepain het volgende:
PSV is gelukkig nog niet compleet, dus juich nu maar over een paar wedstrijden gaan jullie weer janken '' Gemeente dit dat''.
De Vrij gaat later gewoon naar een mooie club in het buitenland hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De Vrij is overschat. Prima, materiaal voor een club dat speelt om plaats 8tm16, wat Feyenoord is.
Dat jullie weer EL hebben gehaald? Is zeker een prestatie met dit team, valt me echt enorm tegenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Niet dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Verassendquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Ik hoop dat Ajax dadelijk ook verliest trouwens.
Oh noesquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Ik vind hem niet overschat, maar hij is inderdaad niet goed genoeg voor PSV. Echter, hetzelfde had je drie maanden geleden ook kunnen zeggen over Wijnaldum, Mertens en Strootman. Als je dan toch veel geld betaalt voor overschatte voetballers, doe dat dan voor spelers die je nodig hebt, zoals verdedigers.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De Vrij is overschat. Prima, materiaal voor een club dat speelt om plaats 8tm16, wat Feyenoord is.
frustratie zit diep jongen. Zo voelden wij ons na ADO - Ajaxquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Dat wisten we nog niet!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Wie niet! Maar we weten dat het niet gaat gebeurenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Heb hem deze wedstrijd niet zoveel gezien, maar zit wel veel talent in.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Oh, ok.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als hij er straks 20+ inschiet in deze competitie dit jaar.quote:
Hehequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Interview met Rutten, kan niet wachten!
Dat zou een grotere schande zijn, AZ is toch een tikkeltje beter dan de Graafschap, maar ik zie het niet gebeurenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef hekelaan451 het volgende:
Ik voorspel De Graafschap - Ajax 0-6
ok.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
OKEEE OVER PAAR MINUTEN IS HET TIJD VOOR AJAX. AAN DE KANT ALLEMAAL. DE ENIGE ECHTE BAZENCLUB GAAT EVEN VOETBALLES GEVEN!
Inderdaad GOOOOO DE GRAAFSCHAP!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
OKEEE OVER PAAR MINUTEN IS HET TIJD VOOR AJAX. AAN DE KANT ALLEMAAL. DE ENIGE ECHTE BAZENCLUB GAAT EVEN VOETBALLES GEVEN!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Interview met Rutten, kan niet wachten!
SUPERBOERUHHHHHH!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dat zou nog meevallen. Een aantal jaar terug verloor de Graafschap met 1-6 ofzo.quote:
'Deze aanval' heeft te weinig scorend vermogen vind ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Met deze aanval kan je voor plek 2 spelen maar met zo'n verdediging, mag je blij zijn als je Europees voetbal haalt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik hoop dat PSV de volgende wedstrijd ook verliest.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Moet dat geschreeuw nou?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Sowieso de graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Moet zeggen. De Graafschap met 11 Nederlandse spelers in de basis
Dat is toch de taak van een scheids? Alsof PSV nog had kunnen winnenquote:
Ja, dus hoop ik dat de Graafschap wintquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent een Utrechter halve lul
Ik niet. Gewoon 0-3/0-4.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie Ajax nog wel gelijkspelen in Doetinchem
Vorig seizoen 0-4 gewonnenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
3-1
... zo slecht is het ook niet van PSV. AZ uit, altijd lastig.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Rutten haalt de kerst herfstvakantie niet.
Wel benadeeld met de niet gegeven pingel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
3-1
Nooit zelfs...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al spelen ze 5 dagen door, dit PSV kan nooit winnen
Ja. Maar ik ben dan ook niet objectiefquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef Paul het volgende:
Hadden jullie vooraf verwacht dat AZ zou winnnen
AZ is gewoon een prima ploegquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
3-1
En Zanka.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is zeker dat PSV El Hamdaoui moet halen.²
Voor het eerst dat ik het met je eens benquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Alleen als je volgende week verliest , tja..quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, uit bij AZ mag je natuurlijk wel gewoon verliezen...
Die verdediging is echt van het niveau Veendam.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:26 schreef GGMM het volgende:
Duidelijk is dat PSV ten onrechte ontzettend opgehemeld is met alle aankopen die ze gedaan hebben. Bij AZ kan je altijd verliezen, maar echt goed was het niet natuurlijk.
Luister naar Jojoortje zij heeft voetbalverstandquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
Geen schande hoor. Was ook een lastige ploeg om tegen te voetballen.
Van AZ kun je gewoon verliezen, klaar. Geen man overboord.
Dat stond ie al.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:26 schreef Sloggi het volgende:
Lekker begin van het seizoen voor Rutte, hij staat direct onder druk.
Een trainer denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk wel dat deze week er een aankoop bij komt
Ik wist niet dat El Ham een verdediger was. Maar goed, Rutten gebruikt iedereen bijna als verdediger...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Klopt, belachelijk dat ze daar niks voor hebben gehaald.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verdediging is echt van het niveau Veendam.
Natuurlijk, maar het wordt er op deze manier natuurlijk niet beter op. Mijn voorspelling blijft staan: hij haalt de kerst niet.quote:
Niks, Balazs, Afellay, Maza....quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
PSV 18e. Hoeveel miljoen hadden ze ook al weer weggeflikkerd?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:27 schreef RemcoW23 het volgende:
PSV in degradatiegevaar!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Van Vitesse kun je ook verliezen,ookal zal de aanhang er dan nog minder tevreden over zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
Geen schande hoor. Was ook een lastige ploeg om tegen te voetballen.
Van AZ kun je gewoon verliezen, klaar. Geen man overboord.
Wijnaldum niet te vergetenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:27 schreef Paul het volgende:
PSV komt wel ver met klasbakjes Mertens en Strootman
Ik had het over deze wedstrijd, maar het hield toch zeker niet over vandaag, of vond jij het goed?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nooit zelfs...
We zien wel als Ajax of Twente langs komt...
1-7quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
1-7
En nu ben ik werken.. ff tientje op die uitslag zetten
Eens. Eng mannetje...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik irriteer me vreselijk aan het cynisme van Kenneth Perez.²
Als hij bij ADO was gebleven had ie een standbeeld gekregen. Nu krijgt ie aan het eind vh seizoen (of eerder) een schop onder z'n reet.quote:
Ik gun mijn vijand El Hamdaoui niet. El Hamdaoui kan beter naar VV Bal Op 't Dak '35.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Tukkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nijhuis. De beste Nederlandse scheidsrechter vind ik
Ik vind dit Turkse scheids beter.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nijhuis. De beste Nederlandse scheidsrechter vind ik
It's like looking into a mirror...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik irriteer me vreselijk aan het cynisme van Kenneth Perez.²
ik gun ze zeker hamlap wel, iemand die psv van binnenuit kan ruineren is altijd welkomquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gun mijn vijand El Hamdaoui niet. El Hamdaoui kan beter naar VV Bal Op 't Dak '35.
Precies zo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als hij bij ADO was gebleven had ie een standbeeld gekregen. Nu krijgt ie aan het eind vh seizoen (of eerder) een schop onder z'n reet.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef Caland het volgende:
Van den Brom wordt heerlijk massaal toegezongen
Ja maar voegt niks toe in dit topic dus achterwege laten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Wat is daar bagger aan? Het is de waarheid. Ik zit in de Ramadan. Dat geldt voor veel van die Marokaanse spelers ook.²
Zeg het hem Bansheeboy!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Wat is daar bagger aan? Het is de waarheid. Ik zit in de Ramadan. Dat geldt voor veel van die Marokaanse spelers ook.²
Zover wil ik niet gaan, anders vind ik er geen bal meer aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik gun ze zeker hamlap wel, iemand die psv van binnenuit kan ruineren is altijd welkom
Turken op FOK! #620 - Ramadanspecial #3 zarGon is tof!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
QFTquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dit Turkse scheids beter.²
Ahjoh, gewoon lekker eten. Ziet Hij toch niet, gordijnen dicht en ik ga er van uit dat je een dak boven je hoofd hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ahjoh, gewoon lekker eten. Ziet Hij toch niet, gordijnen dicht en ik ga er van uit dat je een dak boven je hoofd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |