1-7quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
1-7
En nu ben ik werken.. ff tientje op die uitslag zetten
Eens. Eng mannetje...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik irriteer me vreselijk aan het cynisme van Kenneth Perez.²
Als hij bij ADO was gebleven had ie een standbeeld gekregen. Nu krijgt ie aan het eind vh seizoen (of eerder) een schop onder z'n reet.quote:
Ik gun mijn vijand El Hamdaoui niet. El Hamdaoui kan beter naar VV Bal Op 't Dak '35.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is zeker dat PSV El Hamdaoui moet halen.²
Tukkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nijhuis. De beste Nederlandse scheidsrechter vind ik
Ik vind dit Turkse scheids beter.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nijhuis. De beste Nederlandse scheidsrechter vind ik
It's like looking into a mirror...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik irriteer me vreselijk aan het cynisme van Kenneth Perez.²
ik gun ze zeker hamlap wel, iemand die psv van binnenuit kan ruineren is altijd welkomquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gun mijn vijand El Hamdaoui niet. El Hamdaoui kan beter naar VV Bal Op 't Dak '35.
Precies zo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als hij bij ADO was gebleven had ie een standbeeld gekregen. Nu krijgt ie aan het eind vh seizoen (of eerder) een schop onder z'n reet.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef Caland het volgende:
Van den Brom wordt heerlijk massaal toegezongen
Ja maar voegt niks toe in dit topic dus achterwege laten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Wat is daar bagger aan? Het is de waarheid. Ik zit in de Ramadan. Dat geldt voor veel van die Marokaanse spelers ook.²
Zeg het hem Bansheeboy!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Wat is daar bagger aan? Het is de waarheid. Ik zit in de Ramadan. Dat geldt voor veel van die Marokaanse spelers ook.²
Zover wil ik niet gaan, anders vind ik er geen bal meer aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik gun ze zeker hamlap wel, iemand die psv van binnenuit kan ruineren is altijd welkom
Turken op FOK! #620 - Ramadanspecial #3 zarGon is tof!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
QFTquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dit Turkse scheids beter.²
Ahjoh, gewoon lekker eten. Ziet Hij toch niet, gordijnen dicht en ik ga er van uit dat je een dak boven je hoofd hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ahjoh, gewoon lekker eten. Ziet Hij toch niet, gordijnen dicht en ik ga er van uit dat je een dak boven je hoofd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |