quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Rutten haalt de kerst herfstvakantie niet.
Wel benadeeld met de niet gegeven pingel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
3-1
... zo slecht is het ook niet van PSV. AZ uit, altijd lastig.
Nooit zelfs...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al spelen ze 5 dagen door, dit PSV kan nooit winnen
Ja. Maar ik ben dan ook niet objectiefquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef Paul het volgende:
Hadden jullie vooraf verwacht dat AZ zou winnnen
AZ is gewoon een prima ploegquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
3-1
... zo slecht is het ook niet van PSV. AZ uit, altijd lastig.
En Zanka.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is zeker dat PSV El Hamdaoui moet halen.²
Voor het eerst dat ik het met je eens benquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is zeker dat PSV El Hamdaoui moet halen.²
Alleen als je volgende week verliest , tja..quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:25 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, uit bij AZ mag je natuurlijk wel gewoon verliezen...
Die verdediging is echt van het niveau Veendam.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:26 schreef GGMM het volgende:
Duidelijk is dat PSV ten onrechte ontzettend opgehemeld is met alle aankopen die ze gedaan hebben. Bij AZ kan je altijd verliezen, maar echt goed was het niet natuurlijk.
Luister naar Jojoortje zij heeft voetbalverstandquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:26 schreef Jojoortje het volgende:
Geen schande hoor. Was ook een lastige ploeg om tegen te voetballen.
Van AZ kun je gewoon verliezen, klaar. Geen man overboord.
Dat stond ie al.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:26 schreef Sloggi het volgende:
Lekker begin van het seizoen voor Rutte, hij staat direct onder druk.
Een trainer denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk wel dat deze week er een aankoop bij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |