Jaaa, beter van niet. Tenzij je wil dat Feyenoord een herhaling van vorig seizoen heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef TC03 het volgende:
PSV had beter Vlaar en/of De Vrij kunnen kopen i.p.v. Wijnaldum.
Kunnen ze die niet in één keer uitgekeerd krijgen? In een wedstrijd tegen PSV ofzo..?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord is minstens 10 penalties onthouden vorig seizoen.
Voor Feyenoord beter van niet, voor PSV beter van wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef dakraam het volgende:
[..]
Jaaa, beter van niet. Tenzij je wil dat Feyenoord eenherhaling van vorig seizoen heeft.
Ik huil niet, het is gewoon een meer realistische weergave van de gang van zaken.quote:
quote:
Of een betere vervanger kunnen zoeken voor Rutte.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef TC03 het volgende:
Ja grappig. Je hebt nu wel genoeg getrolld.quote:
Dacht het niet kerel. Verdediging gaat meer puntjes verliezen onderwegquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Eind van het seizoen staan we hier feest te vieren
De Vrij is overschat. Prima, materiaal voor een club dat speelt om plaats 8tm16, wat Feyenoord is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef TC03 het volgende:
modjesfapperquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef OmniRocket het volgende:
ik dacht dat er geen opmerkingen meer over de steun mochten komen?
Ik zou me idd schamenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef YazooW het volgende:
Dan moet je jezelf toch wel eens goed achter je oren krabben als Altidore tegen je weet te scoren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |