Heb hem deze wedstrijd niet zoveel gezien, maar zit wel veel talent in.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Ik hoop dat Ajax dadelijk ook verliest trouwens.
Oh, ok.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als hij er straks 20+ inschiet in deze competitie dit jaar.quote:
Hehequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Interview met Rutten, kan niet wachten!
Dat zou een grotere schande zijn, AZ is toch een tikkeltje beter dan de Graafschap, maar ik zie het niet gebeurenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef hekelaan451 het volgende:
Ik voorspel De Graafschap - Ajax 0-6
ok.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
OKEEE OVER PAAR MINUTEN IS HET TIJD VOOR AJAX. AAN DE KANT ALLEMAAL. DE ENIGE ECHTE BAZENCLUB GAAT EVEN VOETBALLES GEVEN!
Inderdaad GOOOOO DE GRAAFSCHAP!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
OKEEE OVER PAAR MINUTEN IS HET TIJD VOOR AJAX. AAN DE KANT ALLEMAAL. DE ENIGE ECHTE BAZENCLUB GAAT EVEN VOETBALLES GEVEN!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Interview met Rutten, kan niet wachten!
SUPERBOERUHHHHHH!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dat zou nog meevallen. Een aantal jaar terug verloor de Graafschap met 1-6 ofzo.quote:
'Deze aanval' heeft te weinig scorend vermogen vind ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Met deze aanval kan je voor plek 2 spelen maar met zo'n verdediging, mag je blij zijn als je Europees voetbal haalt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik hoop dat PSV de volgende wedstrijd ook verliest.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Moet dat geschreeuw nou?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Sowieso de graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Moet zeggen. De Graafschap met 11 Nederlandse spelers in de basis
Dat is toch de taak van een scheids? Alsof PSV nog had kunnen winnenquote:
Ja, dus hoop ik dat de Graafschap wintquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent een Utrechter halve lul
Ik niet. Gewoon 0-3/0-4.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie Ajax nog wel gelijkspelen in Doetinchem
Vorig seizoen 0-4 gewonnenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:24 schreef ajacied4lf het volgende:
3-1
... zo slecht is het ook niet van PSV. AZ uit, altijd lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |