Kijk maar uit, direkt zegt hij nog jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neuken?![]()
grapje hoor !
quote:
Even dacht ik dat ik met een baas te maken had!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Stom grapje, maar ik sta nog lekker puh
Ach jij bent nog jong he? Mannen hoeven geen initiatief te nemen, als een meisje/vrouw je leuk vindt dat zal ze heus zelf wel doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:31 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Even dacht ik dat ik met een baas te maken had!Helaas helaas volgende keer beter! Blijf doorzetten, en ik moet ook nog vallen, maar dat is nou het vervelende aan man zijn. Je moet meestal het initiatief doen. Dus laat jij andere vallen, maar zal een dame jou meestal niet laten vallen!
![]()
Maar een keer was een dame wel erg gek op mij, en ik moet zeggen dat er toen eigenlijk helemaal geen lol aan was en dat ik haar daarom ontliep. Vraag me af of mensen dat herkenbaar vinden.
Het eerste klopt, maar het klopt ook dat een man geen infinitief hoeft te nemen. Alleen zie ik soms van die kerels die er zo niks van bakken, dat ze denken dat je een magisch zinnetje moet hebben om met een meid in gesprek te kunnen komen. Ik vraag me af hoe dames zoiets aanpakken, maar als die niet zo bagger zijn als die jongens, dan is het al moeilijk genoeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij bent nog jong he? Mannen hoeven geen initiatief te nemen, als een meisje/vrouw je leuk vindt dat zal ze heus zelf wel doen.
En als je een meisje ontloopt die gek op je is, dan vond je haar niet leuk genoeg, als ik iemand leuk vind (maar ik ben geen man) dan ga ik diegene ECHT niet ontlopen!
11 jaar geleden was dat op Fok een heel normale openingszinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor die openingszin ben je gevallen ?
Alleen bij jou hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uit, direkt zegt hij nog ja
Hihi, je ontloopt mij nooit op fok, hihiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach jij bent nog jong he? Mannen hoeven geen initiatief te nemen, als een meisje/vrouw je leuk vindt dat zal ze heus zelf wel doen.
En als je een meisje ontloopt die gek op je is, dan vond je haar niet leuk genoeg, als ik iemand leuk vind (maar ik ben geen man) dan ga ik diegene ECHT niet ontlopen!
Ik ben niet zo goed in hints geven of stomme openingszinnen oplepelen, ik zeg gewoon dat ik iemand leuk vind, maar niet meteen, wat ik zei, nogal kieskeurigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Het eerste klopt, maar het klopt ook dat een man geen infinitief hoeft te nemen. Alleen zie ik soms van die kerels die er zo niks van bakken, dat ze denken dat je een magisch zinnetje moet hebben om met een meid in gesprek te kunnen komen. Ik vraag me af hoe dames zoiets aanpakken, maar als die niet zo bagger zijn als die jongens, dan is het al moeilijk genoeg.
Hmm ik vond haar niet verkeerd maar er zat geen spanning in. Ze kleefde aan me, en dan word het al gauw saai.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen bij jou hoor
[..]
Hihi, je ontloopt mij nooit op fok, hihi![]()
Uh ja. Hoe leg ik het uitquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja. Hoe leg ik het uit![]()
Niet ontlopen betekent niet --> ervoor vallen?
Ervoor vallen betekent --> niet ontlopen?
Haha ik weet niet hoe het duidelijker uit te leggen.
Laat ik het maar hier op houden: ik val niet zo snel voor iemand en ALS ik voor iemand val zal ik hem zeker niet gaan ontlopen
Je hebt gewoon sjansquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja. Hoe leg ik het uit![]()
Niet ontlopen betekent niet --> ervoor vallen?
Ervoor vallen betekent --> niet ontlopen?
Haha ik weet niet hoe het duidelijker uit te leggen.
Laat ik het maar hier op houden: ik val niet zo snel voor iemand en ALS ik voor iemand val zal ik hem zeker niet gaan ontlopen
Een een openingszin: Neuken? Zou ik echt niet serieus nemen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt gewoon sjans![]()
![]()
en ikke niet![]()
ow... jah...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laat Karina nou, jij hebt al een griek op de bank
whaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... jah...die was ik bijna vergeten
Hmmm,quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Karina het volgende:
Mezelfquote:
Hopen mag altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmmm,
Dus ik heb nog kans![]()
[..]
Mezelf
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:24 schreef Karina het volgende:
Sorry, ik val niet op hele jonge mannen (ik wilde bijna neerzetten jongeheren).
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopen mag altijdHoe oud ben je ook weer
oh die vind ik origineelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef easy-going het volgende:
Voor een kennis van mij was een blind date geregeld. Hij wilde toch wel weten waar hij mee uit zou gaan en besloot haar eerst eens te bekijken. Zij werkte in de apotheek. Maar wat moet je dan doen?
Hij besloot paracetemol te kopen
"Heb je een paracetemol voor me?"
Wat moet je dan met die paracetemol?
"Voor vanavond, als je hoofdpijn hebt"
Nu een jaartje of 15 later zijn ze nog steeds bij elkaar![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef easy-going het volgende:
Voor een kennis van mij was een blind date geregeld. Hij wilde toch wel weten waar hij mee uit zou gaan en besloot haar eerst eens te bekijken. Zij werkte in de apotheek. Maar wat moet je dan doen?
Hij besloot paracetemol te kopen
"Heb je een paracetemol voor me?"
Wat moet je dan met die paracetemol?
"Voor vanavond, als je hoofdpijn hebt"
Nu een jaartje of 15 later zijn ze nog steeds bij elkaar![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |