oh die vind ik origineelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef easy-going het volgende:
Voor een kennis van mij was een blind date geregeld. Hij wilde toch wel weten waar hij mee uit zou gaan en besloot haar eerst eens te bekijken. Zij werkte in de apotheek. Maar wat moet je dan doen?
Hij besloot paracetemol te kopen
"Heb je een paracetemol voor me?"
Wat moet je dan met die paracetemol?
"Voor vanavond, als je hoofdpijn hebt"
Nu een jaartje of 15 later zijn ze nog steeds bij elkaar![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:41 schreef easy-going het volgende:
Voor een kennis van mij was een blind date geregeld. Hij wilde toch wel weten waar hij mee uit zou gaan en besloot haar eerst eens te bekijken. Zij werkte in de apotheek. Maar wat moet je dan doen?
Hij besloot paracetemol te kopen
"Heb je een paracetemol voor me?"
Wat moet je dan met die paracetemol?
"Voor vanavond, als je hoofdpijn hebt"
Nu een jaartje of 15 later zijn ze nog steeds bij elkaar![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
Hij kan wel breed toegepast worden hoor FANN, wees maar niet ongerust
Ergensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ja die is wel tof jaWaar werk jij karina?
ben ook wel benieuwd op mijn vraag gaf Toppie ook al geen antwoordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
ErgensMaar hoe oud ben je nou? Volgens mij weet ik dat nog steeds niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
ErgensMaar hoe oud ben je nou? Volgens mij weet ik dat nog steeds niet.
- Te jong voor Karinaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Ja Kingtoppie, hoe oud ben je, wat voor werk doe je, heb je koop of huurhuis, wat verdien je per maand, van welke muziek hou je, wat zijn je lievelingsprog, en kleuren
Houd het maar bij iemand van je eigen leeftijd, doe ik dat ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
- Te jong voor Karina
- Werkloos, maar vanaf de 22e, van 9 tot 5 voltijd scholier. (scholier
)
- Papa en Mama, hebben een koop-boerderij (kaasboer)
-gemene vraag
![]()
- Supernatural vind ik wel een leuke serie, house vind ik ook tof, beide alleen met vakantie ofzo...
- Ik doe niet zo moeilijk om kleurtjes.. kies jij maar
ach misschien te jong voor karina, maar geef de moed niet op , op elk potje past een dekseltje hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
- Te jong voor Karina
- Werkloos, maar vanaf de 22e, van 9 tot 5 voltijd scholier. (scholier
)
- Papa en Mama, hebben een koop-boerderij (kaasboer)
-gemene vraag
![]()
- Supernatural vind ik wel een leuke serie, house vind ik ook tof, beide alleen met vakantie ofzo...
- Ik doe niet zo moeilijk om kleurtjes.. kies jij maar
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach misschien te jong voor karina, maar geef de moed niet op , op elk potje past een dekseltje hoor
Logischquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man vroeg op de eerste avond dat ik hem zag of hij mijn oorbel mocht lenen
Ik denk dat hij contact wou met haar aan de oorbel gebruikte als excuus. Als ik het niet fout heb.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nu wil ik weten wat hij met je oorbel moest!
Daarom stond die oorbel hem ook zo goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze hep een Vikingmet een lange paardestaart...
Toch Dees?
In mijn droom had ie hem niet inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom stond die oorbel hem ook zo goed
In jouw droomde matchde de roze oorbel niet met zijn outfitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In mijn droom had ie hem niet inmaar ik geloof het direct
Ik drink teveel groene theequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In jouw droomde matchde de roze oorbel niet met zijn outfit![]()
25 jaar geleden trouwens ook niet
Dan pik je tijdens carnaval alle Fokkers eruit!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
Waha, dat zou je ook als opdringerig kunnen zien denk ik die van je huidige vriend
Maar top van dat bier![]()
Ga ik onthouden voor de volgende keer dat ik uitga.
Ik weet niet of dat een goed of een slecht ding is. Maja carnaval<3. Alhoewel ik het de laatste paar jaren maar een slap gedoe vind.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan pik je tijdens carnaval alle Fokkers eruit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |