da's iets minder geinigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:34 schreef mazaru het volgende:
Mijn eerste liefde kwam naar me toe tijdens het nummer van Meatloaf. Hij zong dat refrein terwijl die me strak aan bleef kijken....
And now our bodies are oh so close and tight
It never felt so good, it never felt so right
And we're glowing like the metal on the edge of a knife
C'mon! Hold on tight!
C'mon! Hold on tight!
Though it's cold and lonley in the deep dark night
I can see paradise by the dashboard light
Paradise by the dashboard light
Zucht!
.
.
,
Jaren later kwam hij me vertellen dat het helaas over was omdat er iemand zwanger van hem was![]()
Ah, het is al zo lang geleden dat ik er nu zelfs wel humor in ziequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's iets minder geinig
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, het is al zo lang geleden dat ik er nu zelfs wel humor in zie
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Heb jij een vriend die harry heet?
''nee''
Wil je er een?![]()
Die vind ik welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
Heb jij een vriend die harry heet?
''nee''
Wil je er een?![]()
Gebruik er anders zelf een, luilakquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef Karina het volgende:
Mocht ik weer een openingszin krijgen, dan post ik hem
Ja maar tegen wie? En dat is geen hintquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gebruik er anders zelf een, luilak![]()
(Hehe, gemene ik)
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar tegen wie? En dat is geen hint
Jij wilt sjans met Karina?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gebruik er anders zelf een, luilak![]()
(Hehe, gemene ik)
Charmant ben je in ieder geval wel, dus het moet wel lukken een leuke dame aan de haak te slaanquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef Argo het volgende:
Ik ben geen 40 plusser, maar bij de fitness, als weer eens iemand op zon apparaat staat uren, werkt. ''Word je daar nooit moe van'' met een glimlach wel goed. Alleen vind ik openingszinnen cliché. Daarom dat ik eigenlijk ook hier ben, ik ben natuurlijk geen 40 plusser en het spijt me als ik de regels breek.
Maar wat ik me afvroeg is of er ook iemand hier is, die het heeft gehaald met een praatje of een ''alles goed?''
Want vaak krijg ik het idee dat mensen zoveel aan een openingszin knutselen dat ze het grote eromheen vergeten..
En een flauwe openingszin die ik gelukig nog nooit gebruikt het zou zijn:
Bent u een dokter? ''Nee hoezo'' Opeens ben ik niet meer impotent.![]()
Een voormalig klasgenootje dacht dat dat wel zou werken...![]()
nee. heh...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik zou in ieder geval 5 minuten in een deuk liggen en daarna denken: is die gek? Dat gaat niet werken, niet bij iemand van 20 en zeker niet bij iemand van over de 40
neu... maar als je nou die kant oploopt en dan meteen rechts...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef mazaru het volgende:
Zou je mij de weg willen wijzen?
Waar naartoe?
Naar jouw hart...
Ik zou hem wel schattig vindenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neu... maar als je nou die kant oploopt en dan meteen rechts...
daar is de deur![]()
Mannen zijn ook een beetje dom, dat maakt ze juist zo schattigquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heh... bah... nee, juist stom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |