Prima, tnx, nu lekker de mainevent kijken!quote:Op zondag 7 augustus 2011 04:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb maar ff een nieuwe geopend omdat niemand anders het deed. Openingstopic en titel wijzig ik nog wel (zondagmiddag ofzo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 05:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Idd over Tito vs Ortiz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder over die gif:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 7 augustus 2011 05:02 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 7 augustus 2011 05:04 schreef Fyodor het volgende:
Trouwens, alle respect voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 05:04 schreef roepdeman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door slashdotter3 op 07-08-2011 05:11:23 ]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 05:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Fyodor op 07-08-2011 13:01:42 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:54 schreef Fyodor het volgende:
Interessant nieuws over de 'speedo' van Denis Hallman (incl. spoiler)
[ afbeelding ]
Edit: hier een gifje
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:10 schreef Disorder het volgende:
[..]Tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:10 schreef Disorder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
Hier te bekijken: Post fight Interview with Dana White
Gaat ook nogmaals in op de Fedor situatie. Must see imo.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 07-08-2011 13:31:03 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Zou dat gerucht van 30 miljoen dollar voor 6 partijen dan toch waar zijn?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Hier te bekijken: Post fight Interview with Dana White
Gaat ook nogmaals in op de Fedor situatie. Must see imo.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna ff naar z'n wikipedia pagina gegaan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Brown_(fighter)
Zie ik dat hij z'n vorige twee partijen op decision verloren heeft
Blijkt dat er net 3 weken tussen zit: 1 januari en 22 januari 2011
Blijkbaar maakt het geen ene fuck uit voor UFC dat je een fight op short notice neemt om in te vallen voor iemand die uitvalt. Dan kan je met een loss maar beter niet de UFC een gunst doen door op zo'n korte termijn nog een partij aan te nemen als je je carriere zo op het spel zet. En zoals we van Machida weten krijg je er ook geen extra geld voor.
[ Bericht 7% gewijzigd door slashdotter3 op 07-08-2011 14:57:16 (oja...) ]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:46 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:59 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:35 schreef THEFXR het volgende:
Klikken op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klikken op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door THEFXR op 07-08-2011 18:13:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Heerlijk evenement, heb me uitstekend vermaaktDit is precies hoe ik erover dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef roepdeman het volgende:
Dat zou best kunnen ja, zoiets motiveert natuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige main card weer, op Rivera vs. Phillippou na.
Rory McDonald vond ik erg indrukwekkend, maar ook Rashad vond ik erg scherp ogen en was snel met zijn handen. Ook ik stond even op bij die guillotine attempt van Tito maar Rashad was gewoon de betere man. Ebersole verdient even 70.000 dollar extra met het afstraffen van Hallman. De manier waarop hij won was gelijkaardig aan wat ik gedroomd had, maar dat broekje van Hallman kwam er gelukkig niet in voor
Ze hadden trouwens Gustafsson vs. Hamill ook nog wel op de PPV kunnen gooien na de main event, was een geweldige finish van The Mauler![]()
Was toch een pijl (naar boven) die Ebersole op zijn borst heeft? En dat broekje was inderdaad wel maf. Weet iemand waarom hij het aan had? Was het een verloren weddenschap of zo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Na het zien van dat broekje en dan dat kruis van borsthaar had ik het idee dat ieder moment Hulk Hogan zijn opwachting kon makenecht net alsof je naar WWF van vroeger zat te kijken wat een mafheid
However, White’s ticket-wielding ways didn’t stop there. Another couple had their passes stolen prior to entry and sent out a desperate plea for help:quote:Fan: ayoo @danawhite!! Look whats in our way. Can you help us out please?
DW: holy [expletive]!!! What seats are you in?
Fan: @danawhite yo row 8 section 220 seats 13-16…id appreciate it!!
DW: on it!!!!
Fan: @danawhite damn bro this is absolutely crazy!!!!! I cant thank you enough man..Def made it worth the drive from long island lmao! they moved us to better seats where it wasnt too close or too far that we had to look up at the monitor. #insane. guys a #boss.
quote:Fan: @danawhite some [expletive] just stole my wife and i’s tickets.I don’t want to call the cops coz we got them from a tout.This was our 1st event! What a bad day….. Last time I go into Philly!
DW: where are you?
Fan: @danawhite we went home about half an hour away. My wife is pretty upset.
DW: if you want to come back I will take care of u
Fan: @danawhite are you serious? Where should we go? It’s my wife and I?
DW: call me right now at [*** *** ****]
Fan: @danawhite sorted my wife and I amazing tickets after ours were stolen! Thanks Dana! we got amazing floor seats in section 1. Close to brad Pickett. @danawhite hooked us up big time! More than we ever expected!
@danawhite is the man. He turned a very bad day into an amazing night for us!
Dana White says Brittney Palmer has moved on to other thingsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Fenomeno het volgende:
Dana is dan misschien een enorme lompe boer soms, hij heeft wel absoluut het beste met de sport voor
Coker kan geen telefoon met internet betalen jongeh, die heeft al z'n geld aan M1 gegeven voor Fedorquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat zie ik Scott Coker niet doen (zit die uberhaupt op Twitter/Facebook?)
Fedor vs Arlovski 2quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: CBS/Shwotime/ProElite/M-1 Global gaan een samenwerking aan!
+
Report: ESPN Reports Fox As New Frontrunner For UFC TV Deal
Het was zakelijk een stomme move om met Fedor in zee te gaan, zijn salaris van 1.5 miljoen dollar is niet te betalen. De SF ppv's en ticketsales dekken de kosten niet/amper.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef Fenomeno het volgende:
Coker kan geen telefoon met internet betalen jongeh, die heeft al z'n geld aan M1 gegeven voor Fedor
auw auw auw....... dat doet zeer,hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dana White says Brittney Palmer has moved on to other things
Begrijpelijk. You cannot have it both ways baby!
Zolang we maar foto updates via Twitter blijven krijgen
Matt Hamillquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef Opperkwal het volgende:
Today is a sad day for me. After six years and 13 fights in the UFC I’m ready to hang up my gloves and retire from this amazing sport.
The UFC has been extremely good to me and given me an opportunity to make a great living. That exposure has allowed me options outside the Octagon as well. I just don’t have it in me to fight anymore and my last two performances have shown that.
I was ready to make this decision after UFC 130 but my friends, family coaches and most importantly my daughter encouraged me to give it one last chance. My career has been plagued by injuries starting with The Ultimate Fighter and disrupted my training ever since.
There hasn’t been even one training camp where I’ve been able to train without training around an injury. I have not been kind to my body and it has nothing left after 28 years of non stop competition. It’s time to finally give it a rest.
I can’t continue to fight without having the hunger and desire to do so. I can’t let my performances reflect on my coaches who are the best in the world and the reason I’ve made it this far.
I have fallen in love with the sport of Mixed Martial Arts and I will continue to coach at our gym Mohawk Valley MMA along side my teammates and help the next generation of fighters make it to the UFC. I also look forward to continuing my business ventures outside the UFC including “Hamill” the movie based on my life story set to be released this fall.
I want to thank Dana White, Joe Silva Lorenzo Fertitta and everyone at the UFC for the opportunity to make something special out of my life.
Thank you to Duff, Holmes, Bruno Tostes, Dave Kingwater, Renzo Gracie, Tim Greene, Daniel Gracie, Pat Popolizio, Ron Gross, Doug Blubaugh and Mark Dellagrotte.
Thank you to all my training partners who have shared their blood sweat and tears with me along the way. Thank you to all my friends and family for their unconditional support and most of all thank you to my fans! It’s the fans that have made this the truly special experience it has been.
The UFC has become family to me and I hope to be involved with the number one mixed martial arts organization in the world as a coach, ambassador and fan for a long time to come.
http://www.matthamill.com/?p=180
Dat ligt eraan wat de tegenprestatie van de persoon waarmee ie speelde wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Dennis Hallman Explains UFC 133 Speedos: 'I Lost a Bet'
Ik geloof er niks van.
En als het al zo zou zijn, dan ben je toch totaal niet serieus met de sport bezig?
Heb er echt alle vertrouwen in dat Struve deze pot kan pakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
Struve moet Barry echt meteen neerhalen, op de grond is HD echt wel te pakken.
Zolang hij zich niet mee laat slepen in Barry's stand up absoluut, zelfs Cro Cop kon Barry submitten, en die heeft echt een magere groundgame.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb er echt alle vertrouwen in dat Struve deze pot kan pakken.
Barry traint al sinds begin dit jaar met Death Cruth, een kamp met alleen maar heavyweight worstelaars. Denk dat z'n groundgame nu wel flink verbeterd is. Hij hoeft geen submission wonder te zijn, enkel weten hoe hij moet ontsnappen en terug naar z'n voeten komtquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: CBS/Shwotime/ProElite/M-1 Global gaan een samenwerking aan!
quote:We have no imminent deal with Showtime/CBS. We @ProElitemma are not sure what "source" cage potato used but they were wrong.
Hamill is na zijn loss uit de top 15 gevallen (wat mij betreft) en beter wordt het er niet op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Toch vreemd van Hamill, had zijn laatste gevecht niet gezien, maar hij kon toch echt nog wel mee
Maar ja, als hij echt bij elk gevecht steeds om een injury heen moet trainen is het niet leuk meer nee. Helaas.
Van Bisping heeft hij iig gewonnen.
Ik geloof er niets van. Hardy heeft te veel zwakke punten, Lytle nagenoeg niet in vergelijking.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Hardy Lytle pakt
Barry mag dan niet geweldig op de grond zijn maar hij is echt niet zo makkelijk op de grond te krijgen door Struve en ik denk dat hij genoeg heeft geleerd om niet gesubmit te worden, zolang Struve bij Team Schreiber zit en niet in de VS traint bij een goede gym gaat het gewoon niets worden, althans niets meer dan een bijrol. De klappen die Struve pakt zal hij niet nog 5 jaar zo "goed" kunnen hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
+quote:The fighter's representatives at Alchemist Management today told www.mmajunkie.com the 39-year-old plans to continue competing inside the octagon.
quote:Kendall Grove vs. Joe Riggs
Andrei Arlovski vs. Ray Lopez
Reagan Penn vs. Paul Gardiner
Sarah McMann vs. Raquel Pa'aluhi
Mark Ellis vs. Jake Heun
Drew McFedries vs. Kala Hose
Tuurlijk hij moet natuurlijk wel het nieuwe gezicht van MC Hammer blijven nu Nate is weg gejaagd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Jorge Rivera will not retire after all
Wil Story graag ontslagen worden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:26 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC's "man on a mission" Rick Story calls out his next opponent: Dong Hyun Kim
Ik had em liever tegen Penn zien vechten ( en zien verliezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wil Story graag ontslagen worden?
Zijn die verplicht? die heb ik voor het merendeel niet ingevuldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:03 schreef Fenomeno het volgende:
Ik had geloof ik 10 van de 11 winnaars correct, maar wel veel punten verloren met method/round
Ik zal ze gelijk gaan opzoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:46 schreef Paxlie het volgende:
Op twitter zijn barry en struve ook lekker bezig samen, epische lulz
quote:HypeOrDie Pat Barry
HEY MAX, LINKS REX TRAM LEISEPLEIN BOOM CHICAGO, BROTCHE MET KIP!!!
Haha brotche met kip.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:07 schreef McNulty het volgende:
Pat Barry praat aardig nederlands zo te zien.
[..]
Bronquote:11/08/11 - Exclusive: Golden Glory statement on Zuffa, Overeem, future
Fighters Only has obtained an exclusive statement from Golden Glory head Bas Boon regarding the recent fall out with Zuffa which saw Alistair Overeem, Marloes Coenen, Jon Olav Einemo and Valentijn Overeem dropped from their respective Strikeforce and UFC contracts.
UFC president Dana White said the crux of the disagreement was Golden Glory’s business practices, mainly an insistence that fighter monies be paid to Golden Glory and not to the fighter directly. It was also rumoured that Overeem’s negotiations on a new contract went sour thanks to hardball negotiating tactics from the Dutch side, angering the Zuffa hierarchy.
Interestingly, Boon also alludes to conversations with Scott Coker (Strikeforce CEO) about a deal he was trying to broker which would have been “a massive move for becoming a real competitor to the UFC”. Fighters Only heard some time ago that Golden Glory was looking at expanding into stateside promotions, which the UFC did not like.
Bas Boon replied to a Fighters Only email today:
First of all we would like to thank all the support of the fans.
The Golden Glory management discussed before coming to the US about the payment situation and it was agreed to speak with a Zuffa lawyer about this in Vancouver, to find a solution.
There was a contract in place and Golden Glory and Einemo honored the UFC rules including getting the check on the fighters name (Einemo showed his check in the gym as well which was on his name and Alistair and Valentijn also confirmed their payment was done by check in their name).
The Zuffa lawyer explained that the fighters could open an account at a bank were the UFC did their banking and the check would clear in only two days instead of 6 weeks till 8 weeks (that's how long it takes to clear a check in a foreign country which was also an issue for some of the fighters) and they could then transfer the amount to the final destination at their choice. They were thankful and did this.
The reason that the Golden Glory management company is doing this business for the GG fighters for over 12 years with payment dirrectly to the management company is for the benefit of the fighters, coaches and trainers are paid on time and the management company will take care of bookkeeper and taxes and exchange rates and legal help for the fighters.
We have many fighters from many different parts of the world and also have gyms in Berlin Germany, Liverpool England, Pattaya Thailand, California USA, Bucharest Romania, Moscow Russia and three gyms in Holland. Golden Glory is growing on an international level and we are working with one management company to coordinate these businesses.
Fighters only sign agreements with promoters if coaches, trainers, management and the fighter agree with the terms, regardless to whom the payment will be done.
The Strikeforce situation was different.
Behind the scene I was preparing a great deal for corporation between Strikeforce, Dream, K-1 and Glory to do something great together with Scott ( this included a tv channel and footage deal). I introduced Scott thru a partner of mine in LA to some powerful people in the US (Scott was very surprised after this meeting and exited and mailed me after his meeting with these people how impressed he was). I never could have guessed that at the same moment I was talking to Scott to make a massive move for becoming a real competitor to the UFC, Scott was already talking with the same UFC for selling Strikeforce.
Scott told me that he had partners and that there were financial difficulties with Strikeforce and any new TV or other deal they would welcome. As I am a producer as well ( produced more then 1000 hour of fighting content) and also made tons of other deals for promoters (like the K-1 live broadcasting on the dutch Tv Channel SBS6) I trusted Scott with some business plans as I knew Scott from the time he was a promoter for K-1 and we all wanted to move forward in the fight business.
Scott convinced me to start working with strikeforce, we always had a better deal in Japan and Europe, but as K-1 was having a lot of difficulties and Scott giving us all the terms we wanted, we started taking steps to do more and more business with strikeforce.
The problems with Strikeforce was that we made some agreements with Scott which were creating headaches now Zuffa took over.
The fighters were paid in the previous Strikeforce bouts to an account of the management without any problems, yet UFC claimed this was impossible. Then the fighters were loosing sponsors as the UFC took over Strikeforce as they implemented their new rules. If you can sponsor the fighter you should sponsor the organization first.
I understand this from a business point of few, but some companies can’t effort to pay 100K or more to an organization. And some fighters getting 5 or 10K in sponsorship is were they actually can make some good money. We just wanted the things as they were before, but it was far from what it was before. The payment was done how the UFC wanted and again we agreed and did the same as in Vancouver, so that matter was solved , so I do not understand why Dana claims we did not agree?
We did not have a choice and never said we would not fight in the future or that we would refuse to work like this in the future (we worked out that problem with the Zuffa lawyer in the Vancouver and even agreed with their new sponsor policies). Maybe there is a miscommunication and Danna was not well informed that the direct payment issue was solved and no longer an issue as I myself have been in and out hospital for two weeks because of heath issues ( the reason why this press release is so late).
Anyway we regret the response from Zuffa and the releases, but it is their company and they can do what they want, we would like to keep working in the future with the UFC and with this statement I cleary say that direct payment to any of our fighter was not a problem and will not be a problem in the future.
We just want to be able to produce great fighters and create great fights for the fans, we have no intention for Co-promotion deals and are even willing to make an exclusive deal for Alistair Overeem to fight in the UFC, if the terms are right.
Mooi om zijn woord ook eens te horen. Ik hoop dat Zuffa nog rond de tafel kan gaan zitten met GG.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:17 schreef Fyodor het volgende:
Verklaring van Bas Boon omtrent de hele GG/Zuffa situatie:
[..]
Verduidelijk wel e.e.a!
WTFquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef n00cL30n het volgende:
Toch wel leuk om de tussenstand erbij te hebben van MMAPlayground:
Points Player
1 75 kevin_
2 70 The_Iceman
3 68 Mujahedine
4 67 Fenomeno
5 63 naantje
6 62 Happel
7 60 tekki
8 56 Haywire
8 56 incognitoomuch
9 52 Geo3kant
10 47 Opperkwal
11 45 wc-eend
11 45 Hoogstaande
12 38 Splackavellie
12 38 McGilles
13 26 Paxlie
14 17 Vierkantblokje
15 15 WammesWaggel
16 12 Fyodor
17 0 roepdeman
Hebben ze hier nu ook al leuke scripts en apps voor trouwens?
Wat favoriete opkomsten van mij, in willekeurige volgorde:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:22 schreef Fenomeno het volgende:
Muziek bij opkomsten is imo ook te zacht. Doen ze in Japan beter.
24 september, Dream.17!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Komt er dit jaar trouwens weer een DREAM event?
Nicequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef Fyodor het volgende:
[..]
24 september, Dream.17!
http://en.wikipedia.org/wiki/Dream.17
Een dynamite show bedoel je? Geen idee, maar gezien de financiele moeilijkheden kan het wel eens lastig worden....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nice
En komt er ook weer zo;n 3 uur durende show op oud en nieuw met allemaal van die maffe regels?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat favoriete opkomsten van mij, in willekeurige volgorde:
(de muziek, speciaal voor Fedor gemaakt en zeer passend. Kippenvel elke keer als ik die muziek hoor)
(prachtig die haat van het Japanse publiek voor Akiyama, die zich er niets van aantrekt)
(Alistair Overeem, deze blijft ook mooi met die overgang)
Mayhem Miller, very true!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
blijft de beste imo
Waarom hebben die jappen eigenlijk een hekel aan Akiyama?
...cause he’s flip-flopped back and forth on being proud to be “Japanese” then being proud to be “Korean”.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Waarom hebben die jappen eigenlijk een hekel aan Akiyama?
Volgens mij is dat voor Dana vergelijkbaar met het broekje van Hallmanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef dapluiz het volgende:
Zou die dat straks tegen Bisping ook zo doen ?
Stiekem hoop ik er dus ook op dat Kharitonov inderdaad nu de finale wint. Zou dit echt geweldig vinden!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:29 schreef Fenomeno het volgende:
Als ie geblesseerd raakt krijgt Sergei een relatieve can
Zou wel geniaal zijn als Sergei nu in de finale komt en misschien die GP wint, zouden ze hem dan nog cutten.
Majority zit er een judge bij die het gelijk (draw) ziet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat is nu het verschil tussen een split decision en een majority decision? In beide gevallen is het toch een decision door de meerderheid (2/3) van de judges?
Nee het is zondagnacht in Amerika dus maandag te downloaden in NL.quote:
Goede thread! Hopelijk zien we zondag weer zoiets:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Hooidraad het volgende:
Just a reminder: Chris Lytle has walked in the cage for 94 rounds...
Met dank aan onze Geo.
quote:Despite exercising its right to terminate the final fight on Alistair Overeem's contract, Forza LLC, which operates Strikeforce and is a subsidiary of UFC's parent company, Zuffa LLC, has not released the Strikeforce heavyweight champion.
Bas Boon, who represents Overeem through Dutch management firm Golden Glory, clarified to ESPN.com that the 31-year-old fighter is currently "in a negotiation period with Zuffa." Boon declined to discuss details, though sources familiar with the arrangement between Overeem and Strikeforce explained the fighter is bound to exclusive and separate 120-day negotiation and matching periods with the Las Vegas-based promoter.
Daar gaan we weer...quote:In addition to the exclusive negotiation period and, if necessary, a subsequent matching timeframe, a source with knowledge of Overeem's contract said the fighter was not stripped of his Strikeforce belt and remains tied to the promotion via the so-called "champions clause," a common passage in fighter contracts that allows MMA promoters to maintain contractual rights to titleholders after their deals expire.
Pfff je kunt er een boek over schrijven inmiddels!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:34 schreef Hooidraad het volgende:
Report: Alistair Overeem not released by Strikeforce or stripped of heavyweight title, in negotiations with Zuffa
[..]
[..]
Daar gaan we weer...
Als hij zijn laatste fight in Strikeforce tegen de winnaar van de GP moet maken is hij pas klaar voor een eventueel UFC debuut in augustus 2012 grof geschat!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:34 schreef Hooidraad het volgende:
Report: Alistair Overeem not released by Strikeforce or stripped of heavyweight title, in negotiations with Zuffa
Ik dat geval zou de winnaar van de GP tevens de Strikeforce HW Champion wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk dat het niet meer dan logisch zou zijn als Overeem tegen de winnaar moet. Wie zou anders op dit moment de HW belt moeten dragen?
Overeem zit dan toch in de UFC..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Das toch raar? Waarom halen ze dan Overeem weer terug? Om alleen maar af te wachten op ....wat?
Ik bedoelde meer zijn laatste fight in Strikeforce voordat hij naar de UFC gaat. Dat zou een knaller moeten zijn! En aangezien dat niet meer tegen de winnaar van de GP gaat worden, tegen wie zou het dan wel moeten zijn? ....Fedor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Overeem zit dan toch in de UFC..
Op die manier bedoel je, buiten de GP deelnemers om heeft hij weinig tegenstand idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:02 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zijn laatste fight in Strikeforce voordat hij naar de UFC gaat. Dat zou een knaller moeten zijn! En aangezien dat niet meer tegen de winnaar van de GP gaat worden, tegen wie zou het dan wel moeten zijn? ....Fedor?
Het lijkt mij onverstandig Overeem nog in Strikeforce te laten vechten hij heeft daar niets meer te winnen nu de GP een fail is geworden en als hij verliest verliest hij veel marketingwaarde in de UFC.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Op die manier bedoel je, buiten de GP deelnemers om heeft hij weinig tegenstand idd.
Ik weet niet of Overeem verplicht is om die laatste fight perse af te werken in Strikeforce?
De belt van Diaz is nu vacant en hij naar de UFC, of was zijn contract toevallig net afgelopen?
Eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:24 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Het lijkt mij onverstandig Overeem nog in Strikeforce te laten vechten hij heeft daar niets meer te winnen nu de GP een fail is geworden en als hij verliest verliest hij veel marketingwaarde in de UFC.
Dat is inderdaad een fijne matchup! Al is Overeem best een goede grappler. Ik ben benieuwd of hij sterk genoeg is om Mir te ragdollen zoals hij met Rogers deed. Striking-voordeel gaat naar Overeem, hoewel Mir ook niet slecht is daar, en defensief misschien zelfs iets sterker dan Overeem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Vind Frank Mir wel een goeie voor Overeem om mee te beginnen, al zal hij hard moeten gaan werken aan zijn ground skills.
De nieuwe Mir is wel iets groter dan Overeem met zijn 265lbs en ripped zijn. Ik denk niet dat er een krachtsverschil zal spelen. Overeem moet ook staand oppassen. Overeem is beter maar een tik kan zo de balans verstoren, zeker als je Werdum's partij in oogschouw neemt. Op de grond zie ik Mir ook niet in de problemen komen. Ik denk dat Mir een zware pot zou worden. Dan liever Cain die ik staand en wat kracht betreft tekort zie komen maar dan moet Overeem wel conditioneel mee kunnen komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een fijne matchup! Al is Overeem best een goede grappler. Ik ben benieuwd of hij sterk genoeg is om Mir te ragdollen zoals hij met Rogers deed. Striking-voordeel gaat naar Overeem, hoewel Mir ook niet slecht is daar, en defensief misschien zelfs iets sterker dan Overeem.
Op de grond is Mir natuurlijk de betere, en ik denk niet dat Overeem's guillotine werkt tegen hem. Maar ik denk dat Overeem tegenwoordig te voorzichtig op de grond is om makkelijk te submitten.
Het lijkt me in ieder geval een erg leuk gevecht! En hoewel Overeem hoogstwaarschijnlijk de favoriet is, zal het mij niet heel erg verbazen als Mir het wint.
Velasquez is een véél lastigere match-up voor Overeem dan Mir, daarbij denk ik zelf dat Overeem een groot voordeel zal hebben als het op kracht aan komt. Ook al heeft Mir tegenwoordig wat aan spiermassa gewonnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:31 schreef Fokski het volgende:
[..]
De nieuwe Mir is wel iets groter dan Overeem met zijn 265lbs en ripped zijn. Ik denk niet dat er een krachtsverschil zal spelen. Overeem moet ook staand oppassen. Overeem is beter maar een tik kan zo de balans verstoren, zeker als je Werdum's partij in oogschouw neemt. Op de grond zie ik Mir ook niet in de problemen komen. Ik denk dat Mir een zware pot zou worden. Dan liever Cain die ik staand en wat kracht betreft tekort zie komen maar dan moet Overeem wel conditioneel mee kunnen komen.
quote:Dan Hardy vs. Chris Lytle
Dit zou zomaar FotN kunnen worden, maar zo staan er nog 2/3 fights op die card. Ondanks de minder bekende namen een hoop mooie match-ups. Lytle is een beest, I mean how do you not like this guy!! Maar als ik zou mogen kiezen hoop ik toch op Dan Hardy omdat er waarschijnlijk een grotere toekomst voor hem is.
Jim Miller vs. Ben Henderson
Back and forth fight met veel waanzinnige actie met Miller die aan langste eind zal trekken.
Hopelijk krijgen we een mooie finish te zien, maar ik ga voor een JD.
Charles Oliveira vs. Donald Cerrone
Zeer leuke match-up!! Cowboy met een late finish
Amir Sadollah vs. Duane Ludwig
Sadollah moet deze pot pakken en om eerlijk te zijn ook finishen, maar of hem dat lukt weet ik niet.
quote:C.B. Dollaway vs. Jared Hamman
Fuck Dollaway. Toch wint ie denk ik.. semi saaie JD.
Joseph Benavidez vs. Eddie Wineland
Benavidez zal deze pot waarschijnlijk pakken, ik heb zo’n gevoel dat Wineland zijn top heeft gehad als fighter en langzaam zal afglijden. I’m thinking choke
Ed Herman vs. Kyle Noke
Noke by submission natuurlijk
Karlos Vemola vs. Ronny Markes
1st round KO! Vemola is een mannetje
Alex Caceres vs. Jimy Hettes
Hettes schijnt nogal wat submissions in huis te hebben, dus waarom niet.
Cole Miller vs. T.J. O'Brien
1st round submission voor Magrinho! Doei T.J.
Jacob Volkmann vs. Danny Castillo
Man wat heb ik een hekel aan die Volkmann, wat een imbeciel is dat. Castillo gaat het waarschijnlijk afleggen, maar ik ga 100% voor hem.
Edwin Figueroa vs. Jason Reinhardt
Waarschijnlijk een decision win of als we geluk hebben een (T)KO.
Vaag interview. Enige wat zeker lijkt is dat hij niet in oktober zal vechten in Rusland.quote:
+quote:"I've been fighting since '98, fighting forever, a lot of it is just that I'm not doing my responsibilities like I need to at home," he said. "I feel like I'm not being the type of dad I want to. I got four kids and lots of times I feel just an immense sense of guilt for not being there in times when I should."
"I just feel like I have a lot of things in my head that I feel guilty about," he said. "I have a great time fighting, and I love fighting I want to do it all the time but I think that sometimes it's time for me to not think about what I want and start thinking about what's best for other people."
quote:"He is borrowing my diet tips"
Hij was tijdens zijn 1e poging 227 gram te zwaar (je mag 171 zijn).quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij zijn tweede poging was hij toch 170lbs, en 171,5 bij zijn eerste? Dat iszo'n 700 gram, en dat is behoorlijk wat als je al aan je max zit. Ik heb zelf ook nooit gecut, maar ik heb wel gezien hoe chagrijnig vrienden van mij werden omdat ze helemaal uitgedroogd en uitgehongerd waren.
Klopt, maar bij zijn tweede poging was hij 170. Dus heeft ie toch 1,5lbs gecut.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hij was tijdens zijn 1e poging 227 gram te zwaar (je mag 171 zijn).
Misschien is dat het, inderdaad. Hardy heeft voor zijn tweede poging namelijk drie keer de hoeveelheid gecut die hij nog kwjt moest raken. Dus misschien heb ik ongelijk, en ging het nog relatief makkelijk. Maar misschien zien we vannacht het "Alves-effect" bij Hardy.quote:Dus daarom zeg ik: kan me voorstellen dat als je weegschaal licht afwijkt je al erover zit dus met andere woorden kan het al snel gebeuren dat je de limiet niet haalt.
Is het niet zo dat die ene pound (170 vs 171) al rekening houdt met alle onnauwkeurigheden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog even kort over de weight in van Hardy. Natuurlijk moet je zorgen dat je op weight bent maar we hebben het hier wel over 227 gram! Ik weet zelf weinig van weight cutting omdat ik het nooit gedaan heb maar ik kan me voorstellen dat je zo 227gram teveel kunt wegen.
Leuke opmerking van Big Country tijdens de 2e poging waar hij dus meteen 170 was.
[..]
Very much true, ik wil alleen maar aangegeven dat het om een miezerige 227 gram gaat die door 101 omstandigheden opeens erbij kunnen komen. Leuke reactie ook van Lytle die het geen moer kan schelen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:43 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die ene pound (170 vs 171) al rekening houdt met alle onnauwkeurigheden?
Het is volgens mij ongeveer hetzelfde als met snelheidsboetes: je mag 50 rijden, maar je krijgt pas een boete bij 55 (ofzoiets).
Het is natuurlijk vrij logisch dat je dan streeft naar 171 (of 55 km/u rijden), maar dan moet je daarna niet meer zeuren dat je daar weer overheen gaat.
Ik ben het er mee eens dat die 227 gram in een wedstrijd niet zo veel uitmaakt. Maar je zal toch ergens een lijn moeten zetten anders schuift het steeds op. En het is natuurlijk niet maar 227 gram, het is 700 gram.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Very much true, ik wil alleen maar aangegeven dat het om een miezerige 227 gram gaat die door 101 omstandigheden opeens erbij kunnen komen. Leuke reactie ook van Lytle die het geen moer kan schelen.
"My (private) plane broke down"quote:
ja,man, hij neemt gewoon ff die andere van zijn vriendje, alsof het een fiets is!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
"My (private) plane broke down"
Rich white boy problemsTering, wat heeft die gast toch een leven!
Kenda is al heel lang around. Ze presenteerd een aantal MMA shows.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Leuke chick! Vervanger van die Brittney?
[ afbeelding ]
Je krijgt echter 1lbs kado, hij zit feitelijk 0,7kg te hoog voor zijn gewichtsklasse. Het is een kwestie van planning en je gewicht in de gaten houden. Het is gewoon slecht als het je een paar keer gebeurd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog even kort over de weight in van Hardy. Natuurlijk moet je zorgen dat je op weight bent maar we hebben het hier wel over 227 gram! Ik weet zelf weinig van weight cutting omdat ik het nooit gedaan heb maar ik kan me voorstellen dat je zo 227gram teveel kunt wegen.
Leuke opmerking van Big Country tijdens de 2e poging waar hij dus meteen 170 was.
[..]
je bedoelt het opsluiten van guida in de sauna?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:15 schreef Fenomeno het volgende:
Ben nu met TuF seizoen 1 bezig
Wat was dana toen nog een scharminkel zeg, die is nu 2 keer zo zwaar
En ik heb echt een heel ander beeld van Koscheck gekregen, vind het echt tof hoe hij die gast hielp met weight cutten
zou best eens kunne kloppen:quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Begrijp ik het overigens goed dat de prelims om 23:45 beginnen?
Damn, die is inderdaad flink afgevallenquote:
SS is toch rukquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wel vervelend dat het op zondag is deze keer, samen met Summerslam dus dat wordt veel kijken skippen morgen
[ Bericht 29% gewijzigd door Tazmaniac op 14-08-2011 23:54:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Tazmaniac het volgende:
And we are live.. on Facebook!!
Figueroa vs. Reinhardt+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig dat hij Joe nog even een shirt brengt
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat is zondequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hettes mag het van mij winnen. Volgens mij heb ik geen pick gemaakt op MMAplayground voor dit gevecht, bedenk ik me net..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice nice nice!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Noke vs. HermanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om mijn bed op te zoeken!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
[ Bericht 0% gewijzigd door Fokski op 15-08-2011 11:38:41 ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:26 schreef Fokski het volgende:
Jim..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cerrone vs. OliveiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miller vs. HendersonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lytle vs. HardySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een event man
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zie het netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hele ochtend maar zoeken naar UFC Live 5 is het UFC Versus 5![]()
Naja vanavond dan maar kijken
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Hardy VS LytleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zo'n framed gevecht:
Reinhardt VS FigueroaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door incognitoomuch op 15-08-2011 19:12:39 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFC 134 ga ik mijn eerste keer geld inzetten
Okami +363
Silva -427
Als ik nu 100 dollar bet op Okami en hij wint, hoeveel winst maak ik dan?![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]363, maar er zijn volgens mij wel betere odds te verkrijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFC 134 ga ik mijn eerste keer geld inzetten
Okami +363
Silva -427
Als ik nu 100 dollar bet op Okami en hij wint, hoeveel winst maak ik dan?![]()
Op Unibet +425quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
363, maar er zijn volgens mij wel betere odds te verkrijgen
Op BWin +400Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:10 schreef Fokski het volgende:
MMA Playground (niet echt een spoiler bedenk ik mij nu):
ship it bitchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Tering. Wat een event. Weinig events meegemaakt waarin zoveel goede fights zaten!
Btw; waar is het gevecht van Bruce Leeroy? Is dat prelims oid? De versie die ik had, waren maar 5 fights. Denk main card of zo?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Dat was een prelim idd, de prelims waren allemaal live en gratis op Facebook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef Bootje84 het volgende:
Tering. Wat een event. Weinig events meegemaakt waarin zoveel goede fights zaten!
Btw; waar is het gevecht van Bruce Leeroy? Is dat prelims oid? De versie die ik had, waren maar 5 fights. Denk main card of zo?
Dus niet in de TV-uitzending.![]()
Zit Guida niet al richting een title shot?
En UFC zal Hardy wel een gemakkelijke tegenstander geven voor z'n volgende fight, neem ik aan. Dude is te populair om te cutten en hij vecht als een bezetene.![]()
Bendo vs guillard voor de n1 contender spot zou ik het liefst zien. Van guidas vorige gevecht kreeg ik echt een slappe.![]()
Dat was omdat Pettis gewoon niet goed genoeg was op de grond om uberhaupt te scramblen met Guida.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:59 schreef Fenomeno het volgende:
Bendo vs guillard voor de n1 contender spot zou ik het liefst zien. Van guidas vorige gevecht kreeg ik echt een slappe.
Guillard zie ik ook verliezen op de grond tegen Bendo, die gast is gewoon een beest met zijn NFL benen...
Het word een all -out WAR staand én op de grond als Henderson het tegen Guida afneemt!![]()
Miller had die titleshot al lang verdiend imo. Zonde dat hij nu weer eerst tegen zo'n beest als Henderson moet maar it is what it is. Edgar gaat zijn title sowieso kwijt raken hoop ik wat een saaie fighter is dat.![]()
Als je de beste bent, moet je van iedereen kunnen winnen, ook van Henderson. Het zuigt voor Miller, maar hij was duidelijk niet de beste zondag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Miller had die titleshot al lang verdiend imo. Zonde dat hij nu weer eerst tegen zo'n beest als Henderson moet maar it is what it is. Edgar gaat zijn title sowieso kwijt raken hoop ik wat een saaie fighter is dat.![]()
Dat is ook waar maar er zijn vechters geweest die al een shot kregen na 3 overwinningen. Hij had gewoon de langste winstreak na GSP en A. Silva. Henderson en zelfs Cerrone gaan gehakt maken van Edgar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je de beste bent, moet je van iedereen kunnen winnen, ook van Henderson. Het zuigt voor Miller, maar hij was duidelijk niet de beste zondag.![]()
Mwah.. Dat dachten we van BJ Penn ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook waar maar er zijn vechters geweest die al een shot kregen na 3 overwinningen. Hij had gewoon de langste winstreak na GSP en A. Silva. Henderson en zelfs Cerrone gaan gehakt maken van Edgar.Henderson was behoorlijk indrukwekkend zondag, Cerrone ook. Maar Cerrone heeft problemen met worstelaars en Edgar is behoorlijk goed wat dat betreft (hij had in de rematch meerdere takedowns op Penn!), dus ik zie Edgar dat wel winnen. Henderson kan hij gewoon outpointen door te boksen. Frankie's verdediging is erg strak, en zijn voetenwerk is goed genoeg om niet naar de grond gehaald te worden door Henderson.
Kenny Florian had een goede kans gemaakt tegen Edgar. Guillard geef ik ook een grote kans met zijn power. Guida niet, dat is een gatekeeper die toevallig een mooie streak heeft opgebouwd.
Buiten de UFC zouden Melendez en Alvarez gehakt maken van Edgar.![]()
Ik vond de motivatie van Penn tegen Edger dermate slecht wat hem uiteindelijk die loss heeft bezorgd.
Die motivatie zit er echter zeker wel in bij Henderson. Je hoeft alleen maar naar die koude blik van hem te kijken...![]()
![]()
In het eerste gevecht wel, in de rematch was Edgar gewoon de betere. En Henderson is zeker goed genoeg om weer te kunnen verrassen, maar Edgar is in principe de betere vechter van de twee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik vond de motivatie van Penn tegen Edger dermate slecht wat hem uiteindelijk die loss heeft bezorgd.
Die motivatie zit er echter zeker wel in bij Henderson. Je hoeft alleen maar naar die koude blik van hem te kijken...![]()
Feit is wel dat de lightweight divisie zoveel goeie vechters hebben....! Jammer dat de rest van de divisies hierin het nakijken hebben. Ik zeg: kommop met die Strikeforce merge asap!!![]()
Alistair Overeem Says He Is Not Cut From Strikeforce, Wants an Immediate UFC Title Shot
http://www.bloodyelbow.co(...)force-ufc-title-shot
Dat zijn erg grote eisen voor iemand die eerst wel ontslagen was!
ik denk dat hij blij mag zijn als ze hem in de UFC willen hebben!![]()
Dat alistair meteen een titel shot wil is bullshit imo, Mir zou een mooie fight voor hem zijn, of de winnaar van Schaub - Big Nog ofzo![]()
Hij is Dream, K-1 en Strikeforce champ. Denk dat dat wel goed zit qua eisen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:18 schreef Fenomeno het volgende:
Dat alistair meteen een titel shot wil is bullshit imo, Mir zou een mooie fight voor hem zijn, of de winnaar van Schaub - Big Nog ofzoWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Qua K1 heeft hij iedereen gesloopt tegen wie hij vocht, maar qua MMA zijn het op Werdum na bijna allemaal cans die hij verslagen heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij is Dream, K-1 en Strikeforce champ. Denk dat dat wel goed zit qua eisen hoor.![]()
Maar hij heeft ze wel verslagen. Als de UFC slim is dan cashen ze dus op de hype en geven ze dat titleshotquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Qua K1 heeft hij iedereen gesloopt tegen wie hij vocht, maar qua MMA zijn het op Werdum na bijna allemaal cans die hij verslagen heeft.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Qua PPV's kunnen ze denk ik het zwaarst cashen met Lesnar - Overeem, al zou ik dat stylistisch een slechte match up voor alistair vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar hij heeft ze wel verslagen. Als de UFC slim is dan cashen ze dus op de hype en geven ze dat titleshot![]()
UFC signs broadcast deal with FOX+quote:In what would represent a major push into the mainstream for the UFC, Fox has agreed to a deal that will see the broadcast channel air as many as four MMA events per year, according to several sources. The multiyear deal would mark the first time the UFC will have consistent airtime on a broadcast network.
Fox execs refused to comment on the deal, but sources with knowledge of the negotiations said bidding had gone as high as $90M per year. The Fox deal is believed to be for seven or eight years. As part of the deal, most of the weekly programming that UFC has on Versus and Spike TV will move to FX starting in January. That includes several fight cards, plus shows like the reality series "The Ultimate Fighter." Fox-owned Fuel also will wind up with some UFC content.
But rumors that Fox will rebrand Fuel as a UFC channel are not true, sources said. Fox was attracted to UFC programming, which has produced some of the highest viewership figures -- and most attractive demos -- on Versus and Spike TV. UFC also has become more mainstream, with almost all states now sanctioning the sport, although New York remains a notable holdout. Both the Versus and Spike TV deals with UFC expire at the end of the year. UFC has long looked to get a broadcast TV deal for its content. Sources said UFC had been negotiating with Comcast/NBC for several months in a deal that would have included NBC and Versus and would have seen G4 rebranded as a UFC channel, but those talks recently broke down.
The UFC's talks with Viacom-owned Spike ended before that. Sources said Spike ultimately passed over concern that its UFC shoulder programming stopped growing. Shows like "Unleashed," "Knockouts" and "Countdown" averaged 1 million viewers in '05. This year, they are averaging 492,000. Spike holds the rights to UFC library programming through '12, including old fights and shoulder programming such as "UFC Unleashed."
UFC's Sunday night event in Milwaukee on Versus also drew 766,000 viewers from 9:00-11:09pm ET, marking the net's most-viewed program for the week ending August 14. That figure is up 3% from 744,000 viewers for the last UFC event on Versus on June 26.
Shawn Tompkins died of a heart attack, according to autopsy report.
+
Former rivals
[ Bericht 40% gewijzigd door Tazmaniac op 16-08-2011 19:14:59 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Het zou zonde zijn als hij net tekort kwam. Hij werd echter totaal ontmant. Hij was met een goede reeks bezig tegen degelijke competitie maar het was nou geen echt de absolute top die hij tegenkwam. Voornamelijk (destijds) veel belovende vechters (Shalorus, Oliviera, Lopez) en degelijke middenmoters (Bocek, Tibau, Danzig, Ludwig). Ben Henderson is gewoonweg een klasse apart. Neemt niet weg dat ik wel benieuwd was geweest hoe Jim Dan Miller het dit keer tegen Edgar had gedaan, ik ben namelijk nog steeds niet overtuigd van Edgar's kwaliteiten. Maar hij heeft het wel goed gedaan tegen BJ Penn de tweede keer al blijft het winnen op punten. Ik zie Edgar iemand niet compleet ontmantelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Miller had die titleshot al lang verdiend imo. Zonde dat hij nu weer eerst tegen zo'n beest als Henderson moet maar it is what it is. Edgar gaat zijn title sowieso kwijt raken hoop ik wat een saaie fighter is dat.
Maar wat is de UFC 155lbs-divisie toch een mooie divisie geworden. Ik zou niet zo snel een beter gevulde divisie weten. Dat worden heerlijke gevechten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fokski op 16-08-2011 20:24:32 ]![]()
Jimquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef Fokski het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik wel benieuwd was geweest hoe Dan Miller het dit keer tegen Edgar had gedaan, ...![]()
![]()
Edgar heeft ook niet de power of techniek om iemand te finishen. BJ kon mensen finishen op techniek en een Maynard kan finishen op power. Edgar is zo goed omdat hij zo snel is, maar daar finish je niemand mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef Fokski het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn als hij net tekort kwam. Hij werd echter totaal ontmant. Hij was met een goede reeks bezig tegen degelijke competitie maar het was nou geen echt de absolute top die hij tegenkwam. Voornamelijk (destijds) veel belovende vechters (Shalorus, Oliviera, Lopez) en degelijke middenmoters (Bocek, Tibau, Danzig, Ludwig). Ben Henderson is gewoonweg een klasse apart. Neemt niet weg dat ik wel benieuwd was geweest hoe Dan Miller het dit keer tegen Edgar had gedaan, ik ben namelijk nog steeds niet overtuigd van Edgar's kwaliteiten. Maar hij heeft het wel goed gedaan tegen BJ Penn de tweede keer al blijft het winnen op punten. Ik zie Edgar iemand niet compleet ontmantelen.
Maar wat is de UFC 155lbs-divisie toch een mooie divisie geworden. Ik zou niet zo snel een beter gevulde divisie weten. Dat worden heerlijke gevechten.![]()
Dat geldt ook voor Cruz vrees ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Edgar heeft ook niet de power of techniek om iemand te finishen. BJ kon mensen finishen op techniek en een Maynard kan finishen op power. Edgar is zo goed omdat hij zo snel is, maar daar finish je niemand mee.![]()
Henderson is sneller dan BJ Penn en heeft meer cardio. Dat was Edgar's grootste wapen, een mug die BJ Penn net te vlug af en het gevecht wist te dicteren was zonder echt schade te doen. Henderson en ook Cerrone zie ik Edgar pakken maar Guillard zie ik nog het makkelijkst van Edgar winnen en ook Guida wordt interessant. Guida heeft zich echt verbeterd in de afgelopen paar jaar. Snelheid en worstelen is Edgar's wapen en Guida, Guillard hebben voldoende snelheid en voldoende worstelen en Guillard heeft daarnaast vuur in zijn vuisten. Henderson is snel genoeg, kan goed worstelen en is sterker. Cerrone is erg gedreven en groeit in een gevecht. Alvarez en met name Melendez zijn ook geduchte vechters. Zou mooi zijn als ze ook in de UFC zouden zitten. Ik wacht nog steeds op de dag dat er elke week een UFC zou zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah.. Dat dachten we van BJ Penn ookHenderson was behoorlijk indrukwekkend zondag, Cerrone ook. Maar Cerrone heeft problemen met worstelaars en Edgar is behoorlijk goed wat dat betreft (hij had in de rematch meerdere takedowns op Penn!), dus ik zie Edgar dat wel winnen. Henderson kan hij gewoon outpointen door te boksen. Frankie's verdediging is erg strak, en zijn voetenwerk is goed genoeg om niet naar de grond gehaald te worden door Henderson.
Kenny Florian had een goede kans gemaakt tegen Edgar. Guillard geef ik ook een grote kans met zijn power. Guida niet, dat is een gatekeeper die toevallig een mooie streak heeft opgebouwd.
Buiten de UFC zouden Melendez en Alvarez gehakt maken van Edgar.![]()
Cruz is echter nog leuk om te zien vechten en hij heeft toch 6 TKO's op 18 gevechten zie ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Cruz vrees ik.![]()
Ik zie nog 10x liever Edgar dan het wall 'n stall/lay 'n pray van fitch en ook guida afgelopen gevechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef Fokski het volgende:
[..]
Cruz is echter nog leuk om te zien vechten en hij heeft toch 6 TKO's op 18 gevechten zie ik.![]()
UFC 136: Edgar vs. Maynard 3 press conference, nu live.
http://www.ufc.tv/ufc/vid(...)ay-2pm-et11am-pt/754
edit: Tijd voor fan questions, de eerste 2 schooien meteen al om tickets![]()
![]()
Is dat nog terug te zien..?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat was een prelim idd, de prelims waren allemaal live en gratis op Facebook.
Dus niet in de TV-uitzending.Leer spaties gebruiken!
Ik heb er zelf maar 3 van de 8 gezien dus ik heb al wat zitten zoeken, maar ik heb ze nog niet gevonden. Soms duurt het een tijdje voordat iemand ze uploadt, maar soms komen zo ook helemaal niet op internet te staan.quote:![]()
Pm / DM me aub even als je wat gevonden hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb er zelf maar 3 van de 8 gezien dus ik heb al wat zitten zoeken, maar ik heb ze nog niet gevonden. Soms duurt het een tijdje voordat iemand ze uploadt, maar soms komen zo ook helemaal niet op internet te staan.
Leer spaties gebruiken!
Niet meer nodig denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pm / DM me aub even als je wat gevonden hebt.![]()
![]()
Net Dollaway Hamman gezien, ook een niet te missen fight zeg. Al met al een prachtcard, kan niet anders zeggen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: