SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd om mijn bed op te zoeken!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fokski op 15-08-2011 11:38:41 ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:26 schreef Fokski het volgende:
Jim..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cerrone vs. OliveiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miller vs. HendersonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lytle vs. HardySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een event man
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zie het netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik hele ochtend maar zoeken naar UFC Live 5 is het UFC Versus 5![]()
Naja vanavond dan maar kijken
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Hardy VS LytleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zo'n framed gevecht:
Reinhardt VS FigueroaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door incognitoomuch op 15-08-2011 19:12:39 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFC 134 ga ik mijn eerste keer geld inzetten
Okami +363
Silva -427
Als ik nu 100 dollar bet op Okami en hij wint, hoeveel winst maak ik dan?![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]363, maar er zijn volgens mij wel betere odds te verkrijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UFC 134 ga ik mijn eerste keer geld inzetten
Okami +363
Silva -427
Als ik nu 100 dollar bet op Okami en hij wint, hoeveel winst maak ik dan?![]()
Op Unibet +425quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
363, maar er zijn volgens mij wel betere odds te verkrijgen
Op BWin +400Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:10 schreef Fokski het volgende:
MMA Playground (niet echt een spoiler bedenk ik mij nu):
ship it bitchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Tering. Wat een event. Weinig events meegemaakt waarin zoveel goede fights zaten!
Btw; waar is het gevecht van Bruce Leeroy? Is dat prelims oid? De versie die ik had, waren maar 5 fights. Denk main card of zo?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Dat was een prelim idd, de prelims waren allemaal live en gratis op Facebook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef Bootje84 het volgende:
Tering. Wat een event. Weinig events meegemaakt waarin zoveel goede fights zaten!
Btw; waar is het gevecht van Bruce Leeroy? Is dat prelims oid? De versie die ik had, waren maar 5 fights. Denk main card of zo?
Dus niet in de TV-uitzending.![]()
Zit Guida niet al richting een title shot?
En UFC zal Hardy wel een gemakkelijke tegenstander geven voor z'n volgende fight, neem ik aan. Dude is te populair om te cutten en hij vecht als een bezetene.![]()
Bendo vs guillard voor de n1 contender spot zou ik het liefst zien. Van guidas vorige gevecht kreeg ik echt een slappe.![]()
Dat was omdat Pettis gewoon niet goed genoeg was op de grond om uberhaupt te scramblen met Guida.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:59 schreef Fenomeno het volgende:
Bendo vs guillard voor de n1 contender spot zou ik het liefst zien. Van guidas vorige gevecht kreeg ik echt een slappe.
Guillard zie ik ook verliezen op de grond tegen Bendo, die gast is gewoon een beest met zijn NFL benen...
Het word een all -out WAR staand én op de grond als Henderson het tegen Guida afneemt!![]()
Miller had die titleshot al lang verdiend imo. Zonde dat hij nu weer eerst tegen zo'n beest als Henderson moet maar it is what it is. Edgar gaat zijn title sowieso kwijt raken hoop ik wat een saaie fighter is dat.![]()
Als je de beste bent, moet je van iedereen kunnen winnen, ook van Henderson. Het zuigt voor Miller, maar hij was duidelijk niet de beste zondag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Miller had die titleshot al lang verdiend imo. Zonde dat hij nu weer eerst tegen zo'n beest als Henderson moet maar it is what it is. Edgar gaat zijn title sowieso kwijt raken hoop ik wat een saaie fighter is dat.![]()
Dat is ook waar maar er zijn vechters geweest die al een shot kregen na 3 overwinningen. Hij had gewoon de langste winstreak na GSP en A. Silva. Henderson en zelfs Cerrone gaan gehakt maken van Edgar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je de beste bent, moet je van iedereen kunnen winnen, ook van Henderson. Het zuigt voor Miller, maar hij was duidelijk niet de beste zondag.![]()
Mwah.. Dat dachten we van BJ Penn ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook waar maar er zijn vechters geweest die al een shot kregen na 3 overwinningen. Hij had gewoon de langste winstreak na GSP en A. Silva. Henderson en zelfs Cerrone gaan gehakt maken van Edgar.Henderson was behoorlijk indrukwekkend zondag, Cerrone ook. Maar Cerrone heeft problemen met worstelaars en Edgar is behoorlijk goed wat dat betreft (hij had in de rematch meerdere takedowns op Penn!), dus ik zie Edgar dat wel winnen. Henderson kan hij gewoon outpointen door te boksen. Frankie's verdediging is erg strak, en zijn voetenwerk is goed genoeg om niet naar de grond gehaald te worden door Henderson.
Kenny Florian had een goede kans gemaakt tegen Edgar. Guillard geef ik ook een grote kans met zijn power. Guida niet, dat is een gatekeeper die toevallig een mooie streak heeft opgebouwd.
Buiten de UFC zouden Melendez en Alvarez gehakt maken van Edgar.![]()
Ik vond de motivatie van Penn tegen Edger dermate slecht wat hem uiteindelijk die loss heeft bezorgd.
Die motivatie zit er echter zeker wel in bij Henderson. Je hoeft alleen maar naar die koude blik van hem te kijken...![]()
![]()
In het eerste gevecht wel, in de rematch was Edgar gewoon de betere. En Henderson is zeker goed genoeg om weer te kunnen verrassen, maar Edgar is in principe de betere vechter van de twee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik vond de motivatie van Penn tegen Edger dermate slecht wat hem uiteindelijk die loss heeft bezorgd.
Die motivatie zit er echter zeker wel in bij Henderson. Je hoeft alleen maar naar die koude blik van hem te kijken...![]()
Feit is wel dat de lightweight divisie zoveel goeie vechters hebben....! Jammer dat de rest van de divisies hierin het nakijken hebben. Ik zeg: kommop met die Strikeforce merge asap!!![]()
Alistair Overeem Says He Is Not Cut From Strikeforce, Wants an Immediate UFC Title Shot
http://www.bloodyelbow.co(...)force-ufc-title-shot
Dat zijn erg grote eisen voor iemand die eerst wel ontslagen was!
ik denk dat hij blij mag zijn als ze hem in de UFC willen hebben!![]()
Dat alistair meteen een titel shot wil is bullshit imo, Mir zou een mooie fight voor hem zijn, of de winnaar van Schaub - Big Nog ofzo![]()
Hij is Dream, K-1 en Strikeforce champ. Denk dat dat wel goed zit qua eisen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:18 schreef Fenomeno het volgende:
Dat alistair meteen een titel shot wil is bullshit imo, Mir zou een mooie fight voor hem zijn, of de winnaar van Schaub - Big Nog ofzoWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Qua K1 heeft hij iedereen gesloopt tegen wie hij vocht, maar qua MMA zijn het op Werdum na bijna allemaal cans die hij verslagen heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij is Dream, K-1 en Strikeforce champ. Denk dat dat wel goed zit qua eisen hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: