Boymans moet ook geen probleem zijn voor Bouma en Marceloquote:Op zondag 7 augustus 2011 08:19 schreef Einthovuh het volgende:
Hoop dat Mertens en Wijnaldum scoren vanmiddag. AZ in de Europa League was helemaal niks dus die moeten we makkelijk kunnen oprollen.
0-2 denk ik.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boymans moet ook geen probleem zijn voor Bouma en Marcelo
Omwisselen voor de auto-combi gok ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom staan er allemaal psv'ers en veel politie bij het tankstation na Zaanstad. Is dat voor de begeleiding naar Alkmaar of is er een relletje?
Had zelf toch liever Bouma, Pieters en Bakkal gezien. Jammer van Bakkal, was een tijdje geleden nog international, nu krijgt zelfs Ojo de voorkeur...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:39 schreef Lemming22 het volgende:
Tsja, Engelaar dus centraal achterin, Tamata linksback en Ojo als verdedigende middenvelder. Ik ben erg benieuwd.....
Om precies te zijn, 6 man. Rutten kan in ieder geval dit seizoen zijn paradepaardje de brede kleedkamer niet van stal halen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
Rutten maakt in ieder geval even duidelijk dat naampjes even niks zeggen en dat iedereen een kans maakt om te spelen (al hebben we er niet veel meer op de bank)
Er zullen er dit jaar ook maar weinig op de deur kloppen vrees ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Om precies te zijn, 6 man. Rutten kan in ieder geval dit seizoen zijn paradepaardje de brede kleedkamer niet van stal halen.
als je het niet snapt post dan nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:14 schreef voice-over het volgende:
PSV heeft 50 miljoen subsidie gekregen van de gemeente
Negeer hem maar gewoon, zijn laatste 10 posts zijn allemaal (deels) verwijderd vanwege trollen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef Elusive het volgende:
[..]
als je het niet snapt post dan niet
En dat is dus de grootste inschattingsfout die PSV heeft gemaakt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:16 schreef Lemming22 het volgende:
De verwachte zwakte van dit PSV is in één helft al blootgelegd. Aanvallend niet trefzeker genoeg, verdedigend zwak.
Ah je kijkt ook naar EL1 dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman is positioneel zo slecht trouwens.
Valt tegen ja. Enigste pluspuntje vind ik Ojo. Echt een bijtertje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Tamata mag ook weer terug naar jong PSV , wat een ramp
Tjah die moet elke keer weer naar achteren sprinten omdat, verdediging weer zoals altijd zuigt!quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman is positioneel zo slecht trouwens.
Hij heeft het nooit gesnapt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:15 schreef Elusive het volgende:
[..]
als je het niet snapt post dan niet
Ging er meer om dat je het daarom zeiquote:
Een beetje tegen?! Die gast had nooit in het 1ste mogen staan :/quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Valt tegen ja. Enigste pluspuntje vind ik Ojo. Echt een bijtertje.
Wijnaldum speelt ook wel aardig, maar moet scherper.
Je moet lezen. Ik heb het niet over 'een beetje tegen' maar over 'tegen'.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een beetje tegen?! Die gast had nooit in het 1ste mogen staan :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |