Boymans moet ook geen probleem zijn voor Bouma en Marceloquote:Op zondag 7 augustus 2011 08:19 schreef Einthovuh het volgende:
Hoop dat Mertens en Wijnaldum scoren vanmiddag. AZ in de Europa League was helemaal niks dus die moeten we makkelijk kunnen oprollen.
0-2 denk ik.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boymans moet ook geen probleem zijn voor Bouma en Marcelo
Omwisselen voor de auto-combi gok ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom staan er allemaal psv'ers en veel politie bij het tankstation na Zaanstad. Is dat voor de begeleiding naar Alkmaar of is er een relletje?
Had zelf toch liever Bouma, Pieters en Bakkal gezien. Jammer van Bakkal, was een tijdje geleden nog international, nu krijgt zelfs Ojo de voorkeur...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:39 schreef Lemming22 het volgende:
Tsja, Engelaar dus centraal achterin, Tamata linksback en Ojo als verdedigende middenvelder. Ik ben erg benieuwd.....
Om precies te zijn, 6 man. Rutten kan in ieder geval dit seizoen zijn paradepaardje de brede kleedkamer niet van stal halen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
Rutten maakt in ieder geval even duidelijk dat naampjes even niks zeggen en dat iedereen een kans maakt om te spelen (al hebben we er niet veel meer op de bank)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |