Als je zwart bent en je best doet ook niet. Het is ook maar wat je er zelf van maakt he!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Lach maar. Jij bent blank. Dan heb je niks te klagen
Hoho, Rotterdam heeft onlangs Rozenburg al opgeslokt, laat het daar maar bij blijvenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor iedereen in de stadsregio boeit het geen flikker. Schiedam, Vlaardingen, Capelle is allemaal gewoon Rotterdam. Niet-Rotterdammers begrijpen het niet en maken er een probleem van.
Dat hebben ze echt mooi aangepakt ... 20 jaar geleden was het een lelijk zootje bij elkaar. Toen station Wilhelminaplein er kwam, is het het opknappen pas echt hard begonnen, en zie het prachtige resultaatquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:18 schreef Merkie het volgende:
Elk ondergronds metrostation is strak, netjes en verzorgd.
Eens.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef okiokinl het volgende:
oh en als rotterdammer zou je toch gewoon moeten kunnen hebben dat men je stad lelijk vind, dat is ie ook. ik ga ook niet moeilijk doen als mensen hoog catherijne lelijk vinden, is ook spuuglelijk.
rotterdam kan zich nog beroepen op een mooi verleden, en een mooie toekomst. nu is het nog te veel lelijk, te weinig mooi. wat torens neerzetten is niet genoeg, al die naoorlogse noodbouw in het centrum moet eerst weg.
scherpquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik weet niet wat de mooiste stad van Nederland is, heb ze nog niet allemaal bekeken enzo.
Blaak en Eendrachtsplein waren altijd echt pauperhaltes inderdaad. Gelukkig hebben ze dat een beetje bijgewerkt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef Henno het volgende:
[..]
Dat hebben ze echt mooi aangepakt ... 20 jaar geleden was het een lelijk zootje bij elkaar. Toen station Wilhelminaplein er kwam, is het het opknappen pas echt hard begonnen, en zie het prachtige resultaat
Je bedoelt dat je niet door Rotterdam Zuid durft te lopen? Het valt allemaal best wel mee hoor.quote:
Zuid is er de afgelopen jaren flink op vooruit gegaan ook. Woon er al jaren zonder problemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet door Rotterdam Zuid durft te lopen? Het valt allemaal best wel mee hoor.
dat zeggen mensen in almere ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef xLvk het volgende:
[..]
Zuid is er de afgelopen jaren flink op vooruit gegaan ook. Woon er al jaren zonder problemen.
geen idee ik hoor ze nu nietquote:
Hoelang geleden is dat ? Wist niet eens dat dat station ooit boven de grond heeft gestaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef okiokinl het volgende:
[..]
deze was leuk
[ afbeelding ]
dat hele luchtspoor hadden jullie nooit moeten afbreken.
Eerste filmpje laat alles zien waar ik aan wil ontsnappen. Knap gedaan.quote:
Ik herinner me het oude treinstation nog wel, die is begin jaren '90 pas ondergronds gegaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hoelang geleden is dat ? Wist niet eens dat dat station ooit boven de grond heeft gestaan.
Of Gerdesiaweg dan, met dat mooie paars-groen-oranje kleurenpaletquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Blaak en Eendrachtsplein waren altijd echt pauperhaltes inderdaad. Gelukkig hebben ze dat een beetje bijgewerkt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:48 schreef Piye het volgende:
Zoals sommigen hier over Amsterdam en Rotterdam posten lijkt het alsof ze die steden persoonlijk hebben gesticht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |