Cappelle?????????????quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er nog 10. Waar je wel gelijk in hebt is dat Vlaardingen, Schiedam en Cappelle allemaal even pauper zijn als Rotterdam.
Hoek van Holland is gewoon Rotterdam hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef Piye het volgende:
Ik las ook een keer zo een blaadje waarin ze het strand van Hoek van Holland Rotterdam Beach noemden. Dat vind ik ook al zoiets.
Waarom kan Eindhoven bogen op een kenniscentrum en lopen academici weg uit Rotterdam?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:35 schreef MonteCristo het volgende:
Rotterdam de gekste!
Alles beter dan fucking Eindhoven!
Inderdaad, je ziet er ook overal gemeente rotterdam staan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoek van Holland is gewoon Rotterdam hoor
Ben je hoogopgeleid?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:35 schreef MajorTom. het volgende:
Ik probeer al heel mijn leven aan Rotterdam te ontsnappen. Hier en daar wonen nog wel een paar bazen, zoals Jules Deelder, maar verder is het er niet te pruimen.
Waarschijnlijk toch andersom, want Rotterdam Airport is niet voor niks hernoemd naar Rotterdam-Den Haag Airport. Ik geef het nog een paar jaar, voordat het Den Haag Airport wordt.quote:
Logisch, want o.us gaat zijn best doen om Rotterdam onafhankelijk te maken. Dus zo'n tokkiestad verdient dan ook geen een eigen vliegveld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch andersom, want Rotterdam Airport is niet voor niks hernoemd naar Rotterdam-Den Haag Airport. Ik geef het nog een paar jaar, voordat het Den Haag Airport wordt.
Technisch gezien wel, maar wees eerlijk er is nogal een verschil tussen een Rotterdammer en een Hoeker, alleen al qua hoe ze praten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoek van Holland is gewoon Rotterdam hoor
Neen, ik heb mijn opleiding door omstandigheden niet af kunnen maken. Het is wellicht wel een goed idee om dat een keer te gaan doen..quote:
In Rotterdam heb je ook universiteiten hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom kan Eindhoven bogen op een kenniscentrum en lopen academici weg uit Rotterdam?
Oh jee, een principe mensquote:
Den Haag wordt niet bediend door de RET. Dat stopt bij Nootdorp. Dan gaat het over in de HTM.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook universiteiten hoor.
Ik vind gewoon de mentaliteit daar erg xenofobisch en achtergesteld. Iedere neger wordt in het Engels aangesproken omdat men denkt dat negers geen Nederlands kunnen en ik ben nog nooit zulke achterbakse mensen tegengekomen als daar in Eindhoven.
Correct.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:45 schreef Roces18 het volgende:
Leugens en laster!
Dit hele topic staat er vol mee
Daar woon ik 500 meter vandaan, Bro.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef o.us het volgende:
Blijdorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |