Laatste valt vies tegen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef o.us het volgende:
Blijdorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee ROLTRAPPEN.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Spuuglelijk. Te egaal. Te kaal. Teveel traplopen.
Tja, perronnetje, trap naar boven, en een nikszeggend bouwsel als ingang. Niet echt mooi of niet mooi te noemen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef o.us het volgende:
Blijdorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens naar Slinge, Zuidplein, Maashaven en Rijnhaven. De tranen schieten in je ogen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:26 schreef Etsu het volgende:
Wat te denken van Eendrachtsplein.Allemaal oud en lelijk.
Daar zie je tenminste nog wat van de buitenlucht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Kijk eens naar Slinge, Maashaven en Rijnhaven. De tranen schieten in je ogen.
Hoezo is Schiedam Centrum een Rotterdams station?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Blijdorp, Beurs, Centraal Station, Parkweg, Troelstralaan, Wilhelminaplein, Schiedam Centrum o.a.
en Parkwegquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo is Schiedam Centrum een Rotterdams station?
Voor iedereen in de stadsregio boeit het geen flikker. Schiedam, Vlaardingen, Capelle is allemaal gewoon Rotterdam. Niet-Rotterdammers begrijpen het niet en maken er een probleem vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo is Schiedam Centrum een Rotterdams station?
Elke regio die bediend wordt door de RET is gewoon Rotterdam.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor iedereen in de stadsregio boeit het geen flikker. Schiedam, Vlaardingen, Capelle is allemaal gewoon Rotterdam. Niet-Rotterdammers begrijpen het niet en maken er een probleem van.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elke regio die bediend wordt door de RET is gewoon Rotterdam.
Hierdoor dacht ik ook tot een paar jaar terug dat schiedam en zo gewoon bij Rotterdam horen, net zoals hoogvliet dat is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die ook ja, ik was zo bezig met Schiedam Centrum dat ik die mistte.quote:
Nou volgens jou ben ik een Rotterdammer en ik vind mezelf dus echt geen Rotterdammer, ik kom er alleen voor de coffeeshops (niet dat ik iets tegen de stad Rotterdam heb, want ik ben dus niet zwakbegaafd).quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor iedereen in de stadsregio boeit het geen flikker. Schiedam, Vlaardingen, Capelle is allemaal gewoon Rotterdam. Niet-Rotterdammers begrijpen het niet en maken er een probleem van.
Ja zo ken ik er nog 10. Waar je wel gelijk in hebt is dat Vlaardingen, Schiedam en Cappelle allemaal even pauper zijn als Rotterdam.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Den Haag is Rotterdam?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |