Als je zwart bent en je best doet ook niet. Het is ook maar wat je er zelf van maakt he!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Lach maar. Jij bent blank. Dan heb je niks te klagen
Hoho, Rotterdam heeft onlangs Rozenburg al opgeslokt, laat het daar maar bij blijvenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor iedereen in de stadsregio boeit het geen flikker. Schiedam, Vlaardingen, Capelle is allemaal gewoon Rotterdam. Niet-Rotterdammers begrijpen het niet en maken er een probleem van.
Dat hebben ze echt mooi aangepakt ... 20 jaar geleden was het een lelijk zootje bij elkaar. Toen station Wilhelminaplein er kwam, is het het opknappen pas echt hard begonnen, en zie het prachtige resultaatquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:18 schreef Merkie het volgende:
Elk ondergronds metrostation is strak, netjes en verzorgd.
Eens.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef okiokinl het volgende:
oh en als rotterdammer zou je toch gewoon moeten kunnen hebben dat men je stad lelijk vind, dat is ie ook. ik ga ook niet moeilijk doen als mensen hoog catherijne lelijk vinden, is ook spuuglelijk.
rotterdam kan zich nog beroepen op een mooi verleden, en een mooie toekomst. nu is het nog te veel lelijk, te weinig mooi. wat torens neerzetten is niet genoeg, al die naoorlogse noodbouw in het centrum moet eerst weg.
scherpquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik weet niet wat de mooiste stad van Nederland is, heb ze nog niet allemaal bekeken enzo.
Blaak en Eendrachtsplein waren altijd echt pauperhaltes inderdaad. Gelukkig hebben ze dat een beetje bijgewerkt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef Henno het volgende:
[..]
Dat hebben ze echt mooi aangepakt ... 20 jaar geleden was het een lelijk zootje bij elkaar. Toen station Wilhelminaplein er kwam, is het het opknappen pas echt hard begonnen, en zie het prachtige resultaat
Je bedoelt dat je niet door Rotterdam Zuid durft te lopen? Het valt allemaal best wel mee hoor.quote:
Zuid is er de afgelopen jaren flink op vooruit gegaan ook. Woon er al jaren zonder problemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet door Rotterdam Zuid durft te lopen? Het valt allemaal best wel mee hoor.
dat zeggen mensen in almere ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef xLvk het volgende:
[..]
Zuid is er de afgelopen jaren flink op vooruit gegaan ook. Woon er al jaren zonder problemen.
geen idee ik hoor ze nu nietquote:
Hoelang geleden is dat ? Wist niet eens dat dat station ooit boven de grond heeft gestaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef okiokinl het volgende:
[..]
deze was leuk
[ afbeelding ]
dat hele luchtspoor hadden jullie nooit moeten afbreken.
Eerste filmpje laat alles zien waar ik aan wil ontsnappen. Knap gedaan.quote:
Ik herinner me het oude treinstation nog wel, die is begin jaren '90 pas ondergronds gegaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hoelang geleden is dat ? Wist niet eens dat dat station ooit boven de grond heeft gestaan.
Of Gerdesiaweg dan, met dat mooie paars-groen-oranje kleurenpaletquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Blaak en Eendrachtsplein waren altijd echt pauperhaltes inderdaad. Gelukkig hebben ze dat een beetje bijgewerkt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:48 schreef Piye het volgende:
Zoals sommigen hier over Amsterdam en Rotterdam posten lijkt het alsof ze die steden persoonlijk hebben gesticht.
lol jij moet je eens in je eigen geschiedenis verdiepen..quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hoelang geleden is dat ? Wist niet eens dat dat station ooit boven de grond heeft gestaan.
Ah woordgrapjes, altijd leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Politiek het volgende:
Gaat dit over mijn Feyenooit topklasse 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf er dan weg (x2)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:47 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Lelijke kutstad en onzinnig aansteltopic.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Rotterdam.
Lelijkste stad van Nederland.
Zo werkt dat niet bij Rotterdammers, wij kunnen onderling van alles afkraken, Feyenoord, die verpauperde wijken, die schotelbuurten, de lijnbaan, al dat achterstallig onderhoud, kabouter buttplug ... maakt niet uit of de Rotterdammer heeft er wel een uitgesproken mening over.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef okiokinl het volgende:
oh en als rotterdammer zou je toch gewoon moeten kunnen hebben dat men je stad lelijk vind, dat is ie ook. ik ga ook niet moeilijk doen als mensen hoog catherijne lelijk vinden, is ook spuuglelijk.
ik geloof je, haha..:p ik zou ook wel 3 keer nadenken voordat ik in het echt een rotterdammer ga uitleggen dat zn stad lelijk is..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij Rotterdammers, wij kunnen onderling van alles afkraken, Feyenoord, die verpauperde wijken, die schotelbuurten, de lijnbaan, al dat achterstallig onderhoud, kabouter buttplug ... maakt niet uit of de Rotterdammer heeft er wel een uitgesproken mening over.
Maar dat is onderling, zodra iets Rotterdams negatief wordt benaderd door iemand die niet uit Rotterdam komt ben je gewoon een kankerlijert, zo simpel leg ut en woon je wel in Rotterdam maar kom je ergens anders vandaan, dan snap je er ook geen kut van en kun je beter terug gaan waar je vandaan komt.
Geloof me, zo werkt dat echt.![]()
Overigens vind ik Rotterdam niet lelijk, maar dat komt vast omdat ik door de mindere dingen heen kijk en in alles de Rotterdamse charme terugzie.
Het totaalplaatje klopt gewoon en ik vind het een heerlijke stad, eentje waar ik zonder euro op zak en wat eten gerust een week zou kunnen vertoeven zonder me er te vervelen.
Misschien maakt het lelijke dat velen erin zien de stad juist wel weer mooi, hoe dan ook heeft het op mij een gigantische aantrekkingskracht, niet eens zozeer de architectuur, maar meer het gevoel an sic wat ik krijg van Rotterdam.
Voor sfeer in een stad heb je vooral elkaar nodig, Wat bedoel je trouwens met een gebrek aan authenticiteit... dat er te weinig oude gebouwen staan? Die Rotterdam overigens ook nog steeds heeft, ook in het centrum. De moffen hebben er destijds een prima parkeerplaats van gemaakt in een recordtijd, maar niemand is perfectquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:34 schreef Mishu het volgende:
Voor sfeer in een stad heb je authentieke onderdelen nodig. Sorry.
Figuren die die topics daarom maar volbaggerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:25 schreef Aestivate het volgende:
Een topic volzwetsen over een stad.een stad op een internetforum verdedigen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij Rotterdammers, wij kunnen onderling van alles afkraken, Feyenoord, die verpauperde wijken, die schotelbuurten, de lijnbaan, al dat achterstallig onderhoud, kabouter buttplug ... maakt niet uit of de Rotterdammer heeft er wel een uitgesproken mening over.
Maar dat is onderling, zodra iets Rotterdams negatief wordt benaderd door iemand die niet uit Rotterdam komt ben je gewoon een kankerlijert, zo simpel leg ut en woon je wel in Rotterdam maar kom je ergens anders vandaan, dan snap je er ook geen kut van en kun je beter terug gaan waar je vandaan komt.
Geloof me, zo werkt dat echt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:11 schreef Snuf. het volgende:
Als er geen metro is mag je jezelf geen stad noemen
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:11 schreef Snuf. het volgende:
Tevens al die mensen die Utrecht of Zwolle of welke andere plaats een mooie "stad" vinden
Als er geen metro is mag je jezelf geen stad noemen
ik mis behoorlijk wat zwarte mensen in die plaatjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Binnenkort in Rotterdam
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |