SPOILER: Memleketler!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (corafi bölgeler)!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.parool.nl/paro(...)0/13/Honey-Bal.dhtmlquote:
Bedankt voor de tip.Ik kijk nu.Lijkt me een interessante film.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)0/13/Honey-Bal.dhtml
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:01 schreef amenth het volgende:
Is ie homo? ;s
Was net pathetic bios zie staanm op info borde 00 15 film k ff me assie op smokjke ius t al half uur later voor nx daar gelope hahahahahaahhahah
hij is wel heel traag, maar ventje is heel sympathiekquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.Ik kijk nu.Lijkt me een interessante film.
De trailer bekeken en alhoewel de omgeving er heel tof en aantrekkelijk uitziet, vond ik de trailer maar saai en nietszeggend. Ook niet echt mijn genre (drama). Scoort wel hoog tho, op IMDB.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)0/13/Honey-Bal.dhtml
Hij is inderdaad een poepie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij is wel heel traag, maar ventje is heel sympathiek
Hij kijkt als een toekomstige moordenaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een poepie.Ik hou wel van dit soort films.
gouden beer winnaar in berlijn het afgelopen jaarquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
De trailer bekeken en alhoewel de omgeving er heel tof en aantrekkelijk uitziet, vond ik de trailer maar saai en nietszeggend. Ook niet echt mijn genre (drama). Scoort wel hoog tho, op IMDB.
Laat je weten wat je ervan vond?
Do tell.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:17 schreef EricOscuro het volgende:
En nee, ik ben zelf geen Turk, maar Turkije en diens inwoners zijn me zeer dierbaar.
idd, why is that?quote:
Een toekomstig moordenaar om op te eten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij kijkt als een toekomstige moordenaar.
Kan een mod de TT niet veranderen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef Slayage het volgende:
gaan er nu allemaal homos komen in het topic door de TT?![]()
denk dat ik dit deel maar skip dan
Wantquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef Slayage het volgende:
ik heb jou eerder beledigd en nu beledig ik je weer kennelijk of je mattie genus iig en nu voel je je gedwongen om het voor em op te nemen of af te geven op mijquote:
ach dat hoeft ook weer niet meer ziel meer vreugdequote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan een mod de TT niet veranderen?
Wát?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb jou eerder beledigd en nu beledig ik je weer kennelijk of je mattie genus iig en nu voel je je gedwongen om het voor em op te nemen of af te geven op mij
nee dank, ga ik niet op in
loopt bijna af dudequote:Op zondag 7 augustus 2011 01:35 schreef zarGon het volgende:
Komt die film nou traag op gang of is-ie gewoon traag?
Wel de juiste moment om het uit te zenden, dat wel.
Serieus?Wanneer is het afgelopen dan?quote:
Ja maar, alsnog... Sinds ik kijk heeft de film hetzelfde tempo.quote:
01:45, dan begint Nachtzoen, blijkbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Serieus?Wanneer is het afgelopen dan?
Ik voel me helemaal niet beledigd of 'gedwongen' om het voor genus op te nemen, vond het simpelweg een belachelijke post.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb jou eerder beledigd en nu beledig ik je weer kennelijk of je mattie genus iig en nu voel je je gedwongen om het voor em op te nemen of af te geven op mij
Hmmm....nog 1 minuut dus. En hij begon om 0:10.Niet zo lang dus.Had verwacht dat het langer zou duren.Ik download hem wel een keer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
01:45, dan begint Nachtzoen, blijkbaar.
Mijn eerste vriendje op de lagere school was sowieso een Turks jongetje ( we waren 6, verstonden elkaar van geen kant... maar het was prima. Maar we waren altijd samen... tot hij na de zomervakantie niet terugkeerde helaas.quote:
Dat is heel mooi.Maar besef wel dat je er alleen maar op vakantie was.Misschien zijn de mensen anders als je daar zou leven. En zou je Nederland missen als je naar Turkije zou emigreren.Het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje op de lagere school was sowieso een Turks jongetje ( we waren 6, verstonden elkaar van geen kant... maar het was prima. Maar we waren altijd samen... tot hij na de zomervakantie niet terugkeerde helaas.
Maar goed, ik ben al in veel landen ter wereld op vakantie geweest... maar nergens voel ik me zo thuis als in Turkije. En vraag me het niet te verklaren over het waarom... het zijn niet mijn hersenen die verliefd werden op Turkije, maar mijn hart.
Ik overweeg al jaren om te emigreren naar Turkije. Op de een of andere manier voel ik me in Turkije gewoon het meest thuis. Zelfs nog meer dan Nederland waar alles zo goed geregeld is...
En ik ben niet de enige binnen de familie... ook mijn ouders. Het is alsof we daar in korte tijd onze wortels hebben gepoot, en dat we ons steeds weer aangetrokken voelen door Turkije. En niet alleen als vakantieland, maar om zoveel meer... de mensen, de cultuur, het natuurschoon en vooral ook de eenvoudige mensen uit de bergen en de binnenlanden; die hartelijkheid en gastvrijheid.
Wat meer kan ik zeggen... Veel Turken in Nederland zijn niet gelukkig, dat stralen ze uit... maar de Turken in Turkije zijn vaak met kleine dingen al tevreden...
En kijk ik dan naar hoe Nederland is, de afgelopen 10 jaar... alleen maar zure gezichten terwijl we zo rijk zijn... dan denk ik wel eens... laat de boel hier maar naar de kloten gaan... ik vertrek naar Turkije.
En natuurlijk wil ik niet dat de boel hier naar de kloten gaat... maar wij Nederlanders mogen wel eens iets leren van de Turken; en dat is minder zeuren... behoud een goed humeur, en de kansen komen vanzelf.
Hmhmm, ik kan me wel vinden in je verhaal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje op de lagere school was sowieso een Turks jongetje ( we waren 6, verstonden elkaar van geen kant... maar het was prima. Maar we waren altijd samen... tot hij na de zomervakantie niet terugkeerde helaas.
Maar goed, ik ben al in veel landen ter wereld op vakantie geweest... maar nergens voel ik me zo thuis als in Turkije. En vraag me het niet te verklaren over het waarom... het zijn niet mijn hersenen die verliefd werden op Turkije, maar mijn hart.
Ik overweeg al jaren om te emigreren naar Turkije. Op de een of andere manier voel ik me in Turkije gewoon het meest thuis. Zelfs nog meer dan Nederland waar alles zo goed geregeld is...
En ik ben niet de enige binnen de familie... ook mijn ouders. Het is alsof we daar in korte tijd onze wortels hebben gepoot, en dat we ons steeds weer aangetrokken voelen door Turkije. En niet alleen als vakantieland, maar om zoveel meer... de mensen, de cultuur, het natuurschoon en vooral ook de eenvoudige mensen uit de bergen en de binnenlanden; die hartelijkheid en gastvrijheid.
Wat meer kan ik zeggen... Veel Turken in Nederland zijn niet gelukkig, dat stralen ze uit... maar de Turken in Turkije zijn vaak met kleine dingen al tevreden...
En kijk ik dan naar hoe Nederland is, de afgelopen 10 jaar... alleen maar zure gezichten terwijl we zo rijk zijn... dan denk ik wel eens... laat de boel hier maar naar de kloten gaan... ik vertrek naar Turkije.
En natuurlijk wil ik niet dat de boel hier naar de kloten gaat... maar wij Nederlanders mogen wel eens iets leren van de Turken; en dat is minder zeuren... behoud een goed humeur, en de kansen komen vanzelf.
quote:
Dit werd me al eerder gezegd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:19 schreef Ayca het volgende:
Ik moet dit even zeggen.![]()
Alice, het valt me op dat je vaak spaties weglaat na het plaatsen van een punt.
Wil je alsjeblieft spaties gebruiken.
Oké, dat was het.
gr gr
Alice is toch helemaal geen Turkse naam? Hoe spreek je dat uit op zijn Turks?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wie leest 'Alice' nog meer op z'n Turks?.
Dankje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dit werd me al eerder gezegd.Ik zal erop letten. Bedankt Ayca.
gr gr
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben je helemaal niet! Ik ben meestal de mierenneuker omdat ik mensen verbeter als ze iets verkeerds zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dankje.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt als een kabouter plop lied.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Die dorpjes die zo fijn en vrolijk bruisen in de zomer zijn in de winter een andere wereld, verkijk je daar niet op.
Belgenquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kabouter plop lied.
Nee, het is geen naam, maar volgens mij kun je 'Alice' zien als 'Volgens Ali's gedachte/idee/wijsheid' (ongeveer dus).quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alice is toch helemaal geen Turkse naam? Hoe spreek je dat uit op zijn Turks?
Ik kan dat niet uitspreken. Ben benieuwd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, het is geen naam, maar volgens mij kun je 'Alice' zien als 'Volgens Ali's gedachte/idee/wijsheid' (ongeveer dus).
Je spreekt het uit als àlì-dzjè. Spreek het zo wel in..
http://vocaroo.com/?media=vFWbZ2FnhPaKIdffZ.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik kan dat niet uitspreken. Ben benieuwd.
Hahaha wat een grappige uitspraak. Alice vind ik toch mooier. Je stem klinkt trouwens niet zo laag als ik me het had voorgesteld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/?media=vFWbZ2FnhPaKIdffZ.
Is duidelijk genoeg, geloof ik. De Turkse c wordt uitgesproken als de 'j' in joy.
quote:
wat heb ik jou precies aangedaan dan? wil je erover praten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet beledigd of 'gedwongen' om het voor genus op te nemen, vond het simpelweg een belachelijke post.
Blijf maar weg hoor.
Lol.. je hebt me niks aangedaan, ik heb ook niks tegen jou, en erover praten hoeft al helemaal niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat heb ik jou precies aangedaan dan? wil je erover praten?
erover praten lucht opquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol.. je hebt me niks aangedaan, ik heb ook niks tegen jou, en erover praten hoeft al helemaal niet.
Waarover moet er dan gepraat worden?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef Slayage het volgende:
quote:
Je gaat ervan uit dat je haar eerder hebt beledigd (waarmee?) en nu denk je dat ze met "Wantquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zal niet lang duren voordat hij weer een kloon heeft.quote:
Fine, volgende TT zal ramadanspecial behalve voor Weissman zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef Weissman het volgende:
Waarom ramadanspecial ?
is mahalle baskisi van het eerste uur
Weissman altijd nummer birquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Fine, volgende TT zal ramadanspecial behalve voor Weissman zijn.
Ik heb een beter idee, laten we naar Benny Lava luisteren.quote:
Vooruit dan maar. Maar ramadanspecial moet erin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weissman altijd nummer bir
klinkt beter
Benny Lavaquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, laten we naar Benny Lava luisteren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Benny Lava
Geweldig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Benny Lava. Een van Bollywoods beste producties.
Zo ook Indian Thriller:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Indian Thriller
Girly man!
Alleen jijquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wie leest 'Alice' nog meer op z'n Turks?.
Aycaquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zal niet lang duren voordat hij weer een kloon heeft.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Benny Lava. Een van Bollywoods beste producties.
Zo ook Indian Thriller:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Indian Thriller
Girly man!
lucky Ajaxquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Alleen jijEn weer niet in MyAT. Stumperds die geen fatsoenlijke topics kunnen openen
[..]
Ayca
quote:
als zij zegt der is niets dan zou ik dat uiteraard normaal gesproken gewoon aannemen, maarja paar dagen terug maakte ik een opmerking over die "strenge" stiefvader van Alice ik zei dat dat een fatsoenlijke opvoeding was en dat dat beter was dan een "ik heb liever dat je het niet doet" opvoeding. daar reageerde ayca op, maar ik kon niet lezen wat er in die post stond, ze verwijderde het en schreef: "ik word nu te persoonlijk" ofzo waarop Alice (die waarschijnlijk wel die post van Ayca heeft gelezen) zegt, "lekker boeiend wat anderen van je opvoeding vinden", dus ik heb een vermoeden, dat zij zich door mij beledigd voeldequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:52 schreef zarGon het volgende:
Waarover moet er dan gepraat worden?
Je gaat ervan uit dat je haar eerder hebt beledigd (waarmee?) en nu denk je dat ze met "Want?" kennelijk weer is beledigd en heb je het ook nog eens over GenusButeo en dat zij het opneemt voor hem.
En dat alles haal je uit de "Want?". Je wil dus niet posten in een topic waarin homo's ook posten, ongeacht het onderwerp?
Wat een intriges.... daar heeft een beetje Europeeër geen handje vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
als zij zegt der is niets dan zou ik dat uiteraard normaal gesproken gewoon aannemen, maarja paar dagen terug maakte ik een opmerking over die "strenge" stiefvader van Alice ik zei dat dat een fatsoenlijke opvoeding was en dat dat beter was dan een "ik heb liever dat je het niet doet" opvoeding. daar reageerde ayca op, maar ik kon niet lezen wat er in die post stond, ze verwijderde het en schreef: "ik word nu te persoonlijk" ofzo waarop Alice (die waarschijnlijk wel die post van Ayca heeft gelezen) zegt, "lekker boeiend wat anderen van je opvoeding vinden", dus ik heb een vermoeden, dat zij zich door mij beledigd voelde
en die homo post van mij tja das eigenlijk minder boeiend en toch al met een knipoog was, homo post van mij + genus homo + maatje van Ayca + reactie van Ayca hierop (heel natuurlijk) + Ayca zegt blijf maar weg hoor![]()
maarja als zij zegt der is niets, dan laten we het erbij
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
als zij zegt der is niets dan zou ik dat uiteraard normaal gesproken gewoon aannemen, maarja paar dagen terug maakte ik een opmerking over die "strenge" stiefvader van Alice ik zei dat dat een fatsoenlijke opvoeding was en dat dat beter was dan een "ik heb liever dat je het niet doet" opvoeding. daar reageerde ayca op, maar ik kon niet lezen wat er in die post stond, ze verwijderde het en schreef: "ik word nu te persoonlijk" ofzo waarop Alice (die waarschijnlijk wel die post van Ayca heeft gelezen) zegt, "lekker boeiend wat anderen van je opvoeding vinden", dus ik heb een vermoeden, dat zij zich door mij beledigd voelde
en die homo post van mij tja das eigenlijk minder boeiend en toch al met een knipoog was, homo post van mij + genus homo + maatje van Ayca + reactie van Ayca hierop (heel natuurlijk) + Ayca zegt blijf maar weg hoor![]()
ABI DIT WORDT TURKSE DRAMASERIE SCRIPT NUMMER EEN VAN ATV STV KANAL D ALLESquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dan verkopen aan Arabieren en nog bekender worden, JWZ!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
ABI DIT WORDT TURKSE DRAMASERIE SCRIPT NUMMER EEN VAN ATV STV KANAL D ALLES
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef msnk het volgende:
ABI DIT WORDT TURKSE DRAMASERIE SCRIPT NUMMER EEN VAN ATV STV KANAL D ALLES
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Dan verkopen aan Arabieren en nog bekender worden, JWZ!
Kernwoorden van belang: doner, saz, S-klasse, Corendon, Kemal.
Ik moet iets bekennen Ayca.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:29 schreef Ayca het volgende:
Dankzij zarGon lees ik telkens Alice op de 'Turkse manier'.
Bedankt.
Turkse grappen altijd nummer bir vrouwslan, altijd.quote:
Ik neem het je niet kwalijk, er zijn mensen die me al jaren kennen en me nog zo noemen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik moet iets bekennen Ayca.In het begin las ik je naam als Ayse.
Ik weet dat het raar is maar de naam Ayse is zo bekend dat ik het zo las.
Alice Vandır.quote:
Ik weet nu wel beter.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, er zijn mensen die me al jaren kennen en me nog zo noemen.
Nope. Ik heet Alexandra.quote:
Wut?quote:
Whehequote:
Ouioui, hoe gaat het gitaarspelen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beni Biraz Anlasana - Haluk Levent - WWW.BAKTERİM.COM
Mooi liedje
Leuke naam.quote:
Wut Wutquote:
Nee mijn naam is wel oke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Ouioui, hoe gaat het gitaarspelen?
[..]
Leuke naam.
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut Wut
Laten we jou een Turkse naam geven.quote:
Yeaayquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we jou een Turkse naam geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop