ABI DIT WORDT TURKSE DRAMASERIE SCRIPT NUMMER EEN VAN ATV STV KANAL D ALLESquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
als zij zegt der is niets dan zou ik dat uiteraard normaal gesproken gewoon aannemen, maarja paar dagen terug maakte ik een opmerking over die "strenge" stiefvader van Alice ik zei dat dat een fatsoenlijke opvoeding was en dat dat beter was dan een "ik heb liever dat je het niet doet" opvoeding. daar reageerde ayca op, maar ik kon niet lezen wat er in die post stond, ze verwijderde het en schreef: "ik word nu te persoonlijk" ofzo waarop Alice (die waarschijnlijk wel die post van Ayca heeft gelezen) zegt, "lekker boeiend wat anderen van je opvoeding vinden", dus ik heb een vermoeden, dat zij zich door mij beledigd voelde
en die homo post van mij tja das eigenlijk minder boeiend en toch al met een knipoog was, homo post van mij + genus homo + maatje van Ayca + reactie van Ayca hierop (heel natuurlijk) + Ayca zegt blijf maar weg hoor![]()
maarja als zij zegt der is niets, dan laten we het erbij
Dan verkopen aan Arabieren en nog bekender worden, JWZ!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
ABI DIT WORDT TURKSE DRAMASERIE SCRIPT NUMMER EEN VAN ATV STV KANAL D ALLES
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef msnk het volgende:
ABI DIT WORDT TURKSE DRAMASERIE SCRIPT NUMMER EEN VAN ATV STV KANAL D ALLES
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Dan verkopen aan Arabieren en nog bekender worden, JWZ!
Kernwoorden van belang: doner, saz, S-klasse, Corendon, Kemal.
Ik moet iets bekennen Ayca.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:29 schreef Ayca het volgende:
Dankzij zarGon lees ik telkens Alice op de 'Turkse manier'.
Bedankt.
Ik neem het je niet kwalijk, er zijn mensen die me al jaren kennen en me nog zo noemen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik moet iets bekennen Ayca.In het begin las ik je naam als Ayse.
Ik weet dat het raar is maar de naam Ayse is zo bekend dat ik het zo las.
Ik weet nu wel beter.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, er zijn mensen die me al jaren kennen en me nog zo noemen.
Nope. Ik heet Alexandra.quote:
Wut?quote:
Whehequote:
Ouioui, hoe gaat het gitaarspelen?quote:
Leuke naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut Wutquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 00:35:36 ]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Ouioui, hoe gaat het gitaarspelen?
[..]
Leuke naam.
Nee mijn naam is wel oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wut WutMaar ik kan het altijd nog veranderen. Ik snap hem.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |