Hahaha wat een grappige uitspraak. Alice vind ik toch mooier. Je stem klinkt trouwens niet zo laag als ik me het had voorgesteld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/?media=vFWbZ2FnhPaKIdffZ.
Is duidelijk genoeg, geloof ik. De Turkse c wordt uitgesproken als de 'j' in joy.
quote:
wat heb ik jou precies aangedaan dan? wil je erover praten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet beledigd of 'gedwongen' om het voor genus op te nemen, vond het simpelweg een belachelijke post.
Blijf maar weg hoor.
Lol.. je hebt me niks aangedaan, ik heb ook niks tegen jou, en erover praten hoeft al helemaal niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat heb ik jou precies aangedaan dan? wil je erover praten?
erover praten lucht opquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lol.. je hebt me niks aangedaan, ik heb ook niks tegen jou, en erover praten hoeft al helemaal niet.
Waarover moet er dan gepraat worden?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef Slayage het volgende:
gaan er nu allemaal homos komen in het topic door de TT?![]()
denk dat ik dit deel maar skip dan
quote:
Je gaat ervan uit dat je haar eerder hebt beledigd (waarmee?) en nu denk je dat ze met "Wantquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb jou eerder beledigd en nu beledig ik je weer kennelijk of je mattie genus iig en nu voel je je gedwongen om het voor em op te nemen of af te geven op mij
nee dank, ga ik niet op in
Fine, volgende TT zal ramadanspecial behalve voor Weissman zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef Weissman het volgende:
Waarom ramadanspecial ?
is mahalle baskisi van het eerste uur
Weissman altijd nummer birquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Fine, volgende TT zal ramadanspecial behalve voor Weissman zijn.
Vooruit dan maar. Maar ramadanspecial moet erin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weissman altijd nummer bir
klinkt beter
Benny Lavaquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, laten we naar Benny Lava luisteren.
Geweldig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Benny Lava. Een van Bollywoods beste producties.
Zo ook Indian Thriller:
Girly man!
Alleen jijquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wie leest 'Alice' nog meer op z'n Turks?.
Aycaquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zal niet lang duren voordat hij weer een kloon heeft.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Benny Lava. Een van Bollywoods beste producties.
Zo ook Indian Thriller:
Girly man!
lucky Ajaxquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Alleen jijEn weer niet in MyAT. Stumperds die geen fatsoenlijke topics kunnen openen
[..]
Ayca
als zij zegt der is niets dan zou ik dat uiteraard normaal gesproken gewoon aannemen, maarja paar dagen terug maakte ik een opmerking over die "strenge" stiefvader van Alice ik zei dat dat een fatsoenlijke opvoeding was en dat dat beter was dan een "ik heb liever dat je het niet doet" opvoeding. daar reageerde ayca op, maar ik kon niet lezen wat er in die post stond, ze verwijderde het en schreef: "ik word nu te persoonlijk" ofzo waarop Alice (die waarschijnlijk wel die post van Ayca heeft gelezen) zegt, "lekker boeiend wat anderen van je opvoeding vinden", dus ik heb een vermoeden, dat zij zich door mij beledigd voeldequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:52 schreef zarGon het volgende:
Waarover moet er dan gepraat worden?
Je gaat ervan uit dat je haar eerder hebt beledigd (waarmee?) en nu denk je dat ze met "Want?" kennelijk weer is beledigd en heb je het ook nog eens over GenusButeo en dat zij het opneemt voor hem.
En dat alles haal je uit de "Want?". Je wil dus niet posten in een topic waarin homo's ook posten, ongeacht het onderwerp?
Wat een intriges.... daar heeft een beetje Europeeër geen handje vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
als zij zegt der is niets dan zou ik dat uiteraard normaal gesproken gewoon aannemen, maarja paar dagen terug maakte ik een opmerking over die "strenge" stiefvader van Alice ik zei dat dat een fatsoenlijke opvoeding was en dat dat beter was dan een "ik heb liever dat je het niet doet" opvoeding. daar reageerde ayca op, maar ik kon niet lezen wat er in die post stond, ze verwijderde het en schreef: "ik word nu te persoonlijk" ofzo waarop Alice (die waarschijnlijk wel die post van Ayca heeft gelezen) zegt, "lekker boeiend wat anderen van je opvoeding vinden", dus ik heb een vermoeden, dat zij zich door mij beledigd voelde
en die homo post van mij tja das eigenlijk minder boeiend en toch al met een knipoog was, homo post van mij + genus homo + maatje van Ayca + reactie van Ayca hierop (heel natuurlijk) + Ayca zegt blijf maar weg hoor![]()
maarja als zij zegt der is niets, dan laten we het erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |