SPOILER: Memleketler!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (corafi bölgeler)!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.parool.nl/paro(...)0/13/Honey-Bal.dhtmlquote:
Bedankt voor de tip.Ik kijk nu.Lijkt me een interessante film.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)0/13/Honey-Bal.dhtml
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:01 schreef amenth het volgende:
Is ie homo? ;s
Was net pathetic bios zie staanm op info borde 00 15 film k ff me assie op smokjke ius t al half uur later voor nx daar gelope hahahahahaahhahah
hij is wel heel traag, maar ventje is heel sympathiekquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:03 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.Ik kijk nu.Lijkt me een interessante film.
De trailer bekeken en alhoewel de omgeving er heel tof en aantrekkelijk uitziet, vond ik de trailer maar saai en nietszeggend. Ook niet echt mijn genre (drama). Scoort wel hoog tho, op IMDB.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)0/13/Honey-Bal.dhtml
Hij is inderdaad een poepie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij is wel heel traag, maar ventje is heel sympathiek
Hij kijkt als een toekomstige moordenaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:09 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een poepie.Ik hou wel van dit soort films.
gouden beer winnaar in berlijn het afgelopen jaarquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
De trailer bekeken en alhoewel de omgeving er heel tof en aantrekkelijk uitziet, vond ik de trailer maar saai en nietszeggend. Ook niet echt mijn genre (drama). Scoort wel hoog tho, op IMDB.
Laat je weten wat je ervan vond?
Do tell.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:17 schreef EricOscuro het volgende:
En nee, ik ben zelf geen Turk, maar Turkije en diens inwoners zijn me zeer dierbaar.
idd, why is that?quote:
Een toekomstig moordenaar om op te eten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij kijkt als een toekomstige moordenaar.
Kan een mod de TT niet veranderen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef Slayage het volgende:
gaan er nu allemaal homos komen in het topic door de TT?![]()
denk dat ik dit deel maar skip dan
Wantquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef Slayage het volgende:
gaan er nu allemaal homos komen in het topic door de TT?![]()
denk dat ik dit deel maar skip dan
ik heb jou eerder beledigd en nu beledig ik je weer kennelijk of je mattie genus iig en nu voel je je gedwongen om het voor em op te nemen of af te geven op mijquote:
ach dat hoeft ook weer niet meer ziel meer vreugdequote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kan een mod de TT niet veranderen?
Wát?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb jou eerder beledigd en nu beledig ik je weer kennelijk of je mattie genus iig en nu voel je je gedwongen om het voor em op te nemen of af te geven op mij
nee dank, ga ik niet op in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop