abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100411784
Komt die film nou traag op gang of is-ie gewoon traag?

Wel de juiste moment om het uit te zenden, dat wel.
pi_100411804
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:35 schreef zarGon het volgende:
Komt die film nou traag op gang of is-ie gewoon traag?

Wel de juiste moment om het uit te zenden, dat wel.
loopt bijna af dude
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_100411848
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

loopt bijna af dude
Serieus?Wanneer is het afgelopen dan?
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_100411873
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

loopt bijna af dude
Ja maar, alsnog... Sinds ik kijk heeft de film hetzelfde tempo.
pi_100411901
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Serieus?Wanneer is het afgelopen dan?
01:45, dan begint Nachtzoen, blijkbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 01:39:29 ]
pi_100411944
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb jou eerder beledigd en nu beledig ik je weer kennelijk of je mattie genus iig en nu voel je je gedwongen om het voor em op te nemen of af te geven op mij

nee dank, ga ik niet op in :*
Ik voel me helemaal niet beledigd of 'gedwongen' om het voor genus op te nemen, vond het simpelweg een belachelijke post.

Blijf maar weg hoor. :W
pi_100412031
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

01:45, dan begint Nachtzoen, blijkbaar.
Hmmm....nog 1 minuut dus. En hij begon om 0:10.Niet zo lang dus.Had verwacht dat het langer zou duren.Ik download hem wel een keer.
Best een zielige film eigenlijk.
Zijn papa komt niet meer terug. ;(
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
pi_100412131
Zo te zien klopt de online programmagids van Nederland 2 niet. :').
pi_100412180
Nu is het afgelopen. Lekker vaag dat einde. :')
-Leonardo da Vinci
  zondag 7 augustus 2011 @ 01:55:36 #35
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_100412308
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Do tell.
Mijn eerste vriendje op de lagere school was sowieso een Turks jongetje ( we waren 6, verstonden elkaar van geen kant... maar het was prima. Maar we waren altijd samen... tot hij na de zomervakantie niet terugkeerde helaas.

Maar goed, ik ben al in veel landen ter wereld op vakantie geweest... maar nergens voel ik me zo thuis als in Turkije. En vraag me het niet te verklaren over het waarom... het zijn niet mijn hersenen die verliefd werden op Turkije, maar mijn hart.
Ik overweeg al jaren om te emigreren naar Turkije. Op de een of andere manier voel ik me in Turkije gewoon het meest thuis. Zelfs nog meer dan Nederland waar alles zo goed geregeld is...

En ik ben niet de enige binnen de familie... ook mijn ouders. Het is alsof we daar in korte tijd onze wortels hebben gepoot, en dat we ons steeds weer aangetrokken voelen door Turkije. En niet alleen als vakantieland, maar om zoveel meer... de mensen, de cultuur, het natuurschoon en vooral ook de eenvoudige mensen uit de bergen en de binnenlanden; die hartelijkheid en gastvrijheid.
Wat meer kan ik zeggen... Veel Turken in Nederland zijn niet gelukkig, dat stralen ze uit... maar de Turken in Turkije zijn vaak met kleine dingen al tevreden...
En kijk ik dan naar hoe Nederland is, de afgelopen 10 jaar... alleen maar zure gezichten terwijl we zo rijk zijn... dan denk ik wel eens... laat de boel hier maar naar de kloten gaan... ik vertrek naar Turkije.
En natuurlijk wil ik niet dat de boel hier naar de kloten gaat... maar wij Nederlanders mogen wel eens iets leren van de Turken; en dat is minder zeuren... behoud een goed humeur, en de kansen komen vanzelf.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_100412489
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Mijn eerste vriendje op de lagere school was sowieso een Turks jongetje ( we waren 6, verstonden elkaar van geen kant... maar het was prima. Maar we waren altijd samen... tot hij na de zomervakantie niet terugkeerde helaas.

Maar goed, ik ben al in veel landen ter wereld op vakantie geweest... maar nergens voel ik me zo thuis als in Turkije. En vraag me het niet te verklaren over het waarom... het zijn niet mijn hersenen die verliefd werden op Turkije, maar mijn hart.
Ik overweeg al jaren om te emigreren naar Turkije. Op de een of andere manier voel ik me in Turkije gewoon het meest thuis. Zelfs nog meer dan Nederland waar alles zo goed geregeld is...

En ik ben niet de enige binnen de familie... ook mijn ouders. Het is alsof we daar in korte tijd onze wortels hebben gepoot, en dat we ons steeds weer aangetrokken voelen door Turkije. En niet alleen als vakantieland, maar om zoveel meer... de mensen, de cultuur, het natuurschoon en vooral ook de eenvoudige mensen uit de bergen en de binnenlanden; die hartelijkheid en gastvrijheid.
Wat meer kan ik zeggen... Veel Turken in Nederland zijn niet gelukkig, dat stralen ze uit... maar de Turken in Turkije zijn vaak met kleine dingen al tevreden...
En kijk ik dan naar hoe Nederland is, de afgelopen 10 jaar... alleen maar zure gezichten terwijl we zo rijk zijn... dan denk ik wel eens... laat de boel hier maar naar de kloten gaan... ik vertrek naar Turkije.
En natuurlijk wil ik niet dat de boel hier naar de kloten gaat... maar wij Nederlanders mogen wel eens iets leren van de Turken; en dat is minder zeuren... behoud een goed humeur, en de kansen komen vanzelf.
Dat is heel mooi.Maar besef wel dat je er alleen maar op vakantie was.Misschien zijn de mensen anders als je daar zou leven. En zou je Nederland missen als je naar Turkije zou emigreren.Het gras is altijd groener aan de overkant.
-Leonardo da Vinci
pi_100412774
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Hmhmm, ik kan me wel vinden in je verhaal.

Waar ben je allemaal geweest in Turkije? Vergeet niet dat het zo op afstand allemaal leuker lijkt, maar het kan van dichtbij weleens vies tegenvallen (omdat je Nederland gewend bent). Veel dingen ben je gewend na drie dagen en voer je uit alsof je het altijd al hebt gedaan, maar er zijn ook veel dingen waar je ontiegelijk aan kunt ergeren. Waarom ben je nog niet geëmigreerd? :P.

Nederland... Hier is het studeren, werken, werken, werken en lijkt men vooral te focussen op carrière. In Turkije is dat allemaal wat flexibeler. Ik lees in de zomer aan de gezichten van de mensen af dat zij het leven zat zijn (misschien komt het door het warme). Als je een beetje geld hebt in Turkije, kun je echt zorgeloos leven en genieten. Liever welvarend in Turkije dan welvarend hier in Nederland. Hier in Nederland is de sfeer anders, men is toch wel wat kouder. Het is maar net waar je je lekker bij voelt, natuurlijk. Ik kan niet te lang in Turkije blijven, ik mis Nederland gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 02:19:34 ]
pi_100412849
Ik moet dit even zeggen. :@

Alice, het valt me op dat je vaak spaties weglaat na het plaatsen van een punt.
Wil je alsjeblieft spaties gebruiken.

Oké, dat was het.

gr gr :')
pi_100412896
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:19 schreef Ayca het volgende:
:').

Wie leest 'Alice' nog meer op z'n Turks? :').
pi_100412901
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:19 schreef Ayca het volgende:
Ik moet dit even zeggen. :@

Alice, het valt me op dat je vaak spaties weglaat na het plaatsen van een punt.
Wil je alsjeblieft spaties gebruiken.

Oké, dat was het.

Dit werd me al eerder gezegd. :') Ik zal erop letten. Bedankt Ayca.
gr gr
-Leonardo da Vinci
pi_100412949
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').

Wie leest 'Alice' nog meer op z'n Turks? :').
Alice is toch helemaal geen Turkse naam? Hoe spreek je dat uit op zijn Turks? :o
-Leonardo da Vinci
pi_100412962
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:23 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Dit werd me al eerder gezegd. :') Ik zal erop letten. Bedankt Ayca.
gr gr
Dankje. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 02:26:40 ]
pi_100413007
Die dorpjes die zo fijn en vrolijk bruisen in de zomer zijn in de winter een andere wereld, verkijk je daar niet op.
pi_100413011
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:25 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dankje. :@
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dat ben je helemaal niet! Ik ben meestal de mierenneuker omdat ik mensen verbeter als ze iets verkeerds zeggen. :P Mijn spatie knop op mijn laptop is trouwens nogal stroef dus dat is ook een van de redenen dat ik weinig spaties gebruik.
-Leonardo da Vinci
pi_100413034
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Die dorpjes die zo fijn en vrolijk bruisen in de zomer zijn in de winter een andere wereld, verkijk je daar niet op.
Dat klinkt als een kabouter plop lied. :')
-Leonardo da Vinci
pi_100413082
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:30 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Dat klinkt als een kabouter plop lied. :')
Belgen :') Plop :')
Maar de Smurfen _O_
pi_100413146
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:25 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Alice is toch helemaal geen Turkse naam? Hoe spreek je dat uit op zijn Turks? :o
Nee, het is geen naam, maar volgens mij kun je 'Alice' zien als 'Volgens Ali's gedachte/idee/wijsheid' (ongeveer dus).

Je spreekt het uit als àlì-dzjè. Spreek het zo wel in. :').

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 02:38:22 ]
pi_100413152
zargon tuurlijk kan ik nederlands denk je ik ben achterlijk ofzo maar als ik echt typ dan typ ik zoals nu die posts die jij laat zien ben ik als ik expres zinhad veel moeite te doen wat denk je ik ben een mongool die geen nederlands kan maar wel m3 onderhoud kan betale je moet niet zo dom denken want iedereen kan dat gewoon en als ik het fijner vind zo te typen dan moet je niet zeuren

quote dit niet
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100413251
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee, het is geen naam, maar volgens mij kun je 'Alice' zien als 'Volgens Ali's gedachte/idee/wijsheid' (ongeveer dus).

Je spreekt het uit als àlì-dzjè. Spreek het zo wel in. :').
Ik kan dat niet uitspreken. Ben benieuwd. :P
-Leonardo da Vinci
pi_100413314
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 02:45 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Ik kan dat niet uitspreken. Ben benieuwd. :P
http://vocaroo.com/?media=vFWbZ2FnhPaKIdffZ.

Is duidelijk genoeg, geloof ik. De Turkse c wordt uitgesproken als de 'j' in joy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')