loopt bijna af dudequote:Op zondag 7 augustus 2011 01:35 schreef zarGon het volgende:
Komt die film nou traag op gang of is-ie gewoon traag?
Wel de juiste moment om het uit te zenden, dat wel.
Serieus?Wanneer is het afgelopen dan?quote:
01:45, dan begint Nachtzoen, blijkbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Serieus?Wanneer is het afgelopen dan?
Ik voel me helemaal niet beledigd of 'gedwongen' om het voor genus op te nemen, vond het simpelweg een belachelijke post.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb jou eerder beledigd en nu beledig ik je weer kennelijk of je mattie genus iig en nu voel je je gedwongen om het voor em op te nemen of af te geven op mij
nee dank, ga ik niet op in
Hmmm....nog 1 minuut dus. En hij begon om 0:10.Niet zo lang dus.Had verwacht dat het langer zou duren.Ik download hem wel een keer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
01:45, dan begint Nachtzoen, blijkbaar.
Mijn eerste vriendje op de lagere school was sowieso een Turks jongetje ( we waren 6, verstonden elkaar van geen kant... maar het was prima. Maar we waren altijd samen... tot hij na de zomervakantie niet terugkeerde helaas.quote:
Dat is heel mooi.Maar besef wel dat je er alleen maar op vakantie was.Misschien zijn de mensen anders als je daar zou leven. En zou je Nederland missen als je naar Turkije zou emigreren.Het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje op de lagere school was sowieso een Turks jongetje ( we waren 6, verstonden elkaar van geen kant... maar het was prima. Maar we waren altijd samen... tot hij na de zomervakantie niet terugkeerde helaas.
Maar goed, ik ben al in veel landen ter wereld op vakantie geweest... maar nergens voel ik me zo thuis als in Turkije. En vraag me het niet te verklaren over het waarom... het zijn niet mijn hersenen die verliefd werden op Turkije, maar mijn hart.
Ik overweeg al jaren om te emigreren naar Turkije. Op de een of andere manier voel ik me in Turkije gewoon het meest thuis. Zelfs nog meer dan Nederland waar alles zo goed geregeld is...
En ik ben niet de enige binnen de familie... ook mijn ouders. Het is alsof we daar in korte tijd onze wortels hebben gepoot, en dat we ons steeds weer aangetrokken voelen door Turkije. En niet alleen als vakantieland, maar om zoveel meer... de mensen, de cultuur, het natuurschoon en vooral ook de eenvoudige mensen uit de bergen en de binnenlanden; die hartelijkheid en gastvrijheid.
Wat meer kan ik zeggen... Veel Turken in Nederland zijn niet gelukkig, dat stralen ze uit... maar de Turken in Turkije zijn vaak met kleine dingen al tevreden...
En kijk ik dan naar hoe Nederland is, de afgelopen 10 jaar... alleen maar zure gezichten terwijl we zo rijk zijn... dan denk ik wel eens... laat de boel hier maar naar de kloten gaan... ik vertrek naar Turkije.
En natuurlijk wil ik niet dat de boel hier naar de kloten gaat... maar wij Nederlanders mogen wel eens iets leren van de Turken; en dat is minder zeuren... behoud een goed humeur, en de kansen komen vanzelf.
Hmhmm, ik kan me wel vinden in je verhaal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje op de lagere school was sowieso een Turks jongetje ( we waren 6, verstonden elkaar van geen kant... maar het was prima. Maar we waren altijd samen... tot hij na de zomervakantie niet terugkeerde helaas.
Maar goed, ik ben al in veel landen ter wereld op vakantie geweest... maar nergens voel ik me zo thuis als in Turkije. En vraag me het niet te verklaren over het waarom... het zijn niet mijn hersenen die verliefd werden op Turkije, maar mijn hart.
Ik overweeg al jaren om te emigreren naar Turkije. Op de een of andere manier voel ik me in Turkije gewoon het meest thuis. Zelfs nog meer dan Nederland waar alles zo goed geregeld is...
En ik ben niet de enige binnen de familie... ook mijn ouders. Het is alsof we daar in korte tijd onze wortels hebben gepoot, en dat we ons steeds weer aangetrokken voelen door Turkije. En niet alleen als vakantieland, maar om zoveel meer... de mensen, de cultuur, het natuurschoon en vooral ook de eenvoudige mensen uit de bergen en de binnenlanden; die hartelijkheid en gastvrijheid.
Wat meer kan ik zeggen... Veel Turken in Nederland zijn niet gelukkig, dat stralen ze uit... maar de Turken in Turkije zijn vaak met kleine dingen al tevreden...
En kijk ik dan naar hoe Nederland is, de afgelopen 10 jaar... alleen maar zure gezichten terwijl we zo rijk zijn... dan denk ik wel eens... laat de boel hier maar naar de kloten gaan... ik vertrek naar Turkije.
En natuurlijk wil ik niet dat de boel hier naar de kloten gaat... maar wij Nederlanders mogen wel eens iets leren van de Turken; en dat is minder zeuren... behoud een goed humeur, en de kansen komen vanzelf.
Dit werd me al eerder gezegd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:19 schreef Ayca het volgende:
Ik moet dit even zeggen.![]()
Alice, het valt me op dat je vaak spaties weglaat na het plaatsen van een punt.
Wil je alsjeblieft spaties gebruiken.
Oké, dat was het.
gr gr
Alice is toch helemaal geen Turkse naam? Hoe spreek je dat uit op zijn Turks?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wie leest 'Alice' nog meer op z'n Turks?.
Dankje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dit werd me al eerder gezegd.Ik zal erop letten. Bedankt Ayca.
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 02:26:40 ]![]()
Die dorpjes die zo fijn en vrolijk bruisen in de zomer zijn in de winter een andere wereld, verkijk je daar niet op.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben je helemaal niet! Ik ben meestal de mierenneuker omdat ik mensen verbeter als ze iets verkeerds zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn spatie knop op mijn laptop is trouwens nogal stroef dus dat is ook een van de redenen dat ik weinig spaties gebruik.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci![]()
Dat klinkt als een kabouter plop lied.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Die dorpjes die zo fijn en vrolijk bruisen in de zomer zijn in de winter een andere wereld, verkijk je daar niet op.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci![]()
Belgenquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kabouter plop lied.Plop
![]()
Maar de Smurfen![]()
![]()
Nee, het is geen naam, maar volgens mij kun je 'Alice' zien als 'Volgens Ali's gedachte/idee/wijsheid' (ongeveer dus).quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:25 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Alice is toch helemaal geen Turkse naam? Hoe spreek je dat uit op zijn Turks?
Je spreekt het uit als àlì-dzjè. Spreek het zo wel in..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 02:38:22 ]![]()
zargon tuurlijk kan ik nederlands denk je ik ben achterlijk ofzo maar als ik echt typ dan typ ik zoals nu die posts die jij laat zien ben ik als ik expres zinhad veel moeite te doen wat denk je ik ben een mongool die geen nederlands kan maar wel m3 onderhoud kan betale je moet niet zo dom denken want iedereen kan dat gewoon en als ik het fijner vind zo te typen dan moet je niet zeuren
quote dit nietNe mutlu Türküm diyene![]()
Ik kan dat niet uitspreken. Ben benieuwd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, het is geen naam, maar volgens mij kun je 'Alice' zien als 'Volgens Ali's gedachte/idee/wijsheid' (ongeveer dus).
Je spreekt het uit als àlì-dzjè. Spreek het zo wel in..
-Leonardo da Vinci![]()
http://vocaroo.com/?media=vFWbZ2FnhPaKIdffZ.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik kan dat niet uitspreken. Ben benieuwd.
Is duidelijk genoeg, geloof ik. De Turkse c wordt uitgesproken als de 'j' in joy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: