terechtquote:
Dan kijk je niet goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij was dat wel een goal. Staat toch echt een meter over de lijn. Dus de bal sowieso ook...
zeker nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij was dat wel een goal. Staat toch echt een meter over de lijn. Dus de bal sowieso ook...
Elleboogquote:
Krijgt al rood voordat de wedstrijd überhaupt begint?quote:
Goed gepland idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen ook van half 1 tot half 7 voetbal kijken![]()
+3
Jep, hele zondagmiddag 'kwijt'quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
+3
Gelukkig is het vakantiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep, hele zondagmiddag 'kwijt'![]()
niet kwijt maar geredquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep, hele zondagmiddag 'kwijt'![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
4 directe rode kaarten uit 5 duels?
6 uur voetbalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
+3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serero en Boerrigter, Siem en Wiel nie t.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-1 Eriksen
0-2 Sigthorsson
0-3 Janssen
0-4 Sigthorsson
0-5 Wieltje
0-6 Siempie
quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema voor EL 1![]()
12:30 AZ - PSV![]()
14:30 Graafschap - Ajax![]()
16:30 NAC - Twente
Kortom. Bazenmiddag.
Zondag 07/08/2011: Dag van de verbroken relaties!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel vaak zo in de eerste paar speelronden...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:22 schreef Caland het volgende:
Veel rode kaarten al tot nu toe. Bijna elke wedstrijd wel één.
Engelaar in de verdediging?quote:Isaksson, Manolev, Marcelo, Strootman, Toivonen, Engelaar, Wijnaldum, Lens, Mertens, Tamata en Ojo
Jansma is wel een hele goede toevoeging vind ik. Perez en Timmer, tsja...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:37 schreef zeebeschuit het volgende:
3 personen zonder mening aan tafel. Jottem.
En Tan heeft een nieuwe tuinset nodig?
Ik heb liever van Halstquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jansma is wel een hele goede toevoeging vind ik. Perez en Timmer, tsja...
Ja, jansma is wel een vakman als presentator. Maar enthousiasme straalt hij alleen niet uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jansma is wel een hele goede toevoeging vind ik. Perez en Timmer, tsja...
Waarom gaat ie ook naar de NOS. Studio Voetbal is veel saaierquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:39 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ja, jansma is wel een vakman als presentator. Maar enthousiasme straalt hij alleen niet uit.
Met Timmer wil je toch niet wakker worden. zzzzzzzz.
Van Halst zal zeker gemist worden.
Uhm, nee? Zeg ik dat? Vond het gewoon een slecht item.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat wil jij dan zien. gefap op een club?
Zei Perez nu zojuist serieus dat hij denkt dat PSV minder dan 34 goals dit seizoen gaat maken? Ik zat half te luisteren...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Uhm, nee? Zeg ik dat? Vond het gewoon een slecht item.
Beetje goals aftrekken en optellen. Geweldige journalistiek hoor
je bent niet wakkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zei Perez nu zojuist serieus dat hij denkt dat PSV minder dan 34 goals dit seizoen gaat maken? Ik zat half te luisteren...
Mertens maakt in zijn eentje al minimaal 35 goals.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zei Perez nu zojuist serieus dat hij denkt dat PSV minder dan 34 goals dit seizoen gaat maken? Ik zat half te luisteren...
Mertens 16 goals + 20 assistsquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mertens maakt in zijn eentje al minimaal 35 goals.
Dat kan kloppenquote:
Dat zou wel sensationeel zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mertens maakt in zijn eentje al minimaal 35 goals.
Pieters is zelfs jarigquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
Tamata die de voorkeur krijgt boven PietersBelachelijk.
Dan zou ik daar dus juist een bewegelijke spits neerzetten, zoals dus eerder genoemde Gudmundsson.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
tegen Marcelo en Engelaar moet hij iets kunnen.
Als Ajax verliest is FireFox1 weer supporter afquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Graafschap heeft alleen maar met grote cijfers verloren van Ajax dus nee
Dan maar met 10-0 verliezen van Barça dan verliezen in de Eredivisie van de Graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als Ajax verliest is FireFox1 weer supporter af
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan maar met 10-0 verliezen van Barça dan verliezen in de Eredivisie van de Graafschap
Het zit diep hé?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als Ajax verliest is FireFox1 weer supporter af
Op EL welquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er geen voorbeschouwing? Op mijn streampje zijn alleen nog maar de samenvattingen van gisteravond te zien.
De voorbeschouwing is al een uur bezig ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er geen voorbeschouwing? Op mijn streampje zijn alleen nog maar de samenvattingen van gisteravond te zien.
krijg je met van die streampjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
EL, Koop Sierd de Vosquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb altijd medelijden met de interviewer van Rutten. Zit je na afloop altijd onder het kwijl enzo.
4-3-3 met de punt naar vorenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Engelaar - Tamata
Strootman - Ojo
Lens - Wijnaldum - Mertens
Toivonen
Hmm zo dusBen wel blij met de aanval
Ze verkochten ook een speler voor 14, zegt genoeg...quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:17 schreef ajacied4lf het volgende:
18 miljoen uitgeven en nog steeds incompleet zijn.
Wijnaldum is een beetje onnodig.
heeft hij al gespeeld bij Machkachalalaquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze verkochten ook een speler voor 14, zegt genoeg...
http://lmgtfy.com/?q=balazs+dzsudzsak+wiki&l=1quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeft hij al gespeeld bij Machkachalala
Ziet er zeer goed uit idd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
andreas
manolev marcelo engelaar abel (van kain je weet)
Strootman ojo
wijnaldum
Lens toivonen mertens
True thatquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Beter dan die juichende Fred Rutten van vorig seizoen
Toivonen komt als een wijf aangewandeld in die introquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Beter dan die juichende Fred Rutten van vorig seizoen
Tsja, het is idd geen Excelsior of VVV thuisquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Einthovuh het volgende:
Ik ben gewoon nerveus voor de wedstrijd
Ik ben allleen nerveus voor toppersquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Einthovuh het volgende:
Ik ben gewoon nerveus voor de wedstrijd
Truequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, het is idd geen Excelsior of VVV thuis
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allleen nerveus voor toppers
Dat hebben ze in Engeland nu ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:32 schreef Paxcon het volgende:
Jezus dat nieuwe uiterlijk van de opstellingen. Het lijkt wel galactic football ofzo
En zoals altijd begint de wedstrijd met 0-0, is de bal rond, is het 11 tegen 11 en duurt de wedstrijd 90 minuten waarbij op het eind de Duitsers winnen.quote:
Twente speelt toch pas om half 3?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En zoals altijd begint de wedstrijd met 0-0, is de bal rond, is het 11 tegen 11 en duurt de wedstrijd 90 minuten waarbij op het eind de Duitsers winnen.
Duitsers komen op het allerlaatste tijdstip dat mogelijk is. hetzelfde met een goal in een potje voetbalquote:
Volgende week komen die er zekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lens naar Wijnaldum, naar Strootman, dan naar Mertens, die weer naar Toivonen...
Klinkt iig goedNu goals goals
Bij sport 1 kun je tenminste kiezenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:29 schreef Yi-Long het volgende:
Kut, Leo Driessen.
Anyway, het goede nieuws daarvan is dat hij dan de andere 2 wedstrijden niet meer kan verneuken.
Maar toch, Leo Driessen![]()
![]()
Laat er alsjeblieft even een storing plaatsvinden zodat we commentaar vanuit de studio krijgen ofzo.
Wie gaat mee turven hoe vaak hij tegen zijn tegenstander aanschiet als ie een voorzet wilt geven?quote:
Yeah, ik weet het. Bij Eurosport staat ie ook standaard op engelsquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij sport 1 kun je tenminste kiezen
Wel een geluksvogel hoor, die reddingquote:
Ja, ze hebben de linie die ze echt moesten versterken overgeslagen ofzoquote:
Kijk eens naar je UIquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij AZ houden ze wel van vasthouden ofniet?
Lucky PSV alweerquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel een geluksvogel hoor, die redding
Benieuwd of hij het aantal assists van vorig jaar gaat overtreffen. Denk het niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef WJE11 het volgende:
Wijnaldum moet niet zo moeilijk doen en vaker spelen
Zoooooo 2009quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw gezicht toen je ajacied af was?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw gezicht toen je ajacied af was?
Uhm vorig seizoen nogquote:
Belgie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:54 schreef WJE11 het volgende:
Waar komt die Ojo vandaan eigenlijk? Jeugd?
En wie ben jijquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maakt het uit? Je club verraden blijft je altijd achtervolgen
De man die zijn club verraaddequote:
Je stelt de verkeerde vraag. Voor wie ben ikquote:
HAHHAHHAHAHAHAHAquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:58 schreef franklop het volgende:
Draaiden ze nou Belgie van Het Goede Doel?
Nee, zoals altijd ben ik tegen PSVquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef Einthovuh het volgende:
Komt wel goed jongens. 1-3 gaat het nu worden
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Al die ajacieden die geilen op een tegendoelpunt tegen PSV
Doen PSV'ers nooooit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat ontging mij ook even inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:00 schreef franklop het volgende:
Isaksson verwijten dat ie fout staat?was gewoon prima goal, kon die vrij weinig aan doen
PSV en Twente zijn onze voornaamtse concurrenten dit seizoen, dus natuurlijk is het altijd meegenomen als die achter staan / puntverlies lijden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Zielig idd en dadelijk weer janken als iemand anders iets over hun clubje zegtquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef Noppie2000 het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zielig idd en dadelijk weer janken als iemand anders iets over hun clubje zeggen
Flikker eens op met deze kansloze kutdiscussie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zielig idd en dadelijk weer janken als iemand anders iets over hun clubje zeggen
Want?! Oh wacht...quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikker eens op met deze kansloze kutdiscussie.
Ik ben geen Ajacied trouwens.
voetbal hequote:Op zondag 7 augustus 2011 13:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als zij het doen, doen wij het ook!!!
Domste logica ooit
Het is gewoon irritant om zoveel debiele reacties te zijn bij het eerste doelpunt dat PSV tegenkrijgt.quote:
Net alsof het de 86ste minuut is iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant om zoveel debiele reacties te zijn bij het eerste doelpunt dat PSV tegenkrijgt.
Ga toch huilen zo is voetbal eenmaalquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant om zoveel debiele reacties te zijn bij het eerste doelpunt dat PSV tegenkrijgt.
stel je niet aan nerdquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Oh, voortaan moet dus iedereen gaan huilen als PSV een goal tegen krijgt. Rot dan lekker op naar psv.netwerk ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik voorspel een aantal bans als het zo doorgaat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:03 schreef FireFox1 het volgende:
Ik voorspel weer leuke Ajax - PSV discussies hier op Fok!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga toch huilen zo is voetbal eenmaal
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, voortaan moet dus iedereen gaan huilen als PSV een goal tegen krijgt. Rot dan lekker op naar psv.netwerk ofzo.
Voor de aanstoker neem ik aan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik voorspel een aantal bans als het zo doorgaat.
Daar doe jij toch niet aan meequote:Op zondag 7 augustus 2011 13:03 schreef FireFox1 het volgende:
Ik voorspel weer leuke Ajax - PSV discussies hier op Fok!
Dat merken diegenen vanzelfquote:
Dat was gisteren. Doeiquote:
zuigenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:05 schreef LDS het volgende:
Het is gewoon altijd hetzelfde gezeik, als PSV een tegengoal krijgt dan gaan de Ajacieden lopen zuigen, dat vinden de PSV'ers niet leuk, Ajax krijgt tegengoal, PSVers zuigen en Ajax is weer boos. Beetje simpel dit
Ga jij nou eens normaal doen, begin het zat te worden.quote:
Die houden we er inquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat merken diegenen vanzelfHet lijkt me niet zo moeilijk om gewoon normaal de wedstrijd te volgen. Er mag best gezegd worden dat een Ajacied blij is als PSV achter staat.
Eigenlijk had ik als PSV-er het woord zuigen eigenlijk alleen moeten gebruiken bij de Ajax-supps.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Janssen/Janssenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:06 schreef franklop het volgende:
Al die namen ook, marcellis/marcello, martens/mertens
je hoeft hem geen ban te geven hoor, als ajax verliest is hij zelf wel wegquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga jij nou eens normaal doen, begin het zat te worden.
Had het over deze wedstrijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |