terechtquote:
Dan kijk je niet goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij was dat wel een goal. Staat toch echt een meter over de lijn. Dus de bal sowieso ook...
zeker nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij was dat wel een goal. Staat toch echt een meter over de lijn. Dus de bal sowieso ook...
Elleboogquote:
Krijgt al rood voordat de wedstrijd überhaupt begint?quote:
Goed gepland idd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen ook van half 1 tot half 7 voetbal kijken![]()
+3
Jep, hele zondagmiddag 'kwijt'quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
+3
Gelukkig is het vakantiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep, hele zondagmiddag 'kwijt'![]()
niet kwijt maar geredquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep, hele zondagmiddag 'kwijt'![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
4 directe rode kaarten uit 5 duels?
6 uur voetbalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
+3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serero en Boerrigter, Siem en Wiel nie t.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-1 Eriksen
0-2 Sigthorsson
0-3 Janssen
0-4 Sigthorsson
0-5 Wieltje
0-6 Siempie
quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Schema voor EL 1![]()
12:30 AZ - PSV![]()
14:30 Graafschap - Ajax![]()
16:30 NAC - Twente
Kortom. Bazenmiddag.
Zondag 07/08/2011: Dag van de verbroken relaties!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel vaak zo in de eerste paar speelronden...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:22 schreef Caland het volgende:
Veel rode kaarten al tot nu toe. Bijna elke wedstrijd wel één.
Engelaar in de verdediging?quote:Isaksson, Manolev, Marcelo, Strootman, Toivonen, Engelaar, Wijnaldum, Lens, Mertens, Tamata en Ojo
Jansma is wel een hele goede toevoeging vind ik. Perez en Timmer, tsja...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:37 schreef zeebeschuit het volgende:
3 personen zonder mening aan tafel. Jottem.
En Tan heeft een nieuwe tuinset nodig?
Ik heb liever van Halstquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jansma is wel een hele goede toevoeging vind ik. Perez en Timmer, tsja...
Ja, jansma is wel een vakman als presentator. Maar enthousiasme straalt hij alleen niet uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jansma is wel een hele goede toevoeging vind ik. Perez en Timmer, tsja...
Waarom gaat ie ook naar de NOS. Studio Voetbal is veel saaierquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:39 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ja, jansma is wel een vakman als presentator. Maar enthousiasme straalt hij alleen niet uit.
Met Timmer wil je toch niet wakker worden. zzzzzzzz.
Van Halst zal zeker gemist worden.
Uhm, nee? Zeg ik dat? Vond het gewoon een slecht item.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat wil jij dan zien. gefap op een club?
Zei Perez nu zojuist serieus dat hij denkt dat PSV minder dan 34 goals dit seizoen gaat maken? Ik zat half te luisteren...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Uhm, nee? Zeg ik dat? Vond het gewoon een slecht item.
Beetje goals aftrekken en optellen. Geweldige journalistiek hoor
je bent niet wakkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zei Perez nu zojuist serieus dat hij denkt dat PSV minder dan 34 goals dit seizoen gaat maken? Ik zat half te luisteren...
Mertens maakt in zijn eentje al minimaal 35 goals.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zei Perez nu zojuist serieus dat hij denkt dat PSV minder dan 34 goals dit seizoen gaat maken? Ik zat half te luisteren...
Mertens 16 goals + 20 assistsquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mertens maakt in zijn eentje al minimaal 35 goals.
Dat kan kloppenquote:
Dat zou wel sensationeel zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mertens maakt in zijn eentje al minimaal 35 goals.
Pieters is zelfs jarigquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
Tamata die de voorkeur krijgt boven PietersBelachelijk.
Dan zou ik daar dus juist een bewegelijke spits neerzetten, zoals dus eerder genoemde Gudmundsson.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
tegen Marcelo en Engelaar moet hij iets kunnen.
Als Ajax verliest is FireFox1 weer supporter afquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Graafschap heeft alleen maar met grote cijfers verloren van Ajax dus nee
Dan maar met 10-0 verliezen van Barça dan verliezen in de Eredivisie van de Graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als Ajax verliest is FireFox1 weer supporter af
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan maar met 10-0 verliezen van Barça dan verliezen in de Eredivisie van de Graafschap
Het zit diep hé?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als Ajax verliest is FireFox1 weer supporter af
Op EL welquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er geen voorbeschouwing? Op mijn streampje zijn alleen nog maar de samenvattingen van gisteravond te zien.
De voorbeschouwing is al een uur bezig ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er geen voorbeschouwing? Op mijn streampje zijn alleen nog maar de samenvattingen van gisteravond te zien.
krijg je met van die streampjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
EL, Koop Sierd de Vosquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb altijd medelijden met de interviewer van Rutten. Zit je na afloop altijd onder het kwijl enzo.
4-3-3 met de punt naar vorenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Engelaar - Tamata
Strootman - Ojo
Lens - Wijnaldum - Mertens
Toivonen
Hmm zo dusBen wel blij met de aanval
Ze verkochten ook een speler voor 14, zegt genoeg...quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:17 schreef ajacied4lf het volgende:
18 miljoen uitgeven en nog steeds incompleet zijn.
Wijnaldum is een beetje onnodig.
heeft hij al gespeeld bij Machkachalalaquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze verkochten ook een speler voor 14, zegt genoeg...
http://lmgtfy.com/?q=balazs+dzsudzsak+wiki&l=1quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeft hij al gespeeld bij Machkachalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |