Ziet er zeer goed uit idd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
andreas
manolev marcelo engelaar abel (van kain je weet)
Strootman ojo
wijnaldum
Lens toivonen mertens
True thatquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Beter dan die juichende Fred Rutten van vorig seizoen
Toivonen komt als een wijf aangewandeld in die introquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Beter dan die juichende Fred Rutten van vorig seizoen
Tsja, het is idd geen Excelsior of VVV thuisquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Einthovuh het volgende:
Ik ben gewoon nerveus voor de wedstrijd
Ik ben allleen nerveus voor toppersquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Einthovuh het volgende:
Ik ben gewoon nerveus voor de wedstrijd
Truequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, het is idd geen Excelsior of VVV thuis
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allleen nerveus voor toppers
Dat hebben ze in Engeland nu ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:32 schreef Paxcon het volgende:
Jezus dat nieuwe uiterlijk van de opstellingen. Het lijkt wel galactic football ofzo
En zoals altijd begint de wedstrijd met 0-0, is de bal rond, is het 11 tegen 11 en duurt de wedstrijd 90 minuten waarbij op het eind de Duitsers winnen.quote:
Twente speelt toch pas om half 3?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En zoals altijd begint de wedstrijd met 0-0, is de bal rond, is het 11 tegen 11 en duurt de wedstrijd 90 minuten waarbij op het eind de Duitsers winnen.
Duitsers komen op het allerlaatste tijdstip dat mogelijk is. hetzelfde met een goal in een potje voetbalquote:
Volgende week komen die er zekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lens naar Wijnaldum, naar Strootman, dan naar Mertens, die weer naar Toivonen...
Klinkt iig goedNu goals goals
Bij sport 1 kun je tenminste kiezenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:29 schreef Yi-Long het volgende:
Kut, Leo Driessen.
Anyway, het goede nieuws daarvan is dat hij dan de andere 2 wedstrijden niet meer kan verneuken.
Maar toch, Leo Driessen![]()
![]()
Laat er alsjeblieft even een storing plaatsvinden zodat we commentaar vanuit de studio krijgen ofzo.
Wie gaat mee turven hoe vaak hij tegen zijn tegenstander aanschiet als ie een voorzet wilt geven?quote:
Yeah, ik weet het. Bij Eurosport staat ie ook standaard op engelsquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij sport 1 kun je tenminste kiezen
Wel een geluksvogel hoor, die reddingquote:
Ja, ze hebben de linie die ze echt moesten versterken overgeslagen ofzoquote:
Kijk eens naar je UIquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij AZ houden ze wel van vasthouden ofniet?
Lucky PSV alweerquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel een geluksvogel hoor, die redding
Benieuwd of hij het aantal assists van vorig jaar gaat overtreffen. Denk het niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef WJE11 het volgende:
Wijnaldum moet niet zo moeilijk doen en vaker spelen
Zoooooo 2009quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw gezicht toen je ajacied af was?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw gezicht toen je ajacied af was?
Uhm vorig seizoen nogquote:
Belgie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:54 schreef WJE11 het volgende:
Waar komt die Ojo vandaan eigenlijk? Jeugd?
En wie ben jijquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maakt het uit? Je club verraden blijft je altijd achtervolgen
De man die zijn club verraaddequote:
Je stelt de verkeerde vraag. Voor wie ben ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |