Als Ajax verliest is FireFox1 weer supporter afquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Graafschap heeft alleen maar met grote cijfers verloren van Ajax dus nee
Dan maar met 10-0 verliezen van Barça dan verliezen in de Eredivisie van de Graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als Ajax verliest is FireFox1 weer supporter af
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan maar met 10-0 verliezen van Barça dan verliezen in de Eredivisie van de Graafschap
Het zit diep hé?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als Ajax verliest is FireFox1 weer supporter af
Op EL welquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er geen voorbeschouwing? Op mijn streampje zijn alleen nog maar de samenvattingen van gisteravond te zien.
De voorbeschouwing is al een uur bezig ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er geen voorbeschouwing? Op mijn streampje zijn alleen nog maar de samenvattingen van gisteravond te zien.
krijg je met van die streampjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:08 schreef Stevenzenl het volgende:
EL, Koop Sierd de Vosquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb altijd medelijden met de interviewer van Rutten. Zit je na afloop altijd onder het kwijl enzo.
4-3-3 met de punt naar vorenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Engelaar - Tamata
Strootman - Ojo
Lens - Wijnaldum - Mertens
Toivonen
Hmm zo dusBen wel blij met de aanval
Ze verkochten ook een speler voor 14, zegt genoeg...quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:17 schreef ajacied4lf het volgende:
18 miljoen uitgeven en nog steeds incompleet zijn.
Wijnaldum is een beetje onnodig.
heeft hij al gespeeld bij Machkachalalaquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze verkochten ook een speler voor 14, zegt genoeg...
http://lmgtfy.com/?q=balazs+dzsudzsak+wiki&l=1quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeft hij al gespeeld bij Machkachalala
Ziet er zeer goed uit idd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
andreas
manolev marcelo engelaar abel (van kain je weet)
Strootman ojo
wijnaldum
Lens toivonen mertens
True thatquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Beter dan die juichende Fred Rutten van vorig seizoen
Toivonen komt als een wijf aangewandeld in die introquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Beter dan die juichende Fred Rutten van vorig seizoen
Tsja, het is idd geen Excelsior of VVV thuisquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Einthovuh het volgende:
Ik ben gewoon nerveus voor de wedstrijd
Ik ben allleen nerveus voor toppersquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Einthovuh het volgende:
Ik ben gewoon nerveus voor de wedstrijd
Truequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, het is idd geen Excelsior of VVV thuis
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allleen nerveus voor toppers
Dat hebben ze in Engeland nu ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:32 schreef Paxcon het volgende:
Jezus dat nieuwe uiterlijk van de opstellingen. Het lijkt wel galactic football ofzo
En zoals altijd begint de wedstrijd met 0-0, is de bal rond, is het 11 tegen 11 en duurt de wedstrijd 90 minuten waarbij op het eind de Duitsers winnen.quote:
Twente speelt toch pas om half 3?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En zoals altijd begint de wedstrijd met 0-0, is de bal rond, is het 11 tegen 11 en duurt de wedstrijd 90 minuten waarbij op het eind de Duitsers winnen.
Duitsers komen op het allerlaatste tijdstip dat mogelijk is. hetzelfde met een goal in een potje voetbalquote:
Volgende week komen die er zekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lens naar Wijnaldum, naar Strootman, dan naar Mertens, die weer naar Toivonen...
Klinkt iig goedNu goals goals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |