zuigenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:05 schreef LDS het volgende:
Het is gewoon altijd hetzelfde gezeik, als PSV een tegengoal krijgt dan gaan de Ajacieden lopen zuigen, dat vinden de PSV'ers niet leuk, Ajax krijgt tegengoal, PSVers zuigen en Ajax is weer boos. Beetje simpel dit
Ga jij nou eens normaal doen, begin het zat te worden.quote:
Die houden we er inquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat merken diegenen vanzelfHet lijkt me niet zo moeilijk om gewoon normaal de wedstrijd te volgen. Er mag best gezegd worden dat een Ajacied blij is als PSV achter staat.
Eigenlijk had ik als PSV-er het woord zuigen eigenlijk alleen moeten gebruiken bij de Ajax-supps.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Janssen/Janssenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:06 schreef franklop het volgende:
Al die namen ook, marcellis/marcello, martens/mertens
je hoeft hem geen ban te geven hoor, als ajax verliest is hij zelf wel wegquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga jij nou eens normaal doen, begin het zat te worden.
Had het over deze wedstrijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |