Ja inderdaad, het zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je leest de vragen in ieder geval niet goed en treedt niet op tegen anderen die bashen en totaal irrelevante posts plaatsen. Er niet tegen optreden is in mijn ogen gelijk aan het normaal vinden dat dat in een topic als geplaatst wordt want anders zou jij hier als mod tegen moeten optreden. Dus óf je bent het ermee eens óf je bent misschien niet zo'n geschikte mod?
En ook genoeg buurten waar men het gewoon accepteert en zich hieraan aanpast. Wat maakt jouw buurt zo bijzonder, behalve dat er een of andere zeikerd woont? Point is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, als je met het stellen van een vraag al een zeikerd bent dan heb je je mening wel erg snel gevormd.
Er zijn genoeg buurten waarbij dit soort 'problemen' opgelost worden met een mooie kras op de zijkant van de auto of een afgetrapte spiegel. Zo zit ik echter niet in elkaar.
Niet alleen aan jou, het ligt aan iedereen behalve TS.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het zal wel aan mij liggen
oh ze zijn er wel hoor, maar dan staan er aan beide zijdes auto's geparkeerdquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Er zijn weinig straten in woonwijken met een rijbaan van 3 auto's breed. Echt, ik zie het abnormale er niet van in.
Ik ga er niet aan voorbij, ik kom er niet aan toe. Immers ...quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:24 schreef leolinedance het volgende:
Je bent wel helemaal voorbij gegaan aan de vragen. Ik stel niet ter discussie of ik gelijk heb of niet. De wijkagent vind nl. wél dat ik gelijk heb, alleen zegt hij hier niets aan te kunnen doen. Ik vraag mij af of dit correct is.
Daarom graag hier op reageren.
Om bijvoorbeeld deze vraag te kunnen beantwoorden, moet ik eerst kunnen beoordelen of (en zo ja, in hoeverre), in dit geval, überhaupt de veiligheid in geding is. Daar gaat het al mis. Elke poging hier een objectief beeld van te krijgen, ketst bij jou af onder het mom van "irrelevante post" en de onwil duidelijkheid te verschaffen.quote:Vraag 1: Heeft de wijkagent gelijk? Gaan de regeltjes in dit geval voor de veiligheid?
Was ongelukkig geformuleerd maar dat had ik je eerder al verteld. Maar het is al niet meer nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan voorbij, ik kom er niet aan toe. Immers ...
[..]
Om bijvoorbeeld deze vraag te kunnen beantwoorden, moet ik kunnen beoordelen of (en zo ja, in hoeverre), in dit geval, de veiligheid in geding is. Elke poging hier een objectief beeld van te krijgen, ketst bij jou af onder het mom van "irrelevante post" en de onwil duidelijkheid te verschaffen.
Maar kennelijk had Sjeen al die posts, die jouw persoonlijke beleving van de situatie weerspreken, maar moeten deleten dus. Dan hou je een mooi eenzijdig beeld over, een self-fulfilling prophecy.
Oh, en verder ... dit topic ... het verloop:![]()
Ow? Waar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef leolinedance het volgende:
Was ongelukkig geformuleerd maar dat had ik je eerder al verteld.
Ja inderdaad dit topic is waardeloos zonder foto's.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:51 schreef Catbert het volgende:
Wat is de TS een kneus zegEn een paint heb je ook geen hol aan, die zal ongetwijfeld zo gemaakt zijn dat het heul gevaarlijk lijkt terwijl er in het echt waarschijnlijk weinig aan de hand is. TS wil geen maps link posten omdat het een normale T-splitsing is en hij er eigenlijk gewoon maar een beetje last van heeft.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:04 schreef leolinedance het volgende:
Hier in de buurt staat een auto heel vervelend geparkeerd, net om een hoek van een T-splitsing waar ik dagelijks in en uit moet rijden. Waar die auto staat geparkeerd is het niet mogelijk om met twee andere auto's langs elkaar te passeren. Het is de enige toegangsweg naar dat deel van de wijk waar plusminus 50 huizen staan, iedereen moet er dus langs.
.....
Vorige week was het echter weer raak, de tegenligger die om de hoek kwam en uit moest wijken voor de geparkeerde auto en ik, komend van de andere kant, moesten beide hard op de rem om een aanrijding te voorkomen, dit ging maar net goed.
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Iedereen rijdt hier haast stapvoets en die bocht is haaks. Daar kún je nieteens hard doorheen al zou je het willen. De hele situatie is er ook niet naar om hier hard te rijden.
Exact die situatie heb ik vlak bij mijn huis ook. Het is irritant dat die auto daar regelmatig staat, maar allesbehalve 'gevaarlijk'. Als dat gevaarlijk is, rij je te hard.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:44 schreef JumpingJacky het volgende:
Omdat een paint volgens TS toch niet relevant is, zal hij er vast geen moeite mee hebben als ik er eentje plaats op basis van zijn gegevens. [sarcasme]Het is het inderdaad een gevaarlijke situatie, waar de agent gewoon tegen op moet treden. Geen enkele bezitter van een rijbewijs zal goed in deze situatie kunnen reageren:[/sarcasme]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad wel rete irritant, dat ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Exact die situatie heb ik vlak bij mijn huis ook. Het is irritant dat die auto daar regelmatig staat, maar allesbehalve 'gevaarlijk'. Als dat gevaarlijk is, rij je te hard.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:08 schreef Maanvis het volgende:
hier een paint om de consternatie te verduidelijken.
[ afbeelding ]
Ongegronde klacht lijkt het. En 5 meter van het kruispunt gok ik zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:08 schreef Maanvis het volgende:
hier een paint om de consternatie te verduidelijken.
[ afbeelding ]
het is 5 meter van het kruispunt en dus legaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ongegronde klacht lijkt het. En 5 meter van het kruispunt gok ik zo.
Precies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is 5 meter van het kruispunt en dus legaal.
Ik mis de zonderlichtoveraltussendoorscheurende puberende fietsers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ongegronde klacht lijkt het. En 5 meter van het kruispunt gok ik zo.
zo goed is mijn paint.net niet sorry.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik mis de zonderlichtoveraltussendoorscheurende puberende fietsers.
En ijs op het wegdek
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Maanvis het volgende:
zo goed is mijn paint.net niet sorry.
ijskoude conclusiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb het idee dat hier, naast verkeersregels, auteursrechten geschonden worden
Dat doe jij, ts maar 90% rijdt op automatische piloot vriendquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als jij je in het verkeerkeer begeeft zonder dingen te verwachten, kan je beter je auto laten staan vriend.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb het idee dat hier, naast verkeersregels, auteursrechten geschonden worden
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ja, dat is een idee. Dat staat wel vast.
Dat wist ik niet. Wanneer is dat afgeschaft?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:12 schreef BoerK het volgende:
Die vijf meter regel is afgeschaft, overgebleven is dat een geparkeerde auto geen gevaarlijke situaties mag veroorzaken, of dat nou op één of tien meter van een kruispunt is maakt daarbij niet uit.
Jaren terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef Maanvis het volgende:
Dat wist ik niet. Wanneer is dat afgeschaft?
Bron? Ik heb er nog nooit van gehoord, en de eerste Google-hit ook niet: http://www.gratistheorie.nl/auto/theorie/parkeren/kruispunt.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:12 schreef BoerK het volgende:
Die vijf meter regel is afgeschaft, overgebleven is dat een geparkeerde auto geen gevaarlijke situaties mag veroorzaken, of dat nou op één of tien meter van een kruispunt is maakt daarbij niet uit.
Alles dat op internet staat is waar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bron? Ik heb er nog nooit van gehoord, en de eerste Google-hit ook niet: http://www.gratistheorie.nl/auto/theorie/parkeren/kruispunt.html
En alles wat iemand op een forum zegt zonder bronvermelding ook?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Alles dat op internet staat is waar.
Vanzelfsprekend!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En alles wat iemand op een forum zegt zonder bronvermelding ook?
Bron svp?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Om die theorie om zeep te helpen: dat is niet waar!
Onzin.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:12 schreef BoerK het volgende:
Voor de volledigheid ook nog wat definities uit dezelfde wet:quote:1. De bestuurder mag zijn voertuig niet parkeren :
a. bij een kruispunt op een afstand van minder dan vijf meter daarvan;
quote:• kruispunt: kruising of splitsing van wegen;
• parkeren : het laten stilstaan van een voertuig anders dan gedurende de tijd die nodig is voor en gebruikt wordt tot het onmiddellijk in- of uitstappen van passagiers of voor het onmiddellijk laden of lossen van goederen;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |