Precies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is 5 meter van het kruispunt en dus legaal.
Ik mis de zonderlichtoveraltussendoorscheurende puberende fietsers.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ongegronde klacht lijkt het. En 5 meter van het kruispunt gok ik zo.
zo goed is mijn paint.net niet sorry.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik mis de zonderlichtoveraltussendoorscheurende puberende fietsers.
En ijs op het wegdek
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Maanvis het volgende:
zo goed is mijn paint.net niet sorry.
ijskoude conclusiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb het idee dat hier, naast verkeersregels, auteursrechten geschonden worden
Dat doe jij, ts maar 90% rijdt op automatische piloot vriendquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als jij je in het verkeerkeer begeeft zonder dingen te verwachten, kan je beter je auto laten staan vriend.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:32 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb het idee dat hier, naast verkeersregels, auteursrechten geschonden worden
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ja, dat is een idee. Dat staat wel vast.
Dat wist ik niet. Wanneer is dat afgeschaft?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:12 schreef BoerK het volgende:
Die vijf meter regel is afgeschaft, overgebleven is dat een geparkeerde auto geen gevaarlijke situaties mag veroorzaken, of dat nou op één of tien meter van een kruispunt is maakt daarbij niet uit.
Jaren terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:14 schreef Maanvis het volgende:
Dat wist ik niet. Wanneer is dat afgeschaft?
Bron? Ik heb er nog nooit van gehoord, en de eerste Google-hit ook niet: http://www.gratistheorie.nl/auto/theorie/parkeren/kruispunt.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:12 schreef BoerK het volgende:
Die vijf meter regel is afgeschaft, overgebleven is dat een geparkeerde auto geen gevaarlijke situaties mag veroorzaken, of dat nou op één of tien meter van een kruispunt is maakt daarbij niet uit.
Alles dat op internet staat is waar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bron? Ik heb er nog nooit van gehoord, en de eerste Google-hit ook niet: http://www.gratistheorie.nl/auto/theorie/parkeren/kruispunt.html
En alles wat iemand op een forum zegt zonder bronvermelding ook?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Alles dat op internet staat is waar.
Vanzelfsprekend!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En alles wat iemand op een forum zegt zonder bronvermelding ook?
Bron svp?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Om die theorie om zeep te helpen: dat is niet waar!
Onzin.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:12 schreef BoerK het volgende:
Voor de volledigheid ook nog wat definities uit dezelfde wet:quote:1. De bestuurder mag zijn voertuig niet parkeren :
a. bij een kruispunt op een afstand van minder dan vijf meter daarvan;
quote:• kruispunt: kruising of splitsing van wegen;
• parkeren : het laten stilstaan van een voertuig anders dan gedurende de tijd die nodig is voor en gebruikt wordt tot het onmiddellijk in- of uitstappen van passagiers of voor het onmiddellijk laden of lossen van goederen;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |