SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
flippoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt stop met dat gefipo enzo, ik heb daar zo'n hekel aan.
Okee Kaasrolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
-dit is stom. een fipo plaatsen. dat doe ik niet meer.
Pasgetekend, Kaasrol-
Ik gok zo dat ik daar sowieso al niet echt welkom zou zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
het is niet erg!!!!!!!! Het mag allemaal tegenwoordig!!!! Je komt alleen niet in de hemel!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt stop met dat gefipo enzo, ik heb daar zo'n hekel aan.
42 naar 22. Toppie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is hier afgekoeldddddpaar dagen geleden was het rond dit tijdstip gewoon 45 graden, nu 39!
Tsja, je weet hoe dat gaat hè. Ik heb het licht gezien.quote:
ik zou alsnog kapot gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is hier afgekoeldddddpaar dagen geleden was het rond dit tijdstip gewoon 45 graden, nu 39!
Brave knul.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, je weet hoe dat gaat hè. Ik heb het licht gezien.
Ik had bijna de hele vakantie kutweer, aan het strand.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat kom je met mooi weer naar mij toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had bijna de hele vakantie kutweer, aan het strand.
Wijze jongedame deze.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hitte opzoeken
hitte willen
ik emo.gif al deze mensen
Puik planquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat kom je met mooi weer naar mij toe.
Dat is echt stom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Puik plan
Scheen de zon, kwamen we aan, wolken alles.![]()
Weneer zie je Marruk weer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG OMG OMG OMG VOLGENDE WEEK ZIE IK SANDER GEWOON WEER![]()
![]()
![]()
Ja, die ene gozer die een ban kreeg en nu weer eentje heeft. Heb ik het goed of heb ik het goed?quote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Marruk zit nu bij me.Marruk zie ik zo ongeveer elke dag.
Ik heb het voorlopig even gestaakt, eerst maar eens naar de UIT en beginnen met mijn studie. Misschien dat ik met mensen die ik daar ontmoet wat kan hurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt stom.
Hé maar Kaasrol, nu even serieus. Hoe gaat het met je zoektocht naar een kamer?
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, die ene gozer die een ban kreeg en nu weer eentje heeft. Heb ik het goed of heb ik het goed?
quote:
Ik heb nog steeds nergens op gereageerd, maar ik heb er nu wel twee op het oog. Ik ga daar morgen waarschijnlijk op reageren. Dan maar hopen dat ik een van die twee te pakken krijg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb het voorlopig even gestaakt, eerst maar eens naar de UIT en beginnen met mijn studie. Misschien dat ik met mensen die ik daar ontmoet wat kan huren
Lukt het jou?
Mijnquote:
`Internetliefde`.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijnlogt net uit MSN. Wil je echt niet zoenen>?
Ik ben te kieskeurig, ik wil gewoon iets als een flat hebben ofzo, niet een toilet dat ik met een half studentenhuis moet delenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nergens op gereageerd, maar ik heb er nu wel twee op het oog. Ik ga daar morgen waarschijnlijk op reageren. Dan maar hopen dat ik een van die twee te pakken krijg.
Trek je portemonnee maar open in Utrecht. Ik ben daar ook voor aan het kijken samen met Mark, maar ik ben nog niets onder de 600 euro pm tegengekomen, en de gemiddelde student kan dat niet in z'n eentje ophoesten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben te kieskeurig, ik wil gewoon iets als een flat hebben ofzo, niet een toilet dat ik met een half studentenhuis moet delen
Of bij een gezin dat ik niet ken intrekken, lijkt me ook niks
Man. Jij bent mijn homootje voor heeeel lang. Tot ik het vergeet. Remind me! xoxoxoxquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
Bovendien gaan mensen nu verkeerde dingen denken.Dat soort zaken doe je in een dm.
Sowieso willen verhuurders te vaak geen studenten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Trek je portemonnee maar open in Utrecht. Ik ben daar ook voor aan het kijken samen met Mark, maar ik ben nog niets onder de 600 euro pm tegengekomen, en de gemiddelde student kan dat niet in z'n eentje ophoesten.
Dat sowieso. Mja je hebt wel van die appartementjes voor studenten enzo. Mja daar wil altijd iedereen meteen in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso willen verhuurders te vaak geen studenten.
Dat laatste lijkt mij ook niets. Dat gaat het sowieso niet worden. Ik vind het niet erg om kamers met anderen te delen, mits het niet meer dan 4 personen zijn. Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden, want mijn ouders betalen mijn kamer. Zij betalen al genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben te kieskeurig, ik wil gewoon iets als een flat hebben ofzo, niet een toilet dat ik met een half studentenhuis moet delen
Of bij een gezin dat ik niet ken intrekken, lijkt me ook niks
Ja precies, 2 vrienden die ik al ruim 10 jaar ken gaan ook naar Utrecht maar eentje moet zonodig weer VWO doen, en dus een jaar langer. Dus kunnen we niet met zijn drieën iets hurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Trek je portemonnee maar open in Utrecht. Ik ben daar ook voor aan het kijken samen met Mark, maar ik ben nog niets onder de 600 euro pm tegengekomen, en de gemiddelde student kan dat niet in z'n eentje ophoesten.
watquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden, want mijn ouders betalen mijn kamer.
Ze betalen je kamer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij ook niets. Dat gaat het sowieso niet worden. Ik vind het niet erg om kamers met anderen te delen, mits het niet meer dan 4 personen zijn. Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden, want mijn ouders betalen mijn kamer. Zij betalen al genoeg voor mij.
Nou, dat is al vriendelijk toch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn moeder betaalt mijn eerste jaar collegegeld, maar daarna moet ik ALLES zelf betalen
http://www.smartmakelaard(...)details&WoningId=852quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mja je hebt wel van die appartementjes voor studenten enzo. Mja daar wil altijd iedereen meteen in.
Utrecht heeft wel van die sitejes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.smartmakelaard(...)details&WoningId=852
http://www.smartmakelaard(...)details&WoningId=527!!!
Geeen kuuuut
Precies, ik ben er ook al zielsdankbaar voor.quote:
Jup, ik heb daar echt geluk mee gehad. Mijn oudersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze betalen je kamer?
Mijn moeder betaalt mijn eerste jaar collegegeld, maar daarna moet ik ALLES zelf betalen
Nee, dat heb ik ook nooit gezegd.quote:
Ik kreeg alleen de eerste boeken die ik van hen maar steeds moest verkopen etc.etc. Voor de rest MBO HBO en straks Uni uit eigen broekzak.quote:
Dat was gewoon een normale vraag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, ik heb daar echt geluk mee gehad. Mijn ouders. Maar ja, een jaar is beter dan niks.
[..]
Nee, dat heb ik ook nooit gezegd.
Dat bedoelde ik niet. Ik had het over dat ik zo goedkoop mogelijk een kamer wil hebben, omdat mijn ouders het voor mij gaan betalen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen de eerste boeken die ik van hen maar steeds moest verkopen etc.etc. Voor de rest MBO HBO en straks Uni uit eigen broekzak.
Ik woon niet op kamers, maar wou ik dat wel dan was dat mijn keuze. Ik woon 15min van uni/hogeschool.
Ja, dat is zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, ik ben er ook al zielsdankbaar voor.![]()
Maar een kamer betalen, damn dat tikt aan
Ik zou dan juist iets prijzigs uitzoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik had het over dat ik zo goedkoop mogelijk een kamer wil hebben, omdat mijn ouders het voor mij gaan betalen.
Ik eigenlijk ook niet denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zou niet eens willen dat mijn ouders mijn kamer betalen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou dan juist iets prijzigs uitzoeken.
Ze betalen mijn lesgeld en boeken en dat vind ik heel fijn. Ik ben nu 21, dus ik ben volwassen en kan best zelf werken voor mijn geld. En dat vind ik hetzelfde als je 18 bent.quote:
Uberhaupt. Ik neem het niet aan. Is mijn ma haar aard wel: 'dan betaal ik het boek wel' terwijl ik net mijn salaris heb gekregen of zo. Dat neem ik niet aan. Ben zelf een grote jongen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, zo is mijn moeder ook hoor. Maar ja, ik kan zelf ook wel werken voor m'n centen en sowieso krijg ik dan een uitwonende beurs.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uberhaupt. Ik neem het niet aan. Is mijn ma haar aard wel: 'dan betaal ik het boek wel' terwijl ik net mijn salaris heb gekregen of zo. Dat neem ik niet aan. Ben zelf een grote jongen.
Feitelijk wel. In groningen aan de Vismarkt of zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Oké, als we rijk waren.. dan misschienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Anders kan ik het niet betalen. Mijn ouders willen niet dat ik naast school ook nog een baantje neem, dus dan blijven er weinig opties over. Geld van een zomerbaantje heb ik dit jaar niet. Met wagenziekte minimaal 15 uur per week reizen is ook niet aan te raden hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom willen je ouders niet dat je een bijbaantje neemt? Het is niet dat je 40 uur in een week werkt. En wagenziekte in een trein? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Oké, als we rijk waren.. dan misschien
[..]
Anders kan ik het niet betalen. Mijn ouders willen niet dat ik naast school ook nog een baantje neem, dus dan blijven er weinig opties over. Geld van een zomerbaantje heb ik dit jaar niet. Met wagenziekte minimaal 15 uur per week reizen is ook niet aan te raden hoor.
en ze verwachten later wel dat je naast 40 uur werken je huishouden doet hoop ik?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Anders kan ik het niet betalen. Mijn ouders willen niet dat ik naast school ook nog een baantje neem, dus dan blijven er weinig opties over. Geld van een zomerbaantje heb ik dit jaar niet. Met wagenziekte minimaal 15 uur per week reizen is ook niet aan te raden hoor.
Alsof je daar in de trein last van hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Met wagenziekte minimaal 15 uur per week reizen is ook niet aan te raden hoor.
Neeee, daar heb je dan een schoonmaakster voor DUH.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
en ze verwachten later wel dat je naast 40 uur werken je huishouden doet hoop ik?
Cinnarizine.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Boeiend, je bent achttien. Wat kunnen ze doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Mijn ouders willen niet dat ik naast school ook nog een baantje neem,
Ow ja. En de kinderen gaan naar de Voorschoolse Tussentijdse Naschoolse Voorbedse en Tijdensbedse opvang!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neeee, daar heb je dan een schoonmaakster voor DUH.
Wagenziekte in de trein? Ik kan me herinneren dat je daar wat over zei, maar is dat zo erg?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard en ook nog een nanny dit dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja. En de kinderen gaan naar de Voorschoolse Tussentijdse Naschoolse Voorbedse en Tijdensbedse opvang!
En een rechterhand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard en ook nog een nanny dit dat.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom willen je ouders niet dat je een bijbaantje neemt? Het is niet dat je 40 uur in een week werkt. En wagenziekte in een trein? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Uhmm.. ja. Als ik een paar zinnetjes lees voel ik me al niet zo lekker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof je daar in de trein last van hebt.
Het valt wel mee hoor. get is niet zo erg als in de auto. Maar in de trein kan ik nog steeds niks doen. Alleen muziek luisteren en praten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wagenziekte in de trein? Ik kan me herinneren dat je daar wat over zei, maar is dat zo erg?
Kan je niet gewoon iets doen ter afleiding, snoepjes eten ofzo? Dat helpt in ieder geval bij mijn zusje
Dan lees je toch niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Uhmm.. ja. Als ik een paar zinnetjes lees voel ik me al niet zo lekker.
Ik wel. Die mensen moet ik niet tegenkomen (die niet werken). Tenzij grote uitzondering wil ik die mensen die niet voor zichzelf zorgen (dat noem ik maar even zo) behoorlijk met beide benen op de grond zetten. Ik werk minimaal 10 uur per week op doordeweekse dagen ernaast (mijn bijbaan kan niet in het weekend). Altijd gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Nog nooit gehoord, dat je ouders niet willen dat je een baantje neemt
Het kan best. Een trein schudt. Prima. Maar niet werken heeft niets te maken met wagenziekte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan lees je toch niet.
Bovendien lijkt me dat onmogelijk, wagenziek in de trein, maar goed.
16 uur, soms meer in het weekend, nooit in het weekend vrij. Vind het ook vreselijk als mensen niet werken of er moet een verdomde goede reden voor zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wel. Die mensen moet ik niet tegenkomen (die niet werken). Tenzij grote uitzondering wil ik die mensen die niet voor zichzelf zorgen (dat noem ik maar even zo) behoorlijk met beide benen op de grond zetten. Ik werk minimaal 10 uur per week op doordeweekse dagen ernaast (mijn bijbaan kan niet in het weekend). Altijd gedaan.
Mijn ouders vinden school echt heel belangrijk. Je zou ze eens over school moeten horen praten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Nog nooit gehoord, dat je ouders niet willen dat je een baantje neemt
Het is mogelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan lees je toch niet.
Bovendien lijkt me dat onmogelijk, wagenziek in de trein, maar goed.
Ik zie mezelf niet iets anders doen in de trein eigenlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Uhmm.. ja. Als ik een paar zinnetjes lees voel ik me al niet zo lekker.
[..]
Het valt wel mee hoor. get is niet zo erg als in de auto. Maar in de trein kan ik nog steeds niks doen. Alleen muziek luisteren en praten.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wel. Die mensen moet ik niet tegenkomen (die niet werken). Tenzij grote uitzondering wil ik die mensen die niet voor zichzelf zorgen (dat noem ik maar even zo) behoorlijk met beide benen op de grond zetten. Ik werk minimaal 10 uur per week op doordeweekse dagen ernaast (mijn bijbaan kan niet in het weekend). Altijd gedaan.
Op zich zou ik graag werk willen voor zaterdagen. Maar vrees dat ik nu met de universiteit eventjes moet slikken qua ballast aan studiemateriaal zodat ik de zaterdag goed kan gebruiken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
16 uur, soms meer in het weekend, nooit in het weekend vrij. Vind het ook vreselijk als mensen niet werken of er moet een verdomde goede reden voor zijn.
Dikke party jwt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet iets anders doen in de trein eigenlijk
Dat gingen we in de trein naar Luxemburg doen, toen hadden we een hele coupé bezetquote:
Je bent niet 24/7 met school bezig, hoe 'belangrijk' het ook mag zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden school echt heel belangrijk. Je zou ze eens over school moeten horen praten.
[..]
Het is mogelijk.
Ja, ik werk zaterdag én zondag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op zich zou ik graag werk willen voor zaterdagen. Maar vrees dat ik nu met de universiteit eventjes moet slikken qua ballast aan studiemateriaal zodat ik de zaterdag goed kan gebruiken.
Kon niets vinden voor mijn 16e. Op mijn 16e verjaardag ben ik begonnen met werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Dastan het volgende:
Ik moest zelfs werken van mijn ouders.Al vanaf mijn dertiende.
Horeca. Big thing. 40 uur stage, donderdagavond +3 en zaterdag +9 maakte 52 uur per week. Kan jou niet overrulenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik werk zaterdag én zondag.Vorig jaar werkte ik donderdagavond, vrijdagavond, zaterdag overdag en zondag overdag.
![]()
Plus 4 dagen school en 1 dag stage.
Misschien schoolwerk of zo? Van ruim 15 uur niksen per week word je na een tijdje wel gek hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet iets anders doen in de trein eigenlijk
Dat is wat mijn ouders vinden he. Ik beweer helemaal niet dat het onmogelijk is om na schooltijd ook een baantje hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je bent niet 24/7 met school bezig, hoe 'belangrijk' het ook mag zijn.
13 en 14 krantenwijkje, daarna twee jaar albert heijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kon niets vinden voor mijn 16e. Op mijn 16e verjaardag ben ik begonnen met werken
Horeca is altijd veel, werk vaak genoeg 10 of 12 uur per dag. Geen probleem mee, sla mezelf er doorheen. Alleen erheen vind ik het kutste.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Horeca. Big thing. 40 uur stage, donderdagavond +3 en zaterdag +9 maakte 52 uur per week. Kan jou niet overrulen
Je bent 18. Doe eens rebels godnondejuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien schoolwerk of zo? Van ruim 15 uur niksen per week word je na een tijdje wel gek hoor.
[..]
Dat is wat mijn ouders vinden he. Ik beweer helemaal niet dat het onmogelijk is om na schooltijd ook een baantje hebben.
Ik denk hooguit de krant lezen, een half uur voor schoolwerkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien schoolwerk of zo? Van ruim 15 uur niksen per week word je na een tijdje wel gek hoor.
Ik en rebels..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je bent 18. Doe eens rebels godnondeju
Gratis kranten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik denk hooguit de krant lezen, een half uur voor schoolwerk
Geen kwaliteitskrantenquote:
Ik zou daar niet echt moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar de grote lijnen staan er wel in.quote:
Zou jij dat vier jaar lang kunnen doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou daar niet echt moeite mee hebben.
Ik ook niet, gewoon socialiseren in de trein.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou daar niet echt moeite mee hebben.
Precies, maar ik neem denk ik gewoon de NRC van huis mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar de grote lijnen staan er wel in.
[..]
Zou jij dat vier jaar lang kunnen doen?
Jawel hoor. Beetje muziek luisteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar de grote lijnen staan er wel in.
[..]
Zou jij dat vier jaar lang kunnen doen?
ik had er 500 ofzo kreeg 10 euroquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
Ik kreeg op mijn dertiende 2,80 euro voor 180 adressen.
o, dat komt dan wel overeenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik had er 500 ofzo kreeg 10 euro
Dat krijg ik waarschijnlijk ook. Op die dag moet ik waarschijnlijk alsnog naar school, want vaak werk je in groepen aan een opdracht. Dat is ook een reden waarom ik dichter in de buurt van mijn school wil zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij de meeste opleidingen heb je vaak ook wel één dag vrij of één dag waarop je vrij kort les hebt. Dan kun je veel tijd aan school besteden. Sowieso doe je heel veel dingen al in de les etc. Of na school enzo. Ik doe eigenlijk nooit iets in het weekend voor school of ik moet er veel verslagen doorheen knallen.
Hier eerst 10 cent per post, daarna maar 8 cent per brief. Jammer dat we ze ook nog zelf moesten sorteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik had er 500 ofzo kreeg 10 euro
ik moest dat op maandag en dinsdag rondbrengen en op maandag en dinsdag had ik tot 4 uur les en moest ik 's avonds om 8 uur trainen (toen zat ik nog op voetbal)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Wij deden opdrachten meestal in de les of meteen na de les.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat krijg ik waarschijnlijk ook. Op die dag moet ik waarschijnlijk alsnog naar school, want vaak werk je in groepen aan een opdracht. Dat is ook een reden waarom ik dichter in de buurt van mijn school wil zitten.
Je hebt een andere opleiding gedaan. Maar ja, ik baseer dit allemaal op wat tweedejaars en derdejaars studenten hebben gezegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij deden opdrachten meestal in de les of meteen na de les.
Jawel, maar ik betwijfel of je altijd een aansluitend rooster hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt een andere opleiding gedaan. Maar ja, ik baseer dit allemaal op wat tweedejaars en derdejaars studenten hebben gezegd.
Renesite.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:35 schreef luukieboy2 het volgende:
Woont er hier iemand in het noordoosten van Nederland?
Hij is al slapen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:37 schreef luukieboy2 het volgende:
Renesite, kan je eens naar buiten gaan en richting het noorden kijken. Als het goed is, moet er bij jou nu poollicht te zien zijn, mits het helder is, maar volgens de IR-beelden nog wel...
zit momenteel in het zuidoosten van Europa.quote:
alweer betrapt op fappen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb ook echt totaal geen privacy in dit kuthuis zeg.
quote:
Flitsiequote:
Goed beetje verveeld en nog niet moe. En jij ?quote:
Maar wat nu.quote:
Waar ga je heen?quote:
Wachten tot m'n laptop bezorgd wordt. Typisch weer. Morgen gaan ze hem niet meer versturen, dus moet ik tot @#%%# dinsdag wachtenquote:
In wat voor context? Een paar uur of een paar dagen/weken?quote:
WACHT! http://tweakers.net/nieuw(...)3-notebooks-uit.htmlquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wachten tot m'n laptop bezorgd wordt. Typisch weer. Morgen gaan ze hem niet meer versturen, dus moet ik tot @#%%# dinsdag wachten
En nog overpriced ook, want Alternate heeft hem uit het assortiment gehaald
Is ook lekker duidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In wat voor context? Een paar uur of een paar dagen/weken?
Kopen kopen kopen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
WACHT! http://tweakers.net/nieuw(...)3-notebooks-uit.html
Die zijn wel weer duurder i.v.m. degene die ik nu heb besteld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
WACHT! http://tweakers.net/nieuw(...)3-notebooks-uit.html
Als ze uitkomen zal de huidige wel goedkoper worden lijkt mequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die zijn wel weer duurder i.v.m. degene die ik nu heb besteld.
latorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:52 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga proberen wat te slapen. Tot morgen.![]()
![]()
![]()
![]()
Tja. Ik moet ze uiterlijk eind augustus hebben. Heb nu lang genoeg gewacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als ze uitkomen zal de huidige wel goedkoper worden lijkt me
Al had je hem nou gewoon bij komplett gehaaldquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tja. Ik moet ze uiterlijk eind augustus hebben. Heb nu lang genoeg gewacht.
Nu weer bij een andere winkel besteld dus, hopen dat het goed gaat...
Daar was er maar één. Die heeft samthegreat5 voor mijn neus weggehaaldquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Al had je hem nou gewoon bij komplett gehaald
Mijn koptelefoon haalt jouw laptop in
Ik zou eens reviews van CampusShop opzoeken. *HINT*quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:04 schreef Kaasrol het volgende:
___________!!!!
http://www.campusshop.nl/ProductDetails.aspx?en=80002571 misschien een optie?
hmm, nooit wat besteld daar. Is dat niks dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zou eens reviews van CampusShop opzoeken. *HINT*
http://www.studenten.net/(...)ste_een_laptop_kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
hmm, nooit wat besteld daar. Is dat niks dan?
Oh, ja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.studenten.net/(...)ste_een_laptop_kopen
Scroll naar de reacties
Chillen bij vrienden.quote:
Dartenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Chillen bij vrienden.
Bier drinken, muziek luisteren, pizza eten, darten, gare internetfilmpjes kijken. Ja, da's het echte leven.
Ja, altijd mooi met wat biertjes en scheve dartpijlenquote:
Ik niet, en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, altijd mooi met wat biertjes en scheve dartpijlen.
Nu slapen, morgen genoeg te doen.
'Olle zoeperdquote:
Ik 2 uur 40 minuten..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 06:28 schreef Etsu het volgende:
Omg ik heb voor het eerst deze week een hele nacht geslapen.
Baas ik deed hetzelfde maar we hebben niet gedart.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Chillen bij vrienden.
Bier drinken, muziek luisteren, pizza eten, darten, gare internetfilmpjes kijken. Ja, da's het echte leven.
ff lekker snijden togquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vakantie
Zon
Zee
Buiten![]()
Leven
Alles is kut
JAAAAA DOOOTquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ff lekker snijden tog
helemaal superquote:
is goed a mattiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
JaFijn dat je er ook zo over denkt
![]()
![]()
Leek mij geen leuke filmquote:
Ja!quote:
Werkenquote:
Hoe duur was ie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:34 schreef Kaasrol het volgende:
Koptelefoon binnengodver wat een prachtgeluid
130 euro, dus dan mag het ook wel goed zijnquote:
Zo, dat is een heel bedrag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
130 euro, dus dan mag het ook wel goed zijn
Het is dan ook wel een investering. Eerder moest ik een nieuwe halen als er ook maar iets kapot ging, nu vervang ik gewoon het kapotte onderdeelquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:44 schreef Dastan het volgende:
Het is toch niet zo'n een met beats by dr dre of zo he?
Ik heb er 2 die het niet doen, allebei een kapotte kabel/plug. Daarom deze dus, verwisselbare kabelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:55 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig maar.Ik heb ook een Sennheiser.
Maar die doet het niet meer.
Dat is wel handig ja. De mijne is aan de linkerkant stuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb er 2 die het niet doen, allebei een kapotte kabel/plug. Daarom deze dus, verwisselbare kabel
Denenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Na een week internet in ons huisje. Groeten vanuit Denemarken.
het is watquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Router van internet werkt nog steeds niet goed en zo'n kabel door je hele kamer sleuren is ook niks. Godver.
To build a home - Cinematich Orchestraquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef luukieboy2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1641901/8ff8ad60/la_light.html
Altijd jammer als mensen niks om lichtvervuiling en opwarming van de aarde geven.
Wat denk jij dan? Heb je de hoeveelheid smog etc. in grote steden nog nooit gezien? Ook niet door ons en die zijn vast ook niet schadelijk voor de mens, vinden ze gewoon leuk om met een mondkapje te lopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
To build a home - Cinematich Orchestra
Werkelijk geloven dat de waarde opwarmt doordat we wat lampjes aan hebbenIndoctrinatie jongen, truc voor groei van de economie.
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Heb je de hoeveelheid smog etc. in grote steden nog nooit gezien? Ook niet door ons en die zijn vast ook niet schadelijk voor de mens, vinden ze gewoon leuk om met een mondkapje te lopen
Dat komt niet door wat huislampen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Heb je de hoeveelheid smog etc. in grote steden nog nooit gezien? Ook niet door ons en die zijn vast ook niet schadelijk voor de mens, vinden ze gewoon leuk om met een mondkapje te lopen
Heb je New York wel eens van bovenaf gezien? Dat zijn geen paar huislampjes meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat komt niet door wat huislampen.
Echt hè, die hele global warming hype gaat nergens over. Het wordt alleen maar kouderquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Het was wel erg 'warm' deze zomer hé. Zul je zien als het de volgende zomer weer eens echt warm wordt dan beginnen ze weer met dat gezeiks over opwarming van de aarde.
Ik heb het over lampen en jij komt met smog aanzettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:08 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Heb je New York wel eens van bovenaf gezien? Dat zijn geen paar huislampjes meer.
Oei, van jongs af aan geindoctrineerd zo te zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef luukieboy2 het volgende:
Licht of dit hierboven?
Jordy, hou alsjeblieft je mond. Opwarming van de aarde betekend ook dat er meer wolken en meer regen komt.
Impliceren dat ik zin heb om alle bagger van de vorige generaties ongedaan te makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:10 schreef luukieboy2 het volgende:
Dwars wegkijken als je weet dat wij de oorzaak zijn van een volgende grote natuurramp. Ohja, orkanen vind je zeker ook leuk?
En jij denkt dat dat de schuld van de mens is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:10 schreef luukieboy2 het volgende:
Dwars wegkijken als je weet dat wij de oorzaak zijn van een volgende grote natuurramp. Ohja, orkanen vind je zeker ook leuk?
Exact. Alles heeft een einde, al vind ik global warming wel een slechte. Had toch liever een spectaculaire ontploffing van de zon gehad, of een meteoorinslag ofzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
We gaan toch dood, hoe dan ook, dus laat maar komen.
21 oktober hé.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Exact. Alles heeft een einde, al vind ik global warming wel een slechte. Had toch liever een spectaculaire ontploffing van de zon gehad, of een meteoorinslag ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
21 oktober hé.As?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, zo vlak voor je verjaardag. Zo word je nooit ouder dan zestien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja
http://nos.nl/artikel/242831-predikantnieuwe-datum-apocalyps.html
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
21 oktober hé.GELOOFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij dan toch liever vrijdag de 13e, 2036.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Eerst aardig vragen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:21 schreef Etsu het volgende:
Mensen, ik heb slecht nieuws. Ik heb in mijn vinger gesneden. Vraag me om meer details en informatie.
Bewijs alsjeblieft, gewoon een beetje ´onzin´ typen kan iedereen, ik wil feiten, van erkende wetenschappers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat de schuld van de mens is?Waarom denk je dat opeens alles zo 'zuinig' is enzo? Dan denkt men dat ze 'milieubewust zijn' en gaan ze opeens meer kopen, het is gewoon geld aftroggelen, terwijl wij misschien voor 0,001% schuldig zijn aan een eventuele 'opwarming'. Men heeft toch ook niet voor een ijstijd gezorgd? Is gewoon een natuurlijk proces. Natuurlijk verandert het klimaat, nooit anders geweest.
Nog even over dat broeikaseffect: het is een misverstand dat het steeds warmer wordt, er komen steeds meer extremen. Dus zowel heel koud als heel warm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Echt hè, die hele global warming hype gaat nergens over. Het wordt alleen maar kouder
Ik vertel het gewoon. Klanten die potjes chocoladepasta laten vallen waardoor ik het mag opruimen en dan in mijn duim ermee snij.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Bewijs alsjeblieft, gewoon een beetje ´onzin´ typen kan iedereen, ik wil feiten, van erkende wetenschappers.
Nou, dat heft elkaar toch gewoon op? Niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nog even over dat broeikaseffect: het is een misverstand dat het steeds warmer wordt, er komen steeds meer extremen. Dus zowel heel koud als heel warm.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vertel het gewoon. Klanten die potjes chocoladepasta laten vallen waardoor ik het mag opruimen en dan in mijn duim ermee snij.
Hier heb je een docu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Bewijs alsjeblieft, gewoon een beetje ´onzin´ typen kan iedereen, ik wil feiten, van erkende wetenschappers.
Nee, dat heft elkaar niet op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nou, dat heft elkaar toch gewoon op? Niks mis mee.
VWO doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:27 schreef Etsu het volgende:
Nog nooit van glacialen tijdperken en interglacialen tijdperken hebben gehoord.
Aardrijkskunde in je pakket hebben.quote:
Moh, dan niet, we zullen er maar mee moeten zien te leven.quote:
Dat had ikquote:
Wel als examenvakquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet als examenvak.
Jij
[ afbeelding ]
"quote:
6,4 voor SE en 4,7 halen op CE.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wel als examenvak
Geslaagd met een 7,4
Ik
Geen PI hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:37 schreef luukieboy2 het volgende:
Mensen haten die ´AH´ zeggen, terwijl je hetzelf ook typt
Mensen die mijn croissants bashenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:39 schreef Kaasrol het volgende:
Mensen die de Appie AH of Albert Heijn noemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar jouw croissants zijn dan ookquote:
Dat zeggen na 1x zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja maar jouw croissants zijn dan ook
Niet hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |