SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
flippoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt stop met dat gefipo enzo, ik heb daar zo'n hekel aan.
Okee Kaasrolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Kaasrol het volgende:
-dit is stom. een fipo plaatsen. dat doe ik niet meer.
Pasgetekend, Kaasrol-
Ik gok zo dat ik daar sowieso al niet echt welkom zou zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
het is niet erg!!!!!!!! Het mag allemaal tegenwoordig!!!! Je komt alleen niet in de hemel!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Echt stop met dat gefipo enzo, ik heb daar zo'n hekel aan.
42 naar 22. Toppie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is hier afgekoeldddddpaar dagen geleden was het rond dit tijdstip gewoon 45 graden, nu 39!
Tsja, je weet hoe dat gaat hè. Ik heb het licht gezien.quote:
ik zou alsnog kapot gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is hier afgekoeldddddpaar dagen geleden was het rond dit tijdstip gewoon 45 graden, nu 39!
Brave knul.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, je weet hoe dat gaat hè. Ik heb het licht gezien.
Ik had bijna de hele vakantie kutweer, aan het strand.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat kom je met mooi weer naar mij toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had bijna de hele vakantie kutweer, aan het strand.
Wijze jongedame deze.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hitte opzoeken
hitte willen
ik emo.gif al deze mensen
Puik planquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat kom je met mooi weer naar mij toe.
Dat is echt stom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Puik plan
Scheen de zon, kwamen we aan, wolken alles.![]()
Weneer zie je Marruk weer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG OMG OMG OMG VOLGENDE WEEK ZIE IK SANDER GEWOON WEER![]()
![]()
![]()
Ja, die ene gozer die een ban kreeg en nu weer eentje heeft. Heb ik het goed of heb ik het goed?quote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Marruk zit nu bij me.Marruk zie ik zo ongeveer elke dag.
Ik heb het voorlopig even gestaakt, eerst maar eens naar de UIT en beginnen met mijn studie. Misschien dat ik met mensen die ik daar ontmoet wat kan hurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is echt stom.
Hé maar Kaasrol, nu even serieus. Hoe gaat het met je zoektocht naar een kamer?
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, die ene gozer die een ban kreeg en nu weer eentje heeft. Heb ik het goed of heb ik het goed?
quote:
Ik heb nog steeds nergens op gereageerd, maar ik heb er nu wel twee op het oog. Ik ga daar morgen waarschijnlijk op reageren. Dan maar hopen dat ik een van die twee te pakken krijg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb het voorlopig even gestaakt, eerst maar eens naar de UIT en beginnen met mijn studie. Misschien dat ik met mensen die ik daar ontmoet wat kan huren
Lukt het jou?
Mijnquote:
`Internetliefde`.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijnlogt net uit MSN. Wil je echt niet zoenen>?
Ik ben te kieskeurig, ik wil gewoon iets als een flat hebben ofzo, niet een toilet dat ik met een half studentenhuis moet delenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nergens op gereageerd, maar ik heb er nu wel twee op het oog. Ik ga daar morgen waarschijnlijk op reageren. Dan maar hopen dat ik een van die twee te pakken krijg.
Trek je portemonnee maar open in Utrecht. Ik ben daar ook voor aan het kijken samen met Mark, maar ik ben nog niets onder de 600 euro pm tegengekomen, en de gemiddelde student kan dat niet in z'n eentje ophoesten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben te kieskeurig, ik wil gewoon iets als een flat hebben ofzo, niet een toilet dat ik met een half studentenhuis moet delen
Of bij een gezin dat ik niet ken intrekken, lijkt me ook niks
Man. Jij bent mijn homootje voor heeeel lang. Tot ik het vergeet. Remind me! xoxoxoxquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
Bovendien gaan mensen nu verkeerde dingen denken.Dat soort zaken doe je in een dm.
Sowieso willen verhuurders te vaak geen studenten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Trek je portemonnee maar open in Utrecht. Ik ben daar ook voor aan het kijken samen met Mark, maar ik ben nog niets onder de 600 euro pm tegengekomen, en de gemiddelde student kan dat niet in z'n eentje ophoesten.
Dat sowieso. Mja je hebt wel van die appartementjes voor studenten enzo. Mja daar wil altijd iedereen meteen in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso willen verhuurders te vaak geen studenten.
Dat laatste lijkt mij ook niets. Dat gaat het sowieso niet worden. Ik vind het niet erg om kamers met anderen te delen, mits het niet meer dan 4 personen zijn. Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden, want mijn ouders betalen mijn kamer. Zij betalen al genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben te kieskeurig, ik wil gewoon iets als een flat hebben ofzo, niet een toilet dat ik met een half studentenhuis moet delen
Of bij een gezin dat ik niet ken intrekken, lijkt me ook niks
Ja precies, 2 vrienden die ik al ruim 10 jaar ken gaan ook naar Utrecht maar eentje moet zonodig weer VWO doen, en dus een jaar langer. Dus kunnen we niet met zijn drieën iets hurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Trek je portemonnee maar open in Utrecht. Ik ben daar ook voor aan het kijken samen met Mark, maar ik ben nog niets onder de 600 euro pm tegengekomen, en de gemiddelde student kan dat niet in z'n eentje ophoesten.
watquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden, want mijn ouders betalen mijn kamer.
Ze betalen je kamer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij ook niets. Dat gaat het sowieso niet worden. Ik vind het niet erg om kamers met anderen te delen, mits het niet meer dan 4 personen zijn. Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden, want mijn ouders betalen mijn kamer. Zij betalen al genoeg voor mij.
Nou, dat is al vriendelijk toch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn moeder betaalt mijn eerste jaar collegegeld, maar daarna moet ik ALLES zelf betalen
http://www.smartmakelaard(...)details&WoningId=852quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mja je hebt wel van die appartementjes voor studenten enzo. Mja daar wil altijd iedereen meteen in.
Utrecht heeft wel van die sitejes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.smartmakelaard(...)details&WoningId=852
http://www.smartmakelaard(...)details&WoningId=527!!!
Geeen kuuuut
Precies, ik ben er ook al zielsdankbaar voor.quote:
Jup, ik heb daar echt geluk mee gehad. Mijn oudersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze betalen je kamer?
Mijn moeder betaalt mijn eerste jaar collegegeld, maar daarna moet ik ALLES zelf betalen
Nee, dat heb ik ook nooit gezegd.quote:
Ik kreeg alleen de eerste boeken die ik van hen maar steeds moest verkopen etc.etc. Voor de rest MBO HBO en straks Uni uit eigen broekzak.quote:
Dat was gewoon een normale vraag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, ik heb daar echt geluk mee gehad. Mijn ouders. Maar ja, een jaar is beter dan niks.
[..]
Nee, dat heb ik ook nooit gezegd.
Dat bedoelde ik niet. Ik had het over dat ik zo goedkoop mogelijk een kamer wil hebben, omdat mijn ouders het voor mij gaan betalen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen de eerste boeken die ik van hen maar steeds moest verkopen etc.etc. Voor de rest MBO HBO en straks Uni uit eigen broekzak.
Ik woon niet op kamers, maar wou ik dat wel dan was dat mijn keuze. Ik woon 15min van uni/hogeschool.
Ja, dat is zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies, ik ben er ook al zielsdankbaar voor.![]()
Maar een kamer betalen, damn dat tikt aan
Ik zou dan juist iets prijzigs uitzoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik had het over dat ik zo goedkoop mogelijk een kamer wil hebben, omdat mijn ouders het voor mij gaan betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |