Ik eigenlijk ook niet denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zou niet eens willen dat mijn ouders mijn kamer betalen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou dan juist iets prijzigs uitzoeken.
Ze betalen mijn lesgeld en boeken en dat vind ik heel fijn. Ik ben nu 21, dus ik ben volwassen en kan best zelf werken voor mijn geld. En dat vind ik hetzelfde als je 18 bent.quote:
Uberhaupt. Ik neem het niet aan. Is mijn ma haar aard wel: 'dan betaal ik het boek wel' terwijl ik net mijn salaris heb gekregen of zo. Dat neem ik niet aan. Ben zelf een grote jongen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, zo is mijn moeder ook hoor. Maar ja, ik kan zelf ook wel werken voor m'n centen en sowieso krijg ik dan een uitwonende beurs.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uberhaupt. Ik neem het niet aan. Is mijn ma haar aard wel: 'dan betaal ik het boek wel' terwijl ik net mijn salaris heb gekregen of zo. Dat neem ik niet aan. Ben zelf een grote jongen.
Feitelijk wel. In groningen aan de Vismarkt of zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Oké, als we rijk waren.. dan misschienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Anders kan ik het niet betalen. Mijn ouders willen niet dat ik naast school ook nog een baantje neem, dus dan blijven er weinig opties over. Geld van een zomerbaantje heb ik dit jaar niet. Met wagenziekte minimaal 15 uur per week reizen is ook niet aan te raden hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom willen je ouders niet dat je een bijbaantje neemt? Het is niet dat je 40 uur in een week werkt. En wagenziekte in een trein? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Oké, als we rijk waren.. dan misschien
[..]
Anders kan ik het niet betalen. Mijn ouders willen niet dat ik naast school ook nog een baantje neem, dus dan blijven er weinig opties over. Geld van een zomerbaantje heb ik dit jaar niet. Met wagenziekte minimaal 15 uur per week reizen is ook niet aan te raden hoor.
en ze verwachten later wel dat je naast 40 uur werken je huishouden doet hoop ik?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Anders kan ik het niet betalen. Mijn ouders willen niet dat ik naast school ook nog een baantje neem, dus dan blijven er weinig opties over. Geld van een zomerbaantje heb ik dit jaar niet. Met wagenziekte minimaal 15 uur per week reizen is ook niet aan te raden hoor.
Alsof je daar in de trein last van hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Met wagenziekte minimaal 15 uur per week reizen is ook niet aan te raden hoor.
Neeee, daar heb je dan een schoonmaakster voor DUH.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
en ze verwachten later wel dat je naast 40 uur werken je huishouden doet hoop ik?
Cinnarizine.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Boeiend, je bent achttien. Wat kunnen ze doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
Mijn ouders willen niet dat ik naast school ook nog een baantje neem,
Ow ja. En de kinderen gaan naar de Voorschoolse Tussentijdse Naschoolse Voorbedse en Tijdensbedse opvang!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neeee, daar heb je dan een schoonmaakster voor DUH.
Wagenziekte in de trein? Ik kan me herinneren dat je daar wat over zei, maar is dat zo erg?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard en ook nog een nanny dit dat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja. En de kinderen gaan naar de Voorschoolse Tussentijdse Naschoolse Voorbedse en Tijdensbedse opvang!
En een rechterhand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard en ook nog een nanny dit dat.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom willen je ouders niet dat je een bijbaantje neemt? Het is niet dat je 40 uur in een week werkt. En wagenziekte in een trein? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Uhmm.. ja. Als ik een paar zinnetjes lees voel ik me al niet zo lekker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof je daar in de trein last van hebt.
Het valt wel mee hoor. get is niet zo erg als in de auto. Maar in de trein kan ik nog steeds niks doen. Alleen muziek luisteren en praten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wagenziekte in de trein? Ik kan me herinneren dat je daar wat over zei, maar is dat zo erg?
Kan je niet gewoon iets doen ter afleiding, snoepjes eten ofzo? Dat helpt in ieder geval bij mijn zusje
Dan lees je toch niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Uhmm.. ja. Als ik een paar zinnetjes lees voel ik me al niet zo lekker.
Ik wel. Die mensen moet ik niet tegenkomen (die niet werken). Tenzij grote uitzondering wil ik die mensen die niet voor zichzelf zorgen (dat noem ik maar even zo) behoorlijk met beide benen op de grond zetten. Ik werk minimaal 10 uur per week op doordeweekse dagen ernaast (mijn bijbaan kan niet in het weekend). Altijd gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Nog nooit gehoord, dat je ouders niet willen dat je een baantje neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |