Leek mij geen leuke filmquote:
Ja!quote:
Werkenquote:
Hoe duur was ie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:34 schreef Kaasrol het volgende:
Koptelefoon binnengodver wat een prachtgeluid
130 euro, dus dan mag het ook wel goed zijnquote:
Zo, dat is een heel bedrag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
130 euro, dus dan mag het ook wel goed zijn
Het is dan ook wel een investering. Eerder moest ik een nieuwe halen als er ook maar iets kapot ging, nu vervang ik gewoon het kapotte onderdeelquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:44 schreef Dastan het volgende:
Het is toch niet zo'n een met beats by dr dre of zo he?
Ik heb er 2 die het niet doen, allebei een kapotte kabel/plug. Daarom deze dus, verwisselbare kabelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:55 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig maar.Ik heb ook een Sennheiser.
Maar die doet het niet meer.
Dat is wel handig ja. De mijne is aan de linkerkant stuk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb er 2 die het niet doen, allebei een kapotte kabel/plug. Daarom deze dus, verwisselbare kabel
Denenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Na een week internet in ons huisje. Groeten vanuit Denemarken.
het is watquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:18 schreef luukieboy2 het volgende:
Router van internet werkt nog steeds niet goed en zo'n kabel door je hele kamer sleuren is ook niks. Godver.
To build a home - Cinematich Orchestraquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef luukieboy2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1641901/8ff8ad60/la_light.html
Altijd jammer als mensen niks om lichtvervuiling en opwarming van de aarde geven.
Wat denk jij dan? Heb je de hoeveelheid smog etc. in grote steden nog nooit gezien? Ook niet door ons en die zijn vast ook niet schadelijk voor de mens, vinden ze gewoon leuk om met een mondkapje te lopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
To build a home - Cinematich Orchestra
Werkelijk geloven dat de waarde opwarmt doordat we wat lampjes aan hebbenIndoctrinatie jongen, truc voor groei van de economie.
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Heb je de hoeveelheid smog etc. in grote steden nog nooit gezien? Ook niet door ons en die zijn vast ook niet schadelijk voor de mens, vinden ze gewoon leuk om met een mondkapje te lopen
Dat komt niet door wat huislampen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Heb je de hoeveelheid smog etc. in grote steden nog nooit gezien? Ook niet door ons en die zijn vast ook niet schadelijk voor de mens, vinden ze gewoon leuk om met een mondkapje te lopen
Heb je New York wel eens van bovenaf gezien? Dat zijn geen paar huislampjes meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat komt niet door wat huislampen.
Echt hè, die hele global warming hype gaat nergens over. Het wordt alleen maar kouderquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Het was wel erg 'warm' deze zomer hé. Zul je zien als het de volgende zomer weer eens echt warm wordt dan beginnen ze weer met dat gezeiks over opwarming van de aarde.
Ik heb het over lampen en jij komt met smog aanzettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:08 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Heb je New York wel eens van bovenaf gezien? Dat zijn geen paar huislampjes meer.
Oei, van jongs af aan geindoctrineerd zo te zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef luukieboy2 het volgende:
Licht of dit hierboven?
Jordy, hou alsjeblieft je mond. Opwarming van de aarde betekend ook dat er meer wolken en meer regen komt.
Impliceren dat ik zin heb om alle bagger van de vorige generaties ongedaan te makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:10 schreef luukieboy2 het volgende:
Dwars wegkijken als je weet dat wij de oorzaak zijn van een volgende grote natuurramp. Ohja, orkanen vind je zeker ook leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |