weltrustenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo ook maar eens slapen.. morgenochtend nog even werken
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah okay.. Even afzeggen dan.Als je wilt moet je gewoon gaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wel..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je wilt moet je gewoon gaan hoor
De o, moet eau zijn. Of heeft Ian me in de maling geneaumen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
En wat snappen jullie niet aan "zo"??
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja of ik en de buurman, maar ik gok toch zo maar op Benny.
JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen 4 week en 3 dagen
kusje likje befje!
Ik geloof geen flikker van het weer, dus ik negeer hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Vanaf 14:00 uur alleeen maar regen in de Efteling
ik hoop het Bennyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof geen flikker van het weer, dus ik negeer het
Er was een flinke regenbui voorspelt vandaag. Ik heb geen druppel gezien
Dit is de duivel die het allemaal voorspelde... het gaat eraanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Kaatsheuvel/4058631
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is de duivel die het allemaal voorspelde... het gaat eraan
OMG OMG OMG OMG knakworstjes? Zal je dat wel doen meid?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:48 schreef Lutte het volgende:
Mama: Zullen we een pot knakworstjes opwarmen?
Okeuj
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG knakworstjes? Zal je dat wel doen meid?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das dan heel leuk maar val mij er niet mee lastig
whoe-hoequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:00 schreef Renesite het volgende:
PATRICK WE HEBBEN WEER EEN DAG LANGER MET ELKANDER
Haha jij hebt er wat tussen weg gelaten! Stiekemerd!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:01 schreef Renesite het volgende:
Patrick zegt:
ja
of René en Patrick
weet nog niet wat lekkerder bekt
njaa... patrick en rene bekt lekkerder
René zegt:
Jij bekt lekker
ROFLOLOLOLOL
De link naar dezen topic.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha jij hebt er wat tussen weg gelaten! Stiekemerd!
Weeronline.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie dan wie dan?
Ik ben nog steeds wakker
Ik ben nog heel braaf mijn was aan het opvouwenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weeronline.
En ik was niet anders van je gewend
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nog heel braaf mijn was aan het opvouwen
Ik heb no way geen tijd dit weekendquote:
Welterusten c_a'tjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yups
Dus ik ga nu me bed opzoeken
Welterusten Benny
Ik blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef gomi het volgende:
[..]
geniet er maar van. die plek zien jullie ws lang niet meer zo terug
trusten caquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden
Nu echt slapen
vuurvliegjequote:
bahquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef Zeroku het volgende:
Even mijn filmdatabase uitbreiden op deze laptop.
Ja.quote:
ha!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kut, ik was vergeten dat ik FOK!kers op Facebook had
Ik stop die duim de hele dag in mijn mondquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
Allemaal duimn dat het niet gaat regenen
Mij maakt het vandaag niks uit, ik blijf lekker thuis, maar ik gun andere mensen wel zon, alhoewel ik wil best op mijn decadente ligbed vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:53 schreef Renesite het volgende:
Hier komt er geen regen, hooguit savonds.
quote:
dus verover een mooi plekje bij een brugquote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus verover een mooi plekje bij een brugen je weet als er wat is tram 13
veel plezier
Hallo homo!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Veel plezier homo!
En gefeliciteerd voor die andere homo!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:57 schreef Bellatrix het volgende:
Vroeg net aan een koppel, beide in het roze gekleed, gaan jullie ook naar de Gaypride?
"Nee"
Ok.
Das toch over een Brit die stottert? Ome Dolf sprak vloeiend zijn speeches!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das toch over een Brit die stottert? Ome Dolf sprak vloeiend zijn speeches!
Yep.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:15 schreef Zeroku het volgende:
Wtf. Is die Churchill uit die film niet die Wormtale uit Harry Potter?
Ja, die had ik al gezien jaquote:
Zoveel Britse acteurs zijn er ook weer niet. (en ze hebben dezelfde director)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:21 schreef Zeroku het volgende:
Oh en wtf. Die vader is Dumbledore. Halve HP-cast zit er gewoon in.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:29 schreef Bellatrix het volgende:
Waar denk je dat queen elizabeth II die fabulous haardos vandaan heeft.
Whehheequote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee, je hebt JA gezegd!
BAM verkering.
Welk dispuut?quote:
ik wilde gewoon heel veel plezier zeggen...heel veel plezierquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ben nu in utrecht en trein is zo vol dat mensen bijna 9p schoot zitten noooh!
Welkom terugjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekkere schattebollen, ik ben er weer! Uw langste gangster is weer in de bewoonde wereld!
hoi hoi Vaduz, ja Bella staat tussen die andere half miljoen mensen langs de grachtquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekkere schattebollen, ik ben er weer! Uw langste gangster is weer in de bewoonde wereld!
Vorig jaar hoop gezeik gehad met een boekenwinkel voor mijn schoolboeken. Dus nu heb ik een andere gezocht en een, volgens veel mensen in mijn vakgebied, echt goede winkel gevonden. Bestel ik mijn boeken, krijg ik er net een binnen die exact dezelfde auteurs en uitgever etc. heeft. Alleen het ISBN is anders. Nu schijnt dat alleen één hoofdstuk anders isquote:
het was episch!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga vanavond eens teruglezen hoe jullie het vorige week hebben gehad.
Ik weet nu al dat ik teveel gemist heb.
Ja.quote:
geen idee jongquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:20 schreef Zeroku het volgende:
http://www.juridischboek.(...)risten_peter_de_geus
http://www.juridischboek.(...)glezen_peter_de_geus
Weet jij, toevallig, het verschil tussen deze twee boeken? En zoja, kun je met die eerste in principe werken zonder dat je die tweede hebt?
Ja, ik ook. Maar ik ga geen 10 euro extra betalen en dan nog 6 weken wachten op die boeken. Heb daar echt teveel gezeik mee gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
geen idee jong![]()
Selexysz hadgewoon alle boekenlijsten en de goede boeken voor mij. Zat op de campus...
op zaterdag geen rooster voor next week. Fail. Wat wou je doen dan? Kaarten met mij broer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehhhh.. Er was nog geen rooster voor volgende week.. Kan k nog niks plannen!
op centraal starbucksquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Op het station van Groningen noord zit een knaap die op Patjon lijkt!
Lijkt me wel toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:20 schreef Zeroku het volgende:
http://www.juridischboek.(...)risten_peter_de_geus
http://www.juridischboek.(...)glezen_peter_de_geus
Weet jij, toevallig, het verschil tussen deze twee boeken? En zoja, kun je met die eerste in principe werken zonder dat je die tweede hebt?
Mja, het scheelt 11 euro en dat zal niet voor niets zijn. Dat is het probleem zeg maar.quote:
sowieso koop ik geen boeken ver vooruitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik ga geen 10 euro extra betalen en dan nog 6 weken wachten op die boeken. Heb daar echt teveel gezeik mee gehad.
ik moet toch inplannen wanneer ik kan fappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
op zaterdag geen rooster voor next week. Fail. Wat wou je doen dan? Kaarten met mij broer?
Ik ook niet. Dit is voor het eerste blok. En ik wist niet hoelang het duurde voor ze leverden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
sowieso koop ik geen boeken ver vooruit
ow jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik moet toch inplannen wanneer ik kan fappen
Kan je geen ebook ervan downloaden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, het scheelt 11 euro en dat zal niet voor niets zijn. Dat is het probleem zeg maar.
En hoofdstuk twee is volgens mij (iets?) anders.
Zou niet weten waar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan je geen ebook ervan downloaden?
lang niet alles is te vinden als ebookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan ook zo snel ff niks vinden.
Dat weet ik.. maar het valt te proberenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
lang niet alles is te vinden als ebook
dan wil ik mee, als jij ook mee gaat! Eens even laten zien dat er ook normale mensen bestaan!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:34 schreef Toverheks het volgende:
Volgend jaar maar een FOK BOOT denk dat ik maar eens ga overleggen met Danny
echt he ben nu heel serieus we moeten een FOKBOOT want er zitten er ook heel veel op FOK ga echt eens met Danny overleggen we hebben een heel jaar de tijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan wil ik mee, als jij ook mee gaat! Eens even laten zien dat er ook normale mensen bestaan!
Joe!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he ben nu heel serieus we moeten een FOKBOOT want er zitten er ook heel veel op FOK ga echt eens met Danny overleggen we hebben een heel jaar de tijd
Doe datquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he ben nu heel serieus we moeten een FOKBOOT want er zitten er ook heel veel op FOK ga echt eens met Danny overleggen we hebben een heel jaar de tijd
wil me er hard voor gaan maken kijken of er animo voor is en hoe danny het natuurlijk vind, denk dat ik maar van het weekend eens een mooie mail stuurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe dat![]()
Ben benieuwd wie er serieus op willen staan
Okequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil me er hard voor gaan maken kijken of er animo voor is en hoe danny het natuurlijk vind, denk dat ik maar van het weekend eens een mooie mail stuur
eerst maar eens een plan uitwerken dan zet ik het in feedback na toestemming van Dannyquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke![]()
Je kunt ook een topic maken in Feedback , dan weet je meteen of er animo is. Weet je iemand met een boot dan?
Ik jou nu ookquote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerst maar eens een plan uitwerken dan zet ik het in feedback na toestemming van Danny
Boot kunnen we huren, we kunnen een FOKAKTIE houden we hebben een jaar de tijd
ja eerst maar eens een plan in mijn hoofd opstellen beetje uitwerken, hier en daar advies in TAL en dan zien we wel verderquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:11 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou sowieso wachten met Danny aanspreken. Die is atm veel te druk met verhuizen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja eerst maar eens een plan in mijn hoofd opstellen beetje uitwerken, hier en daar advies in TAL en dan zien we wel verder
Lekker jongen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Wauw, al 4.5 kg kwijt
Dat is echt fantastisch!
Je stuurde je ongewenste vet naar PostalVet en zette je vet om in geld?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Wauw, al 4.5 kg kwijt
Dat is echt fantastisch!
JOAH!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Je stuurde je ongewenste vet naar PostalVet en zette je vet om in geld?
Hoe heet je dan op de twitt0rz?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef Toverheks het volgende:
http://twitter.com/
wie wil me volgen![]()
Nee hoor, je hoeft niet te accepteren. Het is een richtingsverkeerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:37 schreef Toverheks het volgende:
maar moet ik dan assepteren ik snap er geen droll van van dat getwitter
ja maar er staan maar 5 followers zoiets following is dat volgen???quote:
een lekkere vette zak patat met een klodder mayo halen bij de snackbarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat zzal ik eens gaan doen op deze zaterdagmiddag?
Following het is het aantal dat jij volgt, en Followers zijn die mensen die jou volgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar er staan maar 5 followers zoiets following is dat volgen???
oke dank weer wat geleerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Following het is het aantal dat jij volgt, en Followers zijn die mensen die jou volgen.
Ik ben aan het afvallen, bedenkt voor de stimulansquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een lekkere vette zak patat met een klodder mayo halen bij de snackbar
was geintje weet toch dat je op water en droog brood leeftquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben aan het afvallen, bedenkt voor de stimulans
doe jij eens test bij mij kijken of het goed gaat als je wilt natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Following het is het aantal dat jij volgt, en Followers zijn die mensen die jou volgen.
Wa moe'k testen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe jij eens test bij mij kijken of het goed gaat als je wilt natuurlijk
ja weet het ook eigenlijk niet volgens mij heb ik iedereen weer gebloktquote:
gelukkig maar, hahaha snap er de balle niet vanquote:
Je hebt op een goed knopje gedrukt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gelukkig maar, hahaha snap er de balle niet van
o nee dat was JJHquote:
Ik veracht je.quote:
...kijk eens Heks, de eerste vrijwilliger meldt zich alquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
Ik roep nu trouwens al vast even dat ik op die fokboot ga staan dansen!
Maar jij bent dan ookgeen homo, of homo-tolerant!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
Ik roep nu trouwens al vast even dat ik niet op die fokboot ga staan dansen!
Ik keek nou net zo uit naar jou die in alleen een strakke boxer staat te dansen op een boot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
Ik roep nu trouwens al vast even dat ik niet op die fokboot ga staan dansen!
Die vieze nichten allemaal ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ookgeen homo, of homo-tolerant!
Homo!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek nou net zo uit naar jou die in alleen een strakke boxer staat te dansen op een boot.
Ah, vrijwilliger 2 meldt zichquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek nou net zo uit naar jou die in alleen een strakke boxer staat te dansen op een boot.
nee jijhij!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zeg toch jij, dan bedoel ik ook jij
ik ga me thuis vermaken met een chickflickquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny kan niet tellen, want ik had me allang aangemeld
misschien moet je dan een epson nemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:34 schreef Laysa het volgende:
De HP op filmnet is de nederlandstalige versie...bietje jammer
Jij gaat er dan ook verplicht op, hun vrijwilligquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny kan niet tellen, want ik had me allang aangemeld
...of andersom, dat kan ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij gaat er dan ook verplicht op, hun vrijwillig
neequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
misschien moet je dan een epson nemen
als jij terug bent nog wel meer!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:39 schreef Renesite het volgende:
Ok, ik ben verontrust over het feit dat ik straks 4,5 kilo minder Patrick heb
Yup... dat nummer heb ik de rest van de dag in mijn kopquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel opletten dan!
Als extragraties superbonus kijk je nu wel Monique Smit.
Fransie!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... dat nummer heb ik de rest van de dag in mijn kop
okeeeeequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als jij terug bent nog wel meer!
Echt he ":')quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:44 schreef JJH het volgende:
Het kijken naar dat publiek blijft wel priceless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |