Ik luister 3FMquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die wil je horen? Kan ik wel gaan draaien zo voor je? Moet je wel aanzetten
DOET HET NIET! HA!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik doe ook mee met weekend plaatjes
[ afbeelding ]
Die was van 10:00 tot 18:00.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is de homo 100 vandaag al? Of morgen?
Die is nu bijna afgelopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is de homo 100 vandaag al? Of morgen?
Heel goed, heel goed.quote:
19:00quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die was van 10:00 tot 18:00.
Vandaag.
Dat was volgens mij ook al homoplaat nummer 1 ergens.quote:
Das toch geen dag daarvoor,, dat moet op zondag..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die was van 10:00 tot 18:00.
Vandaag.
quote:
Jij hoort ons te waarschuwenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
OOWK NIEJMAND DIEJ MAI WAARSCHUFT POTDIKKE!
GOFTERquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hoort ons te waarschuwen
...ik kom er ook pas net achter
quote:
Jij bent nooit jong geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:59 schreef Toverheks het volgende:
wat was ze nog jong in deze clip, en ik ook![]()
![]()
ooohhh noessssssssssquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
godver.. k zal wel hoog staan in de dagcijfers... heb al meer dan 150 geloof ik... en livetopics straks
kijk nu hou ik van je, ouwe kop maar jonge geest he zoietsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik bedoel, jij bent nooit oud geworden
Voor Christus toch?quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk nu hou ik van je, ouwe kop maar jonge geest he zoiets
Kan ook 500mlquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Pat???
twee bekers yoghurt halfvol
Hoe groot zijn die bekersGewoon iets van 250 ml ofzo?
Toen leefde Axtrix en Obelix ook nog, lang lang geledenquote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoe fakking veel dat is
Dat krijg ik niet op
quote:
Ja, dat doe ik welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
Pat???
twee bekers yoghurt halfvol
Hoe groot zijn die bekersGewoon iets van 250 ml ofzo?
dacht dat jij maandag pas begon met lijnen?/quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoe fakking veel dat is
Dat krijg ik niet op
Ja maandagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht dat jij maandag pas begon met lijnen?/
En, als je op een dagdeel sinaasappels en yoghurt hebt.. gooi het door elkaar! Dat is lekker!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
250 ml dus?
Ok thxSinaasappels heb ik al gekocht
Als je een zure kut hebt, heb je gewoon een eigen toevoer!quote:
dat is een goeiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En, als je op een dagdeel sinaasappels en yoghurt hebt.. gooi het door elkaar! Dat is lekker!!
Ik weet wel een paar mensen die dat geluk dan gewoon wel weer hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je een zure kut hebt, heb je gewoon een eigen toevoer!
oke en wanneer ben je jarig??/quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maandag![]()
Alleen ik wil wel drinken op mijn verjaardag
Jeej dan kom ik terug in Nederland.quote:
expliciet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:06 schreef Toverheks het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)kamp_stille_film.xml
zag net stukje op RTL Boulevard iets met homo`s, misschien heel dom he, maar waarom zo explenxief of hoe dat ook heet, je bent homo punt of je bent hetero punt. of misschien wel allebei punt, maar waarom zo uitgebreid
dat is het woordquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
expliciet?
is niks expliciets aan toch?
JE BENT EEN STERKE ZWARTE VROUW EN IK BEN TROTS OP JE.quote:
ah zoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet mijn ding denk ik... en geen budget
Maar ik ben blankquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JE BENT EEN STERKE ZWARTE VROUW EN IK BEN TROTS OP JE.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was toch al in een zwart humeurquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MAAKT NIET UIT, MORGAN FREEMAN IS TROTS OPJE!quote:
YEAH BABYquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MAAKT NIET UIT, MORGAN FREEMAN IS TROTS OPJE!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
weet je Pat, hoor vaak he als ik bv zeg, ja maakt mij niet uit wat de kinderen zijn, dat andere zeggen, ja mij ook niet maar zal er aan moeten wennen, wat wennen je hoeft toch niet aan je kind te *wennen*, echt sommige mensen zijn zo kortzichtigecht had me niet uitgemaakt, alle3 zijn ze hetero zover ik weet, maar al komen ze thuis met weet ik veel, als ze maar gelukkig zijn.
sexyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vanaf nu ben je een negerin! met zo'n dikke reet!
ik vroeg al aan laysa wat er stondquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MAAKT NIET UIT, MORGAN FREEMAN IS TROTS OPJE!
Ja ik ook hoor, ik was denk ik zon lekkere negerin die taarten bakte!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vroeg al aan laysa wat er stondblack is zwart ik denk ik ben toch niet zwart, maar als morgan trots op me is vind ik alles best, denk dat ik in het vorige leven een katoenplukster ben geweest, een pikzwarte natuurlijk
en dat ik in de katoenvelden mooie bluessliedjes zong
taarten bakte, in de slaventijd had je amper meel, ik denk eerder dat jij in het kerkkoor aan het rocken wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, ik was denk ik zon lekkere negerin die taarten bakte!
ik googlede gisteren op afbeelding voor een nieuwe granny, kom ik zo mijn eigen sprei tegen op een website, hebben ze gewoon gepikt denk ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
Ik kom dingen tegen waarvan ik niet weet of ik ze nog mag plaatsen vanwege het google gedoe
Nee ik werkte in een blank gezin!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
taarten bakte, in de slaventijd had je amper meel, ik denk eerder dat jij in het kerkkoor aan het rocken was
Iedereen is neger vandaag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
Bella, ben ik een negerin?
DIT IS HET MOOISTE COMPLIMENT WAT IK OOIT GEKREGEN HEB
Als neger ben ik hier niet blij mee, ik teken protest aan.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik werkte in een blank gezin!
Gone with the Wind, wat een bazenfilm is dat.quote:
jij mag vanavond zo een hollandse boerenjongen wezen, blond haar en blauwe ogen en je woont op een boerderij met 500 koe en, en we noemen je bartjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als neger ben ik hier niet blij mee, ik teken protest aan.
heel erg mooi, heb hem maar de color purple ook zo een film die ik wel 1 keer in het jaar bekijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gone with the Wind, wat een bazenfilm is dat.![]()
!
Ik denk wat jij wiltquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
Bella?
Als je zondag komt, en je komt zondag
Reis je dan naar rotterdam cs? Of naar den haag cs?
Die moet ik nog zien!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel erg mooi, heb hem maar de color purple ook zo een film die ik wel 1 keer in het jaar bekijk
heb jij ff mazzel ik heb geen filmnetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:33 schreef Laysa het volgende:
Morgen komt Harry P deel 6 op filmnet om 16.15
Wat het makkelijkste is! Weet jij dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
Bella?
Als je zondag komt, en je komt zondag
Reis je dan naar rotterdam cs? Of naar den haag cs?
echt die is zo mooi heb hem hier neem hem mee naar Kally voor je okequote:
Dit dus!quote:Je kan beter in van Amsterdam naar Den Haag en daar over stappen op metro lijn E naar Rotterdam en dan uitstappen in Pijnacker zuid
Wij nog wel....straks ook niet meer...en das best kut aangezien ik denk ik een langere tijd op de bank moet gaan zittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij ff mazzel ik heb geen filmnet
Ligt eraanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat het makkelijkste is! Weet jij dat?
Heb ook geen film net.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:33 schreef Laysa het volgende:
Morgen komt Harry P deel 6 op filmnet om 16.15
Is goed!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt die is zo mooi heb hem hier neem hem mee naar Kally voor je oke
NOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH....ik koop ze als ze allemaal uitzijn...zunne spieeesiaaale witte welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ook geen film net.![]()
maaaaar heb hem op dvd!
Wel armoede dat ze daar geen trein hebben.quote:
Zonne lekkere box bam!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
NOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH....ik koop ze als ze allemaal uitzijn...zunne spieeesiaaale witte wel
oke en dan zie je Oprah, maar na een minuut ben je heel Oprah vergeten want ze speelt zo goed, je krijgt hem van mij.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel armoede dat ze daar geen trein hebben.
Ik ben arm en te lui om te werken en weet dat ik op de terugweg ga verdwalen daar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.! Ook een reden dat ik het misschien niet doe, met m'n brakke kop heb ik al moeite om EHV te vinden!
Helaas wil Bella dat niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jofu wilt je misschien wel ophalen van Den Haag CS
Je sport abo is geen wratquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:40 schreef Laysa het volgende:
Ik heb mn sport abo laten bevriezen daarstraks....met stikstof
Wij shinen harder dan TAL hebben kan!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eensch....kijk mij samen shinen met Lutje
[..]
Op dit moment even wel heur
Ga voor Rob!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word ook opgehaald dor Jofu of Rob![]()
Vandaar
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij shinen harder dan TAL hebben kan!
Rob?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word ook opgehaald dor Jofu of Rob![]()
Vandaar
Ja gaat u of gaat u niet?quote:
yup, ik ga zondagquote:
Rob verlinde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
we hebben het toch wel allemaal over dezelfde rob toch
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
alles is beter dan die dwerg....en aan de naam Rob ben je al gewend
Verbranden is goed....past je huid bij je haartjensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
Ik ben verbrand. Maar in ieder geval niet meer blank
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
Dacht even dat je Spaanse lover mij kwam ophalen!
Maar ehm, ja als ik maar in Pijnacker kom zeg maar.
En niet in een greppel langs de weg!
Ha ha...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Verbranden is goed....past je huid bij je haartjens
hmmmmmmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
Zo. Lieve DM gestuurd.
Pattie gaat douchen en straks livetopic posten en ik ga denk ik weer eens een avondje kaarten!
die was getrouwd, en toen kwam hij pas uit de plantenbakquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
DIE IS OOK HOMO HAHAHAHHAHAHAHA
Expliciet. Ook.
Heks is geen smeerlapquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar zeker wel weer aan die SMEERLAP !
Zo, een hele lieve d.m.gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:50 schreef Renesite het volgende:
Zo. Lieve DM gestuurd.
Pattie gaat douchen en straks livetopic posten en ik ga denk ik weer eens een avondje kaarten!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, dan heb jij d'r nog niet in t echt gezien
we waren aan het glurenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
echt niemand gepost toen ik douchen was?
gebeurt niet vaak!
Ja zonder jouw fantastische aanwezigheid heeft het geen zin om te posten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
echt niemand gepost toen ik douchen was?
gebeurt niet vaak!
Ik word echt knettergek, vooral die 'quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Als je smileys vermoord heb je dan dode pixels?
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zonder jouw fantastische aanwezigheid heeft het geen zin om te posten.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn er echt mensen die de '''' serieus gebruiken?
Ik alleen sarcastisch.
quote:
Ik als mensen iets niet vatten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn er echt mensen die de '''' serieus gebruiken?
Ik alleen sarcastisch.
Ik ook.quote:
Zulks gezeik... ik vind ze best.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
Maar echt, deen de
zijn erg, de
slaat alles.. Ik word echt agressief van die smileys.
JAAAA DAT ZEI IK DUS OOK ALLEEN DAT WERD ONTKENDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Het is ook echt een denigrerende smilie.
Ja die drie echt! Grafsmilies zijn het, vooral die ronddraaiende. Waarom zou je die gebruiken en waarvoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
Maar echt, deen de
zijn erg, de
Echt waar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
Maar echt, deen de
zijn erg, de
Ik gebruik(te) hem somsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die drie echt! Grafsmilies zijn het, vooral die ronddraaiende. Waarom zou je die gebruiken en waarvoor__?
Hmm oké, en blijf je in Kroatie of staan er meer landen op de planning?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:19 schreef Renesite het volgende:
Ow euh, Bella: ik kom volgende week zaterdag of zondag terug. ik wil liever zaterdag...
Leugens.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik gebruik deze "" meestal als sarcastisch
Ik vind ze allebei stom en irritant en denigrerend en ik kan er echt niet tegen. En dat weet jij heeeeel goed en dat gebruik je hartstikke tegen mequote:
Nou eh... neequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik gebruik deze "" meestal als sarcastisch
Ohw ja, dat was de reden waarom ik het gebruiktequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei stom en irritant en denigrerend en ik kan er echt niet tegen. En dat weet jij heeeeel goed en dat gebruik je hartstikke tegen me![]()
Weer terug naar Slovenie. We hebben nog twee dingen om te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm oké, en blijf je in Kroatie of staan er meer landen op de planning?
INDERDAAD! bloedjevervelend!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook in je lange verhalen... dan doe je veel![]()
.
En dan krijg ik jeuk zeg maar
Had je jeuk?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
.
dan moet je krabbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
.
Het is echt een irritante kutsmiley.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
.
Begint Voetbal International.quote:
Was datquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is echt een irritante kutsmiley.
Er was in een ander topic ook zo'n gast en dan schreef iets zoals "Meisjes zijn alleen maar onaardig tegen me en moeten me niet. Daar moet ik me maar bij neerleggen."
Echt WTF?
Ik wist wel dat je daar zat te lurken, mijn diepe wateren zeiden het mij.quote:
Nee ik heb het over het radiotopic.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je daar zat te lurken, mijn diepe wateren zeiden het mij.
Nee dan weet je niet wie het is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik heb het over het radiotopic.
hahhahalo, hoe was het in San Fran?quote:
ben er vandaag nog een dag en goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
hahhahalo, hoe was het in San Fran?
Holy shit man.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ben er vandaag nog een dag en goed, het blijft mn favo Amerikaanse stad. Heb nu ondertussen 12 staten gehad en meer dan 5500 km gereden.
Die is zeker mooiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:42 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/groningen/huis-47117023-grachtstraat-62/![]()
![]()
![]()
Mooooooiquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
Benny! Ik heb hem alsnog gehoord, op iPod draaide ie wel!!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
de hele dag in rotterdam geslenterd met een vriendin, en uiteindelijk dit gescoord
[ afbeelding ]
Baaaaaaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
de hele dag in rotterdam geslenterd met een vriendin, en uiteindelijk dit gescoord
[ afbeelding ]
wowquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijnm internetzzz doet niet meehhhh
wasdaquote:
OMG!quote:
geniaalquote:
quote:
die zijn hip!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Oh die gypsykutten. Hoezo travellers dan.
Lieverd, ik bén gypsy.quote:
wat is er gypsy aan krulhaar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
Bella kent de travellers nog niet? Echt meid je gaat gelijk een camper kopen, haartjes in de krul, suikerspin om je lijf en gaan!
vrijdagmiddag/-avond jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben je de vrijdagavond al weer terug? Dan kan dat hardstylegebeuren opbokken dus
Niet mijn vent afpakken, zoek je eigen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
ik ga naar bed wens jullie voor straks slaap lekker Bella veel plezier morgen en C-A ook natuurlijk, en Renesite was even gezellig
Kusjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
ik ga naar bed wens jullie voor straks slaap lekker Bella veel plezier morgen en C-A ook natuurlijk, en Renesite was even gezellig
weltrusten heksejquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:32 schreef Toverheks het volgende:
Aah okay.. Even afzeggen dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo ook maar eens slapen.. morgenochtend nog even werken
Kusje poepiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Welterusten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |