Mwoh...het leek bij vlagen nergens op. Alleen zag ik er dit keer een systeem achter soms. Het loopt nog niet helemaal maar ik zie er al meer idee achter zitten dan onder Mario. Ik geef Koeman een paar extra bonuspunten aan kredietquote:
Zeker weten. Zijn marktwaarde is vandaag iig weer omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Begin toch wel te denken dat we Fer echt niet kunnen missen eigenlijk.
Precies ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef eight het volgende:
Ach, het belangrijkste is dat we gewonnen hebben. Zeker een aantal verontrustende dingen gezien, maar dat was te verwachten.
ninjaedit i seequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geniet van de positie op de ranglijst mannen! Aan het einde van dit seizoen staan jullie bovenaan het rechter rijtje.
Eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh...het leek bij vlagen nergens op. Alleen zag ik er dit keer een systeem achter soms. Het loopt nog niet helemaal maar ik zie er al meer idee achter zitten dan onder Mario. Ik geef Koeman een paar extra bonuspunten aan krediet
Vond 'm idd erg sterk spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Begin toch wel te denken dat we Fer echt niet kunnen missen eigenlijk.
De situatie is juist duidelijker geworden. Alleen verkopen voor een goed bedrag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Enchanter het volgende:
Vond 'm idd erg sterk spelen.
Moeilijke situatie voor Feijenoord , verkopen of niet
Niks moeilijke situatie. Hij mag weg, voor 5 miljoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vond 'm idd erg sterk spelen.
Moeilijke situatie voor Feijenoord , verkopen of niet
Ik begin het bijna eng te vinden hoevaak ik het met je eens benquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Ik zie het liefst (met dit materiaal) Biseswar en Fernandez als 'zwervende' naar binnen trekkende buitenspelers bij positiespel en (alle 3) scherp voor eventuele counters/passings door het midden en Cisse als sterk aanspeelpunt in de spits.
Cisse is gewoon te beperkt aan de zijkant, als ie centraal ook niet rendeert zou ik eens kijken of je hem kunt omscholen want als buitenspeler kun je nog beter Cabral laten staan.
Verder vond ik het voetballend bij vlagen in ieder geval herkenbaar, je kon zien wat de bedoeling was in veel gevallen en dat is even geleden zeg.
Heb er wel vertrouwen in dat Koeman die accenten/verbeteringen/aanpassingen kan in en doorvoeren, de gedachte is er, nu nog de uitvoering.
http://eredivisielive.nlquote:
Wat een kenner.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef heiden6 het volgende:
Commentator bij EL: dat het voor Feyenoord een moeilijk seizoen gaat worden, die open deur ligt voor de hand.
Zoiets moet groeien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:52 schreef Antaris het volgende:
Het heeft wel potentie, als ze maar als een team gaan spelen. Dat mis ik erg bij Feyenoord.
Net als vorig jaar zijn het alleen maar individuen.
Ging me meer om de verhaspeling.quote:
Persoonlijk vind ik Vlaar nog steeds een van de betere spelers van Feyenoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
Het tempo was al wat hoger dan ik vorig seizoen af en toe heb gezien, alleen De Vrij vond ik echt te traag in alles en te vaak het balletje terug.
Gezien het spel van vandaag denk ik dat we in deze beginfase weinig gaan winnen. Excelsior speelde zeer zwak waardoor we verdiend gewonnen hebben. Koeman en de ploeg hebben gewoon enkele weken achterstand opgelopen en zodra ze die hebben ingehaald zie ik wel kansen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Lastpost het volgende:
De wedstrijd zelf was niet geweldig, maar ik heb anderzijds ook niet het idee dat andere teams makkelijk van ons gaan winnen, zeker wanneer we defensief/bij balverlies 'terugschakelen' want van daaruit komen nog teveel kansen bij tegenstanders.
Mwah Excelsior speelde meer naar voren dan ik verwacht had. Ik had ze zwakker geacht gezien de spelers die daar vertrokken zijn. En ook gezien het programma denk ik dat in de eerste wedstrijden juist wel wat mogelijkheden liggen voor een goed aantal punten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:43 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien het spel van vandaag denk ik dat we in deze beginfase weinig gaan winnen. Excelsior speelde zeer zwak waardoor we verdiend gewonnen hebben. Koeman en de ploeg hebben gewoon enkele weken achterstand opgelopen en zodra ze die hebben ingehaald zie ik wel kansen.
Roda kan knap lastig worden ondanks dat ze een mindere selectie hebben tov vorig jaar. Heracles uit lijkt mij moeilijker als nu excelsior en Heerenveen wordt zwaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mwah Excelsior speelde meer naar voren dan ik verwacht had. Ik had ze zwakker geacht gezien de spelers die daar vertrokken zijn. En ook gezien het programma denk ik dat in de eerste wedstrijden juist wel wat mogelijkheden liggen voor een goed aantal punten.
Hij heeft er wel kijk op denk ik, maar ik betwijfel of hij een goede trainer is. Denk niet dat bijv. Schaken het leuk vindt om te horen dat hij "er geen klote van kan"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Johan Boskamp als trainer zou echt episch zijn geweest
Leuk voor Schaken, de waarheid is hard. Als je zo goed betaald krijgt mag je ook gewoon gaan rennen met je donder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft er wel kijk op denk ik, maar ik betwijfel of hij een goede trainer is. Denk niet dat bijv. Schaken het leuk vindt om te horen dat hij "er geen klote van kan".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Fer? Was dat niet die jongen die van alle kanten door jullie werd bedreigd??? Die onder begeleiding van beveiligingsmensen van oefenpotjes naar huis reed?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:56 schreef Siyara het volgende:. Ik heb Fer ook tijden niet zo goed zien spelen als vandaag bijvoorbeeld...
Die krijgt nog eerder klappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft er wel kijk op denk ik, maar ik betwijfel of hij een goede trainer is. Denk niet dat bijv. Schaken het leuk vindt om te horen dat hij "er geen klote van kan".
Zijn spelen doet niks aan het feit af dat hij gewoon op moet rotten inderdaad, als hij zo graag naar Twente wilt, maar ik vind het veelzeggend hoe goed hij gister speelde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:57 schreef joers1 het volgende:
[..]
Fer? Was dat niet die jongen die van alle kanten door jullie werd bedreigd??? Die onder begeleiding van beveiligingsmensen van oefenpotjes naar huis reed?
Over gelul gesproken zeg, het gaat niet zozeer om die wedstrijd tegen een satelietclub zonder slagkracht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:54 schreef joers1 het volgende:
[..]
...en ditzelfde riedeltje stak je vast ook af toen publiekslieveling Been zn eerste training afwerkte? Wat een populistisch gelul zeg!!
Kom op zeg...Feijenoord staat na nota bene 1 lullig wedstrijdje, tegen je eigen satellietclub even bovenaan en meteen maken we van Koeman een topper die het allemaal ineens goed ziet?
En wat heeft dat er nou weer mee te maken, hij speelde toch gewoon een goede wedstrijd in het Feyenoord-shirt, dat mag dan toch gewoon gemeld worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:57 schreef joers1 het volgende:
[..]
Fer? Was dat niet die jongen die van alle kanten door jullie werd bedreigd??? Die onder begeleiding van beveiligingsmensen van oefenpotjes naar huis reed?
Knap hoor zo'n conclusie na 1 wedstrijd. Over gelul gesproken zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Over gelul gesproken zeg, het gaat niet zozeer om die wedstrijd tegen een satelietclub zonder slagkracht.
Je ziet gewoon (zeker de Feyenoorder die het echt volgt) nu al meer systeem, logica op trainingen, coaching en lef van spelers in dit Feyenoord als in dat onder Been en dat zegt alles over Been en niet zozeer veel over Koeman want dergelijke zaken zouden normaal moeten zijn bij een profclub en geen geweldige prestaties van een trainer.
Been heeft gewoon gefaald bij Feyenoord, jammer voor ons, voor hem en voor de club maar het is gewoon zo.
Dat is jammer...maar nu, na 1 wedstrijden, dergelijke onzin roepen, dat Koeman het zo goed ziet is natuurlijk zwaar voorbarig! Zoals ik al zei...die Halelujah-stemming, was er ook bij de komst van jullie eigen Been...en we weten allemaal hoe "succesvol" dat is verlopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Been heeft gewoon gefaald bij Feyenoord, jammer voor ons, voor hem en voor de club maar het is gewoon zo.
[..]
Been is ruim 2 seizoenen Feyenoord trainer van Feyenoord geweest hoor..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Knap hoor zo'n conclusie na 1 wedstrijd. Over gelul gesproken zeg.
Koeman een gefaalde trainer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:40 schreef joers1 het volgende:
[..]
Koeman is vooralsnog een gefaalde trainer
Daar kan ik me echt niet in vinden, speelde erg gedreven en knokte voor iedere bal. Ik bewonder zijn instelling juist nu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:12 schreef Maastoren het volgende:
Was weer een prima dag. Het bier smaakte goed en het voetbal ging nergens over. 3 punten en daar doen we het voor. Fer moet zsm optiefen. Voetballend niks op aan te merken maar je ziet gewoon aan 'm dat het hem allemaal geen fuck kan schelen.
Ik zie het al voor me dat de hele selectie onder de blauwe plekken zit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo kennen we hem weer.quote:De Guzman 'forceert' transfer: 'Voetbal is een bedrijf, ik ben een product'
Bij Real Mallorca verkeert men nog immer in onzekerheid over de continuïteit van Jonathan de Guzman. De middenvelder had vrijdagmorgen een kort onderhoud met grootaandeelhouder Lorenzo Serra Ferrer en liet na afloop weten dat hij ook komend seizoen voor de eilandclub zou spelen. In de middag gaf de ex-Feyenoorder echter aan dat het geïnteresseerde Villarreal een geweldige uitdaging zou zijn. "Villarreal heeft een grote naam in Spanje en in heel de wereld. Ik hoop echt dat het doorgaat."
Real Mallorca hoopt in ieder geval dat de 23-jarige De Guzman niet in opstand komt. Los Bermellones hebben net een dergelijke situatie met de Kameroener Pierre Webó achter de rug en stemden uiteindelijk in met zijn vertrek naar het Turkse Eskisehirspor. "Het is fifty-fifty", vertelde De Guzman aan IB3 Televisió. "Het hangt af van een akkoord tussen de clubs. Als ze niet tot overeenstemming komen, dan blijf ik." Het bestuur van Mallorca houdt vast aan de transferclausule van twaalf miljoen euro, terwijl het eerste bod van Villarreal 'slechts' zes miljoen euro bedroeg.
De starre houding van Real Mallorca jegens Villarreal heeft te maken met het feit dat de eilandbewoners vorig jaar hun Europese plek kwijtraakten vanwege de financiële malaise en Villarreal daarvan profiteerde. De keramiekclub kwam er zelfs openlijk voor uit dat Mallorca geen recht had op deelname aan Europees voetbal. De Guzman kreeg een jaar geleden van Serra Ferrer echter te horen dat men medewerking zou verlenen aan een transfer indien het voor beide partijen interessant zou zijn. Niemand op Mallorca had echter gedacht dat Villarreal met concrete interesse zou komen. In Vila-real is het shirt met rugnummer 8 voor De Guzman vrijgehouden.
"Ik weet dat de onderlinge verhoudingen niet goed zijn", beseft De Guzman. "Maar voetbal is een bedrijf en ik ben een product." Voor Villarreal lijkt er hoe dan ook niets anders op te zitten dan aan de transferclausule van twaalf miljoen euro te voldoen, wil men de geboren Canadees daadwerkelijk als opvolger van Santi Cazorla aantrekken. Intussen hoopt Real Mallorca met zaakwaarnemer Jan de Visser tot een akkoord te komen over een nieuw contract. Indien hij overstag gaat, wordt de middenvelder met een jaarsalaris van ongeveer een miljoen euro de meest verdienende speler van het team van Michael Laudrup. Het huidige contract loopt medio 2013 af.
Supporters zoals jijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:12 schreef Maastoren het volgende:
Was weer een prima dag. Het bier smaakte goed en het voetbal ging nergens over. 3 punten en daar doen we het voor. Fer moet zsm optiefen. Voetballend niks op aan te merken maar je ziet gewoon aan 'm dat het hem allemaal geen fuck kan schelen.
Bericht is van Voetbalzone.... lekker betrouwbaar dusquote:
Fer speelde aardig, was ook duidelijk de beste man op het veld, maar dat was niet moeilijk aangezien Excelsior en de rest van Feyenoord belachelijk slecht speelde ..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
Fer speelde belachelijk goed. Liever een jaar erbij dan voor een spotprijsje weg. Dat heeft MvG zeker wel goed gezien. Misschien, heel misschien, als we voor de volle 100% achter hem en heel Feyenoord gaan staan, dan tekent hij misschien nog wel bij. Ik kan me niet voorstellen dat Fer zo'n Guzmannetje is.
Let's face it, dat gaat niet gebeuren. Feijenoord heeft niet alleen de trouwste en fanatiekste supporters van Nederland, maar ook de allerdomste supporters van Nederland. Die cokesnuivende klapjosti's zijn gewoon het gezwel van Feijenoord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
Fer speelde belachelijk goed. Liever een jaar erbij dan voor een spotprijsje weg. Dat heeft MvG zeker wel goed gezien. Misschien, heel misschien, als we voor de volle 100% achter hem en heel Feyenoord gaan staan, dan tekent hij misschien nog wel bij. Ik kan me niet voorstellen dat Fer zo'n Guzmannetje is.
Idd, ik heb alleen de samenvatting gezien, maar daar zaten toch een paar mooie acties tussen die ik al lange tijd niet meer heb gezienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Fer speelde aardig, was ook duidelijk de beste man op het veld, maar dat was niet moeilijk aangezien Excelsior en de rest van Feyenoord belachelijk slecht speelde ..
Je snapt het niet omdat we waarschijnlijk wat ouder en volwassener bent en verder kijkt dan je neus lang is. Veel van dat soort gassies, zijn niet zo volwassen en denken alleen maar aan extra speeltjes. Ik ken Fer niet zo goed, maar hij zou best ook zo kunnen denken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik snap het sowieso niet, maar dat komt misschien omdat ik echt een Feyenoord supporter ben. Fer kan zich onsterfelijk maken door 1 of 2 jaar nog voor ons te spelen, dit jaar uit het dal te halen, volgend jaar met versterkingen weer terug in de top spelen en dan met een megatransfer vertrekken naar een grote club.
Het zal allemaal wel. Zat jij gister ook in het stadion om Feyenoord te steunen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:33 schreef eight het volgende:
[..]
Supporters zoals jijDíe zijn het grootste probleem van Feijenoord.
Zolang hij blijft spelen zoals hij gisteren deed mag hij van mij zo ongeïnteresseerd doen als hijzelf wil.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Zat jij gister ook in het stadion om Feyenoord te steunen?
Ik heb heel de wedstrijd op Fer zitten letten maar de desinteresse straalt er vanaf. Zoals ik al eerder zei: voetballend niks op aan te merken maar je ziet gewoon dat het hem allemaal niks meer kan schelen. En wat was dat Excelsior slecht zeg. Als ik gister had meegedaan was ik de uitblinker geweest.
Ach ja, die gozer heeft dikke schijt en 0 respect voor club en aanhang, maar zolang hij een beetje aardig balt tegen Excelsior is er niks aan de hand. Verkopen en oprotten ermee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zolang hij blijft spelen zoals hij gisteren deed mag hij van mij zo ongeïnteresseerd doen als hijzelf wil.
Zal er toch eerst een fatsoenlijk bod moeten komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ach ja, die gozer heeft dikke schijt en 0 respect voor club en aanhang, maar zolang hij een beetje aardig balt tegen Excelsior is er niks aan de hand. Verkopen en oprotten ermee.
Dan heb je waarschijnlijk in al die andere wedstrijden niet op hem zitten letten, want dat is altijd al zo geweest. Dat is gewoon zijn speelstijl.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. Zat jij gister ook in het stadion om Feyenoord te steunen?
Ik heb heel de wedstrijd op Fer zitten letten maar de desinteresse straalt er vanaf. .
Nee dat is niet zijn speelstijl. Het is z'n houding. 'Vroeger' straalde hij plezier uit, nu doet 'ie wel z'n best maar z'n uitstraling zegt "wat doe ik hier?"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk in al die andere wedstrijden niet op hem zitten letten, want dat is altijd al zo geweest. Dat is gewoon zijn speelstijl.
Wat denk je nou zelf man? Ontwikkelingen van de laatste maand zullen hem heus wel iets doen, dat je dat zelf niet kunt bedenkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee dat is niet zijn speelstijl. Het is z'n houding. 'Vroeger' straalde hij plezier uit, nu doet 'ie wel z'n best maar z'n uitstraling zegt "wat doe ik hier?"
Hij heeft er zelf om gevraagd. Van mij mag hij nog 100 keer harder aangepakt worden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf man? Ontwikkelingen van de laatste maand zullen hem heus wel iets doen, dat je dat zelf niet kunt bedenken
Gaat hij daarvan dan beter spelen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf om gevraagd. Van mij mag hij nog 100 keer harder aangepakt worden.
Nee. Maar dat misschien dringt dan tot hem door dat je bepaalde uitlatingen beter niet kunt doen. Dat je hogerop wil begrijp ik ook wel maar doe dat dan wel op een nette manier. Op dat gebied waardeer ik hoe Wijnaldum een soortgelijke situatie heeft aangepakt. Fer wandelt straks doodleuk gratis de deur uit en claimt wel een echte Feyenoorder te zijn. HAHAquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat hij daarvan dan beter spelen?
Fer kiest voor zijn eigen ambities en niet voor clubliefde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee. Maar dat misschien dringt dan tot hem door dat je bepaalde uitlatingen beter niet kunt doen. Dat je hogerop wil begrijp ik ook wel maar doe dat dan wel op een nette manier. Op dat gebied waardeer ik hoe Wijnaldum een soortgelijke situatie heeft aangepakt. Fer wandelt straks doodleuk gratis de deur uit en claimt wel een echte Feyenoorder te zijn. HAHA
Genoeg over die flapdrol. Ik ga er geen energie meer aan verspillen.
Blijf het raar vinden dat dat plan van 'eerst nog verhuren aan Feyenoord' ineens van de baan was toen. Zonde voor ons, en voor hem ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:55 schreef Paul-89 het volgende:
Luc heeft toch nog 15 min. speeltijd gekregen in de SuperCup tegen Milan. Alleen jammer dat hij als een veredelde rechtsbuiten moest spelen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:50 schreef Nober het volgende:
Geweldig dat Feijenoord kampioen is na 1 wedstrijd in de nieuwe competitie, hopelijk hebben jullie het gevierd gisterenavond en nacht en vanmorgen en vanmiddag.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:50 schreef Nober het volgende:
Geweldig dat Feijenoord kampioen is na 1 wedstrijd in de nieuwe competitie, hopelijk hebben jullie het gevierd gisterenavond en nacht en vanmorgen en vanmiddag.
Hij is wel leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie supporters hadden problemen met de teletekst-functie op hun televisie en moesten noodgedwongen naar de Arena.
Whehequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie supporters hadden problemen met de teletekst-functie op hun televisie en moesten noodgedwongen naar de Arena.
Lijkt me een betere inschatting ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Is dit niet de poll "Van Welke Club Bent U Fan"?
Ze moeten jouw UI op het stadion van Vitesse schilderen.quote:
Hoe oud ben je ventje? Weet je moeder wel dat je hier speelt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:50 schreef Nober het volgende:
Gelukkig ben je naast een pessimist ook een realist.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef voice-over het volgende:
Gewonnen van een degradatiekandidaat. Dat is de missie voor Feyenoord dit jaar: alle wedstrijden tegen de directe concurrenten (Excelsior, VVV, De Graafschap, RKC, NAC en NEC) winnen. Dan stel je plaats 12 veilig en kan je je eventueel nog richten op plaats 10. Dat is de manier om degradatie te vermijden, wat de sportieve hoofddoelstelling van dit seizoen zal zijn.
De wedstrijd van gisteren bevestigd de sportieve armoede van Feyenoord. De drie punten zijn meegenomen, maar het moet nu toch voor iedereen duidelijk zijn dat Feyenoord niet in het linkerrijtje thuis hoort, en dat doelstellingen in de richting van de vierde plaats echt volslagen idioot zijn.
Even TT-819 vastleggen voor het nageslachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog steeds bovenaan hoor.Ajax 10e.
Al gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef JochemP het volgende:
[..]
Even TT-819 vastleggen voor het nageslacht
Ultiem zou zijn als we kampioen worden en CL halen. Blijft Fer ook gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig ben je naast een pessimist ook een realist.
Ja, of als Twente degradeert. Fer in de eerste divisiequote:Op zondag 7 augustus 2011 00:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ultiem zou zijn als we kampioen worden en CL halen. Blijft Fer ook gelijk
Ik ben waarschijnlijk de enige realist in dit topic. De huidige selectie is te zwak om een reeks van overwinningen neer te zetten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig ben je naast een pessimist ook een realist.
Nogmaals:quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vond jij 'm goed dan vriend
Ajax heeft nog niet gespeeld
Jij snapt hem niet hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:17 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet he
Sarcasme behoort over het algemeen wel enige vorm van humor te bevatten, die was ver te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hebben ze het fantastisch gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:15 schreef Lastpost het volgende:
Mochten we wel aan het eind van het seizoen dichter bij plek 4/5 staan als bij plek 9/10 in punten heeft de technische staf en het team het gewoon goed gedaan.
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Tuurlijk voor Feyenoord begrippen hebben we een matige ploeg, maar de (meeste) concurrenten vind ik echt niet beduidend beter. En dan heb ik het dus over alles onder PSV, Ajax, Twente en Az. Groningen, Roda, en (kwalitatief gezien)Heerenveen zijn nogal wel aardig maar dan houd het echt wel op hoor. Zo'n Utrecht bijvoorbeeld waar niks meer van over is moeten we daar dan bang voor zijn als Feyenoord zijnde?quote:[b]Op zondag 7 augustus 2011 10:15 schreef Lastpostwant we moeten realistisch zijn en beseffen dat we voetballend sowieso flink onderdoen voor het merendeel van de teams in de Eredivisie.
De selectie van Feyenoord is veel slechter dan vorig jaar (veel minder scorend vermogen) maar de trainer is beter. Met veel geluk zullen we weer 10e eindigen maar een 14e plek is realistischer. Met Been gingen we degraderen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Tuurlijk voor Feyenoord begrippen hebben we een matige ploeg, maar de (meeste) concurrenten vind ik echt niet beduidend beter. En dan heb ik het dus over alles onder PSV, Ajax, Twente en Az. Groningen, Roda, en (kwalitatief gezien)Heerenveen zijn nogal wel aardig maar dan houd het echt wel op hoor. Zo'n Utrecht bijvoorbeeld waar niks meer van over is moeten we daar dan bang voor zijn als Feyenoord zijnde?Die Feyenoord kan als alles meezit zomaar 5e eindigen, maar als alles tegenzit ook zomaar onderin de middenmoot heb behalen van play-offs lijkt me op dit moment dan ook een reële doelstelling. Je moet de lat niet te hoog leggen maar ook zeker niet te laag.
quote:'Als wij in de Kuip speelden, ging het jaren achter elkaar hetzelfde. Dan waren we heer en meester, tot iemand van ons er eentje van Feyenoord voor zijn schenen schopte. Opeens stond dan dat prachtige, veelkoppige monster op, op de tribunes. Dan begon dat hele stadion te brullen en te schudden. En dan dacht ik: Wie gaot d’r an. Gingen we toch weer de boot in.'
- Joop Munsterman, voorzitter FC Twente, 14 mei 2011 -
Welke ploegen zijn dan wel echt duidelijk sterker geworden tov vorig jaar? Zo'n beetje welke ploeg is er op achteruit gegaan hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:04 schreef voice-over het volgende:
[..]
De selectie van Feyenoord is veel slechter dan vorig jaar (veel minder scorend vermogen) maar de trainer is beter. Met veel geluk zullen we weer 10e eindigen maar een 14e plek is realistischer. Met Been gingen we degraderen.
Bijna geen enkele ploeg heeft het probleem dat ze totaal geen scorend vermogen hebben en wij wel, dan ga je het erg lastig krijgen. Zo simpel ligt het momenteel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke ploegen zijn dan wel echt duidelijk sterker geworden tov vorig jaar? Zo'n beetje welke ploeg is er op achteruit gegaan hoor.
Ik ook ja. Er klopt gewoon iets nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Wijnaldum in een PSV shirt, ik vind hetnog even wennen
Zo kennen wij die overschatte speler weer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef Caland het volgende:
Ik zag hem alweer door 5 man proberen te gaan met z'n kop omlaag.
Ik ook... al heb ik de haat richting Ajax altijd al overdreven gevonden. PSV verdient gewoon een kutseizoen, met z'n gemeentesponsoring... wij motten elk dubbeltje omdraaien met alle (sportieve) gevolgen van dien, terwijl in Eindhoven enkel 't handje opgehouden hoeft te worden. Wat nou schuld?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
Ik merk zelfs dat ik bijna leuker vind om PSV op de kloten te zien krijgen dan onze vrienden uit Duivendrecht.
Komen ze vanzelf wel achter.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:19 schreef Dekatria het volgende:
Dattie dan ook nog met 10 speelt is dan ook weer zo saillant
Niet overdrijven hequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
Ik merk zelfs dat ik bijna leuker vind om PSV op de kloten te zien krijgen dan onze vrienden uit Duivendrecht.
Veel plezier ermee he PSV.quote:PSV opende het Eredivisieseizoen met een 3-1 uitnederlaag tegen AZ. Aankoop Georginio Wijnaldum neemt de verantwoordelijkheid voor het verlies op zich.
'Ik neem mezelf erg kwalijk dat we hier verloren hebben', was de aanvallende middenvelder hard voor zichzelf na afloop van de wedstrijd op Eredivisie Live. 'Als ik de ballen erin schiet was er niets aan de hand geweest.'
De van Feyenoord overgekomen Wijnaldum kreeg twee uitstekende kansen, maar schoot in kansrijke positie over en faalde oog-in-oog met AZ-goalie Esteban. 'We begonnen de eerste helft niet scherp genoeg, veel te slap. Daardoor konden zij makkelijker voetballen. We kregen wel kansen, maar maakten ze niet af. AZ deed dat wel met de kansen die zij kregen.'
Helemaal mee eens. PSV verdient een ellendig lang seizoen. Die competitievervalsers met hun gemeentelijke subsidie mogen van mij verrekken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ook... al heb ik de haat richting Ajax altijd al overdreven gevonden. PSV verdient gewoon een kutseizoen, met z'n gemeentesponsoring... wij motten elk dubbeltje omdraaien met alle (sportieve) gevolgen van dien, terwijl in Eindhoven enkel 't handje opgehouden hoeft te worden. Wat nou schuld?
Zum kotsen, dat is het.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik ook... al heb ik de haat richting Ajax altijd al overdreven gevonden. PSV verdient gewoon een kutseizoen, met z'n gemeentesponsoring... wij motten elk dubbeltje omdraaien met alle (sportieve) gevolgen van dien, terwijl in Eindhoven enkel 't handje opgehouden hoeft te worden. Wat nou schuld?
Zum kotsen, dat is het.
Hou toch eens op met die onzin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:43 schreef voice-over het volgende:
Helemaal mee eens. PSV verdient een ellendig lang seizoen. Die competitievervalsers met hun gemeentelijke subsidie mogen van mij verrekken.
PSV zonder overheidssteun: dik in de schulden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:21 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Hou toch eens op met die onzin.
Die nieuwe spelers van PSV zijn gewoon betaald van de opbrengst van oa Dzsudzsák en Affelay.
Alleen deze 2 leverde PSV al 17M op, dus waarom jullie telkens liggen te huilen over subsidies ontgaat mij volledig.
Als PSV die staatssteun niet had gehad hadden ze die spelers ook nooit kunnen kopen, maar was dat geld gewoon naar de schulden gegaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:21 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Hou toch eens op met die onzin.
Die nieuwe spelers van PSV zijn gewoon betaald van de opbrengst van oa Dzsudzsák en Affelay.
Alleen deze 2 leverde PSV al 17M op, dus waarom jullie telkens liggen te huilen over subsidies ontgaat mij volledig.
Meen je nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
Immers geeft min of meer aan dat de clubs bijna rond zijn, of ik interpreteer zijn woorden totaal verkeerd.
Overheidssteun? Ze hebben er gewoon wat tegenover moeten stellen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
PSV zonder overheidssteun: dik in de schulden.
PSV met overheidssteun: voor ¤17 miljoen aan nieuwe spelers.
Discussie gesloten.
quote:
Nouja, op de vraag of er nog nieuws was reageerde hij een beetje bot met: dat is aan de ADO directie om mee naar buiten te komen.quote:
Snel verder kijken dus.quote:ADO wijst eerste Feyenoord-bod op Immers af.
Feyenoord heeft zaterdagavond een officieel bod uitgebracht op Lex Immers. ADO Den Haag vond dat bod echter veel te laag en verwacht er ook in de toekomst niet uit te komen met de Rotterdammers.
“Er is gisteravond overleg geweest en toen heeft Feyenoord een bod gedaan”, geeft ADO-coach Maurice Steijn toe in gesprek met Eredivisie Live. “Feyenoord heeft geen tweede bod gedaan. Het verschil tussen vraag en aanbod was heel erg groot.”
ADO vraagt naar verluidt vijf miljoen euro van Feyenoord, terwijl de Rotterdamse club voldoende dacht te hebben aan één miljoen euro. “Het verschil is inderdaad heel groot. Ik hoop dat het ook zo blijft, want dan blijft Lex bij ons”, aldus Steijn.
Jongens doe eens niet zo hypocriet, wij zijn wel de laatste die mogen klagen over de hulp die PSV nu krijgt. Feijenoord heeft in het verleden geld GESCHONKEN gekregen van het Rijk, gratisgeld wat nooit wordt terugbetaald. Bij PSV betreft het daarintegen om een LENING icm verkoop van grond.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV die staatssteun niet had gehad hadden ze die spelers ook nooit kunnen kopen, maar was dat geld gewoon naar de schulden gegaan.
Sowieso schandalig dat een gemeente meehelpt om een club in de top te houden, als het nou ging om een dreigend faillissement kan ik me er nog wel wat bij voorstellen.
quote:Feyenoord/De Kuip: 2,27 miljoen euro
Het Rijk heeft in 1993 5 miljoen gulden verstrekt voor de renovatie van De Kuip. Een jaar ervoor, in 1994, stond de gemeente Rotterdam garant voor een lening om de Kuip te moderniseren. Maar sinds het stadion is ondergebracht in een aparte NV is die garantstelling opgeheven.
Feyenoord heeft wel een bijdrage van de gemeente gekregen voor het vieren van zijn jubileumfeest. Bovendien huurt de club sportvelden van de gemeente.
Inmiddels zijn er plannen voor een nieuw stadion onder de werknaam Nieuwe Kuip. Deze nieuwe voetbaltempel zou in 2017 gereed moeten zijn, dus voor het WK in 2018 dat Nederland graag wil organiseren. Mocht het nieuwe stadion er komen, dan zal de gemeente hoogst waarschijnlijk financieel bijdragen. Het college heeft wel al gezegd te verwachten dat dan ook het Rijk en het bedrijfsleven een bijdrage zullen leveren.
Je weet dat itt de situatie in Eindhoven de Kuip niet van Feyenoord is? Alles wat te maken heeft met de Kuip staat dus los van de club zelf.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:57 schreef eight het volgende:
[..]
Jongens doe eens niet zo hypocriet, wij zijn wel de laatste die mogen klagen over de hulp die PSV nu krijgt. Feijenoord heeft in het verleden geld GESCHONKEN gekregen van het Rijk, gratisgeld wat nooit wordt terugbetaald. Bij PSV betreft het daarintegen om een LENING icm verkoop van grond.
[..]
Precies. Al zou het wel weer typisch Feyenoord zijn om gewoon 3,5 mln neer te leggen voor Lexie Immers. En er dan in de winterstop achter komen dat het toch geen spits isquote:
De Kuip is niet van Feyenoord. Daarnaast representeert De Kuip vermogen en heeft De Kuip al meerdere malen de gemaakte kosten opgebracht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:57 schreef eight het volgende:
[..]
Jongens doe eens niet zo hypocriet, wij zijn wel de laatste die mogen klagen over de hulp die PSV nu krijgt. Feijenoord heeft in het verleden geld GESCHONKEN gekregen van het Rijk, gratisgeld wat nooit wordt terugbetaald. Bij PSV betreft het daarintegen om een LENING icm verkoop van grond.
[..]
Beter doen wij niet aan dat soort jodenpraktijken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:35 schreef Lastpost het volgende:
Laten we nu ook maar eens gehaaid doen zou ik zeggen, Lex even uitnodigen en vertellen wat je plannen met hem zijn en dan gewoon het bod met 2 ton verhogen.
Lex boos, Ado beledigd en Feyenoord in de leunstoel afwachten hoe Lex verder reageert.
Feyenoord moet eens niet zo braaf doen, je hebt nu eens een speler die graag naar de club komt, laat hem intern maar eens oorlog maken voor zijn 'droom' transfer.
Extra salaris doet wonderen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef Marktplaatsman het volgende:
Snap niet dat Lex Immers weg wil. Vooral als je hele rug in het teken van ADO den haag staat.
Feyenoord is voor hem Ado in het kwadraat. Alles is groter, mooier en beter. Behalve het voetbal Ik snap het wel. 1 miljoen is ruim voldoende, beter wordt het niet meer dan 2.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef Marktplaatsman het volgende:
Snap niet dat Lex Immers weg wil. Vooral als je hele rug in het teken van ADO den haag staat.
Helemaal mee eens. PSV zou een rechterrijtje kandidaat geweest zijn zonder de steun van de gemeente want met die steun zijn ze in staat hun beste spelers te behouden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV die staatssteun niet had gehad hadden ze die spelers ook nooit kunnen kopen, maar was dat geld gewoon naar de schulden gegaan.
Sowieso schandalig dat een gemeente meehelpt om een club in de top te houden, als het nou ging om een dreigend faillissement kan ik me er nog wel wat bij voorstellen.
Inderdaad. Vandaag ook weer twee keer van dichtbij gemist. Verbaast me niets, deed 'ie bij Feyenoord ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. PSV zou een rechterrijtje kandidaat geweest zijn zonder de steun van de gemeente want met die steun zijn ze in staat hun beste spelers te behouden.
Maar goed, wij Feyenoorders lachen ons een kriek. Wij hebben 5 miljoen van PSV gekregen voor een speler die nog maar 1 jaar onder contract stond en die het echt niet gaat maken in de top.
Ja je zit zeker wel goed in de buurt. Met die spits hebben we inderdaad gewoon een groot probleem. Dit kan niet opgelost worden met Immers, het is wel een leuke speler om erbij te hebben, iemand met een beetje diepgang en kracht. Maar als we Immers halen hebben we nog steeds geen spits, dan hebben we alsnog een type Dost nodig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk kunnen we wat potten breken tegen Roda. Hoewel ik Roda wel goed vond spelen met 10 man tegen Groningen denk ik zeker wel dat we kunnen winnen van Roda. Het probleem zit hem zaterdag denk ik wederom in het scorend vermogen.
Opzich is ons middenveld best wel redelijk goed. Fer is sterk aan de bal, en fysiek brengt ie ook het nodige mee. Onze controleur El Hamadi toont ook goede inzet vind ik, ik verwacht veel van hem zaterdag. Verder hebben we nieuwkomer en tevens held Clasie. Die jongen is echt nog hartstikke jong en onervaren, maar toch krijg ik het idee dat ie wel makkelijk mee kan. Hij gaf her en der wel goede passes.
Helaas ontbreekt het ons echt aan een killer spits. Er is nog weinig van Fernandez te zeggen, hij loopt immers 1 op 1, maar ik verwacht geen 15 doelpunten van hem dit seizoen
Ik denk als we nog een goede, sterke spits aan weten te trekken (only god knows van welk geld) dan moet het linkerrijtje wel haalbaar zijn. Komt er geen spits bij dan ben ik toch bang dat het het rechter rijtje zal worden.
Wat denken jullie?
Oke, jammer dan. 1 miljoen is meer dan genoeg voor Immers. Gewoon verder kijken inderdaad. 5 miljoen voor Immersquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter doen wij niet aan dat soort jodenpraktijken.
Nee, wanneer was dat dan ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:12 schreef Antaris het volgende:
Wie heeft het programma gezien: Hoe is het toch met... Ulrich van Gobbel?
Wat een toffe peer.
http://player.omroep.nl/?aflID=12594697&silverlight=true vanaf 17:40 ongeveerquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee, wanneer was dat dan ?
De goeie ouwe tijd van begin jaren 90![]()
Ik heb medelijden met de jonkies die dat niet hebben meegemaakt.
Maar goed, hoe bagger het momenteel ook is, toch kijk ik uit naar zaterdagavond. De sfeer in de Kuip zeker tijdens avondwedstrijden maakt toch een hoop goed.
Zaken doen prima, en het liefst zo hard mogelijk. Maar wel netjes blijven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef nostra het volgende:
[..]Nee, zakendoen is niet nodig hoor. Gewoon betalen wat er op het prijskaartje staat!
Er lijkt me niet veel mis met het uitspelen van een speler die hierheen wil komen tegen zijn club, die een totaal achterlijke transfersom voor ogen heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zaken doen prima, en het liefst zo hard mogelijk. Maar wel netjes blijven.
Ik vrees dat Clasie toch echt door de mand gaat vallen fysiek en ik ben met name geschrokken van de vorm van de verdediging (De Vrij en Vlaar, Ramsteijn doet het boven verwachting goed). Ik denk dat je gewoon veel overlopen zal worden als een tegenstander voldoende pressie zet en wij daar simpelweg te weinig ervaring en kwaliteit tegenover kunnen zetten. Roda thuis is dan misschien nog wel te doen ook, die 'durven' vaak niet; uit zal het hetzelfde scenario als vorig jaar worden en thuis tegen een Groningen of Utrecht geloof ik er ook niet in.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:03 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk kunnen we wat potten breken tegen Roda. Hoewel ik Roda wel goed vond spelen met 10 man tegen Groningen denk ik zeker wel dat we kunnen winnen van Roda. Het probleem zit hem zaterdag denk ik wederom in het scorend vermogen.
Opzich is ons middenveld best wel redelijk goed. Fer is sterk aan de bal, en fysiek brengt ie ook het nodige mee. Onze controleur El Hamadi toont ook goede inzet vind ik, ik verwacht veel van hem zaterdag. Verder hebben we nieuwkomer en tevens held Clasie. Die jongen is echt nog hartstikke jong en onervaren, maar toch krijg ik het idee dat ie wel makkelijk mee kan. Hij gaf her en der wel goede passes.
Helaas ontbreekt het ons echt aan een killer spits. Er is nog weinig van Fernandez te zeggen, hij loopt immers 1 op 1, maar ik verwacht geen 15 doelpunten van hem dit seizoen
Ik denk als we nog een goede, sterke spits aan weten te trekken (only god knows van welk geld) dan moet het linkerrijtje wel haalbaar zijn. Komt er geen spits bij dan ben ik toch bang dat het het rechter rijtje zal worden.
Wat denken jullie?
Ik heb nooit geweten dat Uli,s pa zelfmoord heeft gepleegd .quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:25 schreef nostra het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=12594697&silverlight=true vanaf 17:40 ongeveer
Lengte (ja erg makkelijk, maar hij is ook wel extreem klein) in combinatie met gebrek aan ervaring.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef Merkie het volgende:
Hoezo dat over Clasie? Hij is volgens mij fysiek juist relatief sterk.
Ach lengte....quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Lengte (ja erg makkelijk, maar hij is ook wel extreem klein) in combinatie met gebrek aan ervaring.
Hij heeft er al een jaar eredivisie opzitten, en Sneijder/Xavi/Iniesta zijn ook niet zo grootquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Lengte (ja erg makkelijk, maar hij is ook wel extreem klein) in combinatie met gebrek aan ervaring.
Wat dacht je van gewoon ff lekker niks kopen? Tot we weer gezond zijn, en dan goede versterkingen halen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:33 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Precies. Al zou het wel weer typisch Feyenoord zijn om gewoon 3,5 mln neer te leggen voor Lexie Immers. En er dan in de winterstop achter komen dat het toch geen spits is
Vond hem vorig seizoen bij Twente toch echt één van de zwakkere spelers.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
Stukje Twente gekeken vanmiddag maar dieTiendalli speelt daar ook aanzienlijk beter.
Mocht in eerste instantie ook weg deze zomer maar Co heeft hem blijkbaar willen behouden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond hem vorig seizoen bij Twente toch echt één van de zwakkere spelers.
Tussen de Twentespelers een van de zwakkeren wellicht. Kon op het niveau Feyenoord (dat toch aanzienlijk lager ligt) nauwelijks meekomen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vond hem vorig seizoen bij Twente toch echt één van de zwakkere spelers.
Het is een betere voetballer geworden sinds hij hier weg is gegaan. Of dat aan hem ligt of aan het verschil van trainen tussen Twente en Feyenoord is helaas niet na te gaan.quote:
Ergens wel vreemd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef Caland het volgende:
Gepasseerd station enzo. Tiendalli faalde hier, en hard.
Als we het over spelers gaan hebben die opbloeiden na hun periode in de Kuip zijn we in speelronde 34 nog bezig.
Zou je denken ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ergens wel vreemd.
Zou dan dus betekenen dat er hier iets mis is?
Kan zoveel oorzaken hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ergens wel vreemd.
Zou dan dus betekenen dat er hier iets mis is?
En of daar stappen gemaakt zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan zoveel oorzaken hebben.
Vind wel dat er tijden lang structureel iets mis zat met de stap van Varkenoord naar de Kuip. Daar is hard aan gewerkt, en enorm verbeterd.
Die druk blijft altijd groot bij Feyenoord. Er staan elke dag 100 man naar je te kijken op de training, media die in je nek hijgen. Dat heb je bij Twente of PSV niet hoor. Weet nog wel dat Wijnaldum voor het eerst meetrainde bij die boeren, mooie zomerdag. Staan er 3 man en een paardenkop langs de lijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En of daar stappen gemaakt zijn.
Ze zeggen altijd dat de druk om hier te presteren zo enorm groot is. Lijkt me juist niet.
Als er nou 1 publiek in Nederland niet verwend is![]()
Niet veeleisend maar wel zeer aanwezig. Tijdens de wedstrijd zelf is dat natuurlijk fantastisch, maar daar buiten lijkt het mij eerder ongewenst. Daarbij uit men zich snel negatief en is er veel wantrouwen naar de club toe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef Caland het volgende:
Dat bedoelt men ook meer met 'druk'. Het is ook een gecreëerd iets vanuit de media, die doen net alsof het Legioen zo ontzettend veeleisend is. Dat valt reuze mee hoor de laatste jaren. Maarja, blijkbaar verwarren ze hondstrouw met veeleisend.
Zeik niet en toon inzet, dan doe je het al prima. Zie Bahia.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:50 schreef eight het volgende:
[..]
Niet veeleisend maar wel zeer aanwezig. Tijdens de wedstrijd zelf is dat natuurlijk fantastisch, maar daar buiten lijkt het mij eerder ongewenst. Daarbij uit men zich snel negatief en is er veel wantrouwen naar de club toe.
Wanneer dan? Tuurlijk, ik heb hem ook vaak vervloekt. Maar verder dan dat is het nooit gegaan. Als in massaal uitfluiten ofzo,in tegendeel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
Bahia heeft anders genoeg stront over zich heen gehad door de jaren heen. Zeker ook van Het Legioen.
Maar door gewoon niet te zeiken en inzet te tonen uiteindelijk toch gewoon geliefd/gewaardeerd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
Bahia heeft anders genoeg stront over zich heen gehad door de jaren heen. Zeker ook van Het Legioen.
-Het lijkt me voor spelers een stuk prettiger als ze in alle rust naar een wedstrijd toe kunnen werken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
Zeer aanwezig, is dat negatief?
En het lijkt me ook niet heel vreemd dat er veel wantrouwen naar de club toe is als je je bedenkt in wat voor situatie we zijn gebracht. Om er maar even uit te gaan dat je het over de aanhoudende onrust hebt momenteel tussen 'die supportertjes' en de directie.
Maar zo zie je maar, je hoeft nog niet eens geweldig te kunnen voetballen om geaccepteerd te worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
Meh.
Meer een cultheld geboren uit pure armoede. Tussen de Luigi Bruinsen en de Tim de Clers van deze wereld ben je dat al snel.
Zeer matige speler, maar dat van nooit zeiken of ouwehoeren in de pers klopt wel.
Dan moet je gewoon lekker niet bij Feyenoord komen voetballen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef eight het volgende:
[..]
-Het lijkt me voor spelers een stuk prettiger als ze in alle rust naar een wedstrijd toe kunnen werken.
- Het wantrouwen is net zo begrijpelijk als onwenselijk. Het zou veel beter zijn als men niet continu wantrouwend reageert op elke stap die de directie, staf of spelers zetten.
Ik heb totaal niet de illusie dat spelers zich ook maar iets aantrekken van dat wat er afspeelt buiten de velden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef eight het volgende:
[..]
-Het lijkt me voor spelers een stuk prettiger als ze in alle rust naar een wedstrijd toe kunnen werken.
- Het wantrouwen is net zo begrijpelijk als onwenselijk. Het zou veel beter zijn als men niet continu wantrouwend reageert op elke stap die de directie, staf of spelers zetten.
Dat hij na 7 jaar nog moeite heeft met de Nederlandse taal zal hierbij ook wel een rol spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
Zeer matige speler, maar dat van nooit zeiken of ouwehoeren in de pers klopt wel.
Bullshit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
Dat hij na 7 jaar nog moeite heeft met de Nederlandse taal zal hierbij ook wel een rol spelen.
Daar ben ik het volledig mee oneens. Natuurlijk doet het hun wat als ze kritiek krijgen vd supporters, het zijn echt niet allemaal harteloze geldwolven. Ik heb de spelers vaak zat zien opveren als het Legioen achter hun ging staan. Het heeft gewoon met het ontbreken van kwaliteit te maken dat de spelers niet goed speelden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:02 schreef Caland het volgende:
Ik heb totaal niet de illusie dat spelers zich ook maar iets aantrekken van dat wat er afspeelt buiten de velden.
Net als dat ze slechter gaan spelen als je 'Gudde rot op' zingt ofzo, als dat zo zou zijn zou je omgekeerd ook moeten stellen dat ze ook veel vaker beter moeten gaan spelen door de steun die er wel is. En de laatste jaren hebben toch wel uitgewezen dat dat niet zo is
Spelers geven daar geen fuck om. Het enige wat ze boeit is het bedrag dat maandelijks op hun rekening wordt bijgeschreven.
Zaken die het bestuur aangaan natuurlijk niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet de illusie dat spelers zich ook maar iets aantrekken van dat wat er afspeelt buiten de velden.
Net als dat ze slechter gaan spelen als je 'Gudde rot op' zingt ofzo, als dat zo zou zijn zou je omgekeerd ook moeten stellen dat ze ook veel vaker beter moeten gaan spelen door de steun die er wel is. En de laatste jaren hebben toch wel uitgewezen dat dat niet zo is
Spelers geven daar geen fuck om. Het enige wat ze boeit is het bedrag dat maandelijks op hun rekening wordt bijgeschreven.
Daar heb je ook weer gelijk in. Over het algemeen zijn Brazilianen dan ook geen klagers, zeker vergeleken met Nederlanders.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
Bullshit.
Er zijn hele items geweest bij RTV Rijnmond over hem, hoe hij woonde, zijn hobbies, zijn link met Feyenoord. Alles. Het is gewoon echt een super sympathieke jongen die nooit klaagt of kankert.
Regelmatig de spelersbus opwachten? Gebeurt hooguit ééns in de paar jaar. Zoals na een historische 10-0 nederlaag, en toen was die bus nog leeg ook. Je kan ook alles willen overdrijven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zaken die het bestuur aangaan natuurlijk niet.
Maar dat regelmatig opwachten van de spelersbus of ze compleet de kanker in schelden daags na een nederlaag zal met name bij sommige jonge gasten best wel eens gevoelens van angst of intimidatie hebben opgeroepen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:09 schreef eight het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. Over het algemeen zijn Brazilianen dan ook geen klagers, zeker vergeleken met Nederlanders.
Wat ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:09 schreef eight het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. Over het algemeen zijn Brazilianen dan ook geen klagers, zeker vergeleken met Nederlanders.
Een jaar of 3 geleden was dat anders regelmatig zo. Periode Koeman/Verbeek praten we nu over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig de spelersbus opwachten? Gebeurt hooguit ééns in de paar jaar. Zoals na een historische 10-0 nederlaag, en toen was die bus nog leeg ook. Je kan ook alles willen overdrijven.
Hun salaris heeft hier toch niets mee te maken? Het zijn gewoon mensen van vlees en bloed die goed presteren onder steun en slecht presteren bij kritiek. Tel daarbij op dat ze nog allemaal jong zijn zonder eelt op hun ziel en je zult zien dat ze breken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:09 schreef Caland het volgende:
Kritiek hoort erbij. Je bent profvoetballer, krijgt er vorstelijk voor betaald en speelt voor één van de grootste clubs van Nederland met dito aanhang.
Als je daar niet tegen kan moet je maar lekker bij RKC gaan ballen ofzo.
Klopt, onder Koeman ook de spelersbus opgewacht nadat ik terugkwam van Ajax-Feyenoord, geweldig was datquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een jaar of 3 geleden was dat anders regelmatig zo. Periode Koeman/Verbeek praten we nu over.
Dus je mag gewoon geen kritiek leveren, omdat de heren dan wel eens wat slechter zouden gaan presteren. Mooie boel gaat dat worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:13 schreef eight het volgende:
[..]
Hun salaris heeft hier toch niets mee te maken? Het zijn gewoon mensen van vlees en bloed die goed presteren onder steun en slecht presteren bij kritiek. Tel daarbij op dat ze nog allemaal jong zijn zonder eelt op hun ziel en je zult zien dat ze breken.
Alleen op het veld ja. Hier zijn schwalbes/theater not done maar in Zuid Amerika ben je een held als het je lukt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat ?
Dat zijn echt de wijven onder de voetballers.
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat ?
Dat zijn echt de wijven onder de voetballers.
En ze hebben het altijd koud, en als ze op de bank zitten snapt de trainer er niets van, ze komen vaak te laat op trainingen en ook vakantie's willen ze zelf nog weleens verlengen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:14 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen op het veld ja. Hier zijn schwalbes/theater not done maar in Zuid Amerika ben je een held als het je lukt.
Nee dat was op een niet positieve manier. Ik weet de wedstrijden niet meer, is een poos geleden. Maar zo'n Wijnaldum heeft het wel meerdere keren meegemaakt .quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, onder Koeman ook de spelersbus opgewacht nadat ik terugkwam van Ajax-Feyenoord, geweldig was dat
Maar noem jij eens voorbeelden dan.
Natuurlijk is kritiek geven bij slechte prestaties normaal, maar je moet het natuurlijk niet overdrijven. Bij Feijenoord worden spelers compleet afgebrand en dat hakt er wel in bij die jonge gasten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:14 schreef Caland het volgende:
Dus je mag gewoon geen kritiek leveren, omdat de heren dan wel eens wat slechter zouden gaan presteren. Mooie boel gaat dat worden.
Topsportmentaliteit de plee in.
Onderbuikgevoelens die nergens op gebaseerd zijn. Als het zo regelmatig is als jij doet voorkomen moet je toch op z'n minst wel een paar voorbeelden kunnen noemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee dat was op een niet positieve manier. Ik weet de wedstrijden niet meer, is een poos geleden. Maar zo'n Wijnaldum heeft het wel meerdere keren meegemaakt .
Klopt, gemakkelijk zijn ze niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
En ze hebben het altijd koud, en als ze op de bank zitten snapt de trainer er niets van, ze komen vaak te laat op trainingen en ook vakantie's willen ze zelf nog weleens verlengen.
Dat gebeurt onderhand bij elke club. 2 seizoenen terug nog bij ADO en met bijna dezelfde selectie een jaar later kwalificeren ze zich voor Europa.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee dat was op een niet positieve manier. Ik weet de wedstrijden niet meer, is een poos geleden. Maar zo'n Wijnaldum heeft het wel meerdere keren meegemaakt .
Ja uitwedstrijden in die periode héquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens die nergens op gebaseerd zijn. Als het zo regelmatig is als jij doet voorkomen moet je toch op z'n minst wel een paar voorbeelden kunnen noemen.
Zelfs bij Heerenveen is het wel eens gebeurd inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat gebeurt onderhand bij elke club. 2 seizoenen terug nog bij ADO en met bijna dezelfde selectie een jaar later kwalificeren ze zich voor Europa.
Zo lang ze in de basis staan niet neequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:19 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt, gemakkelijk zijn ze niet.
Toch kritiek geven over de club, medespelers of trainers doen ze niet snel.
Klopt, ik kan me nog wel wat perikelen tussen Advocaat en Ronaldo herinneren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo lang ze in de basis staan niet nee
Ado noem je ook meteen wel iets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat gebeurt onderhand bij elke club. 2 seizoenen terug nog bij ADO en met bijna dezelfde selectie een jaar later kwalificeren ze zich voor Europa.
Bij Utrecht laten de supporters ook wel weten als ze ontevreden zijn. Training stilleggen enz.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ado noem je ook meteen wel iets.
Er zijn ook clubs waar dergelijke zaken nooit voorvallen is zoals een Twente en een PSV. En dan nog is er de manier waarop.
Hier is dat altijd zo extreem meteen, kanker-dit, kanker-dat. Het hoort er dan wel een beetje bij, sommige gasten zullen er minder goed tegen kunnen dan anderen.
Zelfde met het trainingsveld oplopen. Ook asociaal.
Eehhh?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:28 schreef eight het volgende:
Rumoerig is het altijd al geweest, maar vroeger werden de spelers meer 'gespaard' door de supporters. Kritiek ging naar de staf of bestuur en spelers werden meer in bescherming genomen.
Sinds Verbeek weg is zie je daar een omslag in. Nu krijgen de spelers ook vd supporters er flink van langs.
Nogmaals het gaat om de toon en de grimmige sfeer van de acties bij ons. Maar kennelijk begrijp jij dat niet en vind je het normaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij Utrecht laten de supporters ook wel weten als ze ontevreden zijn. Training stilleggen enz.
Wij zijn daarin echt niet uniek hoor.
Nietszeggend. Uitzonderingen zijn er altijd.quote:
Kankeren is toch Rotterdams ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om de toon en de grimmige sfeer van de acties. Maar kennelijk begrijp jij dat niet en vind je het normaal.
eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om de toon en de grimmige sfeer van de acties bij ons. Maar kennelijk begrijp jij dat niet en vind je het normaal.
Geeft alleen maar aan dat de kritiek van alle tijden is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:30 schreef eight het volgende:
[..]
Nietszeggend. Uitzonderingen zijn er altijd.
4 pelotons ME moeten inzetten voor een simpele demonstratie bij De Kuip is inmiddels ook Rotterdams.quote:
Tsja, er staan ook 4 pelotons ME bij Feyenoord-RKC. Iets met Nederlandse overspannenheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
4 pelotons ME moeten inzetten voor een simpele demonstratie bij De Kuip is inmiddels ook Rotterdams.
Bepaalde idioten zijn werkelijk tot alles in staat. En dat weten de spelers ook.
9 van de 10 keer is die ME inzet volledig misplaatst, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
4 pelotons ME moeten inzetten voor een simpele demonstratie bij De Kuip is inmiddels ook Rotterdams.
Bepaalde idioten zijn werkelijk tot alles in staat. En dat weten de spelers ook.
Omdat je hier altijd rekening moeten houden met het ergste. Als je zo'n wedstrijd verliest en er broeien al zaken zoals nu ook kan het zomaar weer compleet los gaan. Dat weet jij zelf heus wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, er staan ook 4 pelotons ME bij Feyenoord-RKC. Iets met Nederlandse overspannenheid.
Nogmaals, kritiek geven is niets mis mee. Het is meer de manier waarop het gebeurt. Nu zoeken de supporters telkens het randje van het toelaatbare op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:32 schreef Caland het volgende:
Geeft alleen maar aan dat de kritiek van alle tijden is.
Maarja, blijkbaar mag kritiek dus niet. Nota bene in één van de (misschien wel de) meest zwarte periodes in de historie van de club.
Nu wel ja, maar hoe vaak ik al niet complete legers ME voor de Kuip heb zien staan voor potjes tegen onbeduidende clubjes waar er niks aan de hand was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat je hier altijd rekening moeten houden met het ergste. Als je zo'n wedstrijd verliest en er broeien al zaken zoals nu ook kan het zomaar weer compleet los gaan. Dat weet jij zelf heus wel.
De ME komt alleen in actie als het fout gaat. Of als er weer stenen of vuurwerk gegooid worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is die ME inzet volledig misplaatst, maar dat is weer een andere discussie.
Ik sla deze discussie over, ik heb het liever over Feyenoord.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De ME komt alleen in actie als het fout gaat. Of als er weer stenen of vuurwerk gegooid worden.
En ja, op dat moment slaan ze inderdaad als malloten om zich heen ja.
Klopt en toch is het noodzakelijk. Er is geen burgemeester in Nederland die zijn baan op het spel gaat zetten door geen ME toe te wijzen aan een wedstrijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:35 schreef Paul-89 het volgende:
9 van de 10 keer is die ME inzet volledig misplaatst, maar dat is weer een andere discussie.
Ze kunnen het ook totaal niet inschatten die gasten. Ik denk dat het grootste deel van de ME hier ook echt een tyfushekel heeft (gekregen) aan Feyenoord-supporters.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar hoe vaak ik al niet complete legers ME voor de Kuip heb zien staan voor potjes tegen onbeduidende clubjes waar er niks aan de hand was.
Dat klopt ook wel, maar wat ik probeer te zeggen is dat dat van alle tijden is. Jij doet alsof het vroeger niet zo was, complete onzin. Ik ben zelf 22, maar als ik af en toe verhalen van die ouweheer van me aanhoor is wat ik nu meemaak echt kinderspel vergeleken met dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:37 schreef eight het volgende:
[..]
Nogmaals, kritiek geven is niets mis mee. Het is meer de manier waarop het gebeurt. Nu zoeken de supporters telkens het randje van het toelaatbare op.
Jij begint anders zelf de discussie over die ME hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik sla deze discussie over, ik heb het liever over Feyenoord.
Omdat veel van die burgemeesters er totaal geen verstand van hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt en toch is het noodzakelijk. Er is geen burgemeester in Nederland die zijn baan op het spel gaat zetten door geen ME toe te wijzen aan een wedstrijd.
Precies. Aboutaleb kan zich geen groot incident meer veroorloven na Hoek van Holland.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat veel van die burgemeesters er totaal geen verstand van hebben.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij begint anders zelf de discussie over die ME hoor.
Aboutaleb is echt een jood in hart en nieren. Die doet alles om de club/supporters te benadelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat veel van die burgemeesters er totaal geen verstand van hebben.
Ja uhm.... niet dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aboutaleb is echt een jood in hart en nieren.
De tijden zijn veranderd en elke generatie kent zijn zondes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef Caland het volgende:
Dat klopt ook wel, maar wat ik probeer te zeggen is dat dat van alle tijden is. Jij doet alsof het vroeger niet zo was, complete onzin. Ik ben zelf 22, maar als ik af en toe verhalen van die ouweheer van me aanhoor is wat ik nu meemaak echt kinderspel vergeleken met dat.
Ik weet nog bij die bekerfinale een jaar terug, dattie zei dat de Coolsingel 'niet geschikt was voor een huldiging'. Ik wist niet wat ik hoordequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aboutaleb is echt een jood in hart en nieren. Die doet alles om de club/supporters te benadelen.
Maar als er weer lekker gereld is bij het Zomercarnaval (zoals ook dit jaar) mag dat wel gewoon doorgaan. Hypocriete zak.
Wij zijn in ieder geval blij dat hij in Rotterdam zit en niet in Amsterdamquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik weet nog bij die bekerfinale een jaar terug, dattie zei dat de Coolsingel 'niet geschikt was voor een huldiging'. Ik wist niet wat ik hoorde
Geld in overvloed bij de club.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 08-08-2011 om 11:38:08Het eerste bod van #Feyenoord op Lex #Immers, bedroeg 1,9 miljoen euro. reageer retweet
Eens. 2 miljoen betalen voor die kerel, onze scouting zuigt echt..quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef Merkie het volgende:
Wat een mafkezen joh. Zowel bij Feyenoord als ADO.
Jullie hadden je ingelaten met dubieuze zakenlui, roei maar met die riemen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Eens. 2 miljoen betalen voor die kerel, onze scouting zuigt echt..
waarom niet gewoon Amoah halen voor 2 jaar ? Hij kost maar paar ton en verdient 5 ton bij NAC, beter dan Immersquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef Caland het volgende:
2 miljoen als eerste bod, en dan deze week nog om de tafel gaan zitten.
Ik vrees met grote vrezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |