Mwoh...het leek bij vlagen nergens op. Alleen zag ik er dit keer een systeem achter soms. Het loopt nog niet helemaal maar ik zie er al meer idee achter zitten dan onder Mario. Ik geef Koeman een paar extra bonuspunten aan kredietquote:
Zeker weten. Zijn marktwaarde is vandaag iig weer omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Begin toch wel te denken dat we Fer echt niet kunnen missen eigenlijk.
Precies ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef eight het volgende:
Ach, het belangrijkste is dat we gewonnen hebben. Zeker een aantal verontrustende dingen gezien, maar dat was te verwachten.
ninjaedit i seequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Geniet van de positie op de ranglijst mannen! Aan het einde van dit seizoen staan jullie bovenaan het rechter rijtje.
Eensquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh...het leek bij vlagen nergens op. Alleen zag ik er dit keer een systeem achter soms. Het loopt nog niet helemaal maar ik zie er al meer idee achter zitten dan onder Mario. Ik geef Koeman een paar extra bonuspunten aan krediet
Vond 'm idd erg sterk spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
Begin toch wel te denken dat we Fer echt niet kunnen missen eigenlijk.
De situatie is juist duidelijker geworden. Alleen verkopen voor een goed bedrag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Enchanter het volgende:
Vond 'm idd erg sterk spelen.
Moeilijke situatie voor Feijenoord , verkopen of niet
Niks moeilijke situatie. Hij mag weg, voor 5 miljoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vond 'm idd erg sterk spelen.
Moeilijke situatie voor Feijenoord , verkopen of niet
Ik begin het bijna eng te vinden hoevaak ik het met je eens benquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Ik zie het liefst (met dit materiaal) Biseswar en Fernandez als 'zwervende' naar binnen trekkende buitenspelers bij positiespel en (alle 3) scherp voor eventuele counters/passings door het midden en Cisse als sterk aanspeelpunt in de spits.
Cisse is gewoon te beperkt aan de zijkant, als ie centraal ook niet rendeert zou ik eens kijken of je hem kunt omscholen want als buitenspeler kun je nog beter Cabral laten staan.
Verder vond ik het voetballend bij vlagen in ieder geval herkenbaar, je kon zien wat de bedoeling was in veel gevallen en dat is even geleden zeg.
Heb er wel vertrouwen in dat Koeman die accenten/verbeteringen/aanpassingen kan in en doorvoeren, de gedachte is er, nu nog de uitvoering.
http://eredivisielive.nlquote:
Wat een kenner.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef heiden6 het volgende:
Commentator bij EL: dat het voor Feyenoord een moeilijk seizoen gaat worden, die open deur ligt voor de hand.
Zoiets moet groeien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:52 schreef Antaris het volgende:
Het heeft wel potentie, als ze maar als een team gaan spelen. Dat mis ik erg bij Feyenoord.
Net als vorig jaar zijn het alleen maar individuen.
Ging me meer om de verhaspeling.quote:
Persoonlijk vind ik Vlaar nog steeds een van de betere spelers van Feyenoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
Het tempo was al wat hoger dan ik vorig seizoen af en toe heb gezien, alleen De Vrij vond ik echt te traag in alles en te vaak het balletje terug.
Gezien het spel van vandaag denk ik dat we in deze beginfase weinig gaan winnen. Excelsior speelde zeer zwak waardoor we verdiend gewonnen hebben. Koeman en de ploeg hebben gewoon enkele weken achterstand opgelopen en zodra ze die hebben ingehaald zie ik wel kansen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:17 schreef Lastpost het volgende:
De wedstrijd zelf was niet geweldig, maar ik heb anderzijds ook niet het idee dat andere teams makkelijk van ons gaan winnen, zeker wanneer we defensief/bij balverlies 'terugschakelen' want van daaruit komen nog teveel kansen bij tegenstanders.
Mwah Excelsior speelde meer naar voren dan ik verwacht had. Ik had ze zwakker geacht gezien de spelers die daar vertrokken zijn. En ook gezien het programma denk ik dat in de eerste wedstrijden juist wel wat mogelijkheden liggen voor een goed aantal punten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:43 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien het spel van vandaag denk ik dat we in deze beginfase weinig gaan winnen. Excelsior speelde zeer zwak waardoor we verdiend gewonnen hebben. Koeman en de ploeg hebben gewoon enkele weken achterstand opgelopen en zodra ze die hebben ingehaald zie ik wel kansen.
Roda kan knap lastig worden ondanks dat ze een mindere selectie hebben tov vorig jaar. Heracles uit lijkt mij moeilijker als nu excelsior en Heerenveen wordt zwaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mwah Excelsior speelde meer naar voren dan ik verwacht had. Ik had ze zwakker geacht gezien de spelers die daar vertrokken zijn. En ook gezien het programma denk ik dat in de eerste wedstrijden juist wel wat mogelijkheden liggen voor een goed aantal punten.
Hij heeft er wel kijk op denk ik, maar ik betwijfel of hij een goede trainer is. Denk niet dat bijv. Schaken het leuk vindt om te horen dat hij "er geen klote van kan"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Johan Boskamp als trainer zou echt episch zijn geweest
Leuk voor Schaken, de waarheid is hard. Als je zo goed betaald krijgt mag je ook gewoon gaan rennen met je donder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft er wel kijk op denk ik, maar ik betwijfel of hij een goede trainer is. Denk niet dat bijv. Schaken het leuk vindt om te horen dat hij "er geen klote van kan".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |