probleem is dat juist links die revolutie wil aangaan en rechts zich over het algemeen lijf- en monddood houdt. zo zijn er ook veel nederlanders die de moord op fortyun nog steeds zien als iets wat wel ok was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als je als burgerbevolking het niet eens bent met bepaalde veranderingen in de wereld/eigen land heb je het recht deze tegen te houden, ook als dat een revolutie zou inhouden. Dát is democratie, niet om de vier jaar een vakje rood kleuren en daarmee de volgende toekomstige Shell-commisaris de tweede kamer inhelpen...
Wat zeg je nou ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat nou als je in nederland wilt blijven wonen en de cultuur van een jaar of 40 geleden wilt handhaven? ook maar vluchten?
of liever vechten en mensen die hier niet horen uitzetten?
nou...nou... Breivik is het voorbeel van een rechtse met grote bek die een revolutie wilt starten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
probleem is dat juist links die revolutie wil aangaan en rechts zich over het algemeen lijf- en monddood houdt. zo zijn er ook veel nederlanders die de moord op fortyun nog steeds zien als iets wat wel ok was.
is dit een bekentenis dat je op terreur uit bent ?quote:wordt tijd dat het echt tot een kookpunt komt. ik ben er klaar voor.
juist niet. het is een pacifistisch teken dat ik klaar ben voor de tijden die gaan komen. reactie op actie, ik zal niet beginnen, me wel verdedigen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou...nou... Breivik is het voorbeel van een rechtse met grote bek die een revolutie wilt starten.
Hoeveel Nederlanders vinden de moord op Fortuyn ok ? En wat is je bron ?
[..]
is dit een bekentenis dat je op terreur uit bent ?
hoezo klaar...? waarvoor klaar en hoe pacifistisch reageer je als "klare" ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
juist niet. het is een pacifistisch teken dat ik klaar ben voor de tijden die gaan komen.
is goed, gaan jullie maar de moslims wegjagen. Dan zal NL er automagisch uitzien als 40 jaar geleden en is iedereen een blij en zijn er overal regenbogen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als je als burgerbevolking het niet eens bent met bepaalde veranderingen in de wereld/eigen land heb je het recht deze tegen te houden, ook als dat een revolutie zou inhouden. Dát is democratie, niet om de vier jaar een vakje rood kleuren en daarmee de volgende toekomstige Shell-commisaris de tweede kamer inhelpen...
nee... zeg het nou zelf even in 2 zinnen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
lees de topics over volkert maar eens door, dan begrijp je mijn bron.
ik moet in twee zinnen mijn bronnen vertellen? doe ff lekker normaal gast. lees jij maar de topics over volkert en de mensen die het wel ok vonden wat hij gedaan heeft. ok. heb jij je antwoord.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nee... zeg het nou zelf even in 2 zinnen...
vertel. waarom? misschien voor jou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef De_Nuance het volgende:
ZHI , tijd voor psychiater breekt toch langzaam aan voor jou is het niet ?
nou én?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan lees je wat slecht. maakt niet uit hoor. ik vergeef je, je bent maar een buitenlander.
mijn revolutie? nee jochie. ik wacht juist op een revolutie. dan mag ik pas meedoen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou én?
jaag je mij weg ofzo als jouw revolutie begint..
wees eens duidelijk... wat wil je met jouw revolutie?
oei...je beweert dat veel Nederlanders de dood van Fortuyn nog steeds toejuichen en dan weiger je uit te leggen hoe je dat ziet... je weigert een duidelijke bron te geven...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik moet in twee zinnen mijn bronnen vertellen? doe ff lekker normaal gast. lees jij maar de topics over volkert en de mensen die het wel ok vonden wat hij gedaan heeft. ok. heb jij je antwoord.
ok... je popelt om mee te doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn revolutie? nee jochie. ik wacht juist op een revolutie. dan mag ik pas meedoen.
nee hoor. je leest het wederom verkeerd. jij vraagt naar bronnen voor het feit dat zelfs op fok! er genoeg mensen zijn die de moord van volkert goedkeuren. dan kan je lekker zelf gaan zoeken naar bronnen. op fok! ok? zo niet ok, dan voor mij toch ok. en de rest heb ik duidelijk gemaakt. komt er iets, dan heb ik iets. net als duizenden anderen hier in nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oei...je beweert dat veel Nederlander de dood van Fortuyn nog steeds toejuichen en dan weiger je uit te leggen hoe je dat ziet... je weigert een duidelijke bron te geven...
maw... je spuit weer een stoere taal met suggesties van geweld , maar je zit laf er om heen te draaien als iemand uitlegt vraagt..
wees nou echt een stoere vent met balleuhhh en vertel wat over je gewelddadige plannen
wat wil je nou mannetje.? dat ik strafbare dingen ga zeggen? denk je werkelijk dat je een slimme vent bent?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ok... je popelt om mee te doen
en wát wil je dan doen ?
wees eens eerlijk over je stoere plannen
dit is draaikonterij...je hebt helemaal geen bron... je doet alsof... . Enfinquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor. je leest het wederom verkeerd. jij vraagt naar bronnen voor het feit dat zelfs op fok! er genoeg mensen zijn die de moord van volkert goedkeuren. dan kan je lekker zelf gaan zoeken naar bronnen. op fok! ok? .
dat je gewoon eerlijk bent..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat wil je nou mannetje.? dat ik strafbare dingen ga zeggen? denk je werkelijk dat je een slimme vent bent?
fortuyn doodwensen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dit is draaikonterij...je hebt helemaal geen bron... je doet alsof... . Enfin
Kom dan minstens met je inschatting over hoeveel % van de Nederlanders nog steeds Fortuyn dood wensen?
3%? 30 % ?
nogmaals, je moet leren lezen. ik zeg dat ik klaar ben voor geweld, mocht dat ooit komen. niet dat ik er op uit ben. dat ben jij blijkbaar met je grote onbeschofte gezeur. dus mocht jij ooit voor mijn deur staan en agressief doen, dan heb ik wel wat om je agressie te stoppen. zo moet je het zien. ]quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat je gewoon eerlijk bent..
je suggereert dat je op geweld uit bent..
als dat niet zo is , zeg dan eerlijk dat je een te grote bek hebt, maar eigenlijk een lafaard bent
maar ga niet draaikonten...
ben je dit zo snel vergeten? :quote:
Een bron heb je niet... Maar wat denk je dan hoeveel Nederlanders dat zijn... ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
probleem is dat juist links die revolutie wil aangaan en rechts zich over het algemeen lijf- en monddood houdt. zo zijn er ook veel nederlanders die de moord op fortyun nog steeds zien als iets wat wel ok was.
Nee, accepteren dat de wereld veranderd, en dat dus ook Nederland veranderd. Het mag dan wel niet zo gaan als wat jij als een ideaal Nederland zou willen zien, maar Utopia bestaat nu eenmaal niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
en wat nou als je in nederland wilt blijven wonen en de cultuur van een jaar of 40 geleden wilt handhaven? ook maar vluchten?
Wie bepaald precies wie er niet horen in Nederland? En horen Nederlanders bijvoorbeeld wel ergens anders? Zouden we dan bijvoorbeeld ook, als gezamenlijk Europa, moeten accepteren dat landen als Australië, de VS/Canada, Brazilië, Mexico, Zuid-Afrika, etc. eigenlijk toebehoren aan de oorspronkelijke bewoners, en het teruggeven? Of accepteren we dat de geschiedenis niet echt te veranderen is, en wat is gebeurd..... is gebeurd. We hadden wellicht nooit dat wervingsverdrag met Marokko moeten tekenen (kabinet de Jong, 1969), maar wat gebeurd is, is gebeurd.quote:of liever vechten en mensen die hier niet horen uitzetten?
Ik wil weten hoe jij dat inschat hoe groot die groep is die de moord op Fortuyn oke vind.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo wil je nou ineens procenten weten. wat is dit voor dom gelul? heb je toevallig te diep in het glaasje gekeken?
En wat nou als een significant deel van de bevolking vindt dat een dergelijke revolutie ongewenst is (ongeacht de "links"/"rechts" oriëntatie van dat deel)?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |