abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:17:37 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100380243
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als je als burgerbevolking het niet eens bent met bepaalde veranderingen in de wereld/eigen land heb je het recht deze tegen te houden, ook als dat een revolutie zou inhouden. Dát is democratie, niet om de vier jaar een vakje rood kleuren en daarmee de volgende toekomstige Shell-commisaris de tweede kamer inhelpen...
probleem is dat juist links die revolutie wil aangaan en rechts zich over het algemeen lijf- en monddood houdt. zo zijn er ook veel nederlanders die de moord op fortyun nog steeds zien als iets wat wel ok was.

wordt tijd dat het echt tot een kookpunt komt. ik ben er klaar voor. :)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_100380323
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wat nou als je in nederland wilt blijven wonen en de cultuur van een jaar of 40 geleden wilt handhaven? ook maar vluchten?

of liever vechten en mensen die hier niet horen uitzetten?
Wat zeg je nou ?
Iemand die terug wilt naar 40 jaar geleden mag dat met geweld doen en zodoende mensen terroriseren en hun opjagen ?
1971 is voorbij... je kunt nooit terug gaan en zeker niet met geweld mensen wegjagen.. dat soort geweld werd niet gebruikt in 1971 in Nederland.
in 1971 werden zulke terroristen opgesloten, net als in 2011
pi_100380386
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

probleem is dat juist links die revolutie wil aangaan en rechts zich over het algemeen lijf- en monddood houdt. zo zijn er ook veel nederlanders die de moord op fortyun nog steeds zien als iets wat wel ok was.
nou...nou... Breivik is het voorbeel van een rechtse met grote bek die een revolutie wilt starten.
Hoeveel Nederlanders vinden de moord op Fortuyn ok ? En wat is je bron ?
quote:
wordt tijd dat het echt tot een kookpunt komt. ik ben er klaar voor. :)
is dit een bekentenis dat je op terreur uit bent ?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:23:54 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100380421
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

nou...nou... Breivik is het voorbeel van een rechtse met grote bek die een revolutie wilt starten.
Hoeveel Nederlanders vinden de moord op Fortuyn ok ? En wat is je bron ?

[..]

is dit een bekentenis dat je op terreur uit bent ?
juist niet. het is een pacifistisch teken dat ik klaar ben voor de tijden die gaan komen. reactie op actie, ik zal niet beginnen, me wel verdedigen.

oh ik zie nu je edit:

lees de topics over volkert maar eens door, dan begrijp je mijn bron.
pi_100380451
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

juist niet. het is een pacifistisch teken dat ik klaar ben voor de tijden die gaan komen.
hoezo klaar...? waarvoor klaar en hoe pacifistisch reageer je als "klare" ?
je maakt de indruk dat je op terreur uit bent
pi_100380466
quote:

[..]

Als je als burgerbevolking het niet eens bent met bepaalde veranderingen in de wereld/eigen land heb je het recht deze tegen te houden, ook als dat een revolutie zou inhouden. Dát is democratie, niet om de vier jaar een vakje rood kleuren en daarmee de volgende toekomstige Shell-commisaris de tweede kamer inhelpen...
is goed, gaan jullie maar de moslims wegjagen. Dan zal NL er automagisch uitzien als 40 jaar geleden en is iedereen een blij en zijn er overal regenbogen.

Ik ga gewoon normaal om met al mijn goede vrienden, ook de islamitische , capiche ?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100380477
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:23 schreef zoalshetis het volgende:

lees de topics over volkert maar eens door, dan begrijp je mijn bron.
nee... zeg het nou zelf even in 2 zinnen...
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:27:42 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100380536
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

nee... zeg het nou zelf even in 2 zinnen...
ik moet in twee zinnen mijn bronnen vertellen? doe ff lekker normaal gast. lees jij maar de topics over volkert en de mensen die het wel ok vonden wat hij gedaan heeft. ok. heb jij je antwoord.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:28:11 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100380550
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef De_Nuance het volgende:
ZHI , tijd voor psychiater breekt toch langzaam aan voor jou is het niet ?
vertel. waarom? misschien voor jou?
pi_100380681
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan lees je wat slecht. maakt niet uit hoor. ik vergeef je, je bent maar een buitenlander.
nou én?
jaag je mij weg ofzo als jouw revolutie begint..
wees eens duidelijk... wat wil je met jouw revolutie?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:34:03 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100380741
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

nou én?
jaag je mij weg ofzo als jouw revolutie begint..
wees eens duidelijk... wat wil je met jouw revolutie?
mijn revolutie? nee jochie. ik wacht juist op een revolutie. dan mag ik pas meedoen.
pi_100380758
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik moet in twee zinnen mijn bronnen vertellen? doe ff lekker normaal gast. lees jij maar de topics over volkert en de mensen die het wel ok vonden wat hij gedaan heeft. ok. heb jij je antwoord.
oei...je beweert dat veel Nederlanders de dood van Fortuyn nog steeds toejuichen en dan weiger je uit te leggen hoe je dat ziet... je weigert een duidelijke bron te geven...
maw... je spuit weer stoere taal met suggesties van geweld , maar je zit laf er om heen te draaien als iemand uitlegt vraagt..
wees nou echt een stoere vent met balleuhhh en vertel wat over je gewelddadige plannen
pi_100380793
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mijn revolutie? nee jochie. ik wacht juist op een revolutie. dan mag ik pas meedoen.
ok... je popelt om mee te doen
en wát wil je dan doen ?
wees eens eerlijk over je stoere plannen
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:36:11 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100380799
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

oei...je beweert dat veel Nederlander de dood van Fortuyn nog steeds toejuichen en dan weiger je uit te leggen hoe je dat ziet... je weigert een duidelijke bron te geven...
maw... je spuit weer een stoere taal met suggesties van geweld , maar je zit laf er om heen te draaien als iemand uitlegt vraagt..
wees nou echt een stoere vent met balleuhhh en vertel wat over je gewelddadige plannen
nee hoor. je leest het wederom verkeerd. jij vraagt naar bronnen voor het feit dat zelfs op fok! er genoeg mensen zijn die de moord van volkert goedkeuren. dan kan je lekker zelf gaan zoeken naar bronnen. op fok! ok? zo niet ok, dan voor mij toch ok. en de rest heb ik duidelijk gemaakt. komt er iets, dan heb ik iets. net als duizenden anderen hier in nederland.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:37:16 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100380830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ok... je popelt om mee te doen
en wát wil je dan doen ?
wees eens eerlijk over je stoere plannen
wat wil je nou mannetje.? dat ik strafbare dingen ga zeggen? denk je werkelijk dat je een slimme vent bent?
pi_100380880
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee hoor. je leest het wederom verkeerd. jij vraagt naar bronnen voor het feit dat zelfs op fok! er genoeg mensen zijn die de moord van volkert goedkeuren. dan kan je lekker zelf gaan zoeken naar bronnen. op fok! ok? .
dit is draaikonterij...je hebt helemaal geen bron... je doet alsof... . Enfin
Kom dan minstens met je inschatting over hoeveel % van de Nederlanders nog steeds Fortuyn dood wensen?
3%? 30 % ?
pi_100380935
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat wil je nou mannetje.? dat ik strafbare dingen ga zeggen? denk je werkelijk dat je een slimme vent bent?
dat je gewoon eerlijk bent..
je suggereert dat je op geweld uit bent..
als dat niet zo is , zeg dan eerlijk dat je een te grote bek hebt, maar eigenlijk een lafaard bent
maar ga niet draaikonten...
overigens is je mening over je gewapende strijd niet strafbaar...dus niet zo bang wezen
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:40:57 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100380944
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dit is draaikonterij...je hebt helemaal geen bron... je doet alsof... . Enfin
Kom dan minstens met je inschatting over hoeveel % van de Nederlanders nog steeds Fortuyn dood wensen?
3%? 30 % ?
fortuyn doodwensen?

gast ga lekker slapen, je raaskalt. en verder moet je misschien je domme bek houden?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:42:19 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100380987
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dat je gewoon eerlijk bent..
je suggereert dat je op geweld uit bent..
als dat niet zo is , zeg dan eerlijk dat je een te grote bek hebt, maar eigenlijk een lafaard bent
maar ga niet draaikonten...
nogmaals, je moet leren lezen. ik zeg dat ik klaar ben voor geweld, mocht dat ooit komen. niet dat ik er op uit ben. dat ben jij blijkbaar met je grote onbeschofte gezeur. dus mocht jij ooit voor mijn deur staan en agressief doen, dan heb ik wel wat om je agressie te stoppen. zo moet je het zien. ]

ga nou maar lekker slapen.
pi_100381042
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

fortuyn doodwensen?
ben je dit zo snel vergeten? :

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Een bron heb je niet... Maar wat denk je dan hoeveel Nederlanders dat zijn... ?
zeg eens wat in %
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:48:42 #46
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100381194
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
en wat nou als je in nederland wilt blijven wonen en de cultuur van een jaar of 40 geleden wilt handhaven? ook maar vluchten?
Nee, accepteren dat de wereld veranderd, en dat dus ook Nederland veranderd. Het mag dan wel niet zo gaan als wat jij als een ideaal Nederland zou willen zien, maar Utopia bestaat nu eenmaal niet.

quote:
of liever vechten en mensen die hier niet horen uitzetten?
Wie bepaald precies wie er niet horen in Nederland? En horen Nederlanders bijvoorbeeld wel ergens anders? Zouden we dan bijvoorbeeld ook, als gezamenlijk Europa, moeten accepteren dat landen als Australië, de VS/Canada, Brazilië, Mexico, Zuid-Afrika, etc. eigenlijk toebehoren aan de oorspronkelijke bewoners, en het teruggeven? Of accepteren we dat de geschiedenis niet echt te veranderen is, en wat is gebeurd..... is gebeurd. We hadden wellicht nooit dat wervingsverdrag met Marokko moeten tekenen (kabinet de Jong, 1969), maar wat gebeurd is, is gebeurd.

Waarom zou iemand van Marokkaanse afkomst, doch in Nederland geboren en getogen als kind van een gastarbeider, niet in Nederland thuishoren? Zo'n iemand kent het land Marokko ook alleen maar van vakanties naar Oma en Opa, en wordt in Marokko ook niet gezien als een "echte" Marokkaan, want hij is daar niet geboren, en heeft daar nooit gewoond.

Is het deporteren van 400.000 Marokkanen naar het land van hun ouders echt de enige oplossing? Of is het beter te streven naar een zo goed mogelijke integratie van de 3e generatie?

Jouw "ideale Nederland" van 40 jaar geleden is verdwenen, en komt ook nooit meer terug. En het zal ook nooit meer lukken om daar in de buurt te komen. Als je dus echt niet weg wil uit Nederland, dan is het zaak te leren accepteren dat er ook andere religies, en andere culturen in Nederland wonen, en dat die hun godsdienst en gewoonten niet inruilen voor het christendom, een paar klompen en een kerstboom.

Behalve de meest ondenkbare "oplossing" waar Nederland een militaire staat wordt met een grondwet die het toelaat om Nederlanders en in Nederland geborenen op treinen richting de grens te zetten..... is het accepteren dat andere culturen en godsdiensten niet uit Nederland zullen verdwijnen echt het enige andere alternatief.

Tja, er is ook nog de Breivik methode natuurlijk.... iemand die niet uit Noorwegen wilde, en blijkbaar op geen andere wijze doordrong tot de mensheid, en op een "effectievere" manier zijn boodschap aan Europa en de wereld wilde doorgeven. Nou ja, wellicht is het hem gelukt.... aangezien we er in het topic over Noorwegen steeds maar weer over discussiëren.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_100381202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo wil je nou ineens procenten weten. wat is dit voor dom gelul? heb je toevallig te diep in het glaasje gekeken?
Ik wil weten hoe jij dat inschat hoe groot die groep is die de moord op Fortuyn oke vind.
Je roept -- zoals veel vaker-- maar wat en dan kun je dat niet onderbouwen met een bron.
Niet eens een goed verhaal om je bewering aannemelijk te maken.
Maar hoe zie jij dan jouw gewapende strijd ?
Buitenlanders vermoorden, terroriseren? PvdA-jongeren neerknallen ?
pi_100381219
quote:

[..]

En wat nou als een significant deel van de bevolking vindt dat een dergelijke revolutie ongewenst is (ongeacht de "links"/"rechts" oriëntatie van dat deel)?
Democratie houdt niet in dat je met geweld (er vanuit gaande dat de meeste revoluties gepaard gaan met de nodige hoeveelheid geweld, met bijvoorbeeld de Anjerrevolutie in Portugal als aangename uitzondering) een einde kan/mag maken aan de status quo, maar dat (in ieder geval zoals we in Nederland gewoon zijn) het volk vertegenwoordigers kiest die "de zooi" regelen.
pi_100381412
Waarom kunnen we niet gewoon allemaal normaal doen en rustig met elkaar samenleven vraag ik me meer af op dit soort tijdstippen.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 01:56:36 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_100381448
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 01:54 schreef Staal het volgende:

[..]

Bron posten.
Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden...

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 07-08-2011 12:12:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')